PDA

Bekijk de volledige versie : Paparazzi


Banaan
9 November 2002, 09:12
wat vinden jullie van deze vage mensen? ik vind het echt dom dat je beroemde sterren prive gaan filmen of fotograferen voor wat geld. jullie mening graag

appelshampoo
9 November 2002, 14:31
Nouw jah ik denk dat je als je echt een ster wil zijn maar moet accepteren dat je dat soort mensen achter je aan krijgt. Kijk mensen kiezen er zelf voor om beroemd te worden er is niemand die ze dwingt om beroemd te worden. (op het koningshuis na want die worden zo geboren)

Karma-Killer
9 November 2002, 17:10
Beetje ziekelijk...
er bestaat ook nog zoiets als Privacy!!

The6thgate
9 November 2002, 17:56
optie 4
k moet er niet aan denken om die gasten achter me aan te hebben:{

Clauw
9 November 2002, 20:24
als je beroemd wilt worden zitten er natuurlijk veel leuke kanten aan maar ook dus slechte kanten, zoals vaarwel privacy, als je nou eenmaal beroemd bent, willen mensen ALLES van je weten , je fans je zieke fans etc. AL is het hoe je je eitje zondagmorgen eet. En ook willen die fotografen de beste of eerste foto hebben van als er een kind geboren is, of als er een ruzie is etc.
paparazzi kunnen miss soms wel te ver gaan ( net als sommige fans) maar toch vinnik dat je er zelf voor kies om beroemd te worden ( de meeste dan)

xLesjuhx
10 November 2002, 13:36
Ik heb hiervoor gekozen: "Goed, Als je beroemd wilt zijn krijg je dit erbij "

Iedereen weet dat dat er bij hoort als je beroemd bent.Zelf maken ze ook gebruik van de media als zij het nodig hebben.

bloon
11 November 2002, 13:50
anders:

het is gewoon een beroep. Mensen willen vermaakt worden met beelden/info over de popidolen. Dan zullen er toch ook mensen moeten zijn die voor dat materiaal zorgen...

Ar-Tuur
11 November 2002, 15:38
Ik vind wel dat media aandacht natuurlijk bij het beroemd-zijn hoort, maar tot op zekere hoogte. De compleet uit de duim gezogen verhalen over bermoemdheden, verzonnen affaires, buitenechelijke kinderen of laatste woorden (Prins Claus), dat is gewoon heel treurig.
Daar past optie 3 het best bij denk ik. :)

Clauw
11 November 2002, 16:36
Originally posted by xPartyGurlx
Ik heb hiervoor gekozen: "Goed, Als je beroemd wilt zijn krijg je dit erbij "

Iedereen weet dat dat er bij hoort als je beroemd bent.Zelf maken ze ook gebruik van de media als zij het nodig hebben.
inderdaad... net als die actrice * ben ff der naam kwijt* die laatst voor de rechtbank moest komen omdat ze wat gestolen zou hebben in een kledingwinkel gloof ik.. terwijl ze geld genoeg heeft om het te betalen, dan denk ik van die doet dat om aandacht te krijgen..

Babysmurfie
11 November 2002, 18:43
Originally posted by Clauw

inderdaad... net als die actrice * ben ff der naam kwijt* die laatst voor de rechtbank moest komen omdat ze wat gestolen zou hebben in een kledingwinkel gloof ik..
Wyona Ryder ofzo volgens mij:)

Clauw
12 November 2002, 09:09
Originally posted by Babysmurfie

Wyona Ryder ofzo volgens mij:)
That's the one :)

Honur
12 November 2002, 21:57
Mwah ik denk dat ze het soms ook wel leuk vinden dat ze in wat bladen staan,
maar het moet natuurlijk niet te erg worden zodat je kinderen niet relaxt meer naar school kunne ofzo.