PDA

Bekijk de volledige versie : Dit kan toch niet???


supergirl
6 September 2002, 21:59
Ik was vandaag buiten met vrienden en vriendinnen.1 van die vriendinnen heeft een vriend.Iedereen mag hem en iedereen vind hem zoo aardig enzo maar hij zit altijd aan me kont enzo.Dus ik waarschuw hem iedere keer hou ermee op.Ik schop hem en sla hem en hij lacht me altijd uit als ik dat doe.Vandaag deed tie het weer dus ik zeg ik word helemaal k*nkerlauw van jou hou er gewoon mee op.Ik wil het gewoon niet.Toen opeens ging die me duwen en tegen me fiets schoppen en schreeuwde tegen mij van ik bepaal zelf wanneer ik jou aanraak want jij bent in mijn buurt enzo.Toen schreeuwde die ga nu weg anders sla ik je maar ik een bijdehand persoon blijf dus staan dus toen schopte die me fiets omver en duwde me heel hard naar achteren.Een vriend van hem haalde hem weg en zo kon ik naar huis gaan.
Het is toch logisch dat ik niet wil dat hij of zomaar iemand zomaar iedere keer aan me kont zit.
Ik heb al overal aan gedacht om het tegen me neef te zeggen maar ja die vermoord hem gelijk.Weten jullie nog een betere oplossing?

Melch
6 September 2002, 23:16
zeg het tegen je neef

The6thgate
6 September 2002, 23:29
Originally posted by Melch
zeg het tegen je neef lol:)
dat zou hem wel gelijk leren op te houden, want k heb zo'n vermoeden dat dit nog niet voorbij is:?

nikia
7 September 2002, 06:45
ha naar een leeraar die hier voor is en die kan er meestal meer aan doen dan hem het zieken huis in meppen want dat helpt ook niet maar wat de volgende keer mischien helpt is hem een trap geven tussen zijn ballen en dan vragen of hij dat lekker vond en dan weg fietsen!

supergirl
7 September 2002, 09:30
Originally posted by nikia
ha naar een leeraar die hier voor is en die kan er meestal meer aan doen dan hem het zieken huis in meppen want dat helpt ook niet maar wat de volgende keer mischien helpt is hem een trap geven tussen zijn ballen en dan vragen of hij dat lekker vond en dan weg fietsen! Leraar?wie had het over een leraar.Dit is niet op school gebeurd hoor!

Nightwolf
7 September 2002, 09:40
heb je t eigenlijk al tegen die vriendin van je verteld van wie dat vriendje is? :?

supergirl
7 September 2002, 10:40
Die stond ergens om de hoek en vroeg wat er aan de hand was maar toen fietste ik weg.Vandaag zie ik haar want ze zit bij mij in het team en we moeten voetballen.

Forza_vitess
7 September 2002, 16:18
was het iemand van buitelands komaf?

appelshampoo
7 September 2002, 18:02
Probeer het er met je vriendin over te hebben !

Owazeke
7 September 2002, 18:05
Originally posted by annestacia
Probeer het er met je vriendin over te hebben !

Zou ik ook doen. Ze heeft het recht om het te weten volgens mij.

supergirl
7 September 2002, 18:28
Originally posted by Owazeke


Zou ik ook doen. Ze heeft het recht om het te weten volgens mij. Het probleem is juist zij en iedereen weet het!!Dan zeggen ze tegen mij laat gaan je weet dat tie er nix mee bedoeld

Babysmurfie
7 September 2002, 19:32
Originally posted by Forza_vitess
was het iemand van buitelands komaf?
:{

supergirl
7 September 2002, 19:41
Originally posted by Forza_vitess
was het iemand van buitelands komaf? Ja dus...?Al was het een Nederlander???

Forza_vitess
8 September 2002, 01:31
Originally posted by supergirl
Ja dus...?Al was het een Nederlander???


ja is al weer duidelijk voor mij, ik zeg verder niks

Isaac
8 September 2002, 10:23
Als die gast een vriend van je is, heb je wel foute vrienden zeg :{
Kzou hem gewoon waarschuwen ofsow, en als ie door blijft gaan alsnog tegen je neef vertellen.

supergirl
8 September 2002, 12:21
Waarschuwen??Wat zeg ik nou??Dat heb ik al 10000 keer gedaan.Ik vind het trouwens wel fout dat iemand al me vrienden gelijk over 1 kam scheert

SpiNe
8 September 2002, 12:31
hak z'n handen eraf:] probleem opgelost

Nightwolf
8 September 2002, 12:34
Originally posted by supergirl
Het probleem is juist zij en iedereen weet het!

wat is dan t probleem met haar? wilt ze daar nie naar luisteren ofzo?

supergirl
8 September 2002, 12:46
Originally posted by Nightwolf


wat is dan t probleem met haar? wilt ze daar nie naar luisteren ofzo? Omdat het haar gewoon nix intereseert

Nightwolf
8 September 2002, 12:50
leuke vriendin heb je :x

Chesta
8 September 2002, 15:07
Ik moet dat idd ook niet hebben, dat iemand zonder permissie aan mn kont zit.

Oplossing 1: als hij het doet waar mensen bij zijn heel hard blijf van mijn kont af!!! zeggen (werkt altijd, hij schaamt zich gegarandeerd verrot) (tussen haakjes 2: alleen doen als je een attitude hebt)

Oplossing 2: Op karate gaan en hem de volgende keer dat hij het doet op de grond leggen.

Niet bij hem in de buurt blijven.

Een vriend van een vriendin heeft mij een keer zonder reden geslagen - dan kom je in hetzelfde lastige parket - je wil in de buurt blijven van je vriendin, maar hij is steeds in de buurt.
Uit je posts heb ik opgemaakt dat die vriendin ook niet echt een goede vriendin is... Wat zoek je dan nog bij hen in de buurt?

supergirl
8 September 2002, 20:34
Dat meisje is een meisje uit mijn team.Dat is een heel lief meisje en ik denk gewoon dat ze nix durft te zeggen omdat ja hij de touwtjes in handen heeft zeg maar.Ik kom nog steeds in die buurt omdat we daar met een groep van 30 man zijn en dan wil ik me weg laten jagen door 1 rotte appel

supergirl
9 September 2002, 22:51
Originally posted by chalyken


volledig akkoord ja maar daar bereik ik toch nix mee?

Nightwolf
9 September 2002, 23:20
heb je tot nu toe dan wel iets bereikt?

supergirl
11 September 2002, 15:47
Ik zag hem gister weer,hij zei denise wanneer mag ik weer in je reet knijpen.Ik deed alsof ik hem niet hoorde hijnzegt nu verder ook nix meer tegen me

Luigi
11 September 2002, 16:01
Originally posted by Forza_vitess



ja is al weer duidelijk voor mij, ik zeg verder niks lol:D

meiske
12 September 2002, 10:34
Originally posted by supergirl
Ik zag hem gister weer,hij zei denise wanneer mag ik weer in je reet knijpen.Ik deed alsof ik hem niet hoorde hijnzegt nu verder ook nix meer tegen me

maar goed dat hij niks meer veder zegt das al een stap vooruit

veel suc6 in de toekomst xxx meiske

Rijntje
12 September 2002, 10:54
kun je niet gewoon beter contact breken met die jongen?

supergirl
12 September 2002, 13:55
Originally posted by manderijn
kun je niet gewoon beter contact breken met die jongen? Dus ik moet het contact verbreken met hem en tegelijk ook een stuk of 30 andere vrienden?

Brendovic
12 September 2002, 14:18
Maar dat over buitenlandse komaf van vitess was volgens mij nie eens racitsisch bedoelt maar over het algemeen, nie gelijk boos worden maar dit is praktijk ervaring, hebben marokaanse jongens toch zo iets van een meisje mag je altijd aan zitte.

Dat bedoelde hij volgens mij waarin hij dan volledig gelijk heeft want dat is gewoon zo.

Maar wat ik zou doen als ik jouw was, je neef of iemand anders het echt laten oplossen.
Ik bedoel, dan weet ie ook meteen dat ie nie met jouw of andere moet fokken. Gewoon als ie het weer doet um belle en vrage of die ffies kan langs komen. Maar wel eerst zelf er weer wat van zegge anders zegt ie later ja ik d8 jij vind het leuk

supergirl
12 September 2002, 14:23
Het was geen maroc en ook geen turk.

Rijntje
12 September 2002, 14:59
Originally posted by supergirl
Dus ik moet het contact verbreken met hem en tegelijk ook een stuk of 30 andere vrienden? lekkere vrienden zijn dat dan...

meiske
12 September 2002, 15:55
Originally posted by supergirl
Dus ik moet het contact verbreken met hem en tegelijk ook een stuk of 30 andere vrienden?

misschien wel betur want je ziet ze zijn je helemaal niet waard

liever 1 goeie vriend die je waard is dan 30 vrienden die je het niet waard zijn

ik heb toch ook mar 4 echte vrienden

supergirl
12 September 2002, 16:51
Die vrienden hebben er toch nix mee te maken????Veel van hen waren er niet eens bij

Isaac
12 September 2002, 20:08
Originally posted by supergirl
Waarschuwen??Wat zeg ik nou??Dat heb ik al 10000 keer gedaan.Ik vind het trouwens wel fout dat iemand al me vrienden gelijk over 1 kam scheert

foute vriend dan, kwou natuulijk nie zeggen dat al je vrienden fout zijn :)

Rijntje
13 September 2002, 11:20
Het klopt gewoon niet als jij contact breekt met 1 jongen waaarom zouden hun je dan in de steek moeten laten? je zecht zelf ze waren er niet eens bij dus hebben ze niet eens een reden!

supergirl
13 September 2002, 15:20
Originally posted by manderijn
Het klopt gewoon niet als jij contact breekt met 1 jongen waaarom zouden hun je dan in de steek moeten laten? je zecht zelf ze waren er niet eens bij dus hebben ze niet eens een reden! Nee maar het is een plek waar we altijd hangen als ik daar niet meer kom dan zal ik ze nogmaar weinig zien.Die hele groep gaat niet ergens anders heen omdat alleen ik wegga

supergirl
13 September 2002, 15:21
Originally posted by Isaac


foute vriend dan, kwou natuulijk nie zeggen dat al je vrienden fout zijn :) Ok sorry dan dan heb ik het verkeerd begrepen :x

Bitch
25 October 2002, 15:12
Ik ken dit verhaal van mezelf..
Een Jongen( was 7 jaar ouder als mij) deed het steeds op de camping elke keer als k in het zwembad was kwam hij en ging aan me kont etc zitten... ookal was iedereen erbij.. Z'n eigen vriendin was er zelfs bij..
Ik heb er dus voor gezorgt dat ik uit zijn buurt bleef...
K weenie of je er wat aan hebt...
Maja...
Greetsz