PDA

Bekijk de volledige versie : zwanger?


ViXEN
29 September 2002, 16:14
kan je zwanger worden als je het zonder voorbehoedsmiddelen doet tijdens de menstruatie?? hoe groot is die kans? ff een dringend vraagje!!!!!

Stapper
29 September 2002, 16:23
als je het zonder voorbehoedsmiddelen doet kan je altijd zwanger raken

het zaad van een man blijft namelijk een paar dagen wachten tot er een eitje langs komt, het is wel zo dat tijdens de menstruatie er geen eitjes rond zwemmen, maar erna komt er weer 1, dus het is theoretisch mogelijk, de kans is wel klein

LoeLoe
29 September 2002, 16:31
Kans is minder..maar de kans is er wel:)

Domme actie als je het mij vraagtO-)

ViXEN
29 September 2002, 17:14
ja zeg mij wat |:(
maar het was maar heel ff..
we waren ff zonder condoom begonnen maar toch wel mét afgemaakt.. maar ik ben dus al een paar dagen overtijd en zit aardig in de stress :{

Stapper
29 September 2002, 17:17
Originally posted by ViXEN
ja zeg mij wat |:(
maar het was maar heel ff..
we waren ff zonder condoom begonnen maar toch wel mét afgemaakt.. maar ik ben dus al een paar dagen overtijd en zit aardig in de stress :{ een paar dagen is niks, als je meer als een week te laat bent moet je je pas zorgen gaan maken

ViXEN
29 September 2002, 17:22
Originally posted by Stapper
een paar dagen is niks, als je meer als een week te laat bent moet je je pas zorgen gaan maken

...ja inderdaad... ik had et er net over met 'de vader'
alst nog een week duurt gaan we test doen.

Little Angel
29 September 2002, 20:04
Originally posted by ViXEN


...ja inderdaad... ik had et er net over met 'de vader'
alst nog een week duurt gaan we test doen.

Lijkt me erg verstandig ja. Khoop voor je dat je niet zwanger bent. Neem aan dat je dat niet wilt.:{

Diz
29 September 2002, 22:23
komt altijd op de momenten dat je het niet verwacht, dus je kunt niet voorzichtig genoeg zijn ook tijdens de mestruatie !!!!!!

dext0r
29 September 2002, 23:54
is jou vriend zo'n goed schipper dat ie zelfs de rode zee bevaart?

zal je zien dat als dit serieus waar is wat je zegt dat zijn schip wel erg gauw zinkt :S

Dj_Oxido
30 September 2002, 09:13
Gewoon altijd safe doen... zelfs ook al slik je de pil. Er kan altijd wat misgaan...

ViXEN
30 September 2002, 17:48
Originally posted by dext0r
is jou vriend zo'n goed schipper dat ie zelfs de rode zee bevaart?

zal je zien dat als dit serieus waar is wat je zegt dat zijn schip wel erg gauw zinkt :S

hahaha... neej ik ben tussendoor ff een dagjebloedloos ofzo dus vdaar..

ViXEN
30 September 2002, 17:50
ik weet dat het fout was, maar ik kan het nu niet meer terugdraaien.. ik denk zelf dat er nix is.. maar nu ik zit te stressen zou t alleen maar langer duren.. maja, mn ma haalt morgen een testje voor me :{ enggg!

Stapper
30 September 2002, 20:15
Originally posted by ViXEN
ik weet dat het fout was, maar ik kan het nu niet meer terugdraaien.. ik denk zelf dat er nix is.. maar nu ik zit te stressen zou t alleen maar langer duren.. maja, mn ma haalt morgen een testje voor me :{ enggg! suc6 meissie, we duimen met z'n allen

Plankje
30 September 2002, 20:49
Originally posted by Stapper
suc6 meissie, we duimen met z'n allen

ViXEN
2 October 2002, 17:47
YEAHHH!! het is NIET zo!!! *) *) *) *) *)

k heb gister een test gedaan (engg) en het was negatief dus geen kindje voor mij gelukkig!!!

Fade of Light
2 October 2002, 17:53
uhm....gefelicitieerd?

Rijntje
2 October 2002, 17:55
dat is beter zo :)

maaruh graag wel ontopic blijven :)

Stapper
2 October 2002, 18:00
Originally posted by ViXEN
YEAHHH!! het is NIET zo!!! *) *) *) *) *)

k heb gister een test gedaan (engg) en het was negatief dus geen kindje voor mij gelukkig!!! jippie, nu alleen nog wachten op je menstrautie en dan is het helemaal feest :D

ViXEN
2 October 2002, 18:01
naja voortaan zeker weten veeeeel voorzichtiger doen dus :) ik heb mn lesje wel weer geleerd

Fade of Light
2 October 2002, 18:11
Originally posted by ViXEN
naja voortaan zeker weten veeeeel voorzichtiger doen dus :) ik heb mn lesje wel weer geleerd

Zoals hans teeuwen zegt: Positief blijven denken!

Want je zult wel veel gezweet hebbben en de kans dat er nou een zweetophoping in een van je klieren plaats vindt, is nu een stuk kleiner! (hmmpf heh)

ViXEN
2 October 2002, 18:59
Originally posted by Fade of Light


Zoals hans teeuwen zegt: Positief blijven denken!

Want je zult wel veel gezweet hebbben en de kans dat er nou een zweetophoping in een van je klieren plaats vindt, is nu een stuk kleiner! (hmmpf heh)



hahha

xlizzx
2 October 2002, 20:17
mischien is dit juist een goede les voor jou je zou het denk ik nou niet meer zo snel zonder condoom doen :)

ViXEN
3 October 2002, 11:28
Originally posted by x-lizz-x
mischien is dit juist een goede les voor jou je zou het denk ik nou niet meer zo snel zonder condoom doen :)


nou dat zeker!

lievemarieke
3 October 2002, 12:11
by the way: je moeder gaat een test halen???
das lollig

ViXEN
3 October 2002, 12:51
Originally posted by lievemarieke
by the way: je moeder gaat een test halen???
das lollig


jaaa mn moeder heeft een test voor me gehaald :p wel liev van dr :p

boertje
3 October 2002, 12:59
me ex en ik hebbe het ook een keer moeten doen (zo'n test), nou het zweet stond me op het voorhoofd!

ViXEN
3 October 2002, 13:29
Originally posted by boertje
me ex en ik hebbe het ook een keer moeten doen (zo'n test), nou het zweet stond me op het voorhoofd!


ja dat is echt eng!