PDA

Bekijk de volledige versie : waarom kunnen mensen zich niet volwassen gedragen?


Methuselah
20 October 2002, 15:50
in plaats van altijd meteen ruzie te beginnen stoken/zoeken?

't is erg gesteld met de mensheid...

Stapper
20 October 2002, 15:53
Originally posted by Methuselah
in plaats van altijd meteen ruzie te beginnen stoken/zoeken?

't is erg gesteld met de mensheid... het is niet zo erg gesteld met de mensheid, alleen sommige mensen maken het moeilijk om te leven samen met die andere mensen

neem irak nou, die zorgen er gewoon voor dat amerika moet aan vallen, men probeerd daar ook alles aan te doen om aangevallen te worden

Methuselah
20 October 2002, 15:55
Originally posted by Stapper
het is niet zo erg gesteld met de mensheid, alleen sommige mensen maken het moeilijk om te leven samen met die andere mensen

neem irak nou, die zorgen er gewoon voor dat amerika moet aan vallen, men probeerd daar ook alles aan te doen om aangevallen te worden niet akkoord, de houding van de VS en UK zorgt ervoor dat Saddam z'n been stijf houdt...

MilkyWayz
22 October 2002, 14:26
omdat sommige mensen gewoonweg nog niet volwassen zijn |:( ik heb t nu niet alleen over kinderen van 10, maar zelf mensen van 24 kunnen zich niet volwassen gedragen..
er zijn zoveel dingen die tot ruzie kunnen leiden, jij vindt misschien dat iemand dan in zo'n situatie zich onvolwassen gedraagt, maar dat is jouw mening, de ander vindt misschien dat die persoon zich wél volwassen heeft gedragen :/
ik vind het eigenlijk dus een best vage stelling :/ omdat de meningen over wel of geen volwassen gedrag zo ongelooflijk verdeeld zijn..mjah..

Diz
22 October 2002, 16:36
wat de opvoeding af en toe niet kan doen met mensen, als je ouders je niet tot een volwassen persoon opvoeden, en het zit niet in je, tja dan hebbie een probleem he

sommige mensen worden nooit volwassen en anderen juist errug vroeg

Regen
6 November 2002, 09:04
je merkt wel dat volwassenen zich kinderachtig gedragen ja, eerst zo'n air van: ik kijk neer op jou want IK ben Ouder, daarna een kinderachtig gedrag, ruziezoeken, inderdaad. Tis triest:(

Unexplained.
6 November 2002, 14:23
Originally posted by Methuselah
in plaats van altijd meteen ruzie te beginnen stoken/zoeken?

't is erg gesteld met de mensheid...
Sommige mensen gedragen zich onvolwassen omdat ze onvolwassen -zijn-. :)

Ar-Tuur
7 November 2002, 09:56
Originally posted by Methuselah
in plaats van altijd meteen ruzie te beginnen stoken/zoeken?

't is erg gesteld met de mensheid...

Je hebt intelligente en domme mensen, je hebt volwassen en kinderachtige mensen.. dat is altijd zo geweest, sinds het bestaan van de mensheid. Ook overal in de natuur heb je zwakkeren, waarom is het zo erg gesteld met de complete mensheid? je kunt toch niet verwachten dat alle mensen vriendelijk, volwassen, intelligent etc. zijn en dat er totaal geen problemen in de wereld zijn?
Ok, dit is een beetje een vreemde redenatie maar je begrijpt wat ik bedoel hehe :p

Netrocker
9 November 2002, 00:40
Mensen zijn rare wezens iedereen probeert te doen wat hij of zij het beste vindt, en wat blijkt er zal altijd wel iemand de dupe zijn. Die mensen hebben geen besef wat ze met hun eigen gedrag kunnen aanrichten.

Honur
12 November 2002, 22:20
Originally posted by Stapper
neem irak nou, die zorgen er gewoon voor dat amerika moet aan vallen, men probeerd daar ook alles aan te doen om aangevallen te worden

Dudeh wat een zielige vergelijking...
je kan saddam toch niet met andere gaan vergelijken weet je wel wat voor shit daar allemaal afspeelt (echt veel)
ik wil saddam niet hoog prijzen maar usa, uk en isreal zijn ook niet de liefste hoor en vooral niet tegen mensen die ze niet kunnen gebruiken bij hun monopolie oorlog

jolyn
27 January 2003, 19:21
Ik zie het ook dagelijks, bij mij in de klas bijvoorbeeld. Een 'vriendin' van mij is boos op iemand omdat die andere persoon haar 'vuil' aankijkt. Nou, daar wordt ik soms toch zelf ook echt hopeloos van haar!!! UIt dat soort dingen onstaan dan de grootste ruzies!! Dit is een erg kinderachtig en simpel voorbeeldje maar zo gaat het wel vaak! Ik denk dan echt bij mezelf, doe asjeblieft even normaal!!! Als iemand je boos aankijkt vraag je toch gewoon wat er aan de hand is voordat je meteen conclusies trekt?!

Jolyn

LoeLoe
27 January 2003, 19:48
Nah begrijp me niet verkeerd maar ik heb echt helemaal geen zin om me te gedragen als een 18-jarige want zo voel ik me niet en ik ben er ook nog niet aan toe om als een 18-jarige te denken. Maar laat me gewoon in me waarde..als ik zin heb om de puber uit te hangen, dan doe ik dat lekker.

Ik snap niet echt waar je heen wil met ditte topic maar goed.

Xero
27 January 2003, 23:29
Je mag best de puper uithangen, zolang andere er maar geen last van hebben.

A-Man
28 January 2003, 11:27
Originally posted by Xero
Je mag best de puper uithangen, zolang andere er maar geen last van hebben.

onmogelijk

A-Man
28 January 2003, 11:30
even kort:

Ruzie's zijn (altijd) tekens van onvolwassen gedrag?

jolyn
28 January 2003, 18:05
Nee, natuurlijk zijn ruzies niet altijd onvolwassen gedrach, maar de manier waarop het gebeurd (vaak) wel. Ik geloof niet dat het onmogelijk is de puber uit te hangen zonder andere mensen ermee lastig te vallen.. Probeer het eens zou ik zeggen!

Fade of Light
28 January 2003, 18:26
ligt aan je definitie van volwassenheid, wat valt er nou allemaal onder volwassenheid?

MAar dat niet alleen, soms overstemmen gevoelens het redeneren, wat niet 'onvolwassen' is (als je het mij vraagt) maar wat wel tot ruzie kan leiden

A-Man
29 January 2003, 15:09
Originally posted by jolyn
Nee, natuurlijk zijn ruzies niet altijd onvolwassen gedrach, maar de manier waarop het gebeurd (vaak) wel. Ik geloof niet dat het onmogelijk is de puber uit te hangen zonder andere mensen ermee lastig te vallen.. Probeer het eens zou ik zeggen!

Ehh zo ben ik niet 8-)

Maar ik ken er genoeg die het proberen :p

En dat lukt niet. :Dlol

The6thgate
29 January 2003, 16:59
dat zit ik me ook wel eens af te vragen.
zijn zeker blijven steken in de puberteit ofzo:{
maja, k heb nooit echt problemen met gevechten waar k in terecht kom dus ik heb niks te klagen wat dat betreft:)

koelkast
29 January 2003, 20:37
het probleem zit hem er in dat we onze mede mensen niet als gelijken kunnen beschouwen. we praten al snel over de belgen de nederlanders de amerikanen de zwarten de blanken. de vvdér de cda er de gelovigen de ongelovigen de fans van die club de fans van die club enz enz enz

De dag dat de ellende voorbij is zal er pas zijn als ALLE mensen elkaar zien als gelijken. Ik weet alleen zeker dat ik die dag nooit zal mee maken gezien ik zo oud niet kan worden.

startrek heeft hier wel een mooie oplossing voor gevonden vind ik (verzinsel natuurlijk)

A-Man
29 January 2003, 23:01
En wat is die oplossing dan?
Heb ik zeker ergens iets gemist. :p

en ja we zijn zeker nog een end weg,

en aangezien het belangrijk is dat om te weten waar iemand toe in staat is, blijven we conflictjes houden. Dat blijft altijd zo.
Zkr als je jong bent en nog niet weet waar je van in staat bent.

(is dit te vaag? :?)