PDA

Bekijk de volledige versie : ik denk dat ik nooit wat van jongens zal begrijpen


meiske
15 September 2002, 18:19
ik weet het nu echt een 2 tal maanden zeker in ben bi.

maar ik wist niet hoe ik het mijn vriend moest vertellen, en gisteravond was dus het moment suprah.

mijn nicht haalde me over om het niet op msn of in zijn gezicht te vertellen maar over de telefoon.
want msn das zo lullig (dagt ik zelf ookal) in zijn gezcht (weet jij veel wat hij dat doet)

ik hem dus bellen, mijn nicht naast me.

eerst gewoon een lul praatje en hij slym slym slym slym.
toen heb ik het verhaal verteld zoals ik er zo'n beetje beneachter gekomen, over dat ik me zelf niet was, met voetballen, de dames hoe ik vorig jaar eens verliefd was op een meid die ook bi was.

hij hing meteen op en later kreeg ik een sms het is uit.

:( :( :(
hij is me gwoon niet waard ik weet het, en ik baal ervan dat hij zo doet, ik ben toch eerlijk geweest???

Brendovic
15 September 2002, 18:31
Originally posted by meiske
ik weet het nu echt een 2 tal maanden zeker in ben bi.

maar ik wist niet hoe ik het mijn vriend moest vertellen, en gisteravond was dus het moment suprah.

mijn nicht haalde me over om het niet op msn of in zijn gezicht te vertellen maar over de telefoon.
want msn das zo lullig (dagt ik zelf ookal) in zijn gezcht (weet jij veel wat hij dat doet)

ik hem dus bellen, mijn nicht naast me.

eerst gewoon een lul praatje en hij slym slym slym slym.
toen heb ik het verhaal verteld zoals ik er zo'n beetje beneachter gekomen, over dat ik me zelf niet was, met voetballen, de dames hoe ik vorig jaar eens verliefd was op een meid die ook bi was.

hij hing meteen op en later kreeg ik een sms het is uit.

:( :( :(
hij is me gwoon niet waard ik weet het, en ik baal ervan dat hij zo doet, ik ben toch eerlijk geweest???

Ik zou het wel zien zitten

:9~ :7 :9~

Babysmurfie
15 September 2002, 18:35
Jah, jongens kunnen lullig doen:x.



Neenee, niet allemaal...

LoeLoe
15 September 2002, 18:47
Hmmz..nooit zo'n lullige reactie meegemaakt eigenlijk

Ben er eigenlijk ook heel open over..

Je ex is een loser:{

meiske
15 September 2002, 18:56
:( :( :( , ik mis hem maar ik weet het hij is me niet waard waarom is het dan toch zo moielijk dat te acepteren?:?

meiske
15 September 2002, 18:57
Originally posted by Brendovic


Ik zou het wel zien zitten

:9~ :7 :9~ <


houdt dan je mond maar :[

meiske
15 September 2002, 18:59
krijg zojuist een sms:

van mijn ex

vuile kanker slet hoer kanker bithc neuk lekker vrouwen en geen jongens POT

kanker hoer

arjan :(

BlueWolf
15 September 2002, 19:07
Originally posted by meiske
:( :( :( , ik mis hem maar ik weet het hij is me niet waard waarom is het dan toch zo moielijk dat te acepteren?:?
misschien is het aangekomen als een schok en heeft hij dat als zijn eerste reactie gestuurd en bedaart het wel..
het moet iig raar voelen om dat te horen dus ik weet niet :?

BlueWolf
15 September 2002, 19:11
Originally posted by meiske
krijg zojuist een sms:

van mijn ex

vuile kanker slet hoer kanker bithc neuk lekker vrouwen en geen jongens POT

kanker hoer

arjan :(
ok negeer me vorige reply maar |:(

meiske
15 September 2002, 19:15
Originally posted by BlueWolf

ok negeer me vorige reply maar |:(

ok zal ik doen,

trustfire
15 September 2002, 19:23
zijn hun ongestelde(wat niet kan)akties
niks van aan trekken....jij bent eerlijk....je bent beter dan hem

LoeLoe
15 September 2002, 19:24
Hoezo is het anders? Ik bedoel..wat boeit het? Je gaat toch met hem?

Je zegt toch niet dat je hem bedrogen hebt? En daarbij...veel mannen vinden het helemaal niet erg...nou jah ik snap je vrined echt niet. Zo'n lullige reactie! Jezus heb je er zoveel moeite voor gedaan om het te verteleln..en dan reageert hij zo. Zoals ik al zei: loser..:{

Isaac
15 September 2002, 19:40
dude... die gast is je niet waard zeg :{

!Y!US!C!30X
15 September 2002, 19:54
Originally posted by meiske
krijg zojuist een sms:

van mijn ex

vuile kanker slet hoer kanker bithc neuk lekker vrouwen en geen jongens POT

kanker hoer

arjan :(

dat je na zo'n smstje nog moeilijk doet dat het uit is..
:{

Isaac
15 September 2002, 19:58
Slaat echt nergens op weet je...
Je bent nu toch op hem verliefd wat boeit et dan dat je ook wel es op meisjes verliefd bent geweest?

Komt op hetzelfde neer als je zegt van: "Ja die en die is mijn ex"
en dat ie het dan uitmaakt en zegt: "ga lekker die en die neuken!"

Triest geval die gast.. tssk...

PredjeeMarinier
15 September 2002, 21:08
stuur je een smsje terug met :

je hebt zojuist je kans verspeeld op een heerlijke trio met een meisje erbij *) :7

trouwens, hoe oud is ie ? als ie onder de 16 is kan je het hem niet kwalijk nemen : hij is nog niet volwassen, en aan ze gedrag te zien zal ie dat tot ze dertigste ook niet worden....
is ie boven de 16, dan moet ie nodig eens met een psych gaan praten, over waarom ie geestelijk nog steeds niet ontwikkeld is

Stapper
15 September 2002, 21:15
ik merkte er eigenlijk zaterdag weinig van, maarja, zou ook wel aan mij liggen :+

ik kan het wel een beetje begrijpen waarom die zo reageerde, mannen vinden het niet zo leuk om zoiets te horen, maar om dan helemaal zo oversteur te raken, das ook niet goed.
het is gewoon iets wat iemand moet respecteren, je bent zoals je bent en je kunt er niet om heen, je moet het ook zeker niet voor iemand veranderen, je moet gewoon je zelf blijven

het is natuurlijk niet zo dat je nu meteen alle jongens over 1 kam moet scheren, er zijn genoeg jongens die mensen wel respecteren, sommige jongens zien het juist als een uitdaging, zie post hier boven, een trio is voor veel jongens een fantasie
of te wel, je was die vriend niet waard

succes met het verteren van je verloren liefde

Melch
15 September 2002, 21:53
Tja de reacties zijn allemaal een beetje tegen die jongen, maar het ligt toch wat ingewikkelder dan je denkt...
Eigenlijk wijs je hem af door dit te zeggen, wat hij is niet meer de enige voor je. Eigenlijk is het net zoiets als, ik val ook op een andere jongen. Alleen dit is dus een meisje(s) voor jou, en ik zou daar ook niet mee kunnen leven, ik wil de enige zijn voor mijn vriendin, of ze nou een jongen of meisje leuk vindt...
Dus ik vind zijn reactie niet slecht, wel dat smsje met dat gescheld, daar kan ik niet inkomen. Okay, hij kan boos zijn dat hij je kwijt is, maar om dit zo te uiten geeft geen blijk van respect tegenover jou...

Dat wou ik ff zeggen ;)

peukie
16 September 2002, 12:51
ik sprak meis daarna nog een tijdje aan de foon, en ze weet nu wel dat hij haar neit waard is.

vandaag zei ze dat hij niet meer smstje en ze heeft een sms trug gestuurd (na vele smsjes van hem) met:

hebbie er moeite mee ofzo? dat ik nou op jongens en meiden val betekend neit dat ik jou niet leuk meer vind.
maar goed, ik ga opzoek naar iemand die me wel begrijpt, want dat doe jij immers niet

nou daarna heeft ze geen bericht meer gekregen.

glukkig kon je op school er niets van merken dat het uit is met arjan dus je kan wel stellen dat ze er toch niet zo heel veel mee zit


xxx peuk

meis als je dit leest, ik bedoel het goed en spreek je wel op msn

*)

Diz
16 September 2002, 15:55
misschien toch beter in zijn gezicht kunnen vertellen denk ik, over de telefoon is het zo lullig. Maar ja, kan hetw el begrijpen van hem hoor, ook al ben je eerlijk geweest, tis niet echt leuk om te horen dat je vriendin niet alleen op een jongen verliefd kan worden, maar ook een meisje

nou ja, veel succes ermee he

Irene!!!!
16 September 2002, 16:26
Misschien is ie gewoon geschrokken?
iig sterkte :)

Isaac
16 September 2002, 16:41
Iedreen doet hier zo alsof mensen die bi zijn altijd triootjes willen?
mjah, is ze er nu overheen? of alleen maar dat ze snapt dat hij haar nie waardt is?

meiske
16 September 2002, 18:15
ik ben er zo'n beetje wel overheen.




achteraf bedacht ik me ook had ik het maar in ze gezicht gezegd maar ik woon niet egt bij hem in de buurt en ik ga geen kaartje betalen van 21.00 om het hem te vertellen terwijl er een kans is dat hij me weg zou laten sturen en ik zou hem pas over 2 weken zien en ik wilde hem gwoon nu de waarheid vertellen.


en eerder had ik er ook over zitten denken maar ik wist niet of het egt serieus was want hij is nou niet egt van de lange verkering dus daarom wachtte ik nog ff

Stapper
16 September 2002, 19:12
Originally posted by meiske
ik ben er zo'n beetje wel overheen.
*stond iets*jippie ze is er over heen :D

meiske
18 September 2002, 18:15
jah hoor,

Stapper
18 September 2002, 18:18
Originally posted by meiske
jah hoor, oh niet dus, das minder
als je maar weet dat je van mij alle steun krijgt die je nodig hebt

Bird Of Prey
18 September 2002, 20:51
Originally posted by wispher_meisje
krijg zojuist een sms:

van mijn ex

vuile kanker slet hoer kanker bithc neuk lekker vrouwen en geen jongens POT

kanker hoer

arjan :(

damn, dat t een schok is om te horen dat je vriendin bi is kan ik me wel voorstellen, maar wrom dan zo reageren?! ik zou er alleen maar voordelen in zien :p :D

ik bedoel maar, dat je erachter gekomen bent dat je bi bent is knap dat je er voor uit de kast gekomen bent, maar zolang je nog gewoon gevoelens voor elkaar blijft houden is er toch niets mis mee lijkt me?

laat m iig maar lekker snel barsten, je verdient wel beter

SweetPorky
21 October 2002, 16:03
Originally posted by Bird Of Prey


damn, dat t een schok is om te horen dat je vriendin bi is kan ik me wel voorstellen, maar wrom dan zo reageren?! ik zou er alleen maar voordelen in zien :p :D

ik bedoel maar, dat je erachter gekomen bent dat je bi bent is knap dat je er voor uit de kast gekomen bent, maar zolang je nog gewoon gevoelens voor elkaar blijft houden is er toch niets mis mee lijkt me?

laat m iig maar lekker snel barsten, je verdient wel beter


Jongens zijn soms gewoon onwijzuh Sukkels en ze begrijpen ook niks van meisjuhss, Sommige jongens dan:]

meiske
21 October 2002, 18:35
jah, ik denk er ook niet mee rover na als hij niet met een bi nouja dan niet life goes on :D

StrohmstohT
24 November 2002, 18:22
mijn ex vriendin viel ook op meisjes, maar vertelde dat pas toen ik een maand of 2 met haar had.
natuurlijk had ik het even moeilijk, maar jouw ex snap ik niet helemaal.

Als je bij elkaar bent, en je houdt van elkaar, dan maakt het toch niet uit of je op jongens / meisjes of op allebei valt? Als je maar bij elkaar blijft!