PDA

Bekijk de volledige versie : GVD! Meelezers bij 'intiem' gesprek


Tweeling
30 August 2002, 21:20
Had woensdag een 'intiem' gesprek met een jongen via MSN. Ging over seks. Ik dacht dat ie alleen zat (hebben al vaker over seks gepraat), hij vroeg mij ook dingen, zoals lekkerste standje enzo.
Nu blijkt dat er nog iemand bij zat van mijn school, en waarschijnlijk lagen ze echt in een scheur, terwijl ik serieus bezig was. Nu voel ik me echt GENAAIT, en ben een beetje pissig, want die jongen waar k mee sprak heeft over iets gezegt dat ie de waarheid sprak, en nu blijkt dat dat helemaal nie waar was.

Daar heb ik ook echt een HEKEL aan, mensen die liegen, en ZEKER als ze zeggen dat ze de waarheid spreken :[

Da's toch nie normaal!|:(

bootje
30 August 2002, 21:21
Dat zullen dan wel de gevaren van internet zijn! Nooit te rap op iemand vertrouwen. Wel rot voor je, maar eigenlijk ook wel je eigen fout...

Tweeling
30 August 2002, 21:24
maar die ene gast die heb ik gewoon in het echt leren kennen, nie via internet ofzo. we kletsen zo af en toe. dit is toch misbruiken van vertrouwen!

bootje
30 August 2002, 21:25
Misschien heb jij te vroeg iemand vertrouwd??

Stapper
30 August 2002, 21:26
het is altijd een gok die je maakt als je over prive dingen gaat praten
ik heb ook een nep account en zit ook mensen te foppen, das erg leuk, maarja doe dat niet zovaak meer
gewoon niet te ver gaan, of je moet diegene echt kunnen vertrouwen

BlueWolf
30 August 2002, 21:45
Originally posted by Tweeling
maar die ene gast die heb ik gewoon in het echt leren kennen, nie via internet ofzo. we kletsen zo af en toe. dit is toch misbruiken van vertrouwen! blok

Plankje
30 August 2002, 21:49
Originally posted by Stapper
het is altijd een gok die je maakt als je over prive dingen gaat praten
ik heb ook een nep account en zit ook mensen te foppen, das erg leuk, maarja doe dat niet zovaak meer
gewoon niet te ver gaan, of je moet diegene echt kunnen vertrouwen
ik zou dat joch echt helemaal doodslaan

koelkast
30 August 2002, 22:10
Originally posted by RickClan

ik zou dat joch echt helemaal doodslaan


geweld is tegenwoordig de oplossing van alles ?

:{

Stapper
30 August 2002, 22:11
Originally posted by RickClan

ik zou dat joch echt helemaal doodslaan
welk joch, ik heb het nergens over een joch, heb je misschien het verkeerde ding geqoute:?

!Y!US!C!30X
31 August 2002, 07:02
Originally posted by RickClan

ik zou dat joch echt helemaal doodslaan

|:(

xlizzx
31 August 2002, 09:13
je moet die gast is flink de waarheid zegge

Plankje
31 August 2002, 09:33
Originally posted by Stapper

welk joch, ik heb het nergens over een joch, heb je misschien het verkeerde ding geqoute:?
ow sorry ik had zo te zien verkeerde post gequote :)

Fade of Light
31 August 2002, 13:34
Originally posted by koelkast



geweld is tegenwoordig de oplossing van alles ?

:{

tis triest ja.....




zoiets moest voreger ook al de oplossing zijn :]

geitenwollens0x
31 August 2002, 17:19
nee het is niet triest

het lijkt triest maar het is toch de enige manier om die jongen eens ff flink de les te laten lezen en zo dat die jongen het wel afleert

Diz
31 August 2002, 22:48
Heel triest, daarom wil ik meestal alleen met iemand babbelen als ze een webcam hebben of in iedergeval het geluid aan laten staan, ooit moet je dan iemand kunnen horen op de achtegrond.

Maar inderdaad een enorme naaistreek, ik zou me ook heel erg genaaid voelen

Fallen-Angel
28 September 2002, 19:08
hey slimmerd

op msn kun je zien als er iemand meeleest, namelijk bovenin je schermpje, als daar twee mailadressen staan lezen er twee mensen wat jij typt.

bootje
28 September 2002, 19:21
Originally posted by Fallen-Angel
hey slimmerd

op msn kun je zien als er iemand meeleest, namelijk bovenin je schermpje, als daar twee mailadressen staan lezen er twee mensen wat jij typt.
Er kan ook iemand gewoon achter haar gesprekspartner staan é en over zijn rug meelezen...

meiske
30 September 2002, 20:16
dat kan ook ja, maar zoizo dat ze dat dan niet zegguh vind ik wel vrij stom

Lu-Cky
13 October 2002, 19:09
Opzich kan ik dr ook wel om lachen...

GEwoon Schijt eran hebben...:p

Plankje
13 October 2002, 21:02
hmz msn is nooit 100% betrouwbaar. Wie zegt bijvoorbeeld dat jij geen een of ander wormpje ofzow op je comp hebt die alles doorstuurt naar een een of ander persoon...

The6thgate
13 October 2002, 21:03
Originally posted by Lu-Cky
GEwoon Schijt eran hebben...:p is wel wat moeilijker als de informatie gevoelig ligt

Timmekeuh
14 October 2002, 17:59
Maar als die andere persoon alleen was geweest,had hij je wel de waarheid vertelt.Dat komt gewoon omdat hij wat stoer wil doen voor zijn vriend.Ken dat.

BWM
14 October 2002, 20:12
eeeuhm...

zeggen dat je een vriendin ernaast had zitten en hem net zo hard uitlachen... :P

Linnea
16 October 2002, 18:36
Tja, ik praat nooit ovetr persoonlijke dingen via msn.. Doek nooit
kweet dat ik een keer kwaad ben geworden. Ik ging toen 2 dagen eerder logen bij vriendin van mij (die vlakbij me vriend(nu ex) woont)
Dus ik ga daar zo heen, hij wist niet dat ik er was.. Wij zo proberen te bellen.. niets..
Andere vriend gebeld.. oww hij zit bij geer...(die andere vriend)
Toen ging ik bij vriendin online, wij geer aanspreken. waar is rene?? (andere vriend) Hijz eg weet ik niet,
dus ook niet waar jelemr ( me ex) is?
hij egt zo. nee,. toen vertelde we de verassing, bleken ze achter em te staan/. weg verrassing, kben nog nooit zo boos geweest op geer!!!
nou ja, kzag jelmer daarna wel snel:)

Fallen_Engeltje
16 October 2002, 19:00
Originally posted by Tweeling
Had woensdag een 'intiem' gesprek met een jongen via MSN. Ging over seks. Ik dacht dat ie alleen zat (hebben al vaker over seks gepraat), hij vroeg mij ook dingen, zoals lekkerste standje enzo.
Nu blijkt dat er nog iemand bij zat van mijn school, en waarschijnlijk lagen ze echt in een scheur, terwijl ik serieus bezig was. Nu voel ik me echt GENAAIT, en ben een beetje pissig, want die jongen waar k mee sprak heeft over iets gezegt dat ie de waarheid sprak, en nu blijkt dat dat helemaal nie waar was.

Daar heb ik ook echt een HEKEL aan, mensen die liegen, en ZEKER als ze zeggen dat ze de waarheid spreken :[

Da's toch nie normaal!|:(

je moet iemand op msn nie te vlug vertrouwen

Michelluh
23 October 2002, 21:16
Over intieme dingen en dat soort zaken kan je gewoon beter niet over praten over msn...krijg je alleen maar rottigheid mee denk ik..

Atjeuh
24 October 2002, 14:09
ben ik helemaal met je eens... :)