PDA

Bekijk de volledige versie : sectorwerkstuk


_-SuGaBaBe-_
11 November 2002, 16:30
zijn er hier nog meer mensen die ook in 4vmbo zitten en een sectorwerkstuk maatschappijleer moeten maken? zo ja: over welk onderwerp doen jullie het? en kunnen jullie mij mischien tips geven over waar ik informatie vandaan kan halen? ik weet 1 goeie site: www.maatschappijleerwerkstuk.nl

JennyMindTricks
4 December 2002, 15:20
zijn er hier nog meer mensen die ook in 4vmbo zitten en een sectorwerkstuk maatschappijleer moeten maken? zo ja: over welk onderwerp doen jullie het? en kunnen jullie mij mischien tips geven over waar ik informatie vandaan kan halen? ik weet 1 goeie site: www.maatschappijleerwerkstuk.nl

Ik moet wel een sectorwerkstuk maken...
Maar het is voor alle vakken...
Maakt het bij jullie nog uit waarover je het doet??
En waarover doe jij het??

aarsch
4 December 2002, 15:53
Originally posted by ChildOfTheNight


Ik moet wel een sectorwerkstuk maken...
Maar het is voor alle vakken...
Maakt het bij jullie nog uit waarover je het doet??
En waarover doe jij het??

ik mag zelf kiezen welke vakken. ik moet kiezen uit 2 vakken waarvan 1 een sector vak. en ik moet het samen met een klasgenoot maken.

eerst hadden we het over de g-8 maar dit was klap lastig een bijna geen bruikbare info over te vinden dus doen we het over de EU (egks een EEG enzow)
dus over geschiendenis en economie

JennyMindTricks
9 December 2002, 13:21
Originally posted by aarsch


ik mag zelf kiezen welke vakken. ik moet kiezen uit 2 vakken waarvan 1 een sector vak. en ik moet het samen met een klasgenoot maken.

eerst hadden we het over de g-8 maar dit was klap lastig een bijna geen bruikbare info over te vinden dus doen we het over de EU (egks een EEG enzow)
dus over geschiendenis en economie

Ohja.
Ja wij moeten het ook met iemand samen doen.
Maar wij moeten het over een onderwerp doen dat met je sector te maken heeft...
Ik gaat de kant van zorg&welzijn op.
En ik houw het samen met een vriendin over roken.

_-SuGaBaBe-_
10 December 2002, 15:14
het is echt heel vreemd bij ons op school.ik doe sector zorg en welzijn maar omdat er geen leraren waren die wouden helpen met de mensen die sectorwerkstuk bio wouden maken,moest ik het maar voor maatschappijleer doen.ik doe het over de invloeden van de massamedia op hoe mensen leven en denken etc.

JennyMindTricks
10 December 2002, 18:06
Originally posted by _-SuGaBaBe-_
het is echt heel vreemd bij ons op school.ik doe sector zorg en welzijn maar omdat er geen leraren waren die wouden helpen met de mensen die sectorwerkstuk bio wouden maken,moest ik het maar voor maatschappijleer doen.ik doe het over de invloeden van de massamedia op hoe mensen leven en denken etc.

Hmm... das ook vaag!!
Lekkere leraren daar dan... :?
Lukt het al een beetje bij jouw??
En wanneer moet je et afhebben??

aarsch
11 December 2002, 15:39
Originally posted by ChildOfTheNight


Hmm... das ook vaag!!
Lekkere leraren daar dan... :?
Lukt het al een beetje bij jouw??
En wanneer moet je et afhebben??

we hadden eerst tot na de kerst vakantie ergens halver wege januari, en ik hoorde toenet dat het volgende week donder dag af moet (klad versie dan)

moeten jullie het presenteren??

meiske
13 December 2002, 19:24
niet voor maatschappijleer maar wel voor gewoon je sector (zonder voldoende geen examen enzo)

had het onderwerp wat is eht verschil tussen een kinderafdeling en een ziekenhuis en een kinderziekenhuis??


zoek maar uit :D