PDA

Bekijk de volledige versie : lerares en ik....


raxhel
25 August 2002, 16:28
ik ga heel goed met een lerares om zoals jullie weten....
ik moest een aantal keren afstand nemen omdat je niet zo goed om mag gaan met een lerares op school...

dat brak echt mijn nhart zoals jullie weten...maar nu vrijdag moest ik weer afstand nemen....ik werd gek...ik zei;wrm? zij zei;ik kan het niet aan ik zei;ik ook niet en nu? zij zei;afstand...

en toen liepen we beiden huilend weg...
ik had dus een plan ik zei zovan tegen haar ik kom niet meer tussen de lessen door naar jou toe...
geef je geen brieven meer over hoe ik me voel...
en kom in de pauze niet meer naar je toe maar ji naar mij toe als jij vind dat je met me kan praten...nou dat vond ze dus goed...

ik deed heel erg overdreven vrolijk...
je zag gewoon dat het nep was
ik word gek..heb zoveel pijn..we hebben een moeder dochter band..ik ga vanbinnen langzaam dood ik heb geen steun punt meer ik voel me zo alleen jongens wat moet ik doen?? please help me please....

anouk
27 August 2002, 17:40
Wow dit is echt zoo mijn verhaal alleen wat minder emotie van haar kant, mail me maar als je dr over wil praten...

lieveheersbeest
22 September 2002, 20:40
Naa...wat erg voor je! Ik zit ook beetje ermee, ik weet niet echt wat ik voor een lerares voel...:? , en ik word er een beetje gek van...ik weet het gewoon niet meer... Maarja beetje oude thread omhoog zitten halen is ook niet echt nuttig

Myrthe

p.s.: ik zou graag willen mailen misschien...

mirre
13 October 2002, 19:07
hee

weetje ik denk dat het op zichniet erg als je lerares een vriendin wordt, who cares. denk wel dat ze je geen les meer moet geven, dan kunnen d'r scheve sithuaties ontstaan, ma verder, als jullie allebei het heel erg goed met elkaar kunne vinden , wat zou het. ik denk wel dat je het op school een beetje rustig moet houden enniet al te veel op school met haar omgaan, daar wat meer afstand houden, maar buiten school, gewoon als vriendin maakt het toch niet uit.


Ik weet niet hoe lang het nog duurt voor je van school bent, anders zouden jullie je contact een beetje rustig kunne houden tot na je er weg bent, maar anders zou ik ik lekker overal schijt aan hebben hoor. het is toch dubiel dat je je zo voelt omdat je niet met een lerares kan omgaan zo als jij wilt, omdat het niet "hoort"
nou ja in ieder geval succes

Plankje
13 October 2002, 21:00
zwaar oude topic -> slotje