PDA

Bekijk de volledige versie : mijn leven :'(


spineshank
6 September 2002, 15:34
ik word altijd gekleineerd (mssh kan je het pesten noemen) op school , daardoor heb ik heel weinig zelfvertrouwen , ik verlies al mijn moed daardoor en ik heb een minderwaardigheidscomplex.

ook in de liefde ik durf daardoor denk ik niet kssen en als ik het aanvraag als ik smoorverliefd ben dan verlies ik mijn heel klein beetje moed en zelfvertrouwen over en over omdat ik steeds mijn eigen nu ook kleineer en omdat die dan mij dumpt omdat ik nix durf , niemand begrijpt mij , ik heb het al moeilijker om een lief te krijgen omdat ik skater ben en naar metal luister in mijn stad is dat heel zeldzaam en daardoor sluiten ze u buiten.

zo blijft mijn leven maar doorgaan , ik heb al 1 keer zelfmoord proberen plegen en ik heb mezelf al zon jaar gesneden maar daar ben ik nu vanaf.

een beschrijving van mijn leven...

hier valt niet veel aan te replie en maar ik moest het kwijt als je toch raad weet , dan apprecier ik dat .

spine

Melch
6 September 2002, 23:17
mwah veel kan ik niet zeggen, maar in de liefde, zoek iemand die jou neemt zoals je bent, die het niet erg vind dat je niet perfect bent, want dat is niemand...
Gewoon goed zoeken ;)

komt goed, trust me xxx

Stapper
6 September 2002, 23:26
damm zelfmoord, dan moet je echt in de problemen zitten

het zou misschien wel de meest gezegde tip zijn, zoek vrienden, maar omdat je niet veel zelfvertrouwen hebt wordt dat moeilijk
probeer in de klas eens wat te zeggen, een beetje praten, vragen beantwoorden van de meester/juf, op deze manier krijg je meer zelfvertrouwen
doe dit een week en ga dan naar plekken toe waar geskated wordt, park ofzo, vraag aan een andere skater of hij/zij wat truks voor je weet en raak zo aan de praat, doe dit een paar keer per week en probeer van die meestal "oudere" mensen dingen te leren en laat die dingen dan ook zien als je ze weer tegen komt, op deze manier bouw je een vriendschap op
dit kan een maandje duren, na dat maandje moet je met je nieuwe vrienden eens uit gaan, of ergens naar toe gaan, ontmoet de vrienden en vriendinnen van hun, op deze manier krijg je steeds meer vrienden en bouw je je zelfvertrouwen op
blijf wel in de klas steeds meer dingen doen, ga meer praten, probeer een paar keer voor de klas te staan, na een tijdje gaat dit uit eindelijk bijna vanzelf
nu ben je klaar voor de volgende stap, een vriendin, stap niet meteen op iemand af, wacht een beetje kijk wat ze leuk vind etc, maar das pas na een tijdje

als je het zo een beetje doet, kan je misschien nog ergens komen

SpiNe
8 September 2002, 12:33
wij hebben veel gemeen ik luister naar metal en ik skate en we hebben bijna de zelfde naam

trustfire
18 September 2002, 18:10
weet niet echt wat je moet doen maar de eerste ne moeilijkste stap is al gezet.....weten dta je een probleem hebt...
het probleem erkennen is misschien nog wel moeilijker dan het oplossen!!!!!!
ik denk dat nu je zo weinig zelfvertrouwen hebt je ook moeilijk vrienden maakt dus een opmerking als maak nieuwe vrienden vind ik een beetje ondoordacht.....
probeer de kern van het probleem op te lossen door zoveel mogelijk mensen te praten........niet per se beroeps maar als jij dta wilt moet je dta doen!!!!
wil het niet te snel oplossen want het heeft tijs nodig!
het gaat je lukken!!!!!!!weet ik zeker

anouk
20 September 2002, 17:16
Ik vind t heel goed dat je jezelf niet meer snijd, tis dus gelukt om te stoppen. Klasse, ik kan t niet.

Chesta
21 September 2002, 15:37
Heb er schijt aan, had in de eerste en tweede precies hetzelfde, maar ik heb dan ook nog het probleem dat ik niet in een hokje te stoppen val -- bij ons heb je de kakkers - skaters (ja ontieglijk veel, hier zou je zwaar populair zijn!) - boeren - popi-jopi's en nerds... En ik ben gewoon anders. Op een gegeven moment heb ik nu een vriendenclub gemaakt met allemaal raren, en verder, trek ik met iedereen op - als je maar durft te staan waarvoor je staat.