PDA

Bekijk de volledige versie : Gestalkt door oude vriendin


Chairgirl
23 November 2002, 20:16
Vorig jaar had ik problemen(enorme ruzie) met me vrienden, daarom ben ik (grotendeels) verhuisd. Ze hebben me veel pijn gedaan.
Nou is zo'n meisje waar ik problemen mee had, die probeert in contact te komen met m'n broer. Hij negeert haar gelukkig.
En vandaag pratte ze tegen me op msn(ik heb haar niet eens in de lijst), ik zei dat ik een hacker was.
Nou weet ik niet wat ik hiermee aan moet?
Vragen wat ze van me moet, negeren, of zeggen dat ze me broer met rust moet laten!? |:(

StrohmstohT
24 November 2002, 17:48
ik weet niet hoe erg het allemaal is
maar misschien kom je met negeren een heel eind?

anouk
24 November 2002, 18:28
Ik zou negeren jah, het feit dat ze niet eens in je lijst staat kom waarschijnlijk doordat ze verwijdert is uit jou lijst zonder te blokken. Dan kan ze je nog zien. Maar k zou dr negeren (blokken)

JoeZawinul
28 November 2002, 18:46
Gewoon negeren is het beste lijkt mij.
Als ze je alleen op msn lastig valt dan!
Geen tijd verspillen aan zulke stomme mensen.

darkangel112
9 December 2002, 06:02
zonde van je tijd inderdaad.......
ik denk dat jij wel betere dingen te doen heb dan je hier druk om te maken.. negeren, blokken en nooit meer naar omkijke!!!

:)

ik_ben_de_man
17 December 2002, 13:02
ik weet natuurlijk niet goed wat er gebeurd is , maar mischien is dit meisje toch op andere gedachten gekomen , en wilde ze het goed maken , maar dat weet je natuurlijk nooit.
als ik jou was zou ik gewoon vragen waarom ze contact zoekt , en dan verder kijken , maar nogmaals , ik weet niet wat ze je heeft aangedaan.

Miss_Ironic
19 December 2002, 15:36
Negeren.....anders geef je die ander alleen maar energie om verder te gaan en dat is natuurlijk niet de bedoeling...ik ken het probleem en weet hoe moeilijk het is, het lag bij mij net iets anders (ex-vriendin van m'n vriend bedreigde me) maar het komt wel op hetzelfde neer....en ik weet ook hoe graag je reactie zou willen geven. maar geloof me, dan blijft ze doorgaan, dus ik denk dat het het beste is dat zowel je broer als jijzelf geen aandacht aan haar geeft en als het goed is houdt ze dan vanzelf op...... Succes!!!!!!

Kuzzie

Timmekeuh
21 December 2002, 20:41
Ik kan me jouw situatie niet inbeelden maar ik denk dat je met haar gewoon te negeren het verste gaat komen.Maar waarom zoekt ze contact met je broer?Weten je ouders ervan?