PDA

Bekijk de volledige versie : Bijna flauwvallen is niet leuk.


Owazeke
26 August 2002, 14:15
Pff! 'k ben gisteren terug naar Maanrock gegaan. Was allemaal heel leuk hoor, en 't laatste optreden was van clouseau. 'k Sta me daar supergoed te amuseren, aan 't meezingen en superactief te doen. Maar dan voel ik mij echt wel heel erg ziek worden. Met als resultaat dat ik bijna flauwgevallen ben. :(

Dus ben ik door een mensenmassa geraakt. (op één of andere manier) 'k Moest dus naar de kant zien te geraken wat vrijwel onmogelijk was, maar goed. Denk wel da'k een tiental keer gevallen ben, maar ik kon me nog steeds aan enkele mensen vastgrijpen, en een vriendin van mij had me nog wel vast. Ik zag gewoon niets meer dus 't was wel ff lastig om daar weg te geraken. Picture me looking almost dead.

Dan ben ik uiteindelijk maar aan de kant gaan zitten, en 'k heb gewoon 't meeste van het optreden gemist. :'( Niet echt fijn want ik had gewoon al meer dan een uur staan wachten. Hmmm sucks! |:(

ramsesii
26 August 2002, 14:19
Originally posted by Owazeke
Pff! 'k ben gisteren terig naar Maanrock gegaan. Was allemaal heel leuk hoor, en 't laatste optreden was van clouseau. 'k Sta me daar supergoed te amuseren, aan 't meezingen en superactief te doen. Maar dan voel ik mij echt wel heel erg ziek worden. Met als resultaat dat ik bijna flauwgevallen ben. :(

Dus ben ik door een mensenmassa geraakt. (op één of andere manier) 'k Moest dus naar de kant zien te geraken wat vrijwel onmogelijk was, maar goed. Denk wel da'k een tiental keer gevallen ben, maar ik kon me nog steeds aan enkele mensen vastgrijpen, en een vriendin van mij had me nog wel vast. Ik zag gewoon niets meer dus 't was wel ff lastig om daar weg te geraken. Picture me looking almost dead.

Dan ben ik uiteindelijk maar aan de kant gaan zitten, en 'k heb gewoon 't meeste van het optreden gemist. :'( Niet echt fijn want ik had gewoon al meer dan een uur staan wachten. Hmmm sucks! |:(

that sucks... waar is die foto ??

en ach ja... cluseao is belgisch dus die zie je nog wel een keer

The6thgate
26 August 2002, 14:21
Originally posted by ramsesii
that sucks... waar is die foto ??
waar zie jij dat ze zegt dat er n foto van is:?
bij dat "picture me almost dead"?

ramsesii
26 August 2002, 14:28
Originally posted by the6thgate
waar zie jij dat ze zegt dat er n foto van is:?
bij dat "picture me almost dead"?

ik ben een beetje van slag... laat dat gedeelte maar zitten

Owazeke
26 August 2002, 15:27
*) Nee, der is gelukkig geen foto van. Wat een geluk. 't Zou nogal ne foto geweest zijn denk ik. Al die mensen rondom mij: 'Amaai, da meiske voelt haar precies ni goe.' Vrij logisch als je zag hoe ik rondliep. (kan je al niet meer lopen noemen, meer vallen en opstaan. :o )

Stel je voor, volgende dag in de krant. "Maanrock was weer een geweldig succes. Het verliep zonder al teveel proberen maar toch waren er enkele jongeren die teveel hadden gedronken" En dan mijn foto daarbij ofzo. *)

Om ff alle misverstanden weg te werken, heb heel de dag cola gedronken! I swear!! :)

ramsesii
26 August 2002, 15:34
Originally posted by Owazeke
*) Nee, der is gelukkig geen foto van. Wat een geluk. 't Zou nogal ne foto geweest zijn denk ik. Al die mensen rondom mij: 'Amaai, da meiske voelt haar precies ni goe.' Vrij logisch als je zag hoe ik rondliep. (kan je al niet meer lopen noemen, meer vallen en opstaan. :o )

Stel je voor, volgende dag in de krant. "Maanrock was weer een geweldig succes. Het verliep zonder al teveel proberen maar toch waren er enkele jongeren die teveel hadden gedronken" En dan mijn foto daarbij ofzo. *)

Om ff alle misverstanden weg te werken, heb heel de dag cola gedronken! I swear!! :)

cola met bacardi :) jk

Babysmurfie
26 August 2002, 17:08
Echt flauwvallen is ook niet leuk:{

Robby
26 August 2002, 20:29
Originally posted by Owazeke
Pff! 'k ben gisteren terig naar Maanrock gegaan. Was allemaal heel leuk hoor, en 't laatste optreden was van clouseau. 'k Sta me daar supergoed te amuseren, aan 't meezingen en superactief te doen. Maar dan voel ik mij echt wel heel erg ziek worden. Met als resultaat dat ik bijna flauwgevallen ben. :(

Dus ben ik door een mensenmassa geraakt. (op één of andere manier) 'k Moest dus naar de kant zien te geraken wat vrijwel onmogelijk was, maar goed. Denk wel da'k een tiental keer gevallen ben, maar ik kon me nog steeds aan enkele mensen vastgrijpen, en een vriendin van mij had me nog wel vast. Ik zag gewoon niets meer dus 't was wel ff lastig om daar weg te geraken. Picture me looking almost dead.

Dan ben ik uiteindelijk maar aan de kant gaan zitten, en 'k heb gewoon 't meeste van het optreden gemist. :'( Niet echt fijn want ik had gewoon al meer dan een uur staan wachten. Hmmm sucks! |:(

ahhhhhhhhhh :* :* :*

Irene!!!!
27 August 2002, 00:04
heb k ook wel es, dan heb je waarschijnlijk te weinig gedronken.. :)

BlueWolf
27 August 2002, 00:24
Ben je ook de dag ervoor geweest ? :)
Ik wou ook gaan enkel er wou niemand mee :(

Owazeke
27 August 2002, 01:11
Originally posted by BlueWolf
Ben je ook de dag ervoor geweest ? :)
Ik wou ook gaan enkel er wou niemand mee :(

Yep, ben zaterdag en zondag geweest. Was echt wel fijn. Behalve dan het 'bijna-flauwval-gedeelte' van gisteren. :o

LoeLoe
27 August 2002, 12:17
Flauwvallen is echt eng. Mjah na een tijdje went het wel (klinkt stom, maar zo is het wel). Maar de eerste paar keer heb je echt zoiets van: Wat gebeurt er met me..

BlueWolf
27 August 2002, 12:28
Originally posted by Owazeke


Yep, ben zaterdag en zondag geweest. Was echt wel fijn. Behalve dan het 'bijna-flauwval-gedeelte' van gisteren. :o
Heideroosjes gezien ? :p
Ik heb ze vorig jaar op pukkelpop gezien en sindsdien ben ik grote fan :p

Maar ik viel niet flauw :(:p

ramsesii
27 August 2002, 13:36
Originally posted by BlueWolf

Heideroosjes gezien ? :p
Ik heb ze vorig jaar op pukkelpop gezien en sindsdien ben ik grote fan :p

Maar ik viel niet flauw :(:p

die vindt ik zuigen

Owazeke
27 August 2002, 13:38
Originally posted by BlueWolf

Heideroosjes gezien ? :p
Ik heb ze vorig jaar op pukkelpop gezien en sindsdien ben ik grote fan :p

Maar ik viel niet flauw :(:p

Yep, heb ik ook gezien. Vond ze echt wel goed. Ik kende er daarvoor nx van, maar 't was een aangename verrassing.
Me likes them.... :)

BlueWolf
27 August 2002, 13:44
Originally posted by Owazeke


Yep, heb ik ook gezien. Vond ze echt wel goed. Ik kende er daarvoor nx van, maar 't was een aangename verrassing.
Me likes them.... :)
Dat was bij mij dus vorig jaar ook :D
Nu ken ik alle liedjes bijna maar heb ik ze niet gezien :(

Babysmurfie
27 August 2002, 17:15
Originally posted by LoeLoe
Flauwvallen is echt eng. Mjah na een tijdje went het wel (klinkt stom, maar zo is het wel). Maar de eerste paar keer heb je echt zoiets van: Wat gebeurt er met me..
Mwah, flauwvallen vind ik niet echt eng, maar het is achteraf zo irritant als iedereen u voortdurend waarschuwt voorzichtig te zijn en te gaan zitten enzow:{

Owazeke
27 August 2002, 18:37
Originally posted by DaSuperEvy

Mwah, flauwvallen vind ik niet echt eng, maar het is achteraf zo irritant als iedereen u voortdurend waarschuwt voorzichtig te zijn en te gaan zitten enzow:{

Ja da's ook weer waar. 'k Had echt zoiets van ok, laat mij nu maar ff gewoon doen, 't zal wel overgaan. Was mij al aan 't doodschamen omdat al die mensen mij aan 't aanstaren waren.

Babysmurfie
27 August 2002, 19:26
Originally posted by Owazeke


Ja da's ook weer waar. 'k Had echt zoiets van ok, laat mij nu maar ff gewoon doen, 't zal wel overgaan. Was mij al aan 't doodschamen omdat al die mensen mij aan 't aanstaren waren.

Jah verschrikkelijk.
Ook als ge op school flauwvalt. Biedt de wiskundeleraar (die ik echt niet afkan) nog aan om mij naar huis te brengen. Ik dacht: NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Ik zei: Nee danku, ik bel wel naar huis.
:+

BlueWolf
27 August 2002, 19:30
Dan willen de mensen eens lief doen :+