PDA

Bekijk de volledige versie : Wtf!


Fonzie18
4 September 2002, 19:20
Ik heb gewoon nu al het Sinterklaasboek in me brievenbus gehad! Waar ze ze nou helemaal mee bezig, krijgen we in november dan alvast carnavalskostuum advertenties of wa! :S

MilkyWayz
4 September 2002, 19:48
ze verkopen hier nu al pepernoten :+ ik vind t maar stom, dat hele gedoe :p

LoeLoe
4 September 2002, 21:22
Hmmz ik zag voordat ik op vakantie ging (dus voor 2 Augustus) de dozen met pepernoten al bij ons in het magazijn staan :?

Maar het is inderdaad wel een beetje van de zotte dat ze nu al Sinterklaasboeken gaan verspreiden. Die kinderen worden helemaal gek en als ze dan zo'n boek in de handen krijgen, gaan ze al allemaal dingen uitzoeken wat ze willen enzow..terwijl het nog super lang duurt :? Vragen ze telkens: wanneer komt Sinterklaas nou blablabla.

Jah het duurt niet lang meer en dan gaan ze dat ook in me stageklas vragen geloof ik:{

Aan de andere kant..het is ook wel leuk om te zien hoe die kinderen zich ermee bezig houden enzow :+

*LoeLoe heeft liever Kerstmis*

Ar-Tuur
4 September 2002, 21:27
Hmzz klote.. het is gewoon nog zomer.. en dat mag het van mij voorlopig even blijven :(

Bird Of Prey
5 September 2002, 15:10
Originally posted by Arthur
Hmzz klote.. het is gewoon nog zomer.. en dat mag het van mij voorlopig even blijven :(

ja idd, vind t ook belachelijk, ik heb ook liever kerst eigenlijk, is toch wat specialer dan Sinterklaas vind ik

Fonzie18
5 September 2002, 15:49
Kerst heb ik ook altijd al een mooier feest gevonden, ja natuurlijk niet toen ik nog geloofde in Sinterklaas ;) Maar zeker de laatste tijd had ik liever gewild dat we net als in de rest vd wereld gewoon kerst uitbundig vierden. al die lichtjes enz enz... veel en veel meer sfeer ;)

LoeLoe
5 September 2002, 15:59
Jah! Dat je 's morgens wakker wordt en de gordijnen opzij doet en ziet dat je hele straat harstikke wit is en het hele huis versieren en overal kaarsen neerzetten..van die kerstfilms gaan kijken met zijn allen en dan nog lekker eten..Heerlijk!Maar daar meoeten we nog eventjes op wachten :+

Fonzie18
5 September 2002, 17:15
Originally posted by LoeLoe
Maar daar meoeten we nog eventjes op wachten :+

Gelukkig wel....net bekomen van de zomervakantie ;)

Babysmurfie
5 September 2002, 19:00
Merk nog niets van sinterklaas- of sint-maartenreclame...gelukkig maar:)

Michieleke
5 September 2002, 19:20
Originally posted by LoeLoe
Jah! Dat je 's morgens wakker wordt en de gordijnen opzij doet en ziet dat je hele straat harstikke wit is

jammer dat je dat hier in nederland zo weinig ziet want das idd toch wel een leuke belevenis :)


en het hele huis versieren en overal kaarsen neerzetten..van die kerstfilms gaan kijken met zijn allen en dan nog lekker eten..Heerlijk!

dat geef idd een heerlijk sfeertje vooral dat van die kaarsen en dan bij kaarlicht lekker eten

jammer dat het nog zo lang moet duren maar toch idd ff bijkomen van de zomer!!

daantjuuh
5 September 2002, 20:32
ik mag zwarte piet spelen in eind november in het winkelcentrum...coooool O-)

DutchECK
6 September 2002, 11:43
Inderdaad, men begint veel te vroeg met het verkopen van sinterklaasspullen. Persoonlijk vind ik kerst leuker, omdat er een betere sfeer omheen hangt. Vreemd trouwens; met kerst is het bij ons thuis steevast ruzie, maar toch heb ik er elke keer weer zin in. Waarschijnlijk omdat er dan over de hele wereld (dit stukje dan) een aangename sfeer hangt. Aan de andere kant vind ik oudjaarsdag ook heel leuk: de geur van oliebollen (we bakken ze zelf), knallen op de achtergrond en ook weer de algemene sfeer. He, ik krijg helemaal zin in december! :)

Fonzie18
8 September 2002, 11:57
Originally posted by DutchECK
He, ik krijg helemaal zin in december! :)

Bennik toch nie de enige die daar last van heeft... :)

DutchECK
8 September 2002, 13:08
Originally posted by Fonzie18


Bennik toch nie de enige die daar last van heeft... :)

Ik haat de winter, maar december is heerlijk :D

Karliene
8 September 2002, 19:06
In mijn tijd was dit nog helemaal niet zo...
Dan begon je pas midden november (net nadat sint aan was gekomen) in het Intertoys-boek te kijken en te selecteren wat je absoluut wel en niet wilde hebben..
:+ :p