PDA

Bekijk de volledige versie : Tell Sell


Luigi
23 October 2002, 09:50
Epil Stop & spray....fake or not? het lijkt de oplossing van alle ongewenste haargroei problemen....maar volgens mij krijg je na een maand epil stop & spray grote haarvaten ofzo!?!?

The6thgate
23 October 2002, 09:53
ach, eerst gaat het gewoon weg en dan denk je dat het werkt. Een week later komt er 2 keer zoveel haar terug alleen dat wordt niet vermeld in t programma:+

Luigi
23 October 2002, 09:56
Originally posted by The6thgate
ach, eerst gaat het gewoon weg en dan denk je dat het werkt. Een week later komt er 2 keer zoveel haar terug alleen dat wordt niet vermeld in t programma:+ neeh er zit tog ook nog niet goed geld terug garantie op....van een jaar ofzo geloof ik..maar na dat jaar krijg je dan superstoppels ofzo k heb geen idee:?

xlizzx
23 October 2002, 12:30
ik weet niet i kzou zeggen probeer het uit :9

anouk
23 October 2002, 16:22
Haha ik vind t zo'n typisch amerikaans programma, en zou dr zeker nooit wat van kopen

Fade of Light
23 October 2002, 17:42
ik snap niet echt wat je hieraan kunt discussieren? (titel wel, maar het gegeven voorbeeld niet)....je vraagt naar feiten?!

Hier heb je een feit over dat spul:

\bij sommige mensen gaat niet alleen het haar eraf, maar komt het vel ook mee en/of krijgen ze grote brandvlekken van die chemische shit.....

Babysmurfie
23 October 2002, 18:53
Ik vind het sowieso maar iets vies, en ik zou het ook niet helemaal vertrouwen nee...

Stapper
23 October 2002, 19:02
tell sell :r

gewoon troep en ze proberen alleen maar geld te verdienen meer niet

Linnea
23 October 2002, 19:16
ik vind al dat soort dingen altijd bullshit
waarom denk je dat het niet in een normale winkel verkocht word??

F_asd
23 October 2002, 21:46
tel sell is vet, is mun favoriete serie, alleen er zijn zoveel herhalingen he ?

MilkyWayz
24 October 2002, 10:27
ik zat net te eten en een beetje tv te kijken, komt er die epil stop and spray dinges voorbij, zie je zo'n vieze overbehaarde been waar ze dan heel leuk dat haar vanaf vegen en dan die handdoek met die haren laten zien :/ bye bye eetlust :/

maargoed, anyway:
k vind t sowieso allemaal bullshit, allemaal neppe mensen met hun "ow wow dat had ik nou echt noooooit verwacht"- glimlach waar de nepheid vanaf spat..(waar de nepheid vanaf spat...euh...ja... :/ ) nouja, ik vind t dus niks.

eneri
24 October 2002, 10:58
Originally posted by Fade of Light
ik snap niet echt wat je hieraan kunt discussieren? (titel wel, maar het gegeven voorbeeld niet)....je vraagt naar feiten?!

Hier heb je een feit over dat spul:

\bij sommige mensen gaat niet alleen het haar eraf, maar komt het vel ook mee en/of krijgen ze grote brandvlekken van die chemische shit.....
amen..

Regen
24 October 2002, 15:46
Originally posted by Luigi
Epil Stop & spray....fake or not? het lijkt de oplossing van alle ongewenste haargroei problemen....maar volgens mij krijg je na een maand epil stop & spray grote haarvaten ofzo!?!?
ik heb gehoord van iemand en die had een soortgelijk produkt gebruikt, ook van tellsell, en die persoon zijn/haar huid was 2e graads verbrand!!!!!!! Alleen van die crème, terwijl het overal geschikt zou zijn!!Ik geloof dus niet zo snel wat ze beloven:]

anouk
25 October 2002, 18:35
Originally posted by Stapper
tell sell :r

gewoon troep en ze proberen alleen maar geld te verdienen meer niet

Die kots kan je opruimen met Quick and bride :]

anouk
25 October 2002, 18:35
Werkt trouwens wel aardig, mn moeder had t gekocht bij de praxis maar tis een tell sell product :p

Monica
26 October 2002, 09:31
Originally posted by anouk


Die kots kan je opruimen met Quick and bride :]

En het werkt ook nog!
WIj hebben het ook en we maken er echt heeeel veel mee schoon!

Karma-Killer
26 October 2002, 12:31
Dood aan Tell Sell!!

Wij kunnen geen MTV meer kijken :'(

nevaeh1987
26 October 2002, 16:07
op de een of andere manier blijf ik er altijd hangen... naja, dat zal owk wel zijn omdat er nix anders op is op zaterdag en zondag ochtend :) Maar ik vin da ene... hoe heet het... dat voor je haar. Revo ofzow :S Kweetniet... maar diej is best kewl :p
Die producten komen bijna altijd owk wel op de markt terecht, maar dan veeeel goeiekoper... duz ik w8 wel :)

Owazeke
29 October 2002, 11:49
Originally posted by MilkyWayz
ik zat net te eten en een beetje tv te kijken, komt er die epil stop and spray dinges voorbij, zie je zo'n vieze overbehaarde been waar ze dan heel leuk dat haar vanaf vegen en dan die handdoek met die haren laten zien :/ bye bye eetlust :/


Da's dus echt wel erg hé. Telkens ik iets aan het eten ben en ik aan 't zappen ben zie ik dat spotje ook. Man, dan heb je inderdaad echt wel geen honger mee. Of die man dat ff zijn rug besluit te ontharen. Dat is pas :r

saoirse.nl
30 October 2002, 11:07
TELL SELL SUX
Hier in ehv hebben ze die tell sell ipv mtv gedaan, ja sorry hoor, als ze geld nodig hebben gaan ze maar lekker naar de regering om subsidie op te vragen, maar geef me mun MTV trug!!!!

Karma-Killer
30 October 2002, 15:04
Originally posted by saoirse.nl
TELL SELL SUX
Hier in ehv hebben ze die tell sell ipv mtv gedaan, ja sorry hoor, als ze geld nodig hebben gaan ze maar lekker naar de regering om subsidie op te vragen, maar geef me mun MTV trug!!!!
Ik weet het, woon in Helmond :[ :[ :[

Fallen-Angel
10 December 2002, 18:23
maar ik vind het vaak wel zwaaaaar verleidelijk. Want stèl dat het allemaal zo geweldig werkt......

JOY
11 December 2002, 16:22
Je had ook zoiets vaags als Abtronic nou dat had een kennis van me gekocht. Dat ding vreeet batterijen maar dat zeggen ze er niet bij. Ze vergeten altijd 'per ongeluk' de nadelen te vermelden. TEL SELL SUX:r

ik_ben_de_man
11 December 2002, 16:51
konsumentern programma's zoals ook dat nog waarschuwen altijd voor dit soort dingen , t is net als met al die andere tellsell zooit , niks werkt er van.

Galadriel
13 December 2002, 14:25
Originally posted by Luigi
Epil Stop & spray....fake or not? het lijkt de oplossing van alle ongewenste haargroei problemen....maar volgens mij krijg je na een maand epil stop & spray grote haarvaten ofzo!?!?

Ik heb gehoord dat je er enorme brandwonden van krijgt. Ieuw! :o

ik_ben_de_man
13 December 2002, 14:55
Originally posted by Galadriel


Ik heb gehoord dat je er enorme brandwonden van krijgt. Ieuw! :o
ja , zoiets had ik ook opgevangen