PDA

Bekijk de volledige versie : verkrachters...


raxhel
5 October 2002, 09:31
van mij mogen ze de stoel...

Karma-Killer
5 October 2002, 10:00
...verkrachten?

Fade of Light
5 October 2002, 11:55
haha goeie >: )

Ar-Tuur
5 October 2002, 11:59
Ik zie dat de discussie al lekker losbrandt in dit topic van niveau :Z

VeganSpirit
5 October 2002, 14:03
zal ik dan es serieuzig reageren?

Ik vind dat er geen excuus is voor verkrachters, dus niet dat eeuwige "ontoerekeningsvatbaar" als ze veroordeeld worden, zodat ze er weer mooi voor weg komen met een "heropvoeding"...van mij mogen ze ook de stoel, of de boom, of het pistool, het maakt me niet uit, als hij maar niet meer in leven is...
ik kan me niet voorstellen hoe je met zown schuldgevoel kan leven :[

Fade of Light
5 October 2002, 15:51
Originally posted by VeganSpirit
ik kan me niet voorstellen hoe je met zown schuldgevoel kan leven :[

dat is niet zo lastig. Die mensen kunnen anderen mensen als objecten zien ipv levende wezens.

Hertog_Joost
5 October 2002, 16:52
Vinden jullie verkrachten erger dan vermoorden??

Melch
5 October 2002, 17:17
Ja...

Want als je dood bent, tja dan gebeurt er niet veel...
Maar als je hoort wat er met die meisjes/vrouwen gebeurt nadat ze verkracht zijn, nachtmerries, bang voor alles en iedereen, geen normaal leven meer... Dat is nog erger dan dood...

Fade of Light
5 October 2002, 17:32
nee niet helemaal. Als dood zijn echt minder erg is dan doorleven na verkracht te zijn, dan zeg je dus eigenlijk dat die mensen dood willen. Ik denk niet dat het zo is...

yor
5 October 2002, 19:08
ik las dat stukje ind e krant van dat dertien jarige meisje dat was verkracht door 8!!!!!! jongens

echt te ziek voor woorden, die mensne sporen volgens mij geloof ik niet helemaal

ongelooflijk dat ze een mens zoiets kunnen aandoen. ik vind dus verkrachting eigenlijk het toppunt van egoisme

xlizzx
5 October 2002, 19:23
mijn zusje heeft dus zoiets gehad niet echt verkracht maar wel elkaar moetten aanraken enzo en mij zusje is hier zo door beschadigd ze durft zich nergens om te kleden ofzo niet te gaan zwemmen en die jongen (man) heeft gewoon geen straf gekregen ik vind eht neit normaal als ik die jongen zie dan ben ik echt in staat om um dood te slaan (ook al zal mij dat niet lukken haha) maja ik vind verkrachters gewoon te zielig voor woorden van mij zouden ze ook gerust de stoel mogen krijgen

Regen
5 October 2002, 23:37
Originally posted by KaRmA K!lLEr
...verkrachten?

terugverkrachten, zodat ze nooit meer rechtop kunnen staan, laat staan zitten:Y)

trustfire
6 October 2002, 15:30
ik vind helemaal niet dat verkrachters de stoel verdienen...
1)je weet nooit zeker of de verdachte het ook echt heeft gedaan...
2)de verkrachter verdient een straf en hij voelt tien minuten pijn van de injectie en hij zelf lost er niks mee op...laat hem rotten in zijn eigen shit en depressief worden van zijn fouten...laat hem voelen dat hij wat fout heeft gedaan,zijn leven lang...niet 10 minuten
3)de familie en het slachtoffer hebben er wel een beetje wat aan omdat ze weten dat er 1 eikel mider rond loopt
4)het lost weinig tot niks op

kim13
6 October 2002, 18:30
Ik vind niet dat verkrachters de stoel moeten krijgen, zo komen ze er veel te makkelijk van af.
Ik vind dat ze zich moeten realiseren wat ze de slachtoffers hebben aangedaan. Ze moeten inzien hoeveeel pijn en verdriet de slachtoffers hebben, zodat ze weten wat ze hebben aangericht.
Ik vind wel dat ze nooit meer in de samenleving moeten komen.
Velen zullen wel zeggen: Hij/Zij was ziek en verdient een 2e kans, maar ik vind dat je gewoon geen mensen hoort te verkrachten.
Ook al ben je ziek in je hooft, je weet dat het niet hoort, en op het moment dat je mensen als een lustobject gaat zien wordt het tijd dat je naar een dokter gaat.

nouw dit was mijn mening,
xxxxxxx kimmie

eneri
6 October 2002, 20:51
de doodstraf klinkt alsof t de ergste straf is, maar ik denk niet dat dat echt waar is. De misdadiger in kwestie merkt r zelf nl niks van, hoewel het slachtoffer zich er misshcien wle beter bij voelt. Maar ze moeten inderdaad niet in de samelnleving terugkomen en leker hun hele leven lang ergens wegrotten en bedenken hoe stom ze wel niet zijn.

sexy_alice
7 October 2002, 08:54
Nou, ik ben van het principe dat iedereen een tweede kans verdient (waarschijnlijk verklaart de halve wereld mij nu gek, maar goed) maar dan ook alleen een tweede en geen derede, vierde of drieëntwintigste!
En doodstraf, jezus, ik dacht dat iedereen ondertussen wel had begrepen dat dat niks oplost...

anemic
7 October 2002, 10:19
Originally posted by Melch
Ja...

Want als je dood bent, tja dan gebeurt er niet veel...
Maar als je hoort wat er met die meisjes/vrouwen gebeurt nadat ze verkracht zijn, nachtmerries, bang voor alles en iedereen, geen normaal leven meer... Dat is nog erger dan dood...

gelul
dan zou ej jezelf wel doodschieten daarvoor

anemic
7 October 2002, 10:21
ik dacht dat iedereen hier niet zo amerikaans dacht maar helaas...we moeten hier geen doodsstraffen hebben, maar beroepsverkrachters.... krijgen ze gewoon een maandlang 5 keer per dag een beurt?

Regen
7 October 2002, 11:13
een maandlang 5x per dag een beurt....zulke dingen gebeuren volgens mij niet in ons brave tolerante nederlandje........al mocht het van mij best voor die perverselingen..Maar dan níet een maand, maar veel langerrr

BWM
7 October 2002, 11:29
*KNIP*

:]

Karma-Killer
7 October 2002, 18:14
Originally posted by BWM
*KNIP*

:]

Ik niet snap? :?

Fade of Light
7 October 2002, 21:30
Originally posted by KaRmA K!lLEr


Ik niet snap? :?

ok, heel plat en banaal: LUL ERAF! ;)

Melch
7 October 2002, 21:54
Mwah dat is ook niet erg eerlijk... Stel dat je perongeluk iemand verkracht, dan moet je je leven verder zonder ehm je-weet-wel!

kim13
8 October 2002, 11:32
Originally posted by Melch
Mwah dat is ook niet erg eerlijk... Stel dat je perongeluk iemand verkracht, dan moet je je leven verder zonder ehm je-weet-wel!
Sjessus ik snap jou ff niet.
Hoe kan je nouw iemand per ongeluk verkrachten???????//?

kreej-z
8 October 2002, 16:18
mensen die iemand verkrachten zijn ziek in hun hoofd, en denken alleen maar aan zichzelf... Nouja zo denk ik erover Ik weet zo snel geen oplossing, maar ik weet wel dat slachtoffers van een verkrachting ongelooflijk veel door hebben moeten maken en nooit van hun angst af zullen komen, volgens mij gun je zoiets je ergste vijand nieteens