PDA

Bekijk de volledige versie : Ik probeerde....


Sterretje7
24 September 2002, 15:33
Ik heb al een paar keer geprobeerd om een overdosis te nemen, maar het lukt me nooit, hoeveel pilletjes ik ook neem!
Weet er iemand wat je moet pakken om het toch te krijgen, maar dat mijn ouders het gewoon zien van, oei, we moeten ze beslist helpen!! ?
Ik wil gewoon er een tijd tussenuit....
Als er dan iets ergs met mij gebeurd, dan kan ik rusten, weg vna iedereen, en dan mensen die met me meeleven, die me eindelijk zien staan en me niet contstant de schuld geven van vanalles, daar krijg ik het schijt van!:[
's Morgends ben ik weg van mijn zorgen dankzij mijn vriendinnen, we staan dan op een bepaalde plaats te roken:7 en dan is het zalig, we praten dan en dan zijn mijn problemen even over, maar dan is er weer het probleem dat ik daar wil blijven, ik weet echt niet meer wat ik moet doen, soms doen mijn ouders zo super lief, en ik wil er ook niet weg eigenlijk, en naar wie zou ik dan moeten?? Mijn vriend heeft het ook niet al te best thuis. + ik ben te jong... Ik probeer dus thuis zo min mogelijk te spreken, vragen ze mijn mening en geef ik die heel voorzichtig, heb ik weer iets verkeerds gezegd, ik wil ervan af!

Sterretje
-xxx-

Stapper
24 September 2002, 15:41
zelf moord is te egoistisch, je hebt er zelf niks aan, en je doet je familie en vrienden meer pijn
het beste is gewoon zorgen dat je ergens naar toe kan en met iemand kan praten, ga bijvoorbeeld eens op school met een leraar praten, of met de vertouwens persoon van school. die kunnen je vast helpen, ze kunnen er in ieder geval voor zorgen dat je in een ander gezin komt, die kunnen je alle liefde geven die je nodig hebt. je hoeft het nog maar een paar jaar uit te houden, dan ben je oud genoeg om op je zelf te gaan wonen, dan ben je van je ouders af



als je het toch zelfmoord wilt plegen, spring dan voor de trein ofzo

Sterretje7
24 September 2002, 15:45
ma ik wil geen zelfmoord, gewoon een waarschuwing dat ze op mij moeten letten, veel vrienden van mij hebben hetzelfde probleem maar niemand wilt ergens anders wonen, ik ook niet, mijn ouders hebben ook nog gevoelens!!!!!
kwil ze gewoon eens afschrikken zodat ze lief tege mij doen

Stapper
24 September 2002, 15:48
Ik heb al een paar keer geprobeerd om een overdosis te nemen, maar het lukt me nooit, hoeveel pilletjes ik ook neem!

een overdosis is meestal een teken van zelfmoord, dus daarom kwam ik op die gedachte, sorry daarvoor
kwil ze gewoon eens afschrikken zodat ze lief tege mij doen
this is not the way to do that, of te wel, je moet het niet zo doen, das maakt het alleen maar moeilijker voor jou en je ouders, je moet dan in een kliniek en je krijgt medische toezicht en dat wil je volgens mij ook niet

daantjuuh
24 September 2002, 16:45
het lost niets op....

trustfire
24 September 2002, 20:11
ik begrijp je wel een beetje....maar stel dta je té veel pillen neemt is het té laat....probeer eens gewoon te praten
ze willen je vast geen pijn doen

Narya
25 September 2002, 09:23
Ik denk niet dat je kan rusten als je een overdosis neemt. Bovendien kan je er dood aan gaan, en ik neem aan dat je dat niet wilt?

Volgens mij kan je nog beter weglopen op kamers gaan een pleeggezin zoeken of naar het Riagg/jeugdzorg stappen. Misschien kunnen hun er meer aan doen?

succes in ieder geval

appelshampoo
25 September 2002, 21:21
Originally posted by Stapper
als je het toch zelfmoord wilt plegen, spring dan voor de trein ofzo Hupla nog iemand erbij die zich schuldig voelt !

Lekker voor de Machinist he |:(

Fallen_Engeltje
25 September 2002, 21:46
pijn=fijn nee denk et nie, ik denk nie dat je rust hebt als er iets met je gebeurd, maar ach, en pcies zelfmoord is egoïstisch veel mensen staan er nie bij stil, wat dat teweeg brengt bij ouder en de naaste omgeving

LoeLoe
26 September 2002, 12:29
Hmmz dat veel mensen zelfmoord egoistisch vinden vind ik eigenlijk een beetje belachelijk.

Ik denk, als jij echt geen reden meer ziet om hier op aarde te leven (niet omdat je ruzie heb met je vriend blablabla maar als je echt diep in de shit zit en dat je echt geen enkele uitweg meer weet), dat het dan juist egoistisch is van die mensen met wie je omgaat die dan tegen je zeggen: Neej dat moet je niet doen want dat vindt ik egoistisch. Die mensen moesten eens weten wat zo'n persoon dan allemaal heeft moeten doormaken en als je dan echt denkt dat je het niet langer meer aankan, tjah dan is dit een oplossing :?

Mensen moeten eerst maar eens die persoon die het wil doen leren begrijpen en dan pas gaan zeuren over dat het egoistisch is want lang niet iedereen doet het voor de lol maar dan zitten ze gewoon echt in een kutsituatie.

Om het nog even te verduidelijken: bijvoorbeeld een aantal mensen die in het WTC zaten en uit die toren sprongen omdat ze toch wisten dat ze in de val zaten..zij wisten geen enkele uitweg en die was er trouwes ook niet. Egoistisch van hun? Neej..ik snap ze wel

En zo zijn er nog wel meer mensen die in zo'n soortgelijke situatie terecht zijn gekomen en sommigen onder hen kan ik dan groot gelijk geven dat ze er een einde aan maken..

Regen
27 September 2002, 20:25
als je zelfmoord wilt plegen kun je maar beter een *** goeie reden hebben, ken al zoveel puberale hormonale overdoseringen die zulke dingen van de daken schreeuwen. En kom je alleen niet uit je problemen, praat dan verder met je vrienden en vertel je ouders hoe je je voelt, ga niet naar het Riagg, luister goed, ga níet naar het Riagg, want die praten je alleen complexen aan, maken alles erger dan het is en verscheuren je leven, en je familie. Ik heb de littekens nog,
sterkte

moucie
27 September 2002, 20:52
weet je zo'n overdosis helpt niet
het enige wat er gebeurd is dat ze je vinden en dan laten ze je maag leeg pompen ( zo'n slang in je keel en dan :r )
en daarna kom je onder psygiatrisch toezicht en heb je een stempel voor je hele leven...

is dat echt wat je wilt???

en ik denk niet dat er dan veel veranderd het zal een tijdje beter gaan maar dan wordt toch alles weer het zelfde

mijn advies: niet doen maar praat erover.

:) succes :)

dark-annetje
27 September 2002, 23:01
lieve sterretje.......

Ik denk niet dat je er veel goed aan doet om een overdosis te nemen...
Je moet je ouders op een andere manier duidelijk proberen te maken, dat het nie goed met je gaat....
en volgens mij is die andere manier toch praten.....
Probeer het nog eens met je ouders,
als dat nie gaat
praat er dan met een psycholoog of vertrouwenspersoon over, hij of zij kan ook je ouders duidelijk maken hoe je je voelt....
en ik denk dat je ouders dat wel zullen geloven

succes ermee, en heel veel sterkte......

LoeLoe
28 September 2002, 19:09
Net of je wat aan het RIAGG hebt :?

Die helpen je alleen maar verder de puin in jah als je het mij vraagt:{

moucie
28 September 2002, 20:14
Originally posted by LoeLoe
Net of je wat aan het RIAGG hebt :?

Die helpen je alleen maar verder de puin in jah als je het mij vraagt:{

inderdaad :r

meiske
30 September 2002, 15:00
Originally posted by LoeLoe
Net of je wat aan het RIAGG hebt :?

Die helpen je alleen maar verder de puin in jah als je het mij vraagt:{


groot gelijk

jolyn
29 October 2002, 19:55
Lief sterretje, een overdosis nemen is idd niet de oplossing. Je zegt dat je ouders het eens moeten merken (+/-) maar heb je er al een xtje met ze over gepraat?! Als je dat te moeilijk vind is het misschien een idee om je gevoelens op papier te zetten. Heb je alles opgechreven wat op je hart ligt, laat het ze dan lezen en zeg dat het serieus is.
Zien ze het nogsteeds niet (of willen ze dat op de een of andere manier niet) dan is het een goed idee om met een leraar of vertrouwings persoon van je school te praten. Of misschien wel met een lieve tante of moeder van een vriendin!! Zij kunnen je helpen, echt waar, als je maar wel helemaal eerlijk tegen ze bent en echt zegt wat je voelt en dwarszit.. heel veel succes, laat me anders even weten hoe het nu gaat!!?!!

jolyn