PDA

Bekijk de volledige versie : Wat is het ergste wat je ooit hebt meegemaakt?

boertje
16 November 2002, 22:19
Ik denk dat het voor mij toch wel me relatie breuk is geweest

wat is het van jullie?

Nightwolf
16 November 2002, 22:29
denk toch wel t feit dat ik 11-12 jaar lang gepest ben op school

Foetsy
16 November 2002, 23:11
ik kan wel wat verzinnen waar k spijt van heb, en dat was tijdens een feest dat ik een meisje niet durfde te zoenen.....

PredjeMarinier
17 November 2002, 00:36
genoeg erge dingen meegemaakt het 1 niet minder erg dan het ander, me opa van de 1 op andere dag demend zien worden, 5 weken in het ziekenhuis gelegen waar ik bijna het loodje heb gelegd. 1 goede vriend van me ze nek zien breken en die nu in een rolstoel zit verlamd totaan ze borst, vriend van me die in de fik heeft gestaan, meerdere vrienden die deze maandag voor moeten komen (inclusief ik), omdat ze iemand anders verdedigt hebben die aangevallen werd met een kapmes, EN DAN KLAAGT DEZE TRIESTE KLOTE JUSTITIE je aan voor Zware Mishandeling, Poging tot doodslag, openbare geweldpleging.

mja, dan nog paar kleine dingetjes

Jolie
17 November 2002, 01:11
Mijn leven zit nog niet vol met erge gebeurtenissen, ik kan je dan ook niks opnoemen wat voor mij heel erg was..:{

Irene!!!!
17 November 2002, 01:26
weet ik niet eigenlijk.. k denk naar New York verhuizen of dat mn moeder geopereerd moest worden omdat ze misschien borstkanker zou hebben, maar dat was gelukkig niet zo..

bloon
17 November 2002, 09:57
de moeder van mijn beste vriend is gestorven aan kanker :'(

meiske
17 November 2002, 10:11
dat mijn vader verongelukt is.

als hij nog leef was het van mijn 12 tot nu een stuk leuker geweest en hadden een hoop nare dingen in die tijd denk ik niet gebeurd.

en dat ik van mijn 6e tot mijn 15e gepest ben eerst omdat ik geen vader had en toen ik verhuisde was de nepmaasdijker

omdat ik niet in maasdijk hoorde niet geboren was enzo.

dat zijn de ergste dingen

Clauw
17 November 2002, 12:23
Ik heb gelukkig ook (nog?) niet erge gebeurtenissen meegemaakt.

Karma-Killer
17 November 2002, 12:57
Eens even denken...ik ben heel erg kapot geweest toen de opa van een vriendin een jaar geleden stierf, we kwamen samen heel erg vaak bij hun, ze waren zeg maar een derde opa en oma voor me, en juist omdat ik nog heel klein was toen mijn eigen opa stierf ben ik dr heel erg kapot van geweest..
Uhmm verder heb ik het op de basisschool ook wel een tijdje beswel moeilijk gehad, voelde me niet thuis in de groep ensow, werd niet geaccepteerd..
Verder ben ik in korte tijd 2 keer verhuist, net toen ik een "nieuw leventje" had opgebouwd moest ik weer weg en helemaal opnieuw beginnen..
Ennuh ik heb in een hele lastige situatie gezeten met een jongen, dr zijn hele vervelende dingen gebeurd en nu (3 maanden later) ben ik er nog niet wat je noemt "over heen"

Nou weten jullie dat ook weer :'(

Stapper
17 November 2002, 13:04
ok hier komt een lijstje

dood van mijn oma
afwijzing door het liefste meisje dat ik ken (toen)
tot 23 januarie dit jaar geen internet
men ontmoeting met ******* (die kennen jullie toch niet)
dronken thuis komen en op de bank inslaap vallen
dood van mijn hond (das het meest recent)

PredjeMarinier
17 November 2002, 14:08
Originally posted by chalyken

iemand verdedigen betekent niet de aanvaller half dood meppen...:{

wanneer jij iemand met een kapmes aanvalt kan je dat verwachten

!Y!US!C!30X
17 November 2002, 14:38
basisschoolperiode:{

koelkast
17 November 2002, 16:33

vertel mij iets ik vind dat dus belachelijk je komt voor jezelf of anderen op en daar wordt je dan nog voor gestraft ook

:r kosts op nederlandse justitie

Babysmurfie
17 November 2002, 18:47
Euhm, ik heb nog niet echt heel erge dingen meegemaakt:).
Het ergste was denk ik als mijn oom en mijn oma gestorven zijn.

MarkNMGN
17 November 2002, 18:55
In me rug aangevallen met een zak blikken, oorlelletjes hingen helemaal los aan men oor... zie je nouw overigen nix meer van..

Hartje
17 November 2002, 19:42
je vader gaat dood en jij staat ondertussen 2 km verderop op een feest lekker te dansen enzow

Sgatje
17 November 2002, 20:17
Gepest op de basisschool...Kheb nu al op 5 verschillende scholen gezeten..Scheiding van me ouders..Me oma overleden..Het kindje van me zus die na 6 dagen overleed...En nog een gebeurtenis wat februari 2002 is gebeurd maar dat doet er niet toe..En nu de k* periode waar ik nu in zit..En dat heeft allemaal te maken met wat ik in me jeugd heb meegemaakt...

biffyclyro
17 November 2002, 20:24
mijn broer heeft zelfmoord gepleegd
een van mn beste vrienden is door een treinongeluk gestorven
mn oma overleed en mn opa's zijn pas in 5 weken tijd allebei gestorven (mn andere oma heb ik nooit gekend)
de relatiebreuk met mn vriend (en ik kom er maar niet overheen, tis al bijna 3 maanden geleden..)
en dat ik me geen 2 dagen achter elkaar fijn kan voelen

eneri
17 November 2002, 21:27
basisschool, beetje gepest, en vooral t geen vrienden hebben, met als gevolg geen zelfvertrouwen, waardoor ik nu nog steeds moeiljk vind contact te leggen en problemen heb thuis en ook wel op school.

LoeLoe
18 November 2002, 09:15
Me jeugd vanaf me 8e jaar tot nu

chica
18 November 2002, 12:29
mn tante overleden 2 maanden geleden aan kanker, het broertje van mn beste vriendin overleden(onder de trein gekomen) en ja...verder niet veel

Damy
18 November 2002, 16:24
De dood van m'n moeder (dat was 2 jaar geleden)

dext0r
18 November 2002, 19:16
relatiebreuk vorige vriendin, hoewel ik daar achteraf erg gauw overheen was... en gelukkig maar.

verder overlijden van opa/oma/ oom , en enkele naaste kennissen,

me broertje die een spijker in ze oog kreeg, en vrijwel blind was aan dat oog mits niet geopereerd.

verder bevindt ik me nu in een van de rotste situaties die ik me maar kan voorstellen.
maar daar ga ik nu (nog) niet over uitwijden op dit forum, (hoewel 2 friendinnutjus hier ut al weten =p )

fudjama
18 November 2002, 21:07
Het ergste wat ik heb mee gemaakt hoop ik dat jullie het nooit van je leven mee maken en dat je wel nadenkt voor dat je zo maar bij iemand in de auto stapt.

Ik was met een paar mensen in de auto naar een plas gegaan om te zwemmen. Ze hadden een krat bier mee genomen maar ik was toen 11 dus had nog niet echt een benul van wat de gevolgen zouden zijn.
Op het moment dat we weer naar huis zouden gaan en we zaten allemaal al in de auto, moesten we keren en we hadden maar een heel klein stukje om te keren. De man die achter het stuur zat was ladder zat en keerde niet goed waardoor we het kanaal zijn in gereden ik ben flauwgevallen en we kwamen met auto en al in het kanaal me broer en een vriend van hem heeft mij toen uit het kanaal gehaald en de kant op gesleurd. Ik heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen omdat ik me hele longen vol met water had zitten en te lang zonder adem was geweest.
Nu stap ik niet zomaar meer bij iemand in de auto en al helemaal niet als ze ook maar een beetje drank op hebben.
Ik hoop dat jullie een beetje nadenken voor dat je zomaar bij iemand in de auto stapt want dit is het niet waard om mee te maken

Liefs Fudjama

aarsch
18 November 2002, 21:23
overlijden van me oom + me (gehandicapte) moeder
het ongeluk van me moeder, resultaat: whiplash.
me verneukte knieen.
toen ik gedumpt was door me vriendin

Chairgirl
18 November 2002, 22:53
Originally posted by boertje

wat is het van jullie?

-M'n depressieve jaren
-m'n vorige school waar ik niet goed behandeld ben door de leerkrachten en m'n vrienden (zoal geestelijk als lichamelijk slecht behandeld)

Judofreak
19 November 2002, 14:50
ik was net 11 toen mijn moeder overleed aan kanker, ik heb sindsdien altijd zo half voor mijn broertje en zusje moeten zorgen. Het jaar nadat mijn moeder was overleden overleed de vader van mij beste vriendin ook nog eens en ook mij opa. Ik heb dus nogal wel wat meegemaakt. Ik vind het kut dat het zo is gelopen, maar er zijn ook wel goede dignen uit voort gekomen en je moet nou eenmaal leven met wat je hebt.

Always Stay Possetive

Iris

Monica
19 November 2002, 18:26
Ik heb dierbare verloren... Mijn moeder is ernstig ziek geweest. Heb zelf een eind aan willen maken.
Ik heb mijn portie nu wel gehad qua erge dingen meemaken.

JennyMindTricks
29 November 2002, 12:00
Me Opa Dood :'(
En Nog Iets Wat Ik Liever Niet Tegen Allemaal Vreemden Gaat Zeggen!!

nevaeh1987
29 November 2002, 19:35
Dat m'n opa dood ging, dat m'n oom dood ging.. dat vorig jaar mijn nicht door een ongeluk om het leve kwam.. Dat ik daarna een half jaar zwaar depri was. Ruzies met "vriendinnengroep" waar bijna een aantal zelfmoorden uit voort kwamen.. mjah, that's pretty much it I guess

missymy
30 November 2002, 14:13
De ergste dingen die ik he meegemaakt zijn denk ik toch wel in de liefde geweest. Toen een ex vriend van me het uit maakte heeft me dat heel erg geraakt. Of toen mijn huidege vriend op vakantie ging en ik hem drie weken moest missen vond ik dat echt verschrikkelijk, hoe gek dat ook lijkt.
wat ook wel erg was, is toen ik een jaar ofzo gepest ben. Ja, verder, ik heb nog niet zoveel meegemaakt. Ik heb nog nooit iemand verloren waar ik veel om gaf (behalven dan toen mijn ex het uit maakte). Heel erg zou ik het vinden als ik mijn vriend verlies, op watvoormanier dan ook.

Karliene
2 December 2002, 22:56
Een bedreiging naar mijn kant toe..
Heeft een grote invloed op me leven gehad.. :(

Van de ene op de andere dag in de steek gelaten worden door 4 bepaalde mensen..

Honur
3 December 2002, 01:45
Kheb veel erge dingen meegemaakt...
maar denk dat het ergste nog moet komen :'( :'( :'(

nevaeh1987
3 December 2002, 11:16
Originally posted by Honur
Kheb veel erge dingen meegemaakt...
maar denk dat het ergste nog moet komen :'( :'( :'(

?

Honur
3 December 2002, 17:20
Originally posted by nevaeh1987

?

Denk dat als 1 van me ouders tot overlijden komt...dat het dan nog veel erger is dan dat ik tot nu toe heb meegemaakt...
maar denk dat dat voor iedereen wel zo is...

Diz
3 December 2002, 21:56
er zijn zoveel erge dingen die ik heb megemaakt dat ik gewoon blij ben dat ik nog lekker leef en gelukkig ben.

Fade of Light
3 December 2002, 22:24
lichamelijk: uitstekend bot uit mijn arm :/

lekker zo'n dubbele gebroken pols. Overigens heb ik me hartelijk vermaakt met me moeder die ongewilt voor kliniekclown speelde :)

eclipse
4 December 2002, 13:34
Heb paar jaar terug inwendige bloeding gehad en veel ste lang in het ziekenhuis gelegen:(

LoeLoe
4 December 2002, 14:23
Originally posted by eclipse
Heb paar jaar terug inwendige bloeding gehad en veel ste lang in het ziekenhuis gelegen:( En sindsdien durfde je toch niet meer van glijbanen af tochO-) :9

eclipse
4 December 2002, 15:51
Originally posted by LoeLoe
En sindsdien durfde je toch niet meer van glijbanen af tochO-) :9
hahaha neh ik durf nog wel van glijbanen af:D

Ciskaatje
10 December 2002, 18:01
- overlijden v/d vader van (toen) mn beste vriendin

- de ramp (van Enschede)

- overlijden van mn opa

bloempjuh
16 December 2002, 19:21
Wat een depri verhaaltjes allemaal hier, maar goed. Het ergste wat ik ooit mee heb gemaakt is de dood van mijn vader. Ik was 14 en hij 40.
Hij was mijn beste vriend en ik kon me niet voorstellen dat ik mijn 18e verjaardag zou halen zonder hem, maar dat is dus wel gelukt. Ik ben op weg naar de 19e :)

meiske
16 December 2002, 20:40
errug allemaal valt nog mee wat ik dus heb meegemaakt

meiske
16 December 2002, 20:42
Originally posted by bloempjuh
Wat een depri verhaaltjes allemaal hier, maar goed. Het ergste wat ik ooit mee heb gemaakt is de dood van mijn vader. Ik was 14 en hij 40.
Hij was mijn beste vriend en ik kon me niet voorstellen dat ik mijn 18e verjaardag zou halen zonder hem, maar dat is dus wel gelukt. Ik ben op weg naar de 19e :)

voeg me ff toe op msn meiske_noesie@hotmail.com mijn vader leeft ook niet meer

ik was 6 en kan hem nog als de dag van vandaag herrinneren
:'(

xLesjuhx
19 December 2002, 14:03
-het altijd ziek zijn (en dus niet 'gewoon'kunnen zijn)
- toen veel mensen in een korte tijd zijn overleden en daar kon ik helemaal niet mee om gaan,waardoor ik weer allerlei problemen kreeg.
- het ongeluk ,waardoor ik een whiplash kreeg
en nog heel wat dingen..:'(

MiSs-TaKe
21 December 2002, 23:23
Bij mij is ut allemaal niezo erg, als wat ik hier allemaal lees, maar ut ergste is denk ik toen ik te hore kreeg da'k vitiligo heb, en het overlijden van mijn oom, en nog wat mensen:{

*KoEsHjAh*

appelshampoo
22 December 2002, 13:39
Originally posted by MiSs-TaKe
Bij mij is ut allemaal niezo erg, als wat ik hier allemaal lees, maar ut ergste is denk ik toen ik te hore kreeg da'k vitiligo heb, en het overlijden van mijn oom, en nog wat mensen:{

*KoEsHjAh* wat is vitiligo

Fade of Light
22 December 2002, 14:32
vi·ti·´li·go (de ~)

1 aanwezigheid van witte plekken op de huid of van een enkele witte haarlok tussen normaal gepigmenteerd haar

DarkAngel
22 December 2002, 14:41
* Moeder die ziek werd, en ik op 10 jarige leeftijd het huishouden enzo moest doen
* opa en oma die me broer en mij niet moesten en ik dat stomtoevallig hoorde toen ik 4 was :{
* Oom die doodging aan longkanker
* oom die dood ging aan darmkanker
* oom die dood ging aan darm kanker en breuken in de maag
* me eerste relatie
* horen dat de moeder van me beste vriendin kanker heeft
* horen dat me oom kanker heeft
* beste vriendin die zelfmoord heeft gepleegd
* vriend die zelfmoord heeft gepleegd

enz.:{

appelshampoo
22 December 2002, 14:44
Originally posted by Fade of Light
vi·ti·´li·go (de ~)

1 aanwezigheid van witte plekken op de huid of van een enkele witte haarlok tussen normaal gepigmenteerd haar eey dat heb mijn broertje ook, 1 zo'n grijs plukje haar

Fade of Light
22 December 2002, 15:41
ik ken ook 3 mensen die dat hebben, komt best vaak voor lijkt me zo....

bloempjuh
22 December 2002, 17:25
vi·ti·´li·go (de ~)

1 aanwezigheid van witte plekken op de huid of van een enkele witte haarlok tussen normaal gepigmenteerd haar

Is dat heel erg om mee te moeten leven dan? Bij mij op school loopt ook een jongen rond met een witte wenkbrauw en een blauw en een groen oog. Maar hij is er trots op..

darkangel112
22 December 2002, 19:39
Jezus darkangel jij heb wel een hoop achter de rug!!!

Succes meis!!!

liefs maaike

MiSs-TaKe
22 December 2002, 22:10
Originally posted by annestacia
wat is vitiligo

Vitiligo is un huidziekte. Dan heb je zeg maar allemaal witte plekken. Die eigenlijk nooit allemaal weg kunnen gaan. Ik ga nu 2 keer per week onder un speciale zonnebank, en dan krijg ik wel weer wat stippeltjuhs pigment terug, ma het gaat nie helemaal weg.:?

Banaan
23 December 2002, 12:52
hersenbeschadeging door vallen op steen (2 dagen in coma denkik :{)
inelkaar geramt door 3 gozer
operatie toen ik nog 2 weken oud was, hart werkte niet goed.. bijna dood dus

das wel het ergste maar kben het met Honur eens dat als je ouders overlijden(of iemand van de familie) is altijd heel erg

JOY
26 December 2002, 12:00
*M'n eerste relatie die uitging
*M'n opa die Alzheimer kreeg
*Een vriendin van me die overleed aan kanker toen ze 14 was

SpongebobV
29 January 2003, 21:17
1) mijn school leven tot de 3e.

2) scheiding van oom en tante.

3) dood van lievelings oma.

4) afwijzing door mijn oom.

5) Depri vriendin.

6) Vriend met boulimia.

5) depri zijn vanaf de 1e zonder prof hulp tot nu aan toe.

dotje
31 January 2003, 11:57
Geboren worden!!! Sindsdien ging het alleen nog maar meer bergaf!!

A-Man
2 February 2003, 23:13
Originally posted by dotje
Geboren worden!!! Sindsdien ging het alleen nog maar meer bergaf!!

wat dan allemaal... :(:{

Underworld
3 February 2003, 19:19
ik vindt dit niet echt een fijne topic om te lezen enzo...

schrik er een beetje van :S

lief-heksje
3 February 2003, 19:55
Originally posted by Underworld

A-Man
3 February 2003, 23:01

idd

Fade of Light
3 February 2003, 23:03

waarom? bang voor het leven?

you will die, untill you know that you are useless

dus wen er maar aan

A-Man
3 February 2003, 23:42

waarom? bang voor het leven?

you will die, untill you know that you are useless

dus wen er maar aan

Bang voor verdriet.
Bang zijn om het zelf niet aan te kunnen als het met mij zou gebeuren.

Lijkt me opzich een logische natuurlijke reactie.
Kan d'r wel op door gaan maar dan wordt ut Psychologie weer. O-) :p

Linnea
4 February 2003, 10:56
Er zijn een hele hoop dingen die ik gewoonweg niet wil zeggen,
Kheb ook een hele hoop meegemaakt, ergste dingen kan ik gewoon niet kwijt. kan ik gewoon niet..

Verder ook het gepest, nooit geaccepteerd worden door andere. Het altijd voelen dat je iemand moet gaan worden om de persoon die ik toen was niet goed genoeg was.
Dat is gelukkig nu wel wat beter..

Canadian
12 March 2003, 10:04
het ergste?
nou, ik was op een vliegveld toen een vliegtuig neerstortte. dat was echt erg. iets van 150 doden allemaal gewonden
VRESELIJK!

0Vera
12 March 2003, 15:05
Originally posted by linnea
Er zijn een hele hoop dingen die ik gewoonweg niet wil zeggen,
Kheb ook een hele hoop meegemaakt, ergste dingen kan ik gewoon niet kwijt. kan ik gewoon niet..

Verder ook het gepest, nooit geaccepteerd worden door andere. Het altijd voelen dat je iemand moet gaan worden om de persoon die ik toen was niet goed genoeg was.
Dat is gelukkig nu wel wat beter.. Ik heb ook veel meegemaakt, en ik praat er wel over maar uit respect voor mijn zusje zeg ik dat niet :aai:

Ik ben zelf 4 jaar zwaar depressief geweest door *vanalles* ben in therapie geweest, had zelfmoordneigingen ook en ben er trots op dat ik dat allemaal heb getrotseerd en mezelf heb gevonden. Ben nu ook niet meer depressief, nog een keer een trugval gehad *he, jo :aai: je bent lief!!!* maar nu happy again.

Ow en niet schrikken van zo'n topic, het is goed om mensen aan het praten te krijgen, en van de mensen hier hun achtergrond te kennen, want daar leer je hun posts ook vanuit een bepaald beeld te interpreteren en das ook wat waard vind ik!

Narya
13 March 2003, 15:20
ik zit nogeen beetje te twijfelen maar ik denk dat het allerergste voor mij was mijn best wel zware depressie in de derde en in de vierde (vwo) en dat ik v4 toen niet haalde en naar havo 4moest. Dat is denk ik het ergste wat ik mee heb gemaakt (of ja ik heb er nog steeds last van).

En in kortere tijd: problemen met ouders (ERNSTIGE!!!) en mijn oma die is overleden

kausalaya
16 April 2003, 15:36
pfff als ik dat allemaal moet opnoemen ben ik heel lang bezig:( me hele leven is 1 puinhoop...maarja...en dat alles kan maar door 1 ding goed komen, en dat is me moeder weer zien naar 17 jaar!!! in India

Chatty
16 April 2003, 16:03
Originally posted by eneri
basisschool, beetje gepest, en vooral t geen vrienden hebben, met als gevolg geen zelfvertrouwen, waardoor ik nu nog steeds moeiljk vind contact te leggen en problemen heb thuis en ook wel op school.

Ik heb precies hetzelfde:$

hbeere1
17 April 2003, 00:07
poepoe.. keb eik helemaal nix meegemaakt, eigenlijk zou ik ZO gelukkig moeten zijn maar dat besef je eigenlijk niet denk ik..

- Ik zou t egt nie weten.. mijn opa is overleden maar toen was ik pas 5 ofzo dus ik heb nie veel gemist.. ik mis m ook nie

-Mijn ouders zijn gescheiden maar das ook nie t ergste.. Het was veeel beter zo! Kon ik makkelijk mee leren leven!
Ik zou t veel erger vinden als er iets met hen gebeurd.. dan heb je t pas moeilijk! Dat zou ik me veel vaker moeten realiseren eigenlijk...

- Mijn beste vriendin had hersenvliesontsteking.. da was ook nie leuk maar ze is dr weer helemaal overheen en ze heeft dr nix ernstigs aan overgehouden :yes:
- En jaah.. ik voel me wel eens eenzaam en da denk je da je geen vrienden hebt. Ik heb dr ook nie zo veel.. tis meer zo dak wel gewoon geacceepteerd wor maar vaak ook nie veel meer.

- Soms zie ik dan anderen en dan mag ik helemaal niet zeuren.. dan zou ik eigenlijk moeten denken: Wat moet ik tog gelukkig zijn! Iedereen die ik zeer lief heb, zijn gezond! Wat heet dan.. niet iedereen maar zover t kan.. sommigen hebben t veeel erger!

IK HEB T MAAR GETROFFEN ALS IK DE MEESTE VERHALEN LEES!
:thumbsup:

DaRick
17 April 2003, 00:14
Hmm vervelendste wat ik heb meegemaakt is denk ik dat goede vrienden en vriendinnen ineens iets tegen me hadden. Waarom weet ik niet en ik hoef het niet eens meer te weten. Vonk wel erg vervelend.
Vond ik erger dan gok-operatie (dat met een sisser afliep). Kon me eigenlijk nie veel schelen of ik na de tijd weer wakker werd. Tis alleen zo vervelend voor je vrienden en familie, want die zien me wel graag. O-)

jefflover
6 June 2003, 22:29
- m'n depressieve jaren
- mn pedofiele leraar die me wou aanklagen voor me smaad omdat ik zijn spelletjes doorhad
- m'n lief die onder een tracteur gereden is
- m'n eerste grote liefde die zichzelf probeerde van kant te maken
- op m'n verjaardag in het ziekenhuis belanden na een verkeersongeval
- m'n stiefvader die me na 12 jaar niet meer wou kennen omdat hij geen alimentatie wou betalen
- m'n vader zien aftakelen, ligt nu op sterven
... enz

dyfusica
19 June 2003, 19:11
hmm moeilijk

-depressie
-weglooppoging die niet lukte, zelfs heel erg mislukte
-broer die je zonder reden met mes bedreigde
-mn vader en zijn zieke geest

op dit moment: mijn ziekte

L_angeldc
19 June 2003, 20:17
mijn basisschoolperiode
maar misschien is dat wat overdreven want toen er in groep 8 iemand anders bij ons de klas kwam gingen ze haar allemaal pesten omdat zij toch net iets 'erger' was dan ik.
ik heb er nu nog spijt van dat ik er toen nix over heb gezegd tegen de rest van de klas, maar ik was allang blij dat ze mij niet hoefden te hebben.
en op dit moment de ahum 'relatie' met mijn ouders.. ik zal er niet te veel over uitweiden, want mensen van hier ken ik ook in het echt en ik heb echt geen behoefte dat zij allemaal gaan liggen zeuren wat er aan de hand enzo

Saarah
17 August 2003, 15:09

Ik zou hetzelfde doen!! (als ik niet alleen was toch, met een groepje).
Als ze jou vriend/vriendin aanvalle, waarom niet dan?!

Freedom
17 August 2003, 15:20
Originally posted by Nightwolf
denk toch wel t feit dat ik 11-12 jaar lang gepest ben op school

idd

:( :( :(

Helenaa
17 August 2003, 20:25
Het overlijden van mn vader half jaar geleden
Dat was tog wel verreweg het allerergste.. Al lijkt dat haast nix bij jullie problemen enzow..

Ik ben gelukkig nooit gepest vroeger ofzo, dat lijkt me nl ook heel erg..

psychobunny
17 August 2003, 20:34
Originally posted by Helenaa
Het overlijden van mn vader half jaar geleden
Dat was tog wel verreweg het allerergste.. Al lijkt dat haast nix bij jullie problemen enzow..

*zet haat ff opzij*

vind ik even erg als al de rest meid,iemand verliezen die je graag ziet blijft het pijnlijkste datter is...

Raspberry
17 August 2003, 23:25
- mijn oma die kort geleden overleden is, en met wie ik een heel goed contact had.
- gepest zijn ( wat overigens nog steeds aan de gang is. )

bartje518
17 August 2003, 23:32
- Alle dierbaren personen die overleden zijn
- Toen het uitging met Sabine, en de periode erna dat ik haar écht leerde kennen

Dat zijn toch wel de meest klote momenten uit mijn verder onbezorgde leventje geweest :( :)

JEANUS
16 October 2003, 15:01
Jeetje , wat een erge dingen hebben mensen allemaal megemaakt zeg ...
Respect hoor!

Ergste dingen : Het allerergste was vorig jaar , ik had exceem op mijn armen , en op die exceem kreeg ik een bacteriele infectie , met als gevolgd dat ik 3 maanden met gaten in mijn armen liep en de meest ondragelijke jeuk die je je kunt voorstellen. En die jeuk maakt je HELEMAAL gek , ik bedoel dus echt gek , ik praatte bijvoorbeeld snacht'sover allemaal nare dingen waarvan in dan de volgende dag nix meer wist. Ik heb 3 maanden niet kunnen douchen. Dat was toch wel het allerergste.

Vreselijk gepest zijn op school en ook daarbuiten.
En jaar lang in het buitenland gewoond waardoor ik mijn vriendje maar 3 dagen per maand zag ( dat is nu sinds 2 weekjes voorbij!)
EN mijn oma die momenteel nog een paar weken te leven heeft ( en ik woon bij m'n oma met me broer en me moeder)
Ongeluk van mijn vader waardoor ie zijn onderbeen kwijtraakte ( is al erg lang geleden)
Hersentumor van moeders - waar ze aan genezen is -

JEANUS
16 October 2003, 15:01
Jeetje , wat een erge dingen hebben mensen allemaal megemaakt zeg ...
Respect hoor!

Ergste dingen : Het allerergste was vorig jaar , ik had exceem op mijn armen , en op die exceem kreeg ik een bacteriele infectie , met als gevolgd dat ik 3 maanden met gaten in mijn armen liep en de meest ondragelijke jeuk die je je kunt voorstellen. En die jeuk maakt je HELEMAAL gek , ik bedoel dus echt gek , ik praatte bijvoorbeeld snacht'sover allemaal nare dingen waarvan in dan de volgende dag nix meer wist. Ik heb 3 maanden niet kunnen douchen. Dat was toch wel het allerergste.

Vreselijk gepest zijn op school en ook daarbuiten.
En jaar lang in het buitenland gewoond waardoor ik mijn vriendje maar 3 dagen per maand zag ( dat is nu sinds 2 weekjes voorbij!)
EN mijn oma die momenteel nog een paar weken te leven heeft ( en ik woon bij m'n oma met me broer en me moeder)
Ongeluk van mijn vader waardoor ie zijn onderbeen kwijtraakte ( is al erg lang geleden)
Hersentumor van moeders - waar ze aan genezen is -

JEANUS
16 October 2003, 15:03
Sorry , perongeluk dubbel gedaan!!!!!

Kamui
16 October 2003, 19:08
ik denk wel dat ik een gelukkig leven hed maar ik ben wel slechthorend (zo geboren en tis daarvoor dat ik nie zo goed nederlands kan typen, ik gebruik namelijks dove taal but ah who care) en het ergste was maar nen relatie uit (nu ben ik samen met nen slechthorende meisjes 4 maanden)

supergirl
16 October 2003, 22:45
Heb zo veel meegemaakt......ik twijfel tussen het overlijden van me opa en de scheiding van me ouders

Pakspul
17 October 2003, 01:25
Laatst z'n dronken gozer die voor de trein sprong was wel bruut, hij zei zo hey let op en splet dat was wel raal maar op zicht nog niet erg

0Vera
21 October 2003, 18:14
Originally posted by yo-de-plo
Laatst z'n dronken gozer die voor de trein sprong was wel bruut, hij zei zo hey let op en splet dat was wel raar maar op zicht nog niet erg niet erg :huh:

wat een ongelofelijke sukk0l o_0

oke wat ik heb meegemaakt. Een problematische broer, mishandeling, misbruik (2x), depressie + meerdere zelfmoordpogingen en tot slot weglopen en daardoor blijven zitten in 5V.
Dat is et wel zo'n beetje bij mij :x

Headliner
21 October 2003, 19:56
mn broer dat verongelukt is in een auto :(

Impressions
21 October 2003, 23:35
- Goede vriend zelfmoord...
- Beide ouders overspannen...
- Broer depressief geweest en bijna zelfmoord gepleegd (Is letterlijk van het spoor gehaald)
- Ik depressief geweest... Misschien nu nog steeds maar wel minder gelukkig
- Mijn ex die vreemd ging met tig kerels...
- School waar het minder gaat omdat leraren mij zien als een leerling die lui is... Omdat ik er nooit bij ben met mn gedachten, teveel aan mn hoofd denk ik
- Vroeger heel veel gepest... Ik denk dat dat net iets meer als een jaar terug is opgehouden ofzo.
- Van basisschool naar middelbare school en mn hele vriendenclub uit elkaar zien vallen... Met 1 heb ik nu nog maar contact en dat is dan gelijk mn beste vriend :respect:

liekpiek
22 October 2003, 09:52
Originally posted by JEANUS
Sorry , perongeluk dubbel gedaan!!!!!
ff tussen al die ellende door hier....

~ als je op edit drukt onder je post, kun je bovenaan het hokje 'delete' aanvinken, en dan drukken op 'delete post'~

Jan Lul
22 October 2003, 17:05
De oorlog in Afghanistan begonnen op mijn verjaardag.
Oudtante van 80 dood gegaan vorig jaar, was als een oma voor me.

Denden 100 piek
22 October 2003, 20:58
Dat mijn Gamecube kaduuk ging.

Miss Death
23 October 2003, 22:34
Dat mijn vader mijn moeder en mij heeft verlaten en dat ik me dat nog kan herrineren en dat mijn moeder is neergeschoten in New York toen we op familiebezoek waren.:{

JEANUS
24 October 2003, 11:58
:aai: Voor iedereeN!

CharmedOne
24 October 2003, 18:03
* Me opa die doodging aan kanker
* Me andere opa die dood ging aan een hartaanval
* Me Tante die dood ging aan kanker
* Me achtertante die ook is overleden
* Vluchten uit mijn vaderland
* Mijn vader die me in de steek heeft gelaten
* Naar het blijf van me lijf huis gaan
* Een hele lieve man die ik kon die overleden is en 10 dagen lang dood lag in zijn huis
* Heb een paar zelfmoordpogingen gedaan

etc...

JEANUS
24 October 2003, 18:04
waar kom je oorspronkelijk vandaan dan ?

CharmedOne
24 October 2003, 18:08
Originally posted by JEANUS
waar kom je oorspronkelijk vandaan dan ?

Dat weet je nu wel denk ik :)

Headliner
24 October 2003, 18:20
Originally posted by Denden 100 piek
Dat mijn Gamecube kaduuk ging.

tering hey, doe es ff normaal man, achterlijke kneus :{

SpiNe
24 October 2003, 18:31
Originally posted by Headliner
tering hey, doe es ff normaal man, achterlijke kneus :{ jaman tis pas erg als je xbox kapot gaat:7 ;)

Headliner
24 October 2003, 18:35
Originally posted by SpiNe
jaman tis pas erg als je xbox kapot gaat:7 ;)

daar gaat het niet om
maar kijk, er zijn hier mensen die vrienden, kennissen, familie kwijt is geraakt door ziektes of door iets vreselijks iig, en dan komt die loser een beetje met zn gamecube aankakken |:(

SpiNe
24 October 2003, 18:42
Originally posted by Headliner
daar gaat het niet om
maar kijk, er zijn hier mensen die vrienden, kennissen, familie kwijt is geraakt door ziektes of door iets vreselijks iig, en dan komt die loser een beetje met zn gamecube aankakken |:( jaman ik weet het maar zulke types zijn er nou eenmaal gewoon negeren en niet op ingaan

SpiNe
24 October 2003, 18:45
ergste wat ik ooit heb mee gemaakt tja uhm ik heb wel dingen mee gemaakt die mensen erg zouden vinden maar ik wordt er niet warm of koud van
-gehandicapte vader
-ouders boven de 50
-jaren lang gespest zijn
-de vroeg in de puberteit die hormonen fuckten me echt op in die tijd
-nachtblindheid

maar als ik hier over denk vind ik het allemaal niet zo erg:?

ViveLaFète
24 October 2003, 19:42
-te weten komen dat mijn moeder al negen maanden bij een andere man was en dat ze van de ene op de andere seconde het huis uit moest
-mijn broer die door het vertrek van mijn ma geestelijk gestoord werd en de auto's van mijn vader en moeder kapot heeft geslaan en het hele huis in brokken geslaan en bijna in brand gestoken heeft
-mijn beste vriend die deze zomervakantie in een rivier is belandt met zijn wagen en is verdonken:(

en nog veel meer maar deze drie zijn voor mij de ergste

CharmedOne
24 October 2003, 21:36
Originally posted by ViveLaFète
-te weten komen dat mijn moeder al negen maanden bij een andere man was en dat ze van de ene op de andere seconde het huis uit moest
-mijn broer die door het vertrek van mijn ma geestelijk gestoord werd en de auto's van mijn vader en moeder kapot heeft geslaan en het hele huis in brokken geslaan en bijna in brand gestoken heeft
-mijn beste vriend die deze zomervakantie in een rivier is belandt met zijn wagen en is verdonken:(

en nog veel meer maar deze drie zijn voor mij de ergste

OMG :aai:

hollywood
24 October 2003, 21:36
Het ergste wat ik heb meegemaakt....
Toen ik in de brugklas zat heeft een jongen zichzelf opgehangen. Hij werd niet gepest of geplaagd, en nogsteeds weet niemand waarom. Hij was verdomme 12. Daardoor heb ik nu nogsteeds slaapproblemen. Vrienden om me heen die ook bij me in de brugklas zaten zijn een aantal jaren laten ook suicidaal geworden, waardoor ik het ook ff niet zag zitten en mezelf toen redelijk vaak in mijn armen heb lopen krassen.
Wat het nog pijnlijker heeft gemaakt zijn opmerkingen van mijn vader toen mijn vroege klasgenoot net begraven was. Mijn vader was mee naar de condoleanse en is met mij langs zijn kist gelopen.
Toen ik een tijdje bij mijn pa logeerde (woon bij mijn moeder) zag hij een foto staan naast mijn bed, vroeg hij of dat mijn vriendje was, was het dus ...., die jongen die zelfmoord heeft gepleegd.
Heb er heel lang over gedaan om zijn zelfmoord en de gebeurtenissen eromheen allemaal te verwerken, weet niet eens zeker of het al helemaal geheelt is; die wond. Heb af en toe nogsteeds jankbuien door alle dingen die met zelfmoord te maken hebben.

xxx

annomeisje
1 November 2003, 16:45
Bij mij zijn het een paar dingen, dat me vader zelfmoord heeft gepleegt, dat me broer me mishandelde, dat ik in een tehuis ben mishandeld, dat ik word en werd gepest, en allemaal van die dingen...

vlotganger
4 November 2003, 17:11
ehh jaa... als j dat leest leef ik in een normaal gezin... keb mezelf in de prak gereden tegen een vr8wagen... ook fijn...

appelshampoo
4 November 2003, 17:40
* het moment waarop ik besefte dat mijn broertje nooit van me zal kunnen houden en dat hij nooit meer normaal word

* dood van mijn opa (kanker)
* dood van mijn beste vriendje toen ik 10 was (kanker)
* mishandeld (zowel lichamelijk als geestelijk) door meerdere leraren op verschillende leeftijden

Riddler
4 November 2003, 17:51
* 8 jaar lang gepest
* geslagen door leraren
* bij RIAGG gelopen daardoor
* kreeg de schuld dat ik te aggresief was en niet met andere kinderen om kon gaan

silverchair
4 November 2003, 19:49
*toen me moeder overleed (ik was 7)
* en nog veel mer dingen....

Mindy
5 November 2003, 17:39
*zelfmoordpogingen van mijn moedder
*Mijn automutilatieproblemen..
*dak bij een psych loop..
*dat mijn moeder nu opgenomen is.
*dat ik geen hele dag vrolijk kan zijn
*dat het lijkt alles dit alles nooit meer goed komt.:(

Rensje
18 November 2003, 06:21
Mijn beste vriendin heeft eens ooit een zelfmoordpoging gedaan, daar wordt je toch stil van. En mijn oma die is overleden door mentaal toedoen van mijn vader (haar zoon!), zo van die dingen, en dan nog de bekende tienerprobleempjes.

WishfulDreaming
24 November 2003, 21:55
Originally posted by BlackMystery
allee eigenlijk zij deels een jaar lang me men voeten spelen (te lang verhaal eigenlijk)
:o
Zie PM...

*knuffel*
Kben trouwens trots op je dat't beter is met je :)

BlackMystery
24 November 2003, 22:06
Originally posted by Saartje18
:o
Zie PM...

*knuffel*
Kben trouwens trots op je dat't beter is met je :)
thx

Tom1985
25 November 2003, 17:45
- Meisje dat ik doodgraag zag die constant met m'n klote speelde
- Zelfmoord van kameraad nog niet zo lang geleden

BlackMystery
26 November 2003, 22:27
conclusie: leven zuigt fataal

doggy
3 December 2003, 22:44
mun pa die geestelijk overspanne is doordat hij sexueel misbruikt is door zun ouders...die zijn nu dood, maar hij is nog steeds bang van vooral zun pa...als ut slegt mee um gaat, ken hij me niej meer, wil hij zelfmoord plegen, doet hij de deure op slot, is hij soms ineens een kind van een jaar of 7 en dan een man in Vrederust (jah een psychiatrisch ziekenhuis...)
mun ma die ok trugval..heeft ok een zelfmoordpoging gedaan. mag nu niej veel doen enzow.
mun oudste zus die jarenlang is verkracht door devader van haar vriendje, die man zat ook aan mij en mijn andere zus. toen werd ze ontvoerd voor een week en zo kwamen we er dus achter. jah ik wist het wel, maar ik was nog maar een jaar of 6 dus wist ik veel wa da inhield?? nouw die zus was altijd kwaad, altijd ruzie thuis.
dan mun andere zus, dieheeft begin stadium anorexia, om ff een beeld te geven: ze is 1.73 meter lang en woog een tijdje trug 40 kilo ongeveer. ze heeft ook zelfmoordpogingen gedaan.
dan ik zelf..grr...ik ben 2 keer bijna verkracht, 1 daarvan was door mijn beste vriend (nu is hij dat natuurlijk niet meer!) daardoor vertrouw ik vooral jonges niej. om een of andere reden ging ik jongens juist uitdagen, zodat ik dominant was zeg maar, ik had de leiding...erg wazig maar ja. ik heb zelf ook een eetstoornis, niet zo erg als mijn zus, maar toch. heb ook zelfmoordpogingen gedaan, maarkon het op het laatste moment niet...omdat mijn hond begon te janken..raar maar waar...ik hou heel veel van haar en realiseerde dat als mijn hond al verdriet om mijn dood zal hebben, mijn ouders het nog erger zullen vinden. dus heb ik het niet gedaan (logisch anders kon ik nu niej typen)
uh jah...er zijn nogveel meer dingen, maar dat zijn in vergelijking met deze maar kleine dingen...al zit ik op het moment best wel erg met het verdriet van mijn vriendje...

doggy
3 December 2003, 22:45
conclusie: leven zuigt fataal

jah...hemaal met je eens...maar er zijn gelukkig ook leuke dingen...bij mij dan:yes:

BlackMystery
3 December 2003, 23:56
Originally posted by doggy
jah...hemaal met je eens...maar er zijn gelukkig ook leuke dingen...bij mij dan:yes:
bij iedereen, maar ze zijn gewoon soms moeilijk te zien :)

Sander
4 December 2003, 10:14
Van vakantie terug komen en horen dat mijn vriendin aangerand was toen ik weg was. Week later maakte ze het uit en nam ze met haar beste vriend die haar blijkbaar ook die week dat ik weg was al "getroost" had.

The Phit
4 December 2003, 17:42
me oma's dood. :{

doggy
4 December 2003, 23:28
bij iedereen, maar ze zijn gewoon soms moeilijk te zien :)

jah..helaas wel...maar ff goed kijke, dan zie je ut wel (meestal):)

BlackMystery
4 December 2003, 23:31
Originally posted by doggy
jah..helaas wel...maar ff goed kijke, dan zie je ut wel (meestal):)
sommige mensen willen nu eenmaal niet meer rondkijken

ViveLaFète
5 December 2003, 07:30
Sommige mensen weten misschien wel wat goed voor hen is of waar zij 'gelukkig' door worden maar lukt het hen gewoon niet om dat te doen omdat andere mensen te bekrompen zijn en te veel gevormd zijn volgens de ideeen van de maatschappij zodat niemand hier zichzelf kan zijn of je wordt buitengestoten of je wordt voor zot verklaard en zouden je liefst van al ergens binnen steken.Dus wat zou je eigenlijk moeten doen? Je proberen neerleggen met hoe het in elkaar zit en meelopen met de kudde..Daar kom ik dus slecht van

meiske
5 December 2003, 11:37
ik wil even zeggen dat iedereen die zn verhaal hier neer heeft durven zetten ik dat heel knap vind

knuffel voor iedereen :aai: :aai:

BlackMystery
5 December 2003, 12:02
Originally posted by ViveLaFète
Sommige mensen weten misschien wel wat goed voor hen is of waar zij 'gelukkig' door worden maar lukt het hen gewoon niet om dat te doen omdat andere mensen te bekrompen zijn en te veel gevormd zijn volgens de ideeen van de maatschappij zodat niemand hier zichzelf kan zijn of je wordt buitengestoten of je wordt voor zot verklaard en zouden je liefst van al ergens binnen steken.Dus wat zou je eigenlijk moeten doen? Je proberen neerleggen met hoe het in elkaar zit en meelopen met de kudde..Daar kom ik dus slecht van
daarom dat de meesten voor het alternatief kiezen
anders zijn en buitengesloten worden...

Eelcotje
5 December 2003, 12:19
Het leven is wat je er zelf van maakt (na je 18e)

doggy
5 December 2003, 14:18
sommige mensen willen nu eenmaal niet meer rondkijken

neej, i know...maar ze zijn er wel, als je niej meer rond WIL kijken, zie je ut niej neej. maar da wil niej zegge da ze er niej zijn...toch?!? of ik wor ik nouw gek?:yes: :)

Jamiel
5 December 2003, 22:54
Gaak hier niet zeggen, de mensen die mij kennen weten het wel en dat speelt nu met zich mee

dupke
5 December 2003, 23:13
dat ik 1% kans van overleven had. toen ik nekkramp had..(hersenvlies ontsteking)8|

Neukgirl
8 August 2004, 18:06
het ergste wat ik heb meegemaakt is tog wel dat m'n ouders gescheiden zijn sinds 2 weke omdat me moeder er met iemand anders van door ging.
- me oom is overleden aan een hartaanval
- de 2 neefjes van me beste vriendin overleden door een auto ongeluk en k die neefjes ook goed kende
- een goeie vriend van me is overleden aan kanker.
- we gingen verhuizen
- me tante heel ziek is.

zo dat was het wel
en een :aai: voor iedereen die hier wat neer heeft gezet want praten erover is goed!
xxx

wocky
8 August 2004, 18:09
Oorspronkelijk geplaatst door Neukgirl
het ergste wat ik heb meegemaakt is tog wel dat m'n ouders gescheiden zijn sinds 2 weke omdat me moeder er met iemand anders van door ging.
- me oom is overleden aan een hartaanval
- de 2 neefjes van me beste vriendin overleden door een auto ongeluk en k die neefjes ook goed kende
- een goeie vriend van me is overleden aan kanker.
- we gingen verhuizen
- me tante heel ziek is.

zo dat was het wel
en een :aai: voor iedereen die hier wat neer heeft gezet want praten erover is goed!
xxx

wat ik nou niet snap is dat je zo'n klote gebruikersnaam hebt en dan toch zo serieus reageert :?

Neukgirl
8 August 2004, 18:11
geloof je het niet ofzo.
nou het is wel egt zo en k ben er kapot van
xxx

wocky
8 August 2004, 18:26
geloof je het niet ofzo.
xxx

ik zeg toch helemaal niet dat ik je geloof ......
leer eens lezen

WishfulDreaming
10 August 2004, 17:44
geloof je het niet ofzo.
xxx

ZE bedoelde dat je zo'n deftige post geplaatst had, met goeie inhoud, terwijl je gebruikersnaam echter euh... "laag" is ;P

bruggi
10 August 2004, 17:54
Wat een klaagtopic.

Berend
10 August 2004, 22:24
Toen mijn beste vriendin doodging door een ziekenhuisvirus.

Mindy
11 August 2004, 05:45
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Waarom?
Waarom zou je op een forum allemaal gaan opnoemen wat voor vreselijke dingen je allemaal wel niet hebt meegemaakt? Wat wil je er mee bereiken?
Als je advies of steun wilt, a la, maar dit is gewoon opsommen hoe zielig we wel niet allemaal zijn. Daar heb ik een hekel aan.

Misschien voelt het voor jou zo,voor anderen kan het misschien een soort van opluchting zijn?
Misschien beetje aan de mensen denken die dat opschrijven hoe die zich voelen..die vinden dit geen klaagtopic.

silverchair
12 August 2004, 16:13
* mijn moeder die overleed toen ik 7 was (verdronken)
* onze hond die overleed, kwam onder een auto (ik was 8)
* mijn oom die overleed aan kanker ( ik was 9)
* mijn opa die overleed aan kanker (ik was 12)
* mijn oma die overleed aan hartaanval (ivm hartproblemen heel lang) (ik was 13)
* vriend van mn broer die zelfmoord pleegde (ik was 14)
* meisje van school (kende ik redelijk goed) overleed aan leukemie
* buurman overleden (3 dagen geleden, hartstilstand)

en heel veel erge dingen om je heen enzo..

0Vera
13 August 2004, 11:47
Oorspronkelijk geplaatst door Mindy
Misschien voelt het voor jou zo,voor anderen kan het misschien een soort van opluchting zijn?
Misschien beetje aan de mensen denken die dat opschrijven hoe die zich voelen..die vinden dit geen klaagtopic. ik vind het juist goed om hiermee een beetje meer begip te krijgen voor hoe sommige mensen reageren, hier zie je wat meer degene achter de gebruikersnaam. Je ergste ervaringen vertellen is best wel heel erg ontwapenend hoor :o moet je niet onderschatten Bruggi.
Ik kan me voorstellen dat je zegt wat je zegt, maar dat is niet de bedoeling van dit topic :)
ik bedoel mensen verzinnen het ook niet wat ze hier neerplanten, DAN had je weleens gelijk kunnen hebben, maar dat geloof ik niet, voor de vaste gebruikers zeker niet.

eniT
16 August 2004, 22:16
hmm, heb ook nog niet wat je echt supererge dinge kunt noeme meegemaakt
beter zo hee! ben tevrede over m'n leventje
mr hier toch ff mijn dinge...
m'n oma op dit moment zien aftakele vn kanker...
en m'n hart in duizend stukjes opt moment... de jonge van wie ik denk dat hij zo ong wel de ware is die ik wsh nooit mer ga zien en me nooit zien staan heeft. lijd ik opt moment toch behoorlijk onder.

dext0r
16 August 2004, 22:29
Ik kan me ergens wel vinden in de mening van bruggi hoor..

Overigens kan ik volgens mij zeggen dat ik nog niet ooit iets echt ernstigs heb meegemaakt..
ik bedoel, ik heb mensen om me heen dood zien gaan, me moeder is hopelijk nu net genezen van kanker. liefdesverdriet gehad, huiselijke ruzies meegemaakt. tegenslag op schol. Maar nog steeds kan ik feitelijk zeggen dat me nog niets ernstigs overkomen is en ook niet dat ik me zo voel, of er om ween ofzo om dingen die al gebeurd zijn...
Ik denk dat het heel erg ligt aan de manier hoe je ten opzichte van het leven staat ofzo. Je manier van verwerken etc. Als ik mezelf daarom zou moeten beoordelen zie ik mezelf gewoon heel nuchter en accepteer ook de erge dingen als onderdeel van het leven....

Plankje
17 August 2004, 13:10
Van mij is denk ik tog wel het ergste dat ik 7-8 maand terug compleet instortte...
Of nou jah... er is nog wel iets veel ergers, maar dat is niet iets wat je graag publiekelijk neer zet :p (zijn ook maar 4 mensen die er vanaf weten)

darkstar
19 August 2004, 16:47
- Grootvader die overleden is.
btw: mijn ogen hebben ook verschillende kleuren , en ik vind dat het iets heeft

eingenlijk vind ik dat'k er nog goed vanaf kom met mijn problemen ,als ik hier zie wat anderen al meegemaakt hebben

K@rima!
23 August 2004, 18:11
Oorspronkelijk geplaatst door boertje

wat is het van jullie?

Hmm ff nadenken. Opzich niet iets wat ik duidelijk kan aangeven.

Meer de band tussen m'n ouders en mij. We hebben totaal geen connectie. We groeien uit elkaar en leven erg langs elkaar heen. We hebben ook hele andere ideen over het leven. Ik denk dat we te weinig naar elkaar luisteren, maar het botst ontzettend.

Verder heb ik eigenlijk weinig verdriet. Soms zit ik wel in een dip, maar dat heeft meer te maken met de sleur van de dag.
Ik heb ontzettend veel leuke plannen 'voor later'. Ik wil veel gaan reizen en als ik m'n diploma heb, wil k naar Australie. Maar voorlopig zit ik nog ff hier.. En daar baal ik echt van!!
:| :(

zuster
27 October 2004, 17:11
tja iedereen maakt erge en minder erge dingen mee, hangt van de persoon af hoe deze met dingen omgaat of iets zwaar weegt..

vriendin verloren toen ik 8 was en zij 7, verdronken.

gepest op school..

relaties die uitgaan..

patienten die dood gaan.. of je aanvallen etc

tjah.. en ga zo maar door..

gr. zuster

lieve colafles
28 October 2004, 10:35
ik heb dingen meegemaakt die absoluut niet leuk zijn, en mijn leven voor lange tijd ernstig beperkt hebben.. Maar ik kan niet zeggen dat ik het erg vind dat ik ze heb mee gemaakt, omdat ik er simpelweg ontzettend veel van geleerd heb.

Kortom ik heb geen erge dingen meegemaakt..
ik heb wel dingen meegemaakt waar ik van onder de indruk was, negatief of positief..

xLesjuhx
28 October 2004, 16:51
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
ik heb dingen meegemaakt die absoluut niet leuk zijn, en mijn leven voor lange tijd ernstig beperkt hebben.. Maar ik kan niet zeggen dat ik het erg vind dat ik ze heb mee gemaakt, omdat ik er simpelweg ontzettend veel van geleerd heb.

Dat heb ik nou ook.
Ik vind het vreselijk wat ik allemaal heb meegemaakt, maar ik zou het niet willen overdoen en het niet willen missen (wat klinkt dat stom), omdat ik hierdoor ben wie ik nu ben en daar ben ik dan ook hartstikke blij mee.
Heb er veel van geleerd en ben erdoor veranderd...

daphie
28 October 2004, 18:57
Het overlijden van mijn oom vorig jaar, mijn opa februari dit jaar..

Toen bleek dat de kanker bij mijn tante weer terug was..

eniT
28 October 2004, 19:28
Oorspronkelijk geplaatst door xLesjuhx
Dat heb ik nou ook.
Ik vind het vreselijk wat ik allemaal heb meegemaakt, maar ik zou het niet willen overdoen en het niet willen missen (wat klinkt dat stom), omdat ik hierdoor ben wie ik nu ben en daar ben ik dan ook hartstikke blij mee.

ik vind het ontzettend mooi gezegd!

lieve colafles
29 October 2004, 10:07
Oorspronkelijk geplaatst door xLesjuhx
Dat heb ik nou ook.

inderdaad. dit klopt zo precies met hoe ik me over die dingen voel.. ik heb er ontzettend veel vrede mee.. en ik ben er eigenlijk ook blij mee dat het gewoon gebeurd is, want ik heb meer geleerd van nare dingen dan dat ik geleerd heb van dingen die leuk waren..

Joeltja
31 October 2004, 15:02
da dan toch wel gisteravond geweest (30 okt), kben met mn vrienden uit, krijgen we te horen dat er in lunteren (waar ik woon) een ongeluk is geberud waar 3 mensen bij omgekomen zijn, wij schrikken en bij iedereen informeren of ze meer weten, kom je er toch achter dat het mensen zijn die je best wel kent.....

kdenk dat het wel een van mn moeilijkste moment is

een jongen van 18, en 1 jongen van 19 en een meisje van 19

2 jongens van 17 zwaar gewond, ik werdt echt duizelig bij het horen van de namen.....:(

x-lizz-x
3 November 2004, 18:16
Dat ik heel mijn leven last had van buikpijn, heb toen al die tijd tot mijn zestiende bij het zelfde ziekenhuis gelopen... Ik ga een second opinion laten doen en ze komen er achter wat het is..

Dat mijn operatie was mis gegaan en mijn familie hier erg onder geleden heeft..

Dood van mijn opa..

Dood van een vriendin (leukemie)

xLesjuhx
3 November 2004, 20:09
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
inderdaad. dit klopt zo precies met hoe ik me over die dingen voel.. ik heb er ontzettend veel vrede mee.. en ik ben er eigenlijk ook blij mee dat het gewoon gebeurd is, want ik heb meer geleerd van nare dingen dan dat ik geleerd heb van dingen die leuk waren..

:)

Ik geloof zelfs dat wij 1 ding hetzelfde hebben gehad, als ik me een oud topic van jou kan herinneren.