PDA

Bekijk de volledige versie : Damn

Bryce
29 September 2002, 14:07
Ze sluiten een topic van mij waar niets mis met is. Op het andere forum had mijn topic meer succes.

Stapper
29 September 2002, 14:23
ze zijn hier zo streng joh
je kan hier niks goed doen, alleen als je een beetje bevriend bent met mensen dan kan je hier alles doen wat je wil
maar anders niet

LoeLoe
29 September 2002, 15:42
Nou als het je niet bevalt pleur je toch op :?

Ik ken forums waar ze nog strenger zijn en wij zijn hier vrij mild dacht ik zo:{

BlueWolf
29 September 2002, 15:54
Ik vind ook dat we vrij mild zijn, dit is geen kleutertuin weet je wel

MarkNMGN
29 September 2002, 16:24
Over welk topic gaat het dan?

Ik vind het hier ook niet zo streng :?

Stapper
29 September 2002, 16:54
op het forum waar ik super mod was, daar was ik pas streng, maar hier valt het allemaal wel mee
je mag hier bijna alles zeggen wat je wilt en je kan zelfs de beheerders uitschelden (voor de grap)
er is maar 1 regel en dat is, er zijn geen regels :D

Bryce
29 September 2002, 16:55
Originally posted by MarkNMGN
Over welk topic gaat het dan?

Ik vind het hier ook niet zo streng :?

Flirt-Clubje
Wat is daar nu mis mee? :?

The6thgate
29 September 2002, 17:11
Originally posted by Bryce

Flirt-Clubje
Wat is daar nu mis mee? :? buiten het feit dat het totaal onzinnig is:?

Bryce
29 September 2002, 17:19
Die topics mogen ook bestaan.

Bryce
29 September 2002, 17:20
Kijk dan eens In de bar, daar staan pas onzinnige topics zoals Ik verveel men, ja srry, maar dat vind ik dan onzinnig?

BlueWolf
29 September 2002, 17:22
Liefde & Dating

Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

----------------------------------------------

Aan de Bar...

Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Geen gechat, gespam of gespem, niet flooden en veel topics plaatsen met het doel om meer posts te krijgen wordt zwaar gestraft!

Plankje
29 September 2002, 17:26
Originally posted by LoeLoe
Nou als het je niet bevalt pleur je toch op :?

Ik ken forums waar ze nog strenger zijn en wij zijn hier vrij mild dacht ik zo:{
ej mo ff rustig aan.
Nu mijn mening:
Ik vind op zich dat hier een errug soepel beleid is als eerste . Dat is t ook alss je kijkt naar fora als eprog. Daar moet ik een topic al sluiten als er maar IETS offtopic gaat :-). Verder als je het niet eens bent met een slotje dan ben je altijd vrij om contact met youssef of blue wolf op te nemen hoor. ZIe t maar als een soort van hoger beroep :-). Er zal dan heus wel serieus naar je topic worden gekeken en opnieuw worden overlegd wat er mee gebeurt hoor...

LoeLoe
29 September 2002, 17:29
Originally posted by RickClan

... Verder als je het niet eens bent met een slotje dan ben je altijd vrij om contact met youssef of blue wolf of LouLou en Irene op te nemen hoor ... :p

Owazeke
30 September 2002, 16:35
Originally posted by Bryce
Ze sluiten een topic van mij waar niets mis met is. Op het andere forum had mijn topic meer succes.

ach ja, 't leven kan toch hard zijn hé! :]