PDA

Bekijk de volledige versie : Why ?


anouk
12 November 2002, 16:45
Waarom geloven ze je niet, dan ben ik eindelijk zo ver om aan mn gymlerares/mentrix te vertellen waarom ik met lange mouwen wil gymen (mn armen zien er niet uit van snijden) En ze geloofd me gewoon niet, echt de afkeur in haar stem van je verzint alles. Terwijl dat dus echt niet zo is, alleen kan ik wel goed doen alsof ik vrolijk ben. Ze zegt je jeugd was goed en dus moet je nu niet zeuren over de 2 jaar dat je je zwaar klote voelt! |:(
Ben je zover dat je t aan iemand verteld krijg je dus zon reactie!
:(

Fade of Light
12 November 2002, 16:51
Originally posted by anouk
Waarom geloven ze je niet, dan ben ik eindelijk zo ver om aan mn gymlerares/mentrix te vertellen waarom ik met lange mouwen wil gymen (mn armen zien er niet uit van snijden) En ze geloofd me gewoon niet, echt de afkeur in haar stem van je verzint alles. Terwijl dat dus echt niet zo is, alleen kan ik wel goed doen alsof ik vrolijk ben. Ze zegt je jeugd was goed en dus moet je nu niet zeuren over de 2 jaar dat je je zwaar klote voelt! |:(
Ben je zover dat je t aan iemand verteld krijg je dus zon reactie!
:(

laat je toch gewoon aan die muts je armen zien, einde verhaal :)

anouk
12 November 2002, 16:53
Had ik ook gedaan (vergeten te vertellen :{ ) maar ze zat echt zo te kijken van eh ja, als je het al doet doe je het voor de aandacht terwijl ik echt altijd met lange mouwen loop, als ik aandacht wil ga ik toch wel lekker showen ?

Chairgirl
12 November 2002, 18:33
Gymleraren sux!

biffyclyro
12 November 2002, 19:39
wat lullig van haar :(

probeer je er niet zo veel van aan te trekken.. ik denk dat ze het gewoon niet kunnen snappen ofzo :/
je treft het wel weer he..

:*

earshot
12 November 2002, 20:51
mn oude gymleraar deed er ook zo over, hij zei dat als ik mezelf perse wou snijden, ik dan ook de gevolgen moest zien.
ik heb niet meer meegedaan met gym omdat hij gewoon niet weet hoe het is als mensen je zo vuil en vol onbegrip aanstaren. dus als jij wil gymen met lange mouwen moet je dat lekker doen, het is jouw lichaam en het zijn jouw kleren, ze heeft er niks over te zeggen.

oh, en wees voorzichtig met wie je het verteld, want de meeste mensen zullen je niet begrijpen.

404
13 November 2002, 20:23
de meeste mensen geloven het niet, omdat ze het niet kennen/niet snappen. gewoon lekker met lange mouwen gymen. niemand heeft 'r toch verder last van?

vrienden van mij zeiden ook vaak dat ik er gewoon aandacht mee wilde trekken, omdat ik soms tekeningen ervan maakte (in mn huid dus) maar als ik iemands aandacht ermee zou willen trekken zou ik het dan niet gaan lopen showen? :|

ik vond 't naar als mensen zeggen dat je niet het "recht" hebt om het te doen, omdat je een perfecte jeugd etc. hebt. m'n ex zei dan altijd dat ik me aanstelde en dat ik er aandacht mee wilde. maar een "perfecte" jeugd etc. maakt nog niet dat je altijd vrolijk bent.

ik snap de mens geheel niet.

appelshampoo
13 November 2002, 20:29
Wij mogen gymmen in wat we willen :s trouwens onze Gymlerares roelez !

Atjeuh
14 November 2002, 16:57
oow wat je mee maakt is echt kut dat ze rare reacties geven de meeste lullen altijd dat je altijd bij ze terrecht kan blabla en nu krijg je dit ik zou dah mens nooit meer aan kijken :r

darkangel112
15 November 2002, 23:51
he lieverd,

Wat kut voor je he!! ik hoopte echt dat het een beetje zou lukken..
sorry weet niet goed wat ik moet zeggen maar als je maar weet dat ik aan je denk! en dat je me altijd kan berijken wanneer je me maar nodig hebt!!!

Veel liefs, sterkte&geluk
kus maaike