PDA

Bekijk de volledige versie : Pil doorslikken en sex


girl20
7 October 2002, 22:24
Ik heb heel graag sex met mijn vriend maar nu wil ik een week de pil doorslikken. Kan ik in die week dan ook gewoon sex hebben of vergroot ik dan de kans op een zwangerschap.

Groeten

lievemarieke
8 October 2002, 06:29
nee hoor je kan gewoon vrijen in de week die je doorslikt. no problem

Plankje
8 October 2002, 06:33
ik zou als ik jou was alsnog met condoom vrijen

BWM
8 October 2002, 11:00
normaal spuug je de pil weer uit???

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

Ryzer
8 October 2002, 11:53
Originally posted by BWM
normaal spuug je de pil weer uit???

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p


lol

lievemarieke
8 October 2002, 15:03
sorry waarom snap ik die ene opmerking niet?

Karma-Killer
8 October 2002, 16:38
Omdat dat meisje DOORslikken zegt, terwijl er normaal gesproken gewoon slikken word gezegd

Rijntje
8 October 2002, 17:17
hmm jah het is wel veilig...en pil is altijd veilig als je het maar goed slikt ;)

Tweeling
10 October 2002, 20:14
weetje wat ik ook stom vind, dat mensen altijd zeggen, dat als je aan de pil bent, er geen eitje vrijkomt, en je in je stopweek nogsteeds beschermt bent tegen zwangerschap. maar als je een pil tussendoor vergeet, dan heb je opeens wel kans op zwanger worden. Spreekt dit elkaar niet een beetje tegen????

Plankje
10 October 2002, 20:27
Originally posted by Tweeling
weetje wat ik ook stom vind, dat mensen altijd zeggen, dat als je aan de pil bent, er geen eitje vrijkomt, en je in je stopweek nogsteeds beschermt bent tegen zwangerschap. maar als je een pil tussendoor vergeet, dan heb je opeens wel kans op zwanger worden. Spreekt dit elkaar niet een beetje tegen???? Ehm als je al de menstruatieperiode hebt gehad enzow en je stopt dan met de pil, dan zou er volgens mij geen risico moeten zijn. Maar ik weet t zo ook niet hoor. Ik = man geen vrouw :p

Little Angel
10 October 2002, 20:35
Originally posted by Tweeling
weetje wat ik ook stom vind, dat mensen altijd zeggen, dat als je aan de pil bent, er geen eitje vrijkomt, en je in je stopweek nogsteeds beschermt bent tegen zwangerschap. maar als je een pil tussendoor vergeet, dan heb je opeens wel kans op zwanger worden. Spreekt dit elkaar niet een beetje tegen????

Nee, want de zaadcelletjes kunnen nog een flink eind zwemmen en als jenin de stopweek zit kan er gewoon geen eitje bevrucht raken, maar als je zomaar iets vergeet dan kun je niet ongesteld woren omdat je geen 4 weken hebt gewacht en dan kan er alsnog een eitje vrijkomen vandaar. En mensen zeggen dat niet, staat in het boekje dat in het doosje zit bij de pil, dus het is geen gezeik.:)

Tweeling
10 October 2002, 20:40
maar je kan je periode toch ook met een week verkorten of verlengen (eerder/later ongesteld)?? dus dan zit je ook nie met die 4 weken, en dus dan zou je alsnog zwanger kunnen worden? k vind t toch allemaal een beetje vaag hoor.
want door de pil denkt je lichaam dat het zwanger is (of zwiets) en daarom komt er geen ei vrij. maar als je dan 1 of 2 dagen minder hormonen in je lichaam zou hebben, zou dr meteen n eitje vrij komen, terwijl je ook je stopweek vervroegd kan inlassen :? ??? ach ja, ik zal dr wel lekker over gaan filosiferen:p

dext0r
10 October 2002, 22:21
t denkt niet dat het zwanger is...

t heeft te maken met de hormoon afgifte..

FSH en LH =)


/me let op bij biologieeeee


edit: http://nectar.wolters.nl =)

fiekefos
4 November 2002, 15:32
das veilig! als je het maar niet te veel doet want dan is het niet meer gezond

eneri
4 November 2002, 17:04
Originally posted by fiekefos
das veilig! als je het maar niet te veel doet want dan is het niet meer gezond
volgens mij maakt dat , als je de pil toch al slikt niet meer uit. de pil is sowieso ongezond, en doorslikken kan geen kwaad volgens mij, ookal lijkt het dan raar omdat je niet meer ognesteld wordt. maar als je ongesteld wordt tijdens de stopweek, is dat ook geen normale menstruatie meer, maar n nep-iets.
das ingesteld door onderzoekers uit de jaren 60 of wanneer de pil voor t eerst op de markt kwam, omdat ze dachten dat vrouwen zich minder vrouw voelen als ze niet meer ongesteld zouden worden.
maar t idee van de pil is dat de baarmoeder zich niet meer klaar maakt voor n zwangerschap, waardoor de eicel niet vrijkomt omdat de baarmoeder dus niet klaar is. en als er geen eicel vrijkomt, kan ie ook niet bevrucht worden. en dr hoeft dus ook niks meer afgestoten te worden, dus die ongesteldheid is nergens meer voor nodig. dus doorslikken kan best. tenzij je je dan minder vrouw voelt?;)

fiekefos
4 November 2002, 19:03
ja, ik bedoel gewoon dat het niet gezond is om elke keer je pil door te blijven slikken (langer dan normaal) dat is toch logisch,.... je blijft je maandstonden uitstellen en zo geraakt je cyclus in de knoop!als je dat af en toe doet bv. omdat je op vakantie ofzo dan kan dat geen kwaad! maar je moet dit niet elke maand opnieuw doen!

eneri
4 November 2002, 19:09
als je mijn berichtje n beetje goed hebt gelezen, wist je dus dat die maandstonden helemaal niet meer aan de orde zijn.:{

fiekefos
4 November 2002, 21:40
Originally posted by eneri
als je mijn berichtje n beetje goed hebt gelezen, wist je dus dat die maandstonden helemaal niet meer aan de orde zijn.:{


what ever!:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z