PDA

Bekijk de volledige versie : troep in e-mailbox


marijke
21 September 2002, 21:15
ik kan er niet tegen per dag staan er zo'n honderd troep berichten in mijn e-mailbox.
knettergek word ik der van hoe stop je zoiets?
volgens mij valt het niet te stoppen!
hebben jullie dat ook?
wat doen jullie ertegen?

BlueWolf
21 September 2002, 21:21
ander emailadres nemen

Karliene
21 September 2002, 21:31
Ik deleet ze :Y)

QQQ
21 September 2002, 23:08
ik heb er nou helemaal geen last van, behalve dan van die virusmailtjes waarvan iedereen inmiddels weet dat het virusmailtjes zijn.
Misschien komt het doordat ik dat e-mail adres nooit opgeef op een site (zoals bij registratie enzo), daar heb ik een spam e-mailadres :p
die zit idd wel helemaal vol, maar die gebruik ik toch maar zelden.

Hertog_Joost
22 September 2002, 08:09
Vrijdag hebben we hoorcollege van de directeur/voorzitter/weetikhet van het bedrijfje AbFab dat allemaan spam verstuurt. Zal ik vertellen waar precies? Kun je rotte tomaten meenemen! :]


Maar idd, het is strontirritant.....

BWM
22 September 2002, 10:19
Gheghe, ik ben juist BLIJ dat ik ze mag deleten...


geeeft zo'n vrolijk gevoel :)

Plankje
22 September 2002, 10:24
gewoon ervoor zorgen dat je geen hotmail/passport hebt en je msn adres niet hetzelfde is als je email adres :Y) :Y)

marijke
22 September 2002, 10:41
ik delete ze ook wel maar tja het blijft hardnekkig

Karma-Killer
22 September 2002, 16:10
wat dacht je van: filter ongewenste post?

Ar-Tuur
22 September 2002, 16:47
Ik heb bij hotmail gewoon een veilige lijst gemaakt van personen waarvan e-mailtjes gewoon in mijn inbox komen. Staat de afzender niet in de lijst, komt het in ongewenste post. Die kijk je om de zoveel tijd even snel door en gooi je in één keer leeg. Het is niet optimaal (de spam blijft gewoon komen eigenlijk), maar het is tenminste wat :{ Spam zuigt inderdaad zwaar. Ik vraag me af of er mensen zo gek zijn om universiteitsdiploma's te kopen via internet na het lezen van zo'n achterlijk spam mailtje. |:(

Babysmurfie
22 September 2002, 20:05
Originally posted by RickClan
gewoon ervoor zorgen dat je geen hotmail/passport hebt en je msn adres niet hetzelfde is als je email adres :Y) :Y)
Twee keer oeps:+

The6thgate
22 September 2002, 20:54
Originally posted by KaRmA K!lLEr
wat dacht je van: filter ongewenste post? ja maar dan kun je nog elke dag je junk mail folder leeggooien|:(

Plankje
23 September 2002, 13:39
Originally posted by the6thgate
ja maar dan kun je nog elke dag je junk mail folder leeggooien|:(
je kunt natuurlijk ook zelf filters instellen. Dat deed ik toen ik nog hotmail had. Toen had ik gewoon een stuk of 20 filters draaien die alle shit filterden :Y) :Y) :Y)

!Y!US!C!30X
23 September 2002, 20:10
kent iemand hier de 313k mailtjes?:?
want dat is pas irritante junkmail, dat normale vind ik niet zo erg, maar die hele grote vreten ook nog us geheugenruimte van je mailbox op:{

Little Angel
24 September 2002, 15:23
Blokkeren kan ook nog.:)

Works for me:)