PDA

Bekijk de volledige versie : ze sture me naar de psychiater


meiske
2 September 2002, 19:09
in zo'n hokje 3/4 uur praten en dan je tijd is om nieuwe afpsraak make??


damn kanker ouders ik wil niet naar zo'n vieze vent.


hij luisterd meer niet klote vent ik wil niet ik wil niet ik wil niet

meiske
2 September 2002, 19:10
straks zijn ze net zo gek als roon.


ik haat volwassen mannen ik haat ze ik haat ze

Nightwolf
2 September 2002, 19:12
dan zal t snel uitgaan met Arjan :{

!Y!US!C!30X
2 September 2002, 22:02
mijn ouders wouden mij zovaak naar een psyg sturen, is uiteindelijk ook niet gebeurt

maar als je moet, je ouders hebben het alleen maar goed met je voor, en als je echt grote problemen hebt, kan een psyg je zeker helpen

Stapper
2 September 2002, 22:10
na wat ik al eens in een eerdere thread heb gelezen is het niet zo erg om naar een pshyg te gaan, die kan je helpen met je problemen met je ouders, al is het wel erg dat je naar iemand moet die je niet kent

het is soms ook gewoon beter om met een bekende over te hebben, een enge man is altijd ENG

maar het helpt wel, gewoon een beetje praten en misschien zal die wel voorstellen om je ouders er ook te betreken, dan ben je iig niet alleen

maarja, je kan niet alles hebben en je ouders hebben nog ouderlijk recht over je, als je 18 bent hoef je niet meer naar ze te luisteren en kan je zelf beslissen wat je doet

succes

LoeLoe
3 September 2002, 11:33
Ze zullen er echt wel een reden voor hebben neem ik aan:{

meiske
3 September 2002, 18:27
de reden?:

jah je maakt veel mee en dat kan je aan niemand kwijt omdat je geen vrienden heb en zo'n man daar kan je alles aan kwijt


hallo geen vrienden? dat bepaal ik altijd wel zelf hoor, ik kan mij ei echt wel kwijt.

en dat over arjan, hij is 16!

god want een leuke reacties weer

tot later ooit een keer

Plankje
3 September 2002, 18:31
Originally posted by meiske
de reden?:

jah je maakt veel mee en dat kan je aan niemand kwijt omdat je geen vrienden heb en zo'n man daar kan je alles aan kwijt


hallo geen vrienden? dat bepaal ik altijd wel zelf hoor, ik kan mij ei echt wel kwijt.

en dat over arjan, hij is 16!

god want een leuke reacties weer

tot later ooit een keer
hmz nu kun je ons opeens wel gaan verwijten dat dit onze schuld is, maar daar schiet je echt niets mee op hoor. Damnz wij proberen je alleen maar te helpen. Maar jij bent blind, jij wil alleen de reacties lezen die je wilt horen. Doe eens normaal meid.

Nightwolf
3 September 2002, 18:34
Originally posted by meiske
en dat over arjan, hij is 16!

je begrijpt me verkeerd :? ik bedoel, t zal moeilijk voor je worden over 10 jaar dan als je dan nog steeds volwassen mannen haat...zal je dan ook je vriend haten die je dan hebt? :?

meiske
3 September 2002, 18:45
Originally posted by RickClan

hmz nu kun je ons opeens wel gaan verwijten dat dit onze schuld is, maar daar schiet je echt niets mee op hoor. Damnz wij proberen je alleen maar te helpen. Maar jij bent blind, jij wil alleen de reacties lezen die je wilt horen. Doe eens normaal meid.


hehe ik ben niet boos en geef jullie niet de schuld, alleen ik nouja laat maar ik heb soms mijn bui niet.

maar ik dacht dat ik meer zou horen van jah dat is helemaal niet zo iemand die me overtuigde die kan vertellen hoe het wel zit.


want ik moet maar heb gewoon iets nodig waardoor ik ook echt gaat, dat ik het nut er van inzit

en nightwolf: ik leef nu, over 10 jaar ben ik denk ik wel veranderd hoop ik tenminste

meiske
3 September 2002, 19:04
jongens vals alarm misschien maar ik heb mijn ouders vandaag in laten zien dat ik best echte vrienden heb en dat ik best als het moet daar echt mijn problemen kwijt kan en mijn ouders dachten dat het niet zo was, ok ze zijn in beparkte aantallen maar ik heb ze


dus mijn ouders vinden dat ik toch niet hoef maar als ze merken dat het neit waar is moet ik alsnog

Michelluh
23 October 2002, 21:13
Maar waarom moet je naar n psychiater..?Heb je iets vervelends meegemaakt..?

Sgatje
23 October 2002, 22:56
Lieverd was de reden dat je naar de psych moest alleen omdat je ouders denken dat je geen vrienden hebt..?

Er is wel meer reden om te gaan..maar als je die niet inziet dan hoef je niet te gaan..

Je gaat alleen naar de psych als je er zelf achter staat..

Ik ga ook over 2 weken naar een psygiater...t zijn hele lieve mensen echt...

Je kan altijd alles bij me kwijt heh noes..(K)

meiske
24 October 2002, 19:07
nee er was wel meer hoor, ik ben thuis een maand ofzo heel erg agressief geweest en daarvoor zocht ik ook altijd al ruzie met me moeder's vriend omdat ik hem gewoon niet mag.
enzo liep beetje uit de hand thuis nu gaat het wel ok :)

Fade of Light
24 October 2002, 20:26
ze moeten jouw inderdaad niet naar een psychiaiter sturen....maar naar een heropvoedingskliniek (cq verzorgingstehuis), volgens mij loop je mentaal wat jaartjes achter. Je bevestigt overigens zelf met

ik haat volwassen mannen ik haat ze ik haat ze

eneri
24 October 2002, 20:52
ik heb eigenlijk alleen maar n goede ervaring met n psychiater. het was een vrouw in mijn geval, misschien helpt dat. ik vond het in het begin ook eng, maar ik heb er veel aan gehad, en nu nog steeds. ikk had wel vrienden waar ik dingen kwijt kon, maar ik ging er ook heen om meer zelfvertrouwen te krijgen.

tuurlijk is het heel eng om met een vreemde persoon te praten over allerlei dingen die privé zijn en ook nog s pijnlijk, maar als je er eentje treft die aardig voor je is, en waarmee het klikt, heb je er echt veel aan!
dus ik zou als ik jou was op zoek gaan naar iemand die je aardig vind, het hoeft helemaal geen man te zijn. volgens mij kan je altijd n sort proefafspraak maken met zo iemand, en als dan blijkt dat je het niet vind klikken, of het niet ziet zitten met deze persoon, kan je altid nog terug.
maar je moet er wel voor open staan, en bereid zijn die persoon aardig te gaan vinden als ie ook echt aardig is, en dus niet er naar toe gaan met n houding van ik vind dit niet leuk, dit is helemaal niks, en deze persoon is n engerd. want dan wordt het sowieso niks.
Ik hoop voor je dat je een leuke psychiater kan vinden, en dat het je helpt!
Sterkte meis.

meiske
25 October 2002, 22:27
ik heb ook besloten ookal zijn me ouders van dit idee af gestapt zelf toch een afspraak te maken ookal loopt alles best wel lekker.

ik wil toch even met een ervaren iemand praten, het vertrouwen in volwassen heb ik nog steeds niet helemaal terug.
maar dat gaat langzamerhand wel beter.

zal vertellen hoe het is geweest mijn 1e afspraak
:D

Sgatje
26 October 2002, 11:58
Originally posted by meiske
ik heb ook besloten ookal zijn me ouders van dit idee af gestapt zelf toch een afspraak te maken ookal loopt alles best wel lekker.

ik wil toch even met een ervaren iemand praten, het vertrouwen in volwassen heb ik nog steeds niet helemaal terug.
maar dat gaat langzamerhand wel beter.

zal vertellen hoe het is geweest mijn 1e afspraak
:D

Meis ik vin ut egt supergoed van je!!! Echt supergoed!!!!
Ik heb a.s. donderdag een afspraak met de psychiater
maar veeel succces je bent een toppertje!!!

Karma-Killer
26 October 2002, 12:56
Mij lijkt ut best fijn om eens met een psych of liever psycholoog ofzo te praten, maar da zulle mijn parentes nie inzien, en ik ga ook nie vragen: mam, mag ik naar een psych?

eneri
28 October 2002, 13:50
Originally posted by meiske
ik heb ook besloten ookal zijn me ouders van dit idee af gestapt zelf toch een afspraak te maken ookal loopt alles best wel lekker.

ik wil toch even met een ervaren iemand praten, het vertrouwen in volwassen heb ik nog steeds niet helemaal terug.
maar dat gaat langzamerhand wel beter.

zal vertellen hoe het is geweest mijn 1e afspraak
:D
:* wat goed!!:) veel succes met die afspraak!

darkangel112
1 December 2002, 00:24
een psygiater is lang zo erg niet hij schrijft altijd best wel veel pillen voor :-)... wees blij dat je niet word opgenomen!
ik zo zeggen (En ik weet dat dat simpel klinkt) probeer alles van je af te praten!!! want geloof me ikd enk dat je liever 3uur in een hokje zit dan 24uur per dag!!

succes! -x-

darkangel112
1 December 2002, 00:26
goed van je!! ik hoop dat je laat horen hoe je afspraak is geweest!!! good luck
hold on and be strong!!!

-x- ~*maaike*~

meiske
1 December 2002, 08:29
oeps ik heb nu al 2 afspraken gehad en er neit eens over verteld

nou mijn 1e afspraak was best wel raar, ze vertelde wat we allemaal vandaag zouden gaan doen.

ik moest eerst vertellen hoe oud is was waar ik op school zat en wat mijn hobby's zijn en waarom ik hier ben komen wonen.
de voordelen en nadelen van dit dorp waar ik woon

bij de 2e afspraak zijn we ingegaan op de voordelen en nadelen die ik gegeven had bij mijn 1e afspraak zodat ik er eens goed over ging nadenken en de conclusie trekken (daar ben ik nog niet uit )

BlueWolf
1 December 2002, 15:58
hopen dat het resultaat heeft ofzo :+

missymy
3 December 2002, 18:01
Hey meis, ik kan maar 1 ding zeggen! Ik vind het hartstikke goed van je dat je het toch gedaan hebt en hartstikke veel sterkte!!!:*

Honur
10 December 2002, 16:47
Geloof me Psychologen zijn best wel oke lui...ik moest er ook eens naar toe voor me hypogonder (soortje smet vrees)
kreeg een zootje pilluh en daar ging het ook mee over....
natuurlijk moest ik daarvoor ook een gesprek met hem houden maar me klachten wezen al direct naar wat we dachten...
nu kom ik er niet meer maar ben wel van 1 HEEL GROOT probleem voor mezelf af...
echt er is niks zo erg als je iets tussen je oren niet helemaal klopt...
want dat krijg je meestal niet met een paracetamolletjeh ofzo weg.
daar heb ge echt hulp voor nodig.
maar eht is tegenwoordig heel normaal om naar een psych te gaan hoor...ken er zat die het doen.
succes

A-Man
11 December 2002, 17:04
Ik ben sinds kort erachter dat er met mezelf ook iets goed mis is.
ik heb er vroeger wel gedacht dat ik misschien naar de Psych moest maar ik (en me moeder) dacht dat ik er wel overheen zou groeien ofzo of dat het wel goed zou komen.
Nou, volgens mij is dat niet zo.
Ik kan sinds kort voor het eerst in m'n leven over problemen kunnen praten met 2 vrienden van me. 1 daarvan kan ik door lastige omstandigheden :? nu even niet mee praten.

Ik heb een dit topic eens doorgelezen en daar komen me een behoorlijk aantal dingen bekend voor in meiske.
Die ene vriend heeft net voorgesteld dat ik ook misschien eens proff hulp op moet zoeken, want hij denkt dat dat wel het beste voor mij is.

Ik weet niet of ik dat wel durf of wil.
als ik het niet wil heeft het geen zin,

IK ben benieuwd hoe het gegaan is meiske, hopelijk heb je wel over je problemen kunnen praten nu,

Met vriendelijke Gr. A
PS: Ik ben nieuw op dit forum, ik wist niet er zoveel mensen waren die hier ook normaal over kunnen praten dan wat ik op andere forum's e.d. dacht te zien.