PDA

Bekijk de volledige versie : stelling : amerika is een schurkenstaat


ik_ben_de_man
25 November 2002, 20:12
ik vind zelf dat amerika best wel een schurkenstaat is , tenmiste die malloot van een bush die daar nu de baas is...
ze willen nou irak aanvallen , ben jij het daar nou mee eens of niet , dat anti teroor dat is een wreemde naam voor een terroristish project ( kan dit helaas niet anders zien , ineens irak binnenvallen terwijl ze inspecteurs binnen willen laten )
maar nu even jullie mening , en houd het please overzichtelijk , en als je met elkaar in discussie gaat , please reply dan op elkaar.

ik_ben_de_man
27 November 2002, 19:13
durven jullie hierop niet te replyen ofzo ?

Fade of Light
27 November 2002, 21:17
schurkenstaat in de zin van, dat ze denken dat ze uberelite zijn en alles maar mogen en het daarom niet al te nou nemen met regels van anderen. Zoals erkenning van het tribunaal in den haag....

aarsch
27 November 2002, 21:18
Originally posted by ik_ben_de_man
durven jullie hierop niet te replyen ofzo ?

ja ik ben bang:+

kut verkeerde optie gestemd|:( ik wilde op ja stemmen geen nee.

maar ik vind amerika gewoon een k*t land niet vanwegen dat hele irak gebeuren maar nog veel meer

Honur
28 November 2002, 00:10
Ik ben ook geen USA aanhanger....maar ben ook niet zwaar tegen ze hebben wel hun nuttige kant maar er komt ook veel zooi van af....
maar ik ga me hier er niet over uitlaten anders zit ik hier morgen nog te typen...

kheb in iedergeval zo me eigen gedachtes over de united state's of amerika !

anemic
28 November 2002, 09:12
de justitie daar is zwaar racistisch en de regerering voelt zich superieur.

Fade of Light
28 November 2002, 12:05
Originally posted by anemic
de justitie daar is zwaar racistisch

ja heel goed punt!

Ar-Tuur
28 November 2002, 19:35
In dit (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?threadid=21879) topic heb ik mijn mening al gegeven over de kwestie Irak.

Onder een schurkenstaat versta ik een land dat agressief is, andere landen aanvalt, totalitair is en oppositie onderdrukt, een wrede moordlustige dictator heeft, een land waarin geen vrijheid bestaat, geen democratie, etc. etc. Dat gaat niet op voor VS, ondanks dat er genoeg op de VS aan te merken valt.