PDA

Bekijk de volledige versie : H5 of V6: Profielwerkstuk?


Ar-Tuur
10 September 2002, 16:01
Waar doet men op het forum zijn/haar profielwerkstuk over of heb je vorig jaar gedaan? Op welke profielvakken heeft het betrekking en wat is het onderwerp? hoe werkt dat bij jullie op school?

Denk dat de meesten dat al weten of er aan begonnen zijn, aangezien iedereen eerder weer naar school moest dan ik.

Ik ben met een vriend van plan in ieder geval het vak geschiedenis te gebruiken, en dit te combineren met maatschappijleer of economie of misschien iets anders. Onze leraar kwam met het idee over oorlogvoering in de 20e eeuw, en dan met name over de stemming die er voor oorlogen in deze eeuw heersten en hoe de bevolking warm werd gemaakt voor oorlog. Het is ook actueel met de kwestie Irak, die we er ook wel in willen betrekken.

Dat leek me op zich wel wat, maar ik ben bezig om nog meer onderwerpen voor geschiedenis te bedenken.

Fade of Light
10 September 2002, 20:40
Explosiegrenzen - scheikeunde

practicum is bezine in een buis druppelen, gas laten worden en bij een brander houden...2 buizen eraan genaaid :D

Linnea
10 September 2002, 20:51
Mythes en sages van Rome. en de uitwerking ervan in de kunst
CKV2O-)

Ar-Tuur
15 September 2002, 20:05
Kom op, reply eens wat.. ik moet morgen nl. mijn onderwerp al weten geloof ik :) :+

dafe
16 September 2002, 14:20
ruimtelijke ordening bij brugpiepers, wiskunde

hoe kan je ze helpen.

BWM
16 September 2002, 16:54
Aerodynamica

'Tuurkunde








~helpt misschien wel als je even zegt welk profiel je hebt als je graag hebt dat wij je ideeen geven... ;)~

Ar-Tuur
16 September 2002, 17:49
Originally posted by BWM
~helpt misschien wel als je even zegt welk profiel je hebt als je graag hebt dat wij je ideeen geven... ;)~

Misschien moet je daarvoor even mijn eerste post lezen ;)

Linnea
23 September 2002, 14:34
Waarom niet over het bewind van Hendry de 8ste? Met al z'n vrouwen, maar ook het hele geval van zijn nageslachten die toen uiteindelijk de troon over zouden moeten nemen. en eindigen op de Elisabethaanse periode 1500/1600 ofzow. rond die tijd! Weet je hoe leuk!

BWM
23 September 2002, 14:36
Originally posted by Arthur


Misschien moet je daarvoor even mijn eerste post lezen ;)

Je hebt profiel er niet zelf bijgezet, goed uit de vakken is wel te bedenken welk profiel het is, maar...


:+

Ar-Tuur
23 September 2002, 15:56
Originally posted by BWM
Je hebt profiel er niet zelf bijgezet, goed uit de vakken is wel te bedenken welk profiel het is, maar...
:+

E&M :*

linyxlin
27 September 2002, 22:19
Aardrijkskunde - El Nino

ik kreeg een 9 als eindcijfer:7

Bird Of Prey
27 September 2002, 22:51
vorig jaar konden we kiezen uit geschiedenis, aarrijkskunde en economie op de havo, ik koos voor geschiedenis, onderwerp lag er wel al vast, we moesten t dan over de geschiedenis van Amsterdam hebben

12 onderwerpen moest je kiezen in totaal 6 periodes (dus 2 onderwerpen per periode) en die moest je naar je profiel gekeken (aangezien ik E&M deed moest ik dus aan mijn profielwerkstuk een economisch tintje geven) maken

daarbij had je de keuze tussen personen of voorwerpen en gebouwen of nog iets, en je mocht van elke keuze er maximaal 4 van nemen (dus maximaal 4 personen enz.)

ik heb er een voldoende voor gehaald, cijfers kregen wij niet, als t onvoldoende was mocht je niet meedoen aan t CE, was t wel voldoende of hoger dan is t gewoon in orde :)

Hertog_Joost
28 September 2002, 09:29
Originally posted by BWM
Aerodynamica

'Tuurkunde

Me 2 :) Mijn ongelofelijk foute subtitel was "De kracht van luchtstroming" :P

Had een G(oed) btw

The6thgate
28 September 2002, 11:42
heb het vorig jaar over 'het oog' gedaan.
we hadden n voldoende:)

ViXEN
28 September 2002, 13:12
wij combineren geschiedenis met ckv..

een maquette van huizen door de jaren heen.

1tje uit de oertijd, romeinse tijd, middeleeuwen, nu, en de toekomst.

daarbij maken we ook nog een werkstuk met informatie en plattegronden

een heel werk!! maar het wordt echt supercool!!

theo tank
1 October 2002, 12:22
Heb het over de Champions League gehouden, en de commerciele kant daarvan.

maar arthur? jij hebt toch al havo examengedaan ? :?

eneri
1 October 2002, 14:04
ik doe t over Dali, met ckv3 beeldend :) hou van tekenen en kunst, en dan met name surrealisme...

Ar-Tuur
1 October 2002, 16:20
Originally posted by theo tank
Heb het over de Champions League gehouden, en de commerciele kant daarvan.

maar arthur? jij hebt toch al havo examengedaan ? :?

Uhm nee, denk dat je in de war bent met Bas?
Ik zit in examenklas VWO:o
Jouw onderwerp klinkt wel leuk trouwens, meen me ook een een topic van je te herinneren op s.com daarover hehe

Ar-Tuur
4 October 2002, 12:53
Ik doe het profielwerkstuk met een klasgenoot nu waarschijnlijk over de Slag om Arnhem (combineer GS en MY) 8-)

theo tank
6 October 2002, 18:53
Originally posted by Arthur


Uhm nee, denk dat je in de war bent met Bas?
Ik zit in examenklas VWO:o
Jouw onderwerp klinkt wel leuk trouwens, meen me ook een een topic van je te herinneren op s.com daarover hehe

topic was al op ll.com hoor
je denkt toch niet dat tofke dat zou laten staan ;)