PDA

Bekijk de volledige versie : Wiskunde


Babysmurfie
22 September 2002, 20:31
Pff, ik haat dat vak echt:[
Vorig jaar kon ik dat goed, maar dit jaar, amai. Wij hebben zo een slechte lerares, dat mens kan niks uitleggen, ik zit heel de les te schrijven, moet van haar, anders heb ik geen cursus, maar dus kan ik niet op opletten he.
Dus ik denk: oke, nie erg, leer het thuis wel. Ik snap alles, kan alle oefeningen maken, dan geeft die een toets, supermoeilijk, veel te weinig tijd, en ik ben gebuisd natuurlijk. Heb er gvd tien keer meer aan geleerd dan in het vierde:[

Ik word maar lerares denk ik, moet je niet eens iets voor kunnen:{

QQQ
22 September 2002, 21:13
hmm ik heb ook altijd te weinig tijd voor een toets maar verder gaat het (nog) wel...

Plankje
23 September 2002, 13:38
wiskunde is leuk, kun je lekker iedereen uitlachen die t niet snapt :]:]. Alleen mijn leraar is minder leuk. Hij stinkt :r:r

Pulga
26 September 2002, 13:43
In het middelbaar had ik ook altijd problemen met wiskunde, troost u. Wij hadden een klasgemiddelde van 4,5 op 10 en dan geloofde de directie nog niet dat die leraar het niet kon uitleggen. Ik heb mij daar ook vreselijk in zitten ergeren en ik heb zelfs nog bijlessen moeten volgen. Nu zit ik in het hoger en heb ik geen wiskunde meer. Er is dus nog hoop, niet opgeven. Op een mooie dag ben je der vanaf! :)

Ar-Tuur
26 September 2002, 19:49
Ik heb ook absoluut geen wiskunde knobbel, en ik heb maar Wiskunde A1,2 , maar heb er de grootste moeite mee :o :{

Babysmurfie
26 September 2002, 19:54
Whie, heb nog 19/30, snap niet hoe, maar het is toch zo*)

LoeLoe
26 September 2002, 19:55
Originally posted by RickClan
wiskunde is leuk, kun je lekker iedereen uitlachen die t niet snapt :]:]. Ow jah wie dan O-) O-) :+ :9

Plankje
26 September 2002, 19:55
Originally posted by Pulga
In het middelbaar had ik ook altijd problemen met wiskunde, troost u. Wij hadden een klasgemiddelde van 4,5 op 10 en dan geloofde de directie nog niet dat die leraar het niet kon uitleggen. Ik heb mij daar ook vreselijk in zitten ergeren en ik heb zelfs nog bijlessen moeten volgen. Nu zit ik in het hoger en heb ik geen wiskunde meer. Er is dus nog hoop, niet opgeven. Op een mooie dag ben je der vanaf! :)
hmz als ik iets niet snap, dan beredeneer ik t gwoon zelf totdat ik erachter ben waarom en hoe iets moet :+:+

Rijntje
27 September 2002, 08:15
Hmmzz...wiskunde sucks!!! mah welk vak niet :] ik had dr in de 1ste en 2de een 8 voor dr na geen wiskunde meer gehad en in het 4de jar kregen we het weer ff en kwam ik uit op een 5 :[ echt niet leuk gewoon !!

Banaan
27 September 2002, 08:36
WISKUNDE RULEZ!!!!!!!!!!!!

Karma-Killer
27 September 2002, 10:52
WISKUNDE ZUIGT
Mijn lerares is een klein Chineesje die nauwelijks Nederlands spreekt, ze spreekt meer Engels dr tussendoor dan Nederlands en ze maakt aan 1 stuk door rekenfouten, ze kan niet uitleggen en ze gaat zo sloom als de tering. Conclusie:
WISKUNDE ZUIGT

Toto
27 September 2002, 12:44
Originally posted by Babysmurfie
Pff, ik haat dat vak echt:[
Wij hebben zo een slechte leraares, dat mens kan niks uitleggen

ik ken het...:[

Narya
27 September 2002, 12:51
wiskunde rulez!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ja ja!! Tenminste wiskunde B...


maaaaaaaar goed.omdat ik in de klaagcorner zit:



Gadverdamme wat een rotvak dat wiskunde :r bah bah bah

Pulga
27 September 2002, 15:18
Originally posted by RickClan

hmz als ik iets niet snap, dan beredeneer ik t gwoon zelf totdat ik erachter ben waarom en hoe iets moet :+:+

Ja maar jongens zijn meestal beter in beredeneren (wiskunde) en meisjes in uit het hoofd leren (talen). Allé ik toch, er zijn natuurlijk uitzonderingen. In mijn laatste jaar had ik een goede lerares en toen had ik veel betere punten.

Bryce
28 September 2002, 20:46
Ik begrijp je. Het is een echt klotevak zoals Aardrijkskunde.

bootje
28 September 2002, 20:54
Originally posted by Bryce
Ik begrijp je. Het is een echt klotevak zoals Aardrijkskunde.
Wat is er nu moeilijk aan aardrijkskunde?? :?

Bryce
28 September 2002, 21:51
Originally posted by bootje

Wat is er nu moeilijk aan aardrijkskunde?? :?

Het is saai en ik begrijp er nix van.
Owkay?

MilkyWayz
29 September 2002, 11:20
*grin* know how you feel...
wij hebben vorig jaar 4 verschillende wiskunde leraren gehad en probeer dan maar eens de logica eruit te halen als de ene leraar iets anders zei dan de andere...

eigenlijk is het hardstikke simpel maar wij denken gewoon te moeilijk O-)

bootje
29 September 2002, 11:43
Originally posted by Bryce


Het is saai en ik begrijp er nix van.
Owkay?
Huh?? Welke cursussen krijgen jullie dan wel! Bij ons is dat gewoon poepsimpel. Zit nu in het 5de jaar en het is nog niet moeilijk. (En m'n vriend is leraar aardrijskunde:p maar niet mijn leraar hoor)

Bryce
29 September 2002, 13:08
Originally posted by bootje

Huh?? Welke cursussen krijgen jullie dan wel! Bij ons is dat gewoon poepsimpel. Zit nu in het 5de jaar en het is nog niet moeilijk. (En m'n vriend is leraar aardrijskunde:p maar niet mijn leraar hoor)

Ik ben niet van Nederland hé.

bootje
29 September 2002, 13:43
Originally posted by Bryce


Ik ben niet van Nederland hé.
Ik ook niet!

Karma-Killer
29 September 2002, 16:46
Originally posted by Bryce
Ik begrijp je. Het is een echt klotevak zoals Aardrijkskunde.

Aardrijkskunde zuigt ook jah :[

Bobba.
29 September 2002, 17:33
Nederlands is alleen kut, de rest wat ik kut vond heb ik al laten vallen !!! (HA, TEK, FRA, GS)

Babysmurfie
1 October 2002, 20:29
Nederlands vind ik nog interessant, maar ik ben meer voor de talen:)

amai
1 October 2002, 20:33
ik doe wiskunde ook niet graag, kan het wel, maar doe et nie graag

Little Angel
2 October 2002, 09:15
Math rulezzz!!!!!:] Nee, zo erg is het nu ook weer niet, maar vind het wel makkelijk.

Maar als je nou duits neemt bijvoorbeeld:r Ben blij dat ik dat vorig jaar heb laten vallen.

Babysmurfie
2 October 2002, 18:43
Hehe, Duits, ik heb na een jaar en een maand twee uur per week les door dat er geen ablatief bestaat:+ :+

xlizzx
2 October 2002, 20:10
ik heb altijd lager als een 3 voor wiskunde op men rapport ik heb trouwens dit trimester voor alle 2 men proefwerken voldoende gehaald me eerste 2 voldoendes *smile* *)

Owazeke
6 October 2002, 11:25
'k Heb juist ontdekt dat ik morgen een grote test heb van wiskunde.
'Financiële algebra' Man man, en ik die dacht dat het vorig jaar al erg was. Het gaat echt wel een ramp worden denk ik. :(

QQQ
7 October 2002, 13:44
financiële algebra?

€5x - €3x = €2x?

VeganSpirit
7 October 2002, 14:20
*wiskunde zuigt ja*

dat is nou precies waarom ik er geen examen in gedaan heb :+