PDA

Bekijk de volledige versie : mensen die niet tegen de waarheid kunnen


Rijntje
20 September 2002, 15:16
en dan snel weg gaan...wooeeeiiii wat zijn ze dan ineens bang want anders ga je niet weg

:r gadver gewoon

Nightwolf
20 September 2002, 15:21
idd :{

LoeLoe
20 September 2002, 15:29
Vertel us..ken ik diegene?:)

Fallen_Engeltje
20 September 2002, 15:36
Originally posted by manderijn
en dan snel weg gaan...wooeeeiiii wat zijn ze dan ineens bang want anders ga je niet weg

:r gadver gewoon

hoe bedoel ja (ja ben blond)

Stapper
20 September 2002, 15:56
Originally posted by Fallen_Engeltje


hoe bedoel ja (ja ben blond) en een vrouw zeker*)
ach ja, ik vind het ook erg als mensen niet tegen de waarheid kunnen, de waarheid is hard en dat moeten mensen maar aanvaarden

Plankje
20 September 2002, 19:53
wa helemaal erg is, wanneer mensen zeggen dat ze niet tegen mensen kunnen die niet tegen de waarheid kunnen maar je ondertussen wel gaan uitschelden omdat je ze de waarheid vertelt O-)O-)

Rijntje
20 September 2002, 19:56
Neej wij gaan hier geen chatlogs plaatsen

Rijntje
20 September 2002, 20:08
en ga nou niet zeggen dat ik liep uitteschelden want je wist net zo goed als ik dat dat for fun was...en ik ga echt NIET mn excuus aan beden aan meneer die alles weet. wnat daar heb ik geen trek in. dan mag ik misschien wel minder zijn als jij maar je bent niet mn baas die mij gaat vertellen dat ik iets moet doen om het goed te maken

Plankje
20 September 2002, 20:09
ik vind dat jij je excuses moet aanbieden omdat dit echt niet kwaad was bedoel. Als jij een slechte dag hebt: best maar ga dan niet afreageren op mij. Verder heb ik jou nooit dom genoemd en ik heb je ook niet behandeld alsof je dom bent dus lul niet zo dom en daarnaast moet je je die chatlog weghalen. Is inbreuk op mijn privacy. Of je haalt het hele gesprek weg, of je haalt mijn text weg of ik stuur een klacht naar onze beheerder...

Nightwolf
20 September 2002, 20:10
niks daarvan, jij moet aan mij je excuses aanbieden niet Mandy aan jou

LoeLoe
20 September 2002, 20:12
Sgatjuhs jullie gaan mekaar nu fijn unblocken op msn en lekker verder flamen want ik heb geen zin om partij te trekken.

Stelletje kleuters:{

Jullie zouden het goede voorbeeld moeten geven als fb'er zijnde..

Rijntje
20 September 2002, 20:12
Originally posted by RickClan
ik vind dat jij je excuses moet aanbieden omdat dit echt niet kwaad was bedoel. Als jij een slechte dag hebt: best maar ga dan niet afreageren op mij. Verder heb ik jou nooit dom genoemd en ik heb je ook niet behandeld alsof je dom bent dus lul niet zo dom en daarnaast moet je je die chatlog weghalen. Is inbreuk op mijn privacy. Of je haalt het hele gesprek weg, of je haalt mijn text weg of ik stuur een klacht naar onze beheerder... je doet maar wat jij niet laten kan...