PDA

Bekijk de volledige versie : misbruikt


moucie
5 November 2002, 19:53
hoi,

ehmz misschien zoals jullie weten is het bij mij thuis niet echt leuk.
een paar dagen geleden is de bom gebarsten.

ik heb namelijk op aanraden van een vriend van mij het aan mijn moeder verteld dat ik vroeger misbruikt ben door mn vader.
ze reageerde gelukkig positief ( ze geloofd me en staat achter me )
maar ze doet er verder niets mee.
mn vader is echter compleet door het lint gegaan.
hij zei dat ik een alien was en dat ik compleet gestoord was.
hij bedreigd me nu de hele tijd
maar ook mn ( enigste) vriend. hij zegt dat ik niet meer met hem om mag gaan en anders zou hij al mn botten breken.
en hij wilde naar de politie stappen om mn vriend aan te geven, maar hij heeft geen reden waarom.

ik ben zo kwaad op die man, hoe kan hij het zo ijskoud
ontkennen.
en het meeste maak ik me kwaad dat hij zo doet tegen over mn vriend.
hij is alles wat ik nog heb, ik wordt vreselijk gepest op school, maar mn vriend blijft me steunen, en hij heeft me van het snijden af geholpen.
hij is mijn leven.

waarom zegt mn vader niet gewoon tegen me van oké sorry ik zat fout ik had je nooit mogen misbruiken, maar nee hij scheld me uit en bedreigd me nu.

sorry dit moest er even uit.
:'(

LoeLoe
5 November 2002, 20:49
Ik weet natuurlijk niet hoever hij is gegaan en dat gaat me verder ook geen moer aan. Het is al verschrikkelijk dat zoiets moet gebeuren, in welke mate dan ook.

Echt zo gemeen van je vader om nog te ontkennen ook! Wat een rotzak is het! Echt ik zweer het als ik zo'n man zou hebben he en mijn dochter zou naar me toe komen van papa misbruikt me..

Echt die gast is zijn leven niet meer zeker dat weet ik toch wel heel zeker. Want van me kinderen blijf je af.

Meid ontzettend veel sterkte want ik denk dat jij hier later in je leven gewoon ontzettend veel mee te maken krijgt..het blijft in je leven en je zult het nooit meer kwijtraken.

Jouw pa is echt een asshole want hij weet niet wat ie jou heeft aangedaan. Jij moet dadelijk verder met je leven, en dat gaat dankzij hem veeeeeeel moeilijker. Als dat mijn pa was, ik zou hem echt een schop onder zijn hol geven gewoon. Echt wel. Mooi dat ie met zijn poten van me afblijft.

Heel veel sterkte ermee.

moucie
6 November 2002, 19:13
Originally posted by LoeLoe
Ik weet natuurlijk niet hoever hij is gegaan en dat gaat me verder ook geen moer aan. Het is al verschrikkelijk dat zoiets moet gebeuren, in welke mate dan ook.

dank je.
je mag gerust weten hoever hij is gegaan.
hij heeft me verkracht, ja hij ging in me en kwam in me klaar :r
het deed zo'n pijn iedere keer als hij dat deed. :'(

Joost
6 November 2002, 23:46
hey,
ik denk eigenlijk dat je vader het juist zo keihard ontkent omdat hij ook zo ver is gegaan en dat ie er niet meer aan herinnert wil worden. waarom ie het in 1e instantie heeft gedaan weet ik niet...ik kan misschien nog wat voor je opzoeken.
kus,
Joost

Nightwolf
6 November 2002, 23:59
als dit aanhoudt dan zou ik daar zo snel mogelijk weg gaan om veilig te zijn of m aan te geven :{ dat zou ook z'n verdiende loon zijn. hoe oud was je toen t voor t laatst gebeurde? :?

Joost
7 November 2002, 00:35
jah, k vraag me af, hoe oud ben je nu, en hoe oud was je toen het voor het laatst gebeurde? en, wat was de relatie met je vader voordat het gebeurde, en hoe heeft ie het gedaan? (dus geen details...maar, dwingde ie je, of ging ie heel lief tegen je lullen etc?) en kreeg/krijg je veel aandacht van je vader? of is het ooit een goeie vader geweest?
het kan misschien gebeurt zijn, omdat ie zelf (misschien) vroeger misbruikt is. en ik denk ook eigenlijk niet dat ie het ooit zal toegeven, ik weet het trouwens bijna wel zeker. preciese reden heb k er niet op gevonden, maar het lijkt mij dat hij er niet meer aan herinnert wilt worden, tenzij ie er nog steeds mee doorgaat, dat is het denk ik omdat niemand het mag weten...de reden dat ie niet meer wilt dat je met je vriendje om mag gaan, is ook misschien omdat ie je niet los kan laten...?
als het erg uit de hand loopt is het handig is om professionele hulp in te schakelen?
k wens je iig nog veel succes
kusje,
Joost (moe:O) :+

Nightwolf
7 November 2002, 00:51
Originally posted by Joost
het kan misschien gebeurt zijn, omdat ie zelf (misschien) vroeger misbruikt is.

weet wel bijna zeker dat ie t heeft gedaan omdat ie gewoon ziek in z'n kop was om dat bij z'n eigen dochter te doen.

en ik denk ook eigenlijk niet dat ie het ooit zal toegeven, ik weet het trouwens bijna wel zeker. preciese reden heb k er niet op gevonden, maar het lijkt mij dat hij er niet meer aan herinnert wilt worden

hij wilt t niet toegeven omdat zijn vrouw m dan hoogstwaarschijnlijk zal verlaten en misschien wel de bak indraait omdat ie z'n dochter heeft verkracht. (kweet niet na hoe lang zoiets is verjaard)

de reden dat ie niet meer wilt dat je met je vriendje om mag gaan, is ook misschien omdat ie je niet los kan laten...?

de reden zal hoogstwaarschijnlijk zijn dat ie d'r kapot (misschien beetej te sterk uitgedrukt) wilt maken omdat zij haar ervaringen heeft doorverteld aan haar moeder

moucie
7 November 2002, 19:19
Originally posted by Joost
jah, k vraag me af, hoe oud ben je nu, en hoe oud was je toen het voor het laatst gebeurde? en, wat was de relatie met je vader voordat het gebeurde, en hoe heeft ie het gedaan? (dus geen details...maar, dwingde ie je, of ging ie heel lief tegen je lullen etc?) en kreeg/krijg je veel aandacht van je vader? of is het ooit een goeie vader geweest?
het kan misschien gebeurt zijn, omdat ie zelf (misschien) vroeger misbruikt is. en ik denk ook eigenlijk niet dat ie het ooit zal toegeven, ik weet het trouwens bijna wel zeker. preciese reden heb k er niet op gevonden, maar het lijkt mij dat hij er niet meer aan herinnert wilt worden, tenzij ie er nog steeds mee doorgaat, dat is het denk ik omdat niemand het mag weten...de reden dat ie niet meer wilt dat je met je vriendje om mag gaan, is ook misschien omdat ie je niet los kan laten...?
als het erg uit de hand loopt is het handig is om professionele hulp in te schakelen?
k wens je iig nog veel succes
kusje,
Joost (moe:O) :+

ik ben nu 15 en het gebeurde voor eerst toen ik 9 was en voor het laatste toen ik 12 was.
in het begin zei hij dat ik niks mocht zeggen want dan zouden ze me alleen achter laten.
maar toen ik me ging verzetten toen hield hij me vast en dwong hij me.
het gekke was dat hij me overdag niet zag staan, nu nog steeds niet.
hij liet en laat wel altijd merken dat mijn zus o zo geweldig is en ik niets kan.
ik ben bang voor hem.

Fallen_Engeltje
7 November 2002, 19:48
Originally posted by moucie
hoi,

ehmz misschien zoals jullie weten is het bij mij thuis niet echt leuk.
een paar dagen geleden is de bom gebarsten.

ik heb namelijk op aanraden van een vriend van mij het aan mijn moeder verteld dat ik vroeger misbruikt ben door mn vader.
ze reageerde gelukkig positief ( ze geloofd me en staat achter me )
maar ze doet er verder niets mee.
mn vader is echter compleet door het lint gegaan.
hij zei dat ik een alien was en dat ik compleet gestoord was.
hij bedreigd me nu de hele tijd
maar ook mn ( enigste) vriend. hij zegt dat ik niet meer met hem om mag gaan en anders zou hij al mn botten breken.
en hij wilde naar de politie stappen om mn vriend aan te geven, maar hij heeft geen reden waarom.

ik ben zo kwaad op die man, hoe kan hij het zo ijskoud
ontkennen.
en het meeste maak ik me kwaad dat hij zo doet tegen over mn vriend.
hij is alles wat ik nog heb, ik wordt vreselijk gepest op school, maar mn vriend blijft me steunen, en hij heeft me van het snijden af geholpen.
hij is mijn leven.

waarom zegt mn vader niet gewoon tegen me van oké sorry ik zat fout ik had je nooit mogen misbruiken, maar nee hij scheld me uit en bedreigd me nu.

sorry dit moest er even uit.
:'(

wow, das rot dat hij het ontkent bij mij is net zo iets gebeurd maar daar word gelukkig niet meer over gesproken, ik denk dat je alleen nog maar zelf je vader kunt gaan aangeven, je moet toch iets

moucie
7 November 2002, 19:54
Originally posted by Fallen_Engeltje


wow, das rot dat hij het ontkent bij mij is net zo iets gebeurd maar daar word gelukkig niet meer over gesproken, ik denk dat je alleen nog maar zelf je vader kunt gaan aangeven, je moet toch iets

ik wil hem nu nog niet aageven hij moet gewoon zeggen dat hij fout zat, dan heb ik voor mijn gevoel rust.
wat is er dan bij jou thuis gebeurd?

Fallen_Engeltje
7 November 2002, 21:13
Originally posted by moucie


ik wil hem nu nog niet aageven hij moet gewoon zeggen dat hij fout zat, dan heb ik voor mijn gevoel rust.
wat is er dan bij jou thuis gebeurd?

kehb pm gestuurd

moucie
8 November 2002, 20:24
Originally posted by Fallen_Engeltje


kehb pm gestuurd

heb het antwoord terug gestuurd
.thnx.

darkangel112
8 November 2002, 22:40
misschien heb je het al eens gezegd maar ik vroeg me af loop je hier voor bij een goede therapeut? want ik denk zelf dat dat wel nodig is wil je dit goed kunnen verwerken enzo... ik vind het echt heel erg naar om dit te lezen dat dit met je is gebeurd..

Heel erg veel sterkte en geluk

Liefs, maaike

moucie
9 November 2002, 06:34
Originally posted by darkangel112
misschien heb je het al eens gezegd maar ik vroeg me af loop je hier voor bij een goede therapeut? want ik denk zelf dat dat wel nodig is wil je dit goed kunnen verwerken enzo... ik vind het echt heel erg naar om dit te lezen dat dit met je is gebeurd..

Heel erg veel sterkte en geluk

Liefs, maaike

ik loop op het moment nergens bij, misschien dat dat nog in de toekomst komt, maar dat weet ik nu nog niet.

darkangel112
9 November 2002, 17:01
ik denk wel dat het nodig is hier kom je toch niet in jeeentje uit.

Nogmaals heel veel sterkte en geluk!

Liefs, maaike

moucie
11 November 2002, 19:37
Originally posted by chalyken


kan moeilijk begrijpen dat je geen wraak zou willen....

ik neem ook wel wraak, maar niet waarschijnlijk niet op die manier.

Fallen_Engeltje
12 November 2002, 14:33
Originally posted by darkangel112
ik denk wel dat het nodig is hier kom je toch niet in jeeentje uit.

Nogmaals heel veel sterkte en geluk!

Liefs, maaike

dat weet je niet, iedereen lost dit soort dingen op zijn/haar eigen manier op, daar hoeft niet perse profesionele hulp bij te komen

moucie
13 November 2002, 20:07
hoi,

de laatste update voor het moment:

ik heb een afspraak gemaakt bij de dokter ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen. misschien wordt ik ( tijdelijk ) uit huis geplaatst.
ik laat het jullie wel weten wat er uit is gekomen.

Nightwolf
13 November 2002, 20:45
laat t weten...ben erg benieuwd :)

moucie
14 November 2002, 19:22
ben vandaag naar de dokter geweest.
ik moet morgen naar bureau jeugdzorg en dan wordt ik waarschijnlijk tijdelijk uit huis geplaatst.
morgen zal ik denk ik ook wel te horen krijgen welke hulp ik nodig heb.

ik hou jullie op de hoogte.

Fallen_Engeltje
14 November 2002, 19:48
Originally posted by moucie
ben vandaag naar de dokter geweest.
ik moet morgen naar bureau jeugdzorg en dan wordt ik waarschijnlijk tijdelijk uit huis geplaatst.
morgen zal ik denk ik ook wel te horen krijgen welke hulp ik nodig heb.

ik hou jullie op de hoogte.

ik hoop voor je dat is goed is, een vriendin van mij hield jeugdzorg niet vol omdat ze daar toen heel erg aan der kop liepen te zueren en over de verkeerde dingen praten, dus ik hoop dat het bij jou wel goed is, en ooit kom je eruit dat weet ik zekr! (je weet et van mij kun je het aannemen):)

moucie
14 November 2002, 19:58
Originally posted by Fallen_Engeltje


ik hoop voor je dat is goed is, een vriendin van mij hield jeugdzorg niet vol omdat ze daar toen heel erg aan der kop liepen te zueren en over de verkeerde dingen praten, dus ik hoop dat het bij jou wel goed is, en ooit kom je eruit dat weet ik zekr! (je weet et van mij kun je het aannemen):)

jah ik ben benieuwd zelf heb ik er ook niet al te hogen verwachtingen van want toen ik ze aan de telefoon had toen wilde ze eerst een gesprek met mij én mn vader proberen.
ik bedoel dan ben je toch stom ik sta doodsangsten uit voor die man daarom wil ik nu thuis weg en dan is dus het laatste wat ik wil zo'n gesprek.
maar goed, ik wacht af. :?

Fallen_Engeltje
14 November 2002, 20:01
Originally posted by moucie


jah ik ben benieuwd zelf heb ik er ook niet al te hogen verwachtingen van want toen ik ze aan de telefoon had toen wilde ze eerst een gesprek met mij én mn vader proberen.
ik bedoel dan ben je toch stom ik sta doodsangsten uit voor die man daarom wil ik nu thuis weg en dan is dus het laatste wat ik wil zo'n gesprek.
maar goed, ik wacht af. :?

ach de vertrouwnes persoon wilde mij naar een psychATER sturen dat lijtk me een tikkeltje overdreven maar ach ik heb gezegd dat ik er zelf wel uitkwam dat is gelukt GELUKKIG, anders zat ik hier niet meer

moucie
14 November 2002, 20:11
Originally posted by Fallen_Engeltje


ach de vertrouwnes persoon wilde mij naar een psychATER sturen dat lijtk me een tikkeltje overdreven maar ach ik heb gezegd dat ik er zelf wel uitkwam dat is gelukt GELUKKIG, anders zat ik hier niet meer

gelukkig maar dat je er zelf bent uitgekomen.
goed van je! :)

Fallen_Engeltje
14 November 2002, 20:15
Originally posted by moucie


gelukkig maar dat je er zelf bent uitgekomen.
goed van je! :)

dat komt vanzelf, je ziet op een gegeven moment dat je wel moet dat er anders nog maar 1 uitweg is en die mag je onder geen enkele omstandigheid nemen, dat wil ik dan weer net niet hebben

moucie
14 November 2002, 20:18
Originally posted by Fallen_Engeltje


dat komt vanzelf, je ziet op een gegeven moment dat je wel moet dat er anders nog maar 1 uitweg is en die mag je onder geen enkele omstandigheid nemen, dat wil ik dan weer net niet hebben

da klopt maar toch petje af hoor want het is niet makkelijk om eruit te komen.

moucie
16 November 2002, 15:21
ik ben bij jeugdzorg geweest.
ik moest daar mn verhaal doen en nu ben ik tijdelijk uit huis geplaatst.
ze gaan me nu inschrijven voor een of andere therapie.
ik ben eens benieuwd wat dat is.

ik ben overigens wel heel blij dat ik nu thuis even weg ben. ik kan nu eindelijk eens rustig slapen, zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij komt.

ik ohu jullie op de hoogte.

Nightwolf
16 November 2002, 15:32
waar woon je nu dan? in zo'n tehuis ofzo? :?

moucie
16 November 2002, 15:45
Originally posted by Nightwolf
waar woon je nu dan? in zo'n tehuis ofzo? :?

nee, waar ik zit mag ik niet zeggen ivm met veiligheid.
maar geloof me het is veeeeel beter dan thuis. :)

Nightwolf
16 November 2002, 16:11
oh sorry *schaam* maja als je t maar beter hebt :)

moucie
16 November 2002, 16:17
Originally posted by Nightwolf
oh sorry *schaam* maja als je t maar beter hebt :)

maakt niet uit joh, kon jij toch ook niet weten. :)

Fade of Light
16 November 2002, 16:28
Originally posted by moucie


nee, waar ik zit mag ik niet zeggen ivm met veiligheid.


erm....

kuch

mirre
17 November 2002, 16:16
Originally posted by moucie


ik wil hem nu nog niet aageven hij moet gewoon zeggen dat hij fout zat, dan heb ik voor mijn gevoel rust.
wat is er dan bij jou thuis gebeurd?

ik snap dat je um nie wil aangeven, maar dat je wil dat hij zegt dat hij fout zat, ik wil zelfde met mijn misbruiker. Hij moet gewoon toegeven dat hij fout zat en moet soriie zeggen. Hij hoeft helemaal niet naar de gevangenis, hij mag ook gewoon een goed leven hebben(ergus hou je ook van um) maja hij moet wel erkennen dat hij fout zat

Overeguns ken ik het verhaal van je moeder ook; mijn moeder doet er ook niets mee en ondertussen wordt er simpel weg niet meerover gepraat, alsof er nooit wat is gebeurt.

hee suc-6-.
Wel beter dat je nu thuis weg bent.