PDA

Bekijk de volledige versie : hoe belangerijk is sex in je relatie?


boertje
28 October 2002, 16:20
Ik vind het eigenlijk niet eens 1 van de belangerijkste dingen in een relatie, terwijl al mijn vrienden vinden dat sex belangerijker is dan het "houden van"


Hoe belangerijk is sex voor jullie??

BWM
28 October 2002, 16:30
totaal onbelangrijk en ondergeschikt aan gewoon gevoelens hebben voor elkaar...

bifirol
28 October 2002, 16:32
Het is niet onmisbaar in mijn relatie maar zo eens een avondje lekker filmpje kijken, in bed kruipen en dan wat knuffelen en dan misschien wat verder... zo'n avondje is wel heel leuk en de volgende dag loop ik nog steeds met die vlinderkes in mijn buikje O-)

Stapper
28 October 2002, 16:34
geen idee, geen ervaring

maar het is niet belangrijk
het is alleen een daad om te laten zien dat je van elkaar houd, maar das een kus geven of een bloemetje geven ook

het is alleen belangrijk als je gaat voortplanten, er is namelijk bijna geen andere optie dan sex voor dat ;)

LoeLoe
28 October 2002, 16:44
Niet onmisbaar..maar het komt ook zeker niet op nummer 1

eneri
28 October 2002, 17:05
Originally posted by LoeLoe
Niet onmisbaar..maar het komt ook zeker niet op nummer 1
precies :)

Karma-Killer
28 October 2002, 18:49
Originally posted by LoeLoe
Niet onmisbaar..maar het komt ook zeker niet op nummer 1

dext0r
28 October 2002, 19:50
wel belangrijk.
maar niet 'nodig'
kan ook gerust tijdje zonder...

t brengt je aan de ene kant wel dichter bij elkaar omdat je toch iets erg intiems met elkaar deelt..

Little Angel
28 October 2002, 20:11
niet super belangrijk, maar toch wel een beetje van belang om dichter bij elkaar te komen letterlijk en figuurlijk. Geeft je een goed gevoel enzo, maar zeker niet nr. 1!!:)

Nightwolf
28 October 2002, 20:17
----> moved to seksualiteit

droppie
28 October 2002, 20:39
Ik zou het niet helemaal kunnen missen.....ik vind het wel intiem, dat deel je toch met zn 2 en niet met iedereen. Je laat er misschien wel zien dat je gewoon SUPER veel van elkaar houd enz.
Maar voor mij staat het niet op 1!
Voor mij staat op nr 1....liefde, dat je gewoon om elkaar geeft. Ik heb geen relatie met hem omdat ik elke dag sex wil ofzo. Ik zou ook niet met iemand sex hebben waar ik helemaal niets om geef. Dat is gewoon niets voor mij.

Sgatje
28 October 2002, 20:58
Tis heel belangrijk..Ken je niet missen..Maar tis niet het belangrijkste van een relatie

Miss_Ironic
29 October 2002, 09:44
Originally posted by Sgatje
Tis heel belangrijk..Ken je niet missen..Maar tis niet het belangrijkste van een relatie

mee eens, en waar je vind ik ook op moet passen is, dat het niet het belangrijkste wordt! ik heb bij een relatie dat idee gekregen, behalve dat konden we nix met elkaar delen, na die relatie kreeg ik een relatief langdurige relatie waarin ineens veel meer dingen belangrijk waren, opzich dat beviel heel goed, en zag ik dat er zeker wel meer in dan sex binnen een relatie, die relatie is op een hele hoop misverstanden uitgegaan.....nou inmiddels heb ik weer een nieuwe relatie, en weet je wat het rare is, ik ben zomaar bang dat sex weer op nr 1 komt te staan....maar dit kan ook een mispeceptie zijn, want het is wel nou eenmaal een feit dat je in het begin geen genoeg van elkaar kan krijgen....naja we zullen zien...
ciao kisz Iris

sexy_alice
30 October 2002, 10:04
Originally posted by LoeLoe
Niet onmisbaar..maar het komt ook zeker niet op nummer 1

SweetPorky
30 October 2002, 17:39
Sex is onbelangerijk, als er maar liefde is!!!:9

sannie82
1 November 2002, 12:57
Sex is echt niet het belangrijkste in een relatie, Liefde en trouw is vele malen belangrijker

Greetz Sander

DarkUnreal
1 November 2002, 22:48
tis maar net hoe belankrijk je het zelf vind... tis ook maar net hoe je er mee omgaat... als je zo'n sletje bent... die na een avond bij een discotheek een paar jongens naait... tja... die geeft er dan geen betekenis aan...

maar ikzelf vind het wel belankrijk...

Honur
2 November 2002, 02:15
Goede Sex is Zeer Belangrijk.....
Maar komt duidelijk niet op 1...denk dat het geheel op 1 komt dus de samen loop van liefde,vertrouwen,geborgenheid,sex en bijna alles wat bij een goede relatie kijken....
maar goee viese sex is meestal wel heeel lekker :]

Tweeling
3 November 2002, 20:22
wat jullie dus allemaal zeggen is dat seks geen prioriteit is in een relatie.

ik zou geen relatie kunnen hebben zonder seks (jah in t begin wel, maar als je elkaar langer kent niet).

Seks is een manier om elkaar te laten zien dat je gek op elkaar bent, en dat die ander je opwind.

oke ik ben t eens dat een relatie waarin je alleen maar seks hebt ook niks is, maar een paar keer per week seks is toch nie mis?
Het meest geweldige van de seks is, dat je na afloop fijn in elkaars armen ligt en je je zo gelukkig voelt.

Ik zou niet zonder kunnen, en ook niet willen! In iedere liefdesrelatie is seks. Dat hoort er nou eenmaal bij, ookal wacht je lang voor je het doet.

dext0r
3 November 2002, 20:31
Originally posted by Tweeling
wat jullie dus allemaal zeggen is dat seks geen prioriteit is in een relatie.

ik zou geen relatie kunnen hebben zonder seks (jah in t begin wel, maar als je elkaar langer kent niet).

Seks is een manier om elkaar te laten zien dat je gek op elkaar bent, en dat die ander je opwind.

oke ik ben t eens dat een relatie waarin je alleen maar seks hebt ook niks is, maar een paar keer per week seks is toch nie mis?
Het meest geweldige van de seks is, dat je na afloop fijn in elkaars armen ligt en je je zo gelukkig voelt.

Ik zou niet zonder kunnen, en ook niet willen! In iedere liefdesrelatie is seks. Dat hoort er nou eenmaal bij, ookal wacht je lang voor je het doet.

tr00 tr00
hoewel, paar keer per week.... daar krijgen we niet echt de gelegenheid voor, noch hebben we daar de tijd voor ;P

fiekefos
4 November 2002, 14:07
face it mensen,...... sex IS BELANGRIJK!!!!!
oké, je blijft niet bij je vriend of vriendin omdat je er sex mee hebt! maar de vraag is of je er wel bij zou blijven als je er geen sex me zou hebt!!!!!!!!!!! ahaaaaa!!!!
(dit telt natuurlijk enkel voor mensen met een langere en vaste relatie!):) :) :) :)