PDA

Bekijk de volledige versie : Amerikanen


Pakspul
29 August 2002, 08:02
Wanneer krijgen die lui keer hersens |:(


bijvoorbeeld

Amerika pompt miljoenen in een pen waarmee NASA in de ruimte kan schrijven, wat doet rusland.... ze nemen een potlood mee

of iedereen en alles aanklagen omdat het niet in de handleiding stond |:( |:( |:(

of laten we gezond gaan doen, kom we gaan naar de macdonalds en dan nog de macdonalds aanklagen omdat ze dik worden


die lui zijn hopeloos stom

Stapper
29 August 2002, 09:04
ja het blijven amerikanen, wat doe je er aan
we kunnen er niks tegen doen, maar zo kan je wel begrijpen waarom het midden oosten zo'n hekel heeft aan amerika

Fade of Light
29 August 2002, 11:47
en het mooie is dat een best veel amerikanen )op het inet iig) er ook zo over denken :)

Babysmurfie
29 August 2002, 13:13
Ja, dan zijn alle Amerikanen toch niet zo achterlijk/arrogant...
Alleen de machtige:x

Plankje
29 August 2002, 13:18
ik vind dat heel amerika + alles wat erin zit (behalve ireen) van deze aardkloot moet verdwijnen eigenlijk :x :x :x

The6thgate
29 August 2002, 13:43
t valt me al mee dat er tegenspraak is op die aanvallen die bush wil. Vind dat zowiezo al n ontiegelijke eikel, maar gelukkig kan de rest ook nog tegengas geven:)

Hertog_Joost
30 August 2002, 12:40
Originally posted by yo-de-plo
of laten we gezond gaan doen, kom we gaan naar de macdonalds en dan nog de macdonalds aanklagen omdat ze dik worden

Dat is gewoon slim! Dat zou ik dus ook doen als ik daar zou wonen, word je toch rijk van? Goed, het is stom dat het kán, maar niet dat het gebeurt..... ;)

geitenwollens0x
30 August 2002, 12:49
Originally posted by yo-de-plo
Wanneer krijgen die lui keer hersens |:(


bijvoorbeeld

Amerika pompt miljoenen in een pen waarmee NASA in de ruimte kan schrijven, wat doet rusland.... ze nemen een potlood mee

of iedereen en alles aanklagen omdat het niet in de handleiding stond |:( |:( |:(

of laten we gezond gaan doen, kom we gaan naar de macdonalds en dan nog de macdonalds aanklagen omdat ze dik worden


die lui zijn hopeloos stom

nog zow iets

zown wijf had schadevergoeding van een paar miljard omdat op haar pakje sigaretten niet stond dat je er kanker van kan krijgen

argh

Ar-Tuur
30 August 2002, 12:58
Wat een vooroordelen en generaliseringen hier zeg |:(

"NASA heeft een fout gemaakt, dus alle Amerikanen zijn stom/hersenloos/achterlijk"

"Er zijn in Amerika mensen die om trieste redenen bedrijven aanklagen, dus "die lui" zijn stom"

Echt matig dit topic |:(

Fade of Light
30 August 2002, 13:25
er zijn heel veel mensen beneden niveau/matig in amerika :P
dat blijkt maar weer uit shows als oprah e.d.

Ar-Tuur
30 August 2002, 13:28
Originally posted by Fade of Light
er zijn heel veel mensen beneden niveau/matig in amerika :P
dat blijkt maar weer uit shows als oprah e.d.

In Nederland ook.. dat blijkt maar weer uit shows als Big Brother, de Bus, Sexquiz on the beach, GTST, etc. :p

Robby
30 August 2002, 14:08
Ik mag amerikanen ook neit zo :{

Pakspul
30 August 2002, 17:38
iemand die een goede uitvinding doet in amerika is 99% van de tijd een europeaan :)

Irene!!!!
30 August 2002, 21:16
respect, niet iedereen kan zo slim en geweldig zijn als de europeese mensen :D
maarjah Bush zou moeten aftreden.. denkt ie dat ie zo goed is enzow |:(