PDA

Bekijk de volledige versie : Ok..


devilisch_lady
24 August 2002, 23:00
Heey people..dit is een lang verhaal ik val op oudere jongens..ben zelf 14 ma dat wisten jullie al ikw as vorige week naar et strand en daar was ook een vriend van mij(17jr)en me pa en ma warenb der ook maja aannhet eind van de dag zei me pa jij valt op oudere jongens he..ik zo jah dus? hij zo die willen maar 1 ding..dus heb liever dat je aan de pil gaat..sorry hoor ma kan em wel snappen ma ik wrom moet ik aan de pil damnz...iik ben nog ni eens aan sex toen ofzow maja,.wat vionden jullie hiervan?

Plankje
24 August 2002, 23:05
ik vind t heel verstandig van je ouwe. Beter voorkomen dan genezen :Y) :Y) :Y)

Nightwolf
24 August 2002, 23:06
ben t ook volledig mee eens

Plankje
24 August 2002, 23:08
ik zou als ouder t zelfde doen :)

LifeSucks
24 August 2002, 23:23
ik wou da de pa van men meid zo was.
dan hoef je da verhaal nie te beginne da je er zelf aan wil

Ti_Mu84
24 August 2002, 23:31
je vader wil je gewoon beschermen, maar in jouw geval is dat niet nodig, jij bent verstandig genoeg om te weten wat goed voor je is en wat niet. wat dat betreft heb jij een stapje voor op andere meiden van jou leeftijd :)

anemic
25 August 2002, 00:57
gewoon aan de pil kan je tenminste sex HEBBEN als het er op aankomt

Plankje
25 August 2002, 09:50
Originally posted by anemic
gewoon aan de pil kan je tenminste sex HEBBEN als het er op aankomt
als het er op aankomt, mag ik tog wel hopen voor die jongen dat ie condooms bij zich heeft als ie nog niet weet dat zijn meid aan de pil is. Als ie geen condooms bij zich heeft, dan vinnik m geen goeie vriend hoor...

devilisch_lady
25 August 2002, 14:56
Originally posted by Ti_Mu84
je vader wil je gewoon beschermen, maar in jouw geval is dat niet nodig, jij bent verstandig genoeg om te weten wat goed voor je is en wat niet. wat dat betreft heb jij een stapje voor op andere meiden van jou leeftijd :)
:D thnx

Youssef
25 August 2002, 14:58
Hmm, ik denk dat veel meiden blij zouden zijn met zo een vader. Zoals eerder gezegd is het meestal een probleem hoe te beginnen over de pil met ouders. :)

anemic
25 August 2002, 15:50
Originally posted by RickClan

als het er op aankomt, mag ik tog wel hopen voor die jongen dat ie condooms bij zich heeft als ie nog niet weet dat zijn meid aan de pil is. Als ie geen condooms bij zich heeft, dan vinnik m geen goeie vriend hoor...

vertrouw jij 100% op condooms?
ik niet

devilisch_lady
25 August 2002, 17:12
thnx oor de berichtjuhs denk dat ik et dan tog maar moet doen en et is tog ook bes wel handig mogt et een x gaan gebeuren ma voor mij hoeft et ni daarom heb ik zoiets van ik kan er tog mee w88 maja tog ma naaar me p[a luisteren?

Plankje
25 August 2002, 17:30
Originally posted by anemic


vertrouw jij 100% op condooms?
ik niet
nee dat neit, maar ik vind wel dat de jongen op zun minst een condoom bij zich mag hebben... (t meisje ook trouwens)

anemic
26 August 2002, 08:36
Originally posted by RickClan

nee dat neit, maar ik vind wel dat de jongen op zun minst een condoom bij zich mag hebben... (t meisje ook trouwens)

helemaal mee eens hoor!
alleen die condooms zijn nou niet echt onbreekbaar ofzo

ramsesii
26 August 2002, 09:57
Originally posted by devilisch_lady
Sorry hoor ma kan em wel snappen ma ik wrom moet ik aan de pil damnz...ik ben nog ni eens aan sex toen ofzow maja,.wat vinden jullie hiervan?

Als jij vindt dat je er nog niet aan toe bent, dan heeft het weinig zin om de pil te slikken denk ik (je hebt toch geen sex)...

Little Angel
26 August 2002, 12:21
Dan mag jij hem misschien nog niet voor de sex gebruiken maar is ook erg handig met ongesteld zijn enzo. Kun je het uitstellen als het je een keertje niet uit komt enzo. De pil is niet alleen om zwangerschap te voorkomen. Je, hebt echt mazzel met zo'n vader!!!:)

ramsesii
26 August 2002, 12:24
Originally posted by Little Angel
Dan mag jij hem misschien nog niet voor de sex gebruiken maar is ook erg handig met ongesteld zijn enzo. Kun je het uitstellen als het je een keertje niet uit komt enzo. De pil is niet alleen om zwangerschap te voorkomen. Je, hebt echt mazzel met zo'n vader!!!:)

je krijgt er ook een dikkere kont van (oh ja ook borsten)

Little Angel
26 August 2002, 12:29
Originally posted by ramsesii


je krijgt er ook een dikkere kont van (oh ja ook borsten)

Geen dikkere kont en je borsten worden na 3 maanden weer kleiner.

ramsesii
26 August 2002, 12:33
Originally posted by Little Angel


Geen dikkere kont en je borsten worden na 3 maanden weer kleiner.

i only say what i've heard...

maar ik denk dat ik gelijk heb en jij niet

Little Angel
26 August 2002, 12:37
Originally posted by ramsesii


i only say what i've heard...

maar ik denk dat ik gelijk heb en jij niet

Tuurlijk joh. De dokter heeft dat tegen mij gezegt en in het boekje dat ik erbij kreeg stond dat ook dat je grotere borsten kon krijgen en dat je kon aankomen, maar dat dat maar zo weinig is dat je het niet aan je uiterlijk ziet. En dat je na 3 maanden weer normale formaat borsten hebt.

ramsesii
26 August 2002, 12:39
Originally posted by Little Angel


Tuurlijk joh. De dokter heeft dat tegen mij gezegt en in het boekje dat ik erbij kreeg stond dat ook dat je grotere borsten kon krijgen en dat je kon aankomen, maar dat dat maar zo weinig is dat je het niet aan je uiterlijk ziet. En dat je na 3 maanden weer normale formaat borsten hebt.

ik geloof je niet totdat je het tegendeel bewijst.. ik ga ff zoeken op het internet

ramsesii
26 August 2002, 12:42
Originally posted by ramsesii


ik geloof je niet totdat je het tegendeel bewijst.. ik ga ff zoeken op het internet

Geleidelijk insluipende bijwerkingen

Progestativa veroorzaken na verloop van tijd geleidelijk insluipende bijwerkingen: irregulaire bloedingen, amenorroe, depressieve gevoelens, libidoverlies, gewichtstoename, dyspareunie en fluorklachten


Gurl... if u take 2 much u get a fat ass 4 sure :)

http://www.anticonceptie-online.nl/bijwerkingen_pil.htm

Little Angel
26 August 2002, 12:51
Originally posted by ramsesii


Geleidelijk insluipende bijwerkingen

Progestativa veroorzaken na verloop van tijd geleidelijk insluipende bijwerkingen: irregulaire bloedingen, amenorroe, depressieve gevoelens, libidoverlies, gewichtstoename, dyspareunie en fluorklachten


Gurl... if u take 2 much u get a fat ass 4 sure :)

http://www.anticonceptie-online.nl/bijwerkingen_pil.htm

Ja, klopt wat daar staat maar niet wat jij zegt. Er staat gewichtstoename maar dat wil niet zeggen dat je 10 kilo aankomt, wat ze bedoelen is enkele kilos en dat zie je voor geen eene meter. Maar geloof vooral wat jij wilt geloven, ik weet dat jou verhaal niet klopt, maarja jij denkt dat je het beter weet dan een dokter die ervoor heeft gestudeerd. Dream on little boy.:Z

ramsesii
26 August 2002, 12:55
Originally posted by Little Angel


Ja, klopt wat daar staat maar niet wat jij zegt. Er staat gewichtstoename maar dat wil niet zeggen dat je 10 kilo aankomt, wat ze bedoelen is enkele kilos en dat zie je voor geen eene meter. Maar geloof vooral wat jij wilt geloven, ik weet dat jou verhaal niet klopt, maarja jij denkt dat je het beter weet dan een dokter die ervoor heeft gestudeerd. Dream on little boy.:Z

dikke kont krijg je er van.. liegt die bijsluiter soms...

Bird Of Prey
26 August 2002, 13:00
Originally posted by RickClan
ik vind t heel verstandig van je ouwe. Beter voorkomen dan genezen :Y) :Y) :Y)

ramsesii
26 August 2002, 13:01
Originally posted by Little Angel


Ja, klopt wat daar staat maar niet wat jij zegt. Er staat gewichtstoename maar dat wil niet zeggen dat je 10 kilo aankomt, wat ze bedoelen is enkele kilos en dat zie je voor geen eene meter. Maar geloof vooral wat jij wilt geloven, ik weet dat jou verhaal niet klopt, maarja jij denkt dat je het beter weet dan een dokter die ervoor heeft gestudeerd. Dream on little boy.:Z

mag ik je kont dan een keer komen beoordelen ?

Nightwolf
26 August 2002, 13:14
kanslooshttp://forum.leerlingen.com/ubb/rolleyes.gif

chica
26 August 2002, 13:22
Originally posted by ramsesii


mag ik je kont dan een keer komen beoordelen ?

kom kijken als je dat zo nodig wilt, ik ben ook aan de pil en ben sindsdien afgevallen:)

dus....van mij mag je komen kijken, doe je best!

Little Angel
26 August 2002, 13:22
Originally posted by ramsesii


mag ik je kont dan een keer komen beoordelen ?

Alsof het mij iets kan schelen wat jij van mijn kont vind? Ik heb geen dikke kont dat weet ik en daar heb ik niemand zijn mening voor nodig om dat te weten.(oke, alleen van mijn vriend dan)

ramsesii
26 August 2002, 13:26
Originally posted by Little Angel


Alsof het mij iets kan schelen wat jij van mijn kont vind? Ik heb geen dikke kont dat weet ik en daar heb ik niemand zijn mening voor nodig om dat te weten.(oke, alleen van mijn vriend dan)

misschien is jouw vriend wel tevreden met weinig

Little Angel
26 August 2002, 13:51
Originally posted by ramsesii


misschien is jouw vriend wel tevreden met weinig

Wie weet, zal jij nooit achter komen.

ramsesii
26 August 2002, 13:57
Originally posted by Little Angel


Wie weet, zal jij nooit achter komen.

ik dacht dat je me wel wilde ontmoeten

Little Angel
26 August 2002, 14:04
Originally posted by ramsesii


ik dacht dat je me wel wilde ontmoeten

Misschien...ooit eens..... weet ik veel.

ramsesii
26 August 2002, 14:08
Originally posted by Little Angel


Misschien...ooit eens..... weet ik veel.

kan je je pm checken... ik krijg denk ik over een paar minuten een bericht dat ik te veel offtopic post :(