PDA

Bekijk de volledige versie : Kwaad


Bobba.
23 August 2002, 15:30
Ik word godverdomme super sjagerijnig door die kanker woute :r:r:r (sorry als woute di lese of kinderen van woute zich aangesproke voelle)
Net godverdomme weer een bekeuring gehad
20 euro zonder helm (omdat ik 15 ben)
een vriend had 40 euro zonder helm (omdat ie 16 is)
Was nog geluk dat we nie mee naar de rollerbank moeste, scooter liep 95 op Runner teller, is dus tusse 85 en 90 km/h
Ik word er echt schijt ziek van, dit is de 2e al deze maand. Vorige was 120 euro voor het rijden zonder certificaat, zal ons pap weer blij mee zijn denk ik! :[

xlizzx
23 August 2002, 15:32
eigen schuld dikke bult :9

Bobba.
23 August 2002, 15:34
Originally posted by x-lizz-x
eigen schuld dikke bult :9

Eigenlijk had ik zo'n reactie ook nog verw8 van jou ... :[

xlizzx
23 August 2002, 15:37
Originally posted by Ruffryder


Eigenlijk had ik zo'n reactie ook nog verw8 van jou ... :[

sollllllly:*

ramsesii
23 August 2002, 15:38
Originally posted by x-lizz-x
eigen schuld dikke bult :9


LOSER HAHAHA

Bobba.
23 August 2002, 15:41
Originally posted by ramsesii



LOSER HAHAHA

Je quote haar, maar je bedoelt mij met loser? Wees eerst maar eens duidelijk dan praten we verder kleutertje.

ramsesii
23 August 2002, 15:43
Originally posted by Ruffryder


Je quote haar, maar je bedoelt mij met loser? Wees eerst maar eens duidelijk dan praten we verder kleutertje.

wie is er hier een kleutertje.. stoer met 95 KM/h rijden zonder helm... dan heb je denk ik nog wel het niveau van een kleutertje ja

Bobba.
23 August 2002, 15:46
Originally posted by ramsesii


wie is er hier een kleutertje.. stoer met 95 KM/h rijden zonder helm... dan heb je denk ik nog wel het niveau van een kleutertje ja

Niets met stoer doen te maken ... En lees eerst maar lezen. Ik zeg dat ie 95 loopt op Runner teller, loopt hij misschien 85 echt. Alleen ... op de rollerbank. Met zn 2e op de weg zal dat zo'n 75 worden. En wij reden op een fietspad nog geen 60 ... en over die helm ... hij kwam mij ophalen en ik had mijn helm niet thuis liggen maar bij een vriend. Dus ik kon m niet eens op doen. En hij had hem de hele dag al op behalve dat ene stukje op het fietspad.

offtopic: werkt die ignore dinges nou ofso? kan hem niet bepaald uitstaan ... dus gewoon negeren lijk me het beste, geen zin in ruzie.

ramsesii
23 August 2002, 15:50
Originally posted by Ruffryder


Niets met stoer doen te maken ... En lees eerst maar lezen. Ik zeg dat ie 95 loopt op Runner teller, loopt hij misschien 85 echt. Alleen ... op de rollerbank. Met zn 2e op de weg zal dat zo'n 75 worden. En wij reden op een fietspad nog geen 60 ... en over die helm ... hij kwam mij ophalen en ik had mijn helm niet thuis liggen maar bij een vriend. Dus ik kon m niet eens op doen. En hij had hem de hele dag al op behalve dat ene stukje op het fietspad.

offtopic: werkt die ignore dinges nou ofso? kan hem niet bepaald uitstaan ... dus gewoon negeren lijk me het beste, geen zin in ruzie.

nog steeds dom om met 60 zonder helm te rijden

Bobba.
23 August 2002, 15:52
Originally posted by ramsesii


nog steeds dom om met 60 zonder helm te rijden

hmm, dan vind jij wat je vind, als jij nou nie op mij reageert en ik nie op jou is t klaar :) en dit is denk ik wel het laatst wat ik er over ga zeggen, had liever dit topic niet geopent. Van die kut reply's. Ik wou gewoon hore of somige mense ook sjagerijnig worden van al die kut bekeuringen.

ramsesii
23 August 2002, 15:55
Originally posted by Ruffryder

Ik wou gewoon hore of somige mense ook sjagerijnig worden van al die kut bekeuringen.

Je weet van te voren dat je er een kan krijgen... iedereen wordt chagrijnig van een bekeuring... maar een bekeuring is altijd te voorkomen

Nickchange
23 August 2002, 15:58
ben het eigenlijk wel met ramesii eens:{ , zonder helm, nog geen certificaat, te jong, hij kan veel te hard, je komt er nog goed vanaf met 20 euro.

Bobba.
23 August 2002, 16:04
Originally posted by 1120611
ben het eigenlijk wel met ramesii eens:{ , zonder helm, nog geen certificaat, te jong, hij kan veel te hard, je komt er nog goed vanaf met 20 euro.

Zat achterop hoor :) dus dat te jong en geen certificaat maakt niet zoveel uit. Hij KAN inderdaad te hard, maar hij doet wel rustig aan met iemand achterop. En 20 euro is geld zat O-)
Ben nie zo rijk :)

Nickchange
23 August 2002, 16:11
Originally posted by Ruffryder


Zat achterop hoor :) dus dat te jong en geen certificaat maakt niet zoveel uit. Hij KAN inderdaad te hard, maar hij doet wel rustig aan met iemand achterop. En 20 euro is geld zat O-)
Ben nie zo rijk :)


ow, dat had ik niet begrepen, foutje:)

Bobba.
23 August 2002, 16:29
Originally posted by 1120611



ow, dat had ik niet begrepen, foutje:)

Waar mensen zijn, worden fouten gemaakt ...

xLesjuhx
23 August 2002, 16:34
Originally posted by x-lizz-x
eigen schuld dikke bult :9

pcies:9
Niej zeikuh dus:9

Bobba.
23 August 2002, 16:40
Lekkere reacties .. ik doelde eigenlijk dus op reacties van andere mense met bekeuringen :) iemand? (als ik thuis ben scan ik deze wel in ...)

Rijntje
23 August 2002, 17:10
iz inderdaad ni zo slim van je...benieuwd hoeveel bekeuringen ik ga krijgen :S

Babysmurfie
23 August 2002, 17:11
Nee, niet iedereen is zo stom...
Inderdaad: uw eigen stomme fout

BlueWolf
23 August 2002, 17:25
Je verdient het :]

xlizzx
24 August 2002, 11:28
Originally posted by xPartyGurlx


pcies:9
Niej zeikuh dus:9 ]

you gooo girl

Fade of Light
24 August 2002, 11:33
Originally posted by ramsesii


wie is er hier een kleutertje.. stoer met 95 KM/h rijden zonder helm... dan heb je denk ik nog wel het niveau van een kleutertje ja

hah, dit keer ben ik het helemaal met je eens.....

Fade of Light
24 August 2002, 11:35
ik rijd al twee jaar, en nog geen bekeuring...

Er was een mazzeltje dat die gast voor me (uit mijn klas) werd opgepakt en ik dus geen last had van die politie in burger :)

Hij kreeg 250 Euro (jaja dat is nog eens een boete) :)

Aarsje
24 August 2002, 11:41
Wat wil je dan, een reactie van iemand die jou zo zielig vindt omdat je een bekeuring hebt gekregen hahaha
Nee idd eigen schuld, je weet vantevoren dat je een bekeuring krijgt en als je er vorige maand ookal gehad hebt, daar had je eigenlijk van moeten leren he, daarom geven ze je die bekeuringen ook. Dus eigen schuld!!

The6thgate
24 August 2002, 12:10
ben het helemaal eens met aarsje:)
je weet dat het niet mag, je weet wat de consequenties zijn als je gepakt word, dus niet zo zeiken

Plankje
24 August 2002, 16:06
Originally posted by x-lizz-x
eigen schuld dikke bult

Bobba.
10 September 2002, 18:45
En weer 2 erbij ... 57 voor scooter rijden zonder certificaat (gelukkig want vorige keer was het 120 euro omdat die scooter nog te hard reed ook nog) + 20 voor geen helm op. Gaat lekker deze maand ... al 154 euro aan boetes :(

Babysmurfie
10 September 2002, 18:54
Originally posted by Ruffryder
En weer 2 erbij ... 57 voor scooter rijden zonder certificaat (gelukkig want vorige keer was het 120 euro omdat die scooter nog te hard reed ook nog) + 20 voor geen helm op. Gaat lekker deze maand ... al 154 euro aan boetes :(
Eigen schuld, nog stommer deze keer.
Niets geleerd van de boetes dus...

Bobba.
10 September 2002, 18:57
Originally posted by Babysmurfie

Eigen schuld, nog stommer deze keer.
Niets geleerd van de boetes dus...

Die tering woute moete criminele oppakke ... Ik rij verantwoordelijk. Nog nooit ongelukken gemaakt. Pak die boeven maar op ... die mensen overvallen en shit ... Daar is de politie voor niet voor dit soort dingen!

Mijn mening: iedereen moet zijn certificaat kunnen halen. Inc Praktijk ... als ze verantwoord kunnen rijen ... ookal zijn ze 14 mogen ze een scooter!

koelkast
10 September 2002, 19:41
Originally posted by Ruffryder


Die tering woute moete criminele oppakke ... Ik rij verantwoordelijk. Nog nooit ongelukken gemaakt. Pak die boeven maar op ... die mensen overvallen en shit ... Daar is de politie voor niet voor dit soort dingen!

Mijn mening: iedereen moet zijn certificaat kunnen halen. Inc Praktijk ... als ze verantwoord kunnen rijen ... ookal zijn ze 14 mogen ze een scooter!

je snapt er werkenlijk helemaal niets van

ik rijd al 3 jaar scooter en ben pas 1 bekeuring rijk (rijden zonder verlichting)

Heb je wel eens nagedacht dat zo een scooter gemaakt is voor een snelheid van een zo 50 km/ph dus dat de remmen ook goed zijn voor 50 km/ph

Als je dan 95 rijdt en je moet remmen omdat een klein kind oversteekt of je een auto opeens ziet of weet ik waarom dat die remmen dat misschien wel eens helemaal niet trekken.

Dan ga je gruwelijk op je bek zonder helm die je niet op hebt want zonder val je veel stoerder veel meer bloed en veel meer kans op een gebroken nek. en natuurlijk heb jij wel met je stoere opgefokte scooter nu een kind van een jaar of 4 doodgereden


Zeg niet dat gebeurt mij niet want..... Want iedereeen zecht dat en alsnog gebeurt het elk jaar weer opnieuw elke keer opnieuw...


Agenten zijn er om de burgers te beschermen ze beschermen nu de andere verkeers deelnemers tegen jou en ze beschermen jezelf tegen jezelf.

;)

Bobba.
10 September 2002, 19:49
Originally posted by koelkast


je snapt er werkenlijk helemaal niets van

ik rijd al 3 jaar scooter en ben pas 1 bekeuring rijk (rijden zonder verlichting)

Heb je wel eens nagedacht dat zo een scooter gemaakt is voor een snelheid van een zo 50 km/ph dus dat de remmen ook goed zijn voor 50 km/ph

Als je dan 95 rijdt en je moet remmen omdat een klein kind oversteekt of je een auto opeens ziet of weet ik waarom dat die remmen dat misschien wel eens helemaal niet trekken.

Dan ga je gruwelijk op je bek zonder helm die je niet op hebt want zonder val je veel stoerder veel meer bloed en veel meer kans op een gebroken nek. en natuurlijk heb jij wel met je stoere opgefokte scooter nu een kind van een jaar of 4 doodgereden


Zeg niet dat gebeurt mij niet want..... Want iedereeen zecht dat en alsnog gebeurt het elk jaar weer opnieuw elke keer opnieuw...


Agenten zijn er om de burgers te beschermen ze beschermen nu de andere verkeers deelnemers tegen jou en ze beschermen jezelf tegen jezelf.

;)

Helm had ik het nie over? snelheid had ik het niet over? Ik zei alleen dat ik best een m'n certificaat zou moeten kunnen halen. Als ik volgens praktijk EN theorie goed kan rijden ...

Bobba.
10 September 2002, 19:50
En om dan maar ff te reageren op jou verhaal van je remmen ... ik sta anders toch aardig vrij snel stil met 70 km/h .... Achterkant kwam bijna omhoog toen we dat voor de gein eens ginge testen ...

Edit: Owja ... zie je het al voor ... 95 rijden in bebouwde kom .. waar kindere spelen? Dan ben je inderdaad gestoord ja. Gewoon opletten en rustig rijden waar je gevaar kan oplopen. Pas op n auto weg ofso heb je die snelheid nodig ... anders zit je andere weggebruikers alleen maar in de weg met je 50 rijden. Kunnen niet eens inhalen op die smalle wegen!

Fade of Light
10 September 2002, 20:56
ok daar gaan we weer:

jij rijdt kind dood. Jij geen verzekering, want jij geen certificaat. Wie gaat het geld lappen voor het overlijden van het kind? Jij niet, maar je ouders, en als die het niet zouden kunnen betalen, dan zou de familie van het overleden kind nooit een cent zien....

De schijfremmen kunnen, mits genoeg controle en bijstellen, een opgefokt geval goed laten remmen. Als ie harder dan 120 km/h gaat, dan zou ik echter toch maar eens aan vervangen van een aantal onderdelen denken.


Die tering woute moete criminele oppakke

Opmerking van een domme leek....je kunt zo bij de lpf


Mijn mening: iedereen moet zijn certificaat kunnen halen. Inc Praktijk ... als ze verantwoord kunnen rijen ... ookal zijn ze 14 mogen ze een scooter!

1) JE haalt je certificaat en gaat rijden, maar dan ga je stoer doen, want je bent 14, in pubertijd etc...Nee je hebt dan nog niet genoeg verantwoordelijkheid.

2) Ook al zou JIJ het wel kunnen en de verantwoordelijkheid hebben. Daar tegenover staan 10 anderen die het niet hebben en ze kunnen geen uitzonderingen maken. De wet is een collectief beleid.

Bobba.
10 September 2002, 21:20
Originally posted by Fade of Light

Opmerking van een domme leek....je kunt zo bij de lpf

Die vind ik niet zo lief ... LFP sux ... En waar zijn politie anders voor? Ik doe niemand geen kwaad. Andere mensen wel en daar doen ze niets aan !
Opzich vind ik aan de ene kant ook wel dat jullie gelijk hebben.
Maar ik vind het gewoon een beetje gezeik ... hoor net dat zonder certificaat rijden als je nog geen 16 bent 115 euro kost ... Dat is wel iets overdreven of niet ? Die politie agente zal wel een foutje hebben gemaakt. Wat wel weer bijgesteld zal worden jammer genoeg ... Kost zat geld. Terwijl ik toch heel verantwoord rijd. Als ik inderdaad gewoon mijn helm op had. Zou er niets aan de hand zijn geweest!
:( :'(

BWM
10 September 2002, 22:30
Originally posted by Ruffryder

Ik doe niemand geen kwaad.

Ik ken iemand die laatst is aangereden door iemand die 65 (!!!) reed op een fietspad op zijn 15e (!!!) zonder certificaat...

dus denk wel dat je mensen kwaad doet...

Over het feit dat ze ook anderen op kunnen pakken:

"Een beter milieu begint bij jezelf" en dus ook een beter leefmilieu...

Bobba.
11 September 2002, 06:36
Originally posted by BWM


Ik ken iemand die laatst is aangereden door iemand die 65 (!!!) reed op een fietspad op zijn 15e (!!!) zonder certificaat...

dus denk wel dat je mensen kwaad doet...

Over het feit dat ze ook anderen op kunnen pakken:

"Een beter milieu begint bij jezelf" en dus ook een beter leefmilieu...

Reken eens even uit ... ik denk 2% van de ongelukken word door 15 jarige gemaakt ! DE OVERIGE 98% IS DUS GEWOON 16 OF OUDER!!!!! Kennen ze beter alleen maar 15 jarige laten rijden ;) :9 Maat kijk die logica :)

BWM
11 September 2002, 07:56
Originally posted by Ruffryder


Reken eens even uit ... ik denk 2% van de ongelukken word door 15 jarige gemaakt ! DE OVERIGE 98% IS DUS GEWOON 16 OF OUDER!!!!! Kennen ze beter alleen maar 15 jarige laten rijden ;) :9 Maat kijk die logica :)

beetje een kutargument...

Zeker gezien het feit dat die 15-jarigen zowiezo niet mogen rijden en er gewoon zeg 49 keer zoveel 15+-jarige rijders zijn dan 15jarige (dus 98% en 2% zijn alsnog gelijk)

Ik vind het trouwens zowiezo ondingen en zou het echt niet erg vinden als alle 2-wielige motorvoertuigen gewoon verboden zouden worden...

Mgoed, je hebt een boete gekregen voor het rijden zonder helm (wat overigens toch al gevaarlijk is), bekijk het van de andere kant, als je op je bek was geflikkerd had je dan een hersenschudding (en die zijn nog veel duurder), technisch gezien heeft de politie je alleen maar gered voor die hersenschudding...

Fonzie18
11 September 2002, 09:18
Nou ja.... conclusie uit dit megalange en vermoeiende verhaal:

Ga alleen scooter rijden als je:

*Ouder dan 15 bent
*Je kunt accepteren dat je nou eenmaal een helm op moet.
*Slim genoeg bent om te beseffen dat als je een keer op je bek gaat zonder helm met 100 Km/pu dat ze je dan kunnen opdweilen!

Altijd als ik naar school ga zie ik ook van dat soort blije ventjes van 16 ofzo rijden, zonder helm en die dan met 100 voorbij komen gassen. Sorry, misschien erg sadistisch maar k hoop gewoon echt dat ze een keer goed op hun bek gaan of flink gepakt worden door de dichtstbijzijnde politieagent. Zelfde geldt voor auto, ik heb nu zelf me rijbewijs en soms zie ik hetzelfde type van die scooter, maar dan in een VW Golfje langs weg racen... hetzelfde geldt voor hen. Als je op die manier aan het verkeer deelneemt, dan ben je gewoon nog niet volwassen genoeg daarvoor. Sommige beseffen gewoon echt niet dat je wel degelijk snel een dodelijk ongeluk hebt veroorzaakt en met nog meer pech ben je zelf er ook aan!

K hoop da we nu eens normaal kunnen doen, op brommers en auto's, zou een hoop schelen denk ik.

Mzzl

Fonzie18
11 September 2002, 09:20
Originally posted by Ruffryder


Reken eens even uit ... ik denk 2% van de ongelukken word door 15 jarige gemaakt ! DE OVERIGE 98% IS DUS GEWOON 16 OF OUDER!!!!! Kennen ze beter alleen maar 15 jarige laten rijden ;) :9 Maat kijk die logica :)

Zeer DOM argument.... ik zou nog maar eens goed lezen wat je hebt geschreven. Er klopt nix van...

Nightwolf
11 September 2002, 09:29
Originally posted by Ruffryder


Reken eens even uit ... ik denk 2% van de ongelukken word door 15 jarige gemaakt ! DE OVERIGE 98% IS DUS GEWOON 16 OF OUDER!!!!! Kennen ze beter alleen maar 15 jarige laten rijden ;) :9 Maat kijk die logica :)

domste logica die ik tot nu toe van jou lees...er zijn miljoenen mensen in Nederland die 16 jaar of ouder zijn tegenover een 'handvol' 15-jarigen

en wat betreft die certificaat die je vanaf je 14e zou moeten halen, ook dom gezwets want 14-jarigen zijn absoluut niet verantwoordelijk op die leeftijd

Bobba.
11 September 2002, 09:36
Originally posted by Nightwolf


domste logica die ik tot nu toe van jou lees...er zijn miljoenen mensen in Nederland die 16 jaar of ouder zijn tegenover een 'handvol' 15-jarigen

en wat betreft die certificaat die je vanaf je 14e zou moeten halen, ook dom gezwets want 14-jarigen zijn absoluut niet verantwoordelijk op die leeftijd

Dat van die procenten was maar n grapje hoor tuurlijk klopt dat niet :)
Zelfde als 10% van ongelukken komt door mensen onder invloed ... dus als nou iedereen eerst bezope moest zijn voor te kunne rijde had je 90% minder ongelukken :):Y)
En inderdaad. Het is dom zonder helm. Maar dan vind ik 135 Euro nog veels te veel. Voor 1 rondje op iemand anders zijn scooter. Ik had er gewoon uit moeten naaien of andere naam op moeten geven zoals dat meisje dat bij mij achterop zat. Dan was er niets meer aan de hand geweest. Maar ik heb er wel van geleert denk ik !

Rijntje
11 September 2002, 09:40
Originally posted by Ruffryder


Dat van die procenten was maar n grapje hoor tuurlijk klopt dat niet :)
Zelfde als 10% van ongelukken komt door mensen onder invloed ... dus als nou iedereen eerst bezope moest zijn voor te kunne rijde had je 90% minder ongelukken :):Y)
En inderdaad. Het is dom zonder helm. Maar dan vind ik 135 Euro nog veels te veel. Voor 1 rondje op iemand anders zijn scooter. Ik had er gewoon uit moeten naaien of andere naam op moeten geven zoals dat meisje dat bij mij achterop zat. Dan was er niets meer aan de hand geweest. Maar ik heb er wel van geleert denk ik ! als je 1 keer zon grote bekeuring heb, dan laat je het ook om nog zonder helm te reiden...want je weet wat je dan te wachten staat...

Babysmurfie
11 September 2002, 18:03
Originally posted by Ruffryder
Ik rij verantwoordelijk. Nog nooit ongelukken gemaakt.
ja, heel verantwoordelijk, zonder helm tegen 90 km/h|:(
En als je zo verderdoet, komen die ongelukken echt wel.

Bobba.
11 September 2002, 18:24
Originally posted by Babysmurfie

ja, heel verantwoordelijk, zonder helm tegen 90 km/h|:(
En als je zo verderdoet, komen die ongelukken echt wel.

Ik reed in de bebouwde kom 35. Waarvoor de agente zelfs een complimentje maakte. Op een grote doorgaande weg reed ik 70
En zonder helm. Is inderdaad stom. Maar ik tover niet ergens zomaar een helm vandaan. Had de helm kunnen lenen van de jongen waarvan de scooter was. Maar het meisje 8erop had ook geen helm op. En vind er toch zo stom uitstaan de 1 wel en de ander niet. Maar ik zeg eerlijk. Als ik me helm ophad. Had het waarschijnlijk niet veel uitgemaakt ... jah ... 20 euro voor me eigen helm niet op. Maar das was ik aangehouden doordat passagier geen helm op had. En voor de gein omdat ze er toch staan, vragen ze me certificaat ff. Die ik niet kan tonen. Dat zou dus zowiezo 17 euro zijn. Maar dan moet ik liegen. Want als ik eerlijk ben geef ik mijn geboorte datum (12-12-1986) "Ohh je bent ook nog 15? Doe der dan maar 57 euro bij"

Ik heb weer een beetje geleert. Niet rijden ... dat gaat r bij mij nog niet in. Maar niet te hard rijden en allebei een helm op als ik rij. Dat lijkt me een goede vordering ... okal kost die vordering erg veel :S

Edit: oeh 800e post

BWM
11 September 2002, 18:35
Originally posted by Ruffryder

Ik had er gewoon uit moeten naaien of andere naam op moeten geven zoals dat meisje dat bij mij achterop zat.

Of aangeven dat zij valse naam opgaf, krijg je korting op je boete...

wel beetje lullig...