PDA

Bekijk de volledige versie : postbank brief


QQQ
12 September 2002, 21:40
Ja hoor, krijg ik net zo'n brief van de postbank dat ze samenwerken met ING ofzo en dat ze nu ook het klantensysteem gaan samenvoegen.
Maar natuurlijk zijn ze zo vriendelijk om een strookje bij te voegen waarmee ik bezwaar kan indienen *zucht*

Oftewel: Als je geen bezwaar maakt sturen wij je lekker alle reclame troep van de ING op.

Moet ik weer helemaal die strook invullen en opsturen, grrrrr.

Brendovic
12 September 2002, 22:00
Originally posted by QQQ
Ja hoor, krijg ik net zo'n brief van de postbank dat ze samenwerken met ING ofzo en dat ze nu ook het klantensysteem gaan samenvoegen.
Maar natuurlijk zijn ze zo vriendelijk om een strookje bij te voegen waarmee ik bezwaar kan indienen *zucht*

Oftewel: Als je geen bezwaar maakt sturen wij je lekker alle reclame troep van de ING op.

Moet ik weer helemaal die strook invullen en opsturen, grrrrr.

ach ik kreeg um ookja maar ga echt nie die strook invulle, toch leuk beetje post van de ING, verveelt die postbode zich ook niet

Rijntje
13 September 2002, 10:52
niet gehad :z

maaruh...boeiend..het blijft tog verder allemaal hetzelfde? het kost alelen papier enzo...

leejow
13 September 2002, 15:13
argh ja gister ook gehad, bhoorlijk irrritant hoor, ze verzinnen het toch ook he?

Oh ja en graag geen replys van, ik heb toch ABN of whatever daar work strondziek van altijd dat soort dingen