PDA

Bekijk de volledige versie : Probleempje: Klaarkomen


ThaLX
26 August 2002, 13:10
Eey mensen, ik heb een klein probleempjuh:
Ik kom niet klaar wanneer ik vrij met m'n vriendin, ze probeert echt alles wat maar mogelijk is en het lukt maar niet, nou zit ik daar niet zoveel mee aangezien het wel heeeeeel erg lekker is, maarja, ik vindt het behoorlijk lullig voor haar. Gek genoeg kom ik wel klaar als ik zelf masturbeer |:(
Ook heb ik de standaard tips geprobeerd zoals "probeer je te ontspannen" etc. maar dat hielp ook niet :? Ik vindt het echt k*t aangezien m'n vriendin echt op alle mogelijke manieren mij probeert te helpen maar dat niet lukt :(

Heeft iemand misschien tips ofzo? Want ik vindt het echt kl*t*

Rijntje
26 August 2002, 13:19
ik heb niet echt een tip maar wel een feitje...
somming mannen/vrouwen hebben in het begin van de relatie of in het begin van hun sexleven last van het niet klaar kunnen komen.
het is gewoon dat je lichaam dr nog niet klaar voor is of niet op de juiste manier word gestimuleerd.
tjah...gewoon door blijven gaan als je vriendin er niet al te veel mee zit. het moet vanzelf kunnen komen

Plankje
26 August 2002, 13:27
weet je wat je een keer moet doen? Gewoon 2 weken helemaal niets doen behalve zoenen. Dus ook niet masturberen. Ik denk dat dat wel helpt :)

ThaLX
26 August 2002, 19:42
Originally posted by RickClan
weet je wat je een keer moet doen? Gewoon 2 weken helemaal niets doen behalve zoenen. Dus ook niet masturberen. Ik denk dat dat wel helpt :)

Een geintje hoop ik :x

Hehe, naja, als echt nix helpt zou ik het eens kunnen proberen... met veel moeite

Plankje
26 August 2002, 20:41
Originally posted by ThaLX


Een geintje hoop ik :x

Hehe, naja, als echt nix helpt zou ik het eens kunnen proberen... met veel moeite
nee ik zweer t werkt echt joh. Als je je 2-3 weken niet masturbeert dan krijg je mie een heerlijk orgasme. Jongen, dat wil jij niet weten :)

Ti_Mu84
26 August 2002, 22:52
Originally posted by RickClan

nee ik zweer t werkt echt joh. Als je je 2-3 weken niet masturbeert dan krijg je mie een heerlijk orgasme. Jongen, dat wil jij niet weten :)

dat is wel waar.... waarschijnlijk ben je gewoon een hobby rukker, en doe je het te vaak, waardoor jeniet klaarkomt wanneer je sex hebt... :?

Timmekeuh
4 October 2002, 15:14
Ik zou ook niet weten als ik in u schoenen stond zenne.

Ryzer
4 October 2002, 15:44
Originally posted by RickClan

nee ik zweer t werkt echt joh. Als je je 2-3 weken niet masturbeert dan krijg je mie een heerlijk orgasme. Jongen, dat wil jij niet weten :)


I know ma da lukt mij maar een paar keer per jaar: alsk op vakantie ga :'(

BWM
4 October 2002, 20:38
Originally posted by ThaLX
Eey mensen, ik heb een klein probleempjuh:
Ik kom niet klaar wanneer ik vrij met m'n vriendin, ze probeert echt alles wat maar mogelijk is en het lukt maar niet, nou zit ik daar niet zoveel mee aangezien het wel heeeeeel erg lekker is, maarja, ik vindt het behoorlijk lullig voor haar. Gek genoeg kom ik wel klaar als ik zelf masturbeer |:(
Ook heb ik de standaard tips geprobeerd zoals "probeer je te ontspannen" etc. maar dat hielp ook niet :? Ik vindt het echt k*t aangezien m'n vriendin echt op alle mogelijke manieren mij probeert te helpen maar dat niet lukt :(

Heeft iemand misschien tips ofzo? Want ik vindt het echt kl*t*

misschien is je vriendin niet opwindend genoeg :p :p :p

:]

Karma-Killer
4 October 2002, 22:35
Originally posted by BWM


misschien is je vriendin niet opwindend genoeg :p :p :p

:]
Doe niet zo lullig joh, dr staan wel :p 's achter maar das harstikke zielug hoor.

Ontopic: je zult het vast wel ooit gehoord hebben, maar concentreer je iig niet op je orgasme, dat kan ook een stuk schelen

Fallen-Angel
5 October 2002, 11:21
Hey

Als eerste moet je de instelling hebben dat het doel van vrijen niet het klaarkomen is, maar het 'plezier' wat je er samen mee hebt! Fixeer je er niet te veel op, dan komt het vanzelf!

Sux6

RandyJC
5 October 2002, 12:30
Originally posted by Fallen-Angel
Hey

Als eerste moet je de instelling hebben dat het doel van vrijen niet het klaarkomen is, maar het 'plezier' wat je er samen mee hebt! Fixeer je er niet te veel op, dan komt het vanzelf!

Sux6

/eens


Good Luck.

koop een Lingerie Setje voor haar ofzo en ga gezellig weg :D