PDA

Bekijk de volledige versie : Vriendin wil 'het' niet doen.


Drilpudding
22 August 2002, 17:24
Hey,
Ik heb nu ruim 7 maanden met mijn vriendin en vanaf ongeveer de 3e maand begonnen we met 'seks'. Dat was vooral borsten likken enz, en na n tijdje gingen we verder... xal jullie de details besparen, maar hier gaat t om: ik doe wel vanalles bij haar, maar ze doet niets bij mij... Ik vond dat allemaal wel goed, omdak wist dat ze nogal verlegen is met datsoort dingen. Laatst had ze het er over dat ze misschien maar de pil moest gaan gebruiken. Dat vond ik n goed id. Maar nu wil ze het ineens niet meer, en ze ontkent dat ze gezegt heeft dat ze wel aan de pil wil... Natuurlijk was ik verontwaardigt, maar hoe moet ik het een btje 'normaal' aanpakken zodat ze wat 'losser' wordt?

Alvast bedankt!
*DrilPudding*

Rijntje
22 August 2002, 17:57
ik denk dat ze dr gewoon nog niet aan toe is...is het voor haar de eerste keer? ze weet misschien niet wat ze moet verwachten en is er een beetje bang voor. geef dr gewoon nog wat tijd het komt vanzelf goed .

Stapper
22 August 2002, 18:01
waarom altijd zo'n haast, je kan best nog wel een tijdje wachten, als zij vind dat ze er niet klaar voor is moet je dat respecteren
als je dat niet kan doen, kan je net zo goed naar iemand anders gaan die wel in 1 x het bed in duikt

Drilpudding
23 August 2002, 06:39
Originally posted by Stapper
waarom altijd zo'n haast, je kan best nog wel een tijdje wachten, als zij vind dat ze er niet klaar voor is moet je dat respecteren
als je dat niet kan doen, kan je net zo goed naar iemand anders gaan die wel in 1 x het bed in duikt

Als je m'n verhaal goed gelezen had, had je deze opmerking niet gemaakt. Ik wacht al een hele tijd en ik respecteer dat, maar het is wel frustrerend als ze niets terug doet zegmaar... En het is voor ons beide de 1e x... En over dat laatste wat je zei: "...kan je net zo goed naar iemand anders gaan die wel in 1x het bed in duikt" dat vind ik echt nergens op slaan... ik ben al 7 maanden bij haar dus als je een beetje nadenkt hoef ik dat helemaal niet...

GrtZ,

*Drilpudding*

ramsesii
23 August 2002, 09:38
Originally posted by Drilpudding


Als je m'n verhaal goed gelezen had, had je deze opmerking niet gemaakt. Ik wacht al een hele tijd en ik respecteer dat, maar het is wel frustrerend als ze niets terug doet zegmaar... En het is voor ons beide de 1e x... En over dat laatste wat je zei: "...kan je net zo goed naar iemand anders gaan die wel in 1x het bed in duikt" dat vind ik echt nergens op slaan... ik ben al 7 maanden bij haar dus als je een beetje nadenkt hoef ik dat helemaal niet...

GrtZ,

*Drilpudding*

mag ik vragen waar je vandaan komt... waarschijnlijk zal het wel niet, maar dit komt me wle een beetje bekent voor (niet dat ik het 7 maanden vol zou houden *) .... stukje korter)

Fonzie18
23 August 2002, 09:38
Het is wel inderdaad vaag dat ze eerst zegt dat ze aan de pil wil en nu ineens glashard ontkent, maar als zij er na 7 maanden (nog) niet aan toe is, dan zul je dat toch moeten respecteren, no matter what. Het is misschien frustrerend, zeker na zo'n tijd maar toch... het komt allemaal wel. Ik zou er nog een keer goed met haar over praten en vooral haar niet het idee geven dat je 'haast' hebt...

LoeLoe
23 August 2002, 14:32
Niet gaan dwingen of iets dergelijks want dan verpest je het voor jezelf.

Bird Of Prey
23 August 2002, 14:39
Originally posted by LoeLoe
Niet gaan dwingen of iets dergelijks want dan verpest je het voor jezelf.

ja idd, bovendien kan ze zich er alleen maar onzeker(der) van worden mocht ze dat al niet zijn, ik denk dat ze er simpelweg nog niet aan toe is, tis misschien moeilijk, maar je moet gewoon nog maar een tijdje wachten en er begripvol mee omgaan, dan gaat ze vanzelf wel een keer overstag

Stapper
23 August 2002, 14:40
Originally posted by Drilpudding


En over dat laatste wat je zei: "...kan je net zo goed naar iemand anders gaan die wel in 1x het bed in duikt" dat vind ik echt nergens op slaan... ik ben al 7 maanden bij haar dus als je een beetje nadenkt hoef ik dat helemaal niet...

GrtZ,

*Drilpudding*

solly joh, maar ik vind dat je een beetje opdringerig bent en alleenmaar sex wil hebben, das alles

Drilpudding
23 August 2002, 15:09
Originally posted by Stapper


solly joh, maar ik vind dat je een beetje opdringerig bent en alleenmaar sex wil hebben, das alles

It's ok, maar dat ben ik niet hoor, echt niet... Maar ik heb nu genoeg tips gehad:) Thnx iedereen, ik zal nog w88...