PDA

Bekijk de volledige versie : Wees voorzichtig


MiSsAnGeLL
25 August 2002, 21:07
Hallo mensen, ik wilde de meisjes en jongens onder ons die aan orale sex doen waarschuwen. Ik ben een meisje van 17 jaar, toen ik 2 jaar geleden op vakantie ging leerde ik een jongen kennen. Een hele aardige leuke jongen en we zoenden een beetje de eerste avond en het klikte erg goed. De allerlaatste avond van de vakantie heeft hij mij oraal bevredigd (gebeft dus). Toen was ik thuis en na een dag of wat begon mijn vagina erg te jeuken en het werd maar erger en erger. Ik dacht dat het vanzelf wel over zou gaan, maar nee dat ging het dus niet. Dus mijn moeder zegt laten we naar de dokter gaan het waarschijnlijk een schimmelinfectie. Wij naar de huisarts en die bracht dus het schokkende nieuws: Het is geen schimmelinfectie dametje, het is een soa! Ik en mij moeder schrokken ons dood want het bleek herpes te zijn. Herpes is een soa die niet erg schadelijk is tenzij hij actief is. Hij word actief als je ziek bent of je weerstand laag is. Iemand kan herpes ook niet overbrengen als die persoon er geen last van heeft. Maar mam, zei ik, hoe kan ik dat nou gekregen hebben ik ben helemaal niet met die jongen naar bed geweest op vakantie. Dus de dokter zegt: Heeft hij je oraal bevredigd? Ik zeg jah dat heeft hij. Het bleek dus dat je ook het herpes virus kan krijgen als iemand je oraal bevredigd met een koortslip. Dat wist ik dus niet en ik zit voor de rest van mijn leven vast aan deze soa. Ik vind het verschrikkelijk want ik moet aan mijn vriendjes vertellen wat ik heb voordat ik met ze naar bed kan of iets dergelijks. Ik wilde jullie waarschuwen omdat de meeste mensen niet weten wat het is en hoe je het kan krijgen. Het is niet schadelijk voor je lichaam maar het is wel vervelend als je een vriendje hebt of als je er last van hebt. Het doet namelijk erg veel zeer tijdens het plassen en zitten gaat ook niet erg goed meer. Dus bij deze .. ik hoop dat veel mensen het lezen want ik weet dat weinig mensen hier vanaf weten!!!!!!!!

ramsesii
26 August 2002, 11:26
Originally posted by MiSsAnGeLL
knip

that's bad... that's very bad...

Little Angel
26 August 2002, 11:33
Dat wist ik helemaal niet nee...... En al die ellende alleen maar door een koortslip........ Tering hee.......:{

ramsesii
26 August 2002, 11:34
Ik heb nog nooit een koortslip in mijn leven gehad...

Wil iemand gebeft worden :D

ThaLX
26 August 2002, 13:15
Originally posted by ramsesii
Ik heb nog nooit een koortslip in mijn leven gehad...

Wil iemand gebeft worden :D :x

nr3307
26 August 2002, 15:16
Eigenlijk best raar.
De meeste meiden zitten altijd te zeuren dat ze het alleen met condoom willen doen.. maar ondertussen hebben ze wel orale sex zonder condoom en sommige laten degen ook nog eens in de mond klaarkomen.

IK bedoel.. als je dit dan allemaal doet kun je toch ook evengoed sex zonder condoom hebben.
Maar de meeste weten dus totaal niet wat voor risico`s orale sex met zich meebrengt. Dus het is wel goed dat je effe jouwn verhaal hebt vertelt.

Alleen ik denk niet dat dit zal helpen. Want orale sex met condoom/beflapje... dat zien de meeste denk ik toch niet zitten. Jah sommige mischien wel, er zullen altijd nog mensen zijn waarbij veiligheid echt helemaal bovenaan staat.
Ik zelf zie het ook niet zo zitten... en heb dus eigenlijk altijd onveilig orale sex.. ondanks ik weet wat voor risico`s erbij zitten.
Maar dat komt omdat ik het met condoom/beflapje zo... ja zo onpersoonlijk vind, alsof er een rubbere muur tussen jou en je vriendin (of meisje waar je gewoon sex mee hebt) zit.

Maja.. zo denk er ik weer over

FRSH
26 August 2002, 15:19
nou ik vind het wel chill hoor

ramsesii
26 August 2002, 15:20
Originally posted by nr3307
Eigenlijk best raar.
De meeste meiden zitten altijd te zeuren dat ze het alleen met condoom willen doen.. maar ondertussen hebben ze wel orale sex zonder condoom en sommige laten degen ook nog eens in de mond klaarkomen.

IK bedoel.. als je dit dan allemaal doet kun je toch ook evengoed sex zonder condoom hebben.
Maar de meeste weten dus totaal niet wat voor risico`s orale sex met zich meebrengt. Dus het is wel goed dat je effe jouwn verhaal hebt vertelt.

Alleen ik denk niet dat dit zal helpen. Want orale sex met condoom/beflapje... dat zien de meeste denk ik toch niet zitten. Jah sommige mischien wel, er zullen altijd nog mensen zijn waarbij veiligheid echt helemaal bovenaan staat.
Ik zelf zie het ook niet zo zitten... en heb dus eigenlijk altijd onveilig orale sex.. ondanks ik weet wat voor risico`s erbij zitten.
Maar dat komt omdat ik het met condoom/beflapje zo... ja zo onpersoonlijk vind, alsof er een rubbere muur tussen jou en je vriendin (of meisje waar je gewoon sex mee hebt) zit.

Maja.. zo denk er ik weer over

sjut up man... dalijk willen ze niet meer pijpen:x

FRSH
26 August 2002, 15:23
Originally posted by ramsesii


sjut up man... dalijk willen ze niet meer pijpen:x

inderdaad STIL joh *)

nr3307
26 August 2002, 15:33
sorry...:(

ramsesii
26 August 2002, 15:34
Originally posted by nr3307
sorry...:(

roflmao :O

Isaac
26 August 2002, 17:52
ach nee, ramsesii moet gewoon d'r kop houwen, je mag toch wel zeggen wat je ervan vind? Ben het wel met je eens eik.



maarreh, van die soa, je heb er alleen last van als je verlaagde weerstand hebt, voor de rest niet? of altijd jeuk en al?

Stapper
26 August 2002, 18:51
dit is natuurlijk niet leuk nieuws, maar wat heeft het te maken met de poll of je wel of niet van one night stand houdt??

ramsesii
27 August 2002, 09:01
Originally posted by Isaac
ach nee, ramsesii moet gewoon d'r kop houwen, je mag toch wel zeggen wat je ervan vind? Ben het wel met je eens eik.



maarreh, van die soa, je heb er alleen last van als je verlaagde weerstand hebt, voor de rest niet? of altijd jeuk en al?

WTF... het was maar een grapje hoor...

en wat is er met d'r.... ?? zou je niet eens opletten ??

dext0r
27 August 2002, 09:03
een koortslip komt ook enkel op zetten als je weerstand laag is en/of te weinig vitamines

het herpes virus draag je altijd al bij je... t is alleen niet te zien of te merken als je het hebt en het is ook helemaal niet erg,

iedereen hier die wel eens koortslip heeft is drager van het virus....

zo ook ik, (en me vriendin :D ) en daar is nix ergs aan.

ramsesii
27 August 2002, 09:16
Originally posted by dext0r
een koortslip komt ook enkel op zetten als je weerstand laag is en/of te weinig vitamines

het herpes virus draag je altijd al bij je... t is alleen niet te zien of te merken als je het hebt en het is ook helemaal niet erg,

iedereen hier die wel eens koortslip heeft is drager van het virus....

zo ook ik, (en me vriendin :D ) en daar is nix ergs aan.

Ik heb geen herpes Virus... ik ben sterk, mijn weerstand is altijd hoog en ik heb voldoende vitamine's...

Wil er nu nog een leuke meis gebeft worden ??!!??

Robby
27 August 2002, 11:24
Hm in het verleden EEN keertje gedaan....

Maar toen was het 's ochtends van:

Ik: Ik ga weg :)
Zij: Maar Rob, en onze toekomst dan? :{

ALARM ALARM!!!!!!

Nee dus nooit meer :[

Smarthezz
30 August 2002, 13:33
Originally posted by nr3307
Eigenlijk best raar.
De meeste meiden zitten altijd te zeuren dat ze het alleen met condoom willen doen.. maar ondertussen hebben ze wel orale sex zonder condoom en sommige laten degen ook nog eens in de mond klaarkomen.

IK bedoel.. als je dit dan allemaal doet kun je toch ook evengoed sex zonder condoom hebben.
Maar de meeste weten dus totaal niet wat voor risico`s orale sex met zich meebrengt. Dus het is wel goed dat je effe jouwn verhaal hebt vertelt.

Alleen ik denk niet dat dit zal helpen. Want orale sex met condoom/beflapje... dat zien de meeste denk ik toch niet zitten. Jah sommige mischien wel, er zullen altijd nog mensen zijn waarbij veiligheid echt helemaal bovenaan staat.
Ik zelf zie het ook niet zo zitten... en heb dus eigenlijk altijd onveilig orale sex.. ondanks ik weet wat voor risico`s erbij zitten.
Maar dat komt omdat ik het met condoom/beflapje zo... ja zo onpersoonlijk vind, alsof er een rubbere muur tussen jou en je vriendin (of meisje waar je gewoon sex mee hebt) zit.

Maja.. zo denk er ik weer over

Wat is er raar aan? De meeste meiden die ik ken die met condoom willen, die willen condoom om niet zwanger te worden, niet om de soa's... Dus op zich is het best logisch hoor..

Chesta
30 August 2002, 14:52
Ik ga ook nooit aan de one-night stand...

MarkNMGN
1 September 2002, 14:21
optie 2 :z

Addicted2love
1 September 2002, 18:43
nooit gedaan, en hopelijk ooit nooit doen!!!


en herpes kan men ook krijgen door een simpele kus als èèn van de twee een koortsblaasje heeft

FRSH
4 September 2002, 19:58
ach ieder zn ding ik vind het wel relax.

xlizzx
4 September 2002, 20:08
jah ik heb wellis een jongen gezogen ofsow maar omdat dan met condoom te gaan doen dat is nou ook weer zow iets ik weet niet of hhet minder relaxed is maja het is wel kut wat jouw is gebeurd

Bird Of Prey
4 September 2002, 20:15
dat is euh...naar voor je, iig thnx voor deze waarschuwing

ik zou wel ns een one night stand willen doen, lijkt me wel spannend, maar goed...dat je daarmee extra veilig moet zijn is wel in te denken

UrbanLegend
5 September 2002, 16:24
aj caramba..
das nie fijn..

oppassen...

kga beter opletten..

The Phit
12 September 2002, 16:58
Blijft je dat je hele leven houden zo'n SOA?? En dan vooral herpes?
Dacht dat het maar een tijdelijk iets was dat herpes. :o

Bazzemans
12 September 2002, 17:05
"De herpesvirussen hebben als kenmerk dat ze na infectie levenslang in je lichaam blijven in een min of meer sluimerende vorm."

bron: http://www.herpeschannel.nl/herpes/watisherpes.html

BWM
12 September 2002, 17:08
FF vraagje...

Wanneer komt de volgende optie bij de poll, kan ik tenminste stemmen:

"1-night-stands zijn diep diep triest, nooit gedaan, zal ook nooit doen"

The Phit
12 September 2002, 18:15
Originally posted by BWM
FF vraagje...

Wanneer komt de volgende optie bij de poll, kan ik tenminste stemmen:

"1-night-stands zijn diep diep triest, nooit gedaan, zal ook nooit doen"
Volgens mij ben jij diep triest als je zo triest aan t doen bent.:O

BWM
12 September 2002, 19:35
Originally posted by Phitje

Volgens mij ben jij diep triest als je zo triest aan t doen bent.:O

Neey hoor, vind het gewoon beetje te goedkoop...

AcIDeR
12 September 2002, 20:00
1 avondjes zijn wel ok ofzo maar niet voor iedere week vindt ik.Ik heb meestal het geluk dat het na 2 keer 1 avondje met het zelfde meske meestal wel leuk word.

maar om nou te doen wat die players doen , nou NEE :)

Rijntje
13 September 2002, 11:22
Originally posted by BWM
FF vraagje...

Wanneer komt de volgende optie bij de poll, kan ik tenminste stemmen:

"1-night-stands zijn diep diep triest, nooit gedaan, zal ook nooit doen" niet...