PDA

Bekijk de volledige versie : waar haal je proefwerken vandaan?DRINGEND !!!!!!!!


freya1986
7 December 2002, 09:22
hi

ik heb maandag een wiskunde proefwerk maar ik ken het voor geen meter weten een van jullie waar ik zo'n proefwerk kan krijgen ??? zodat ik tog een goed cyfer haal !!!

mijn boek is netwerk voor 4 havo en de toets gaat over hoofdstuk 2 en 3 ik weet me echt geen raad meer !!!!!!!!!!!!!!!!!1:? :? :? :?

Ar-Tuur
7 December 2002, 11:11
Bij de leraar of lerares in zijn/haar tas of bureau. ;)

Nee ik zou het niet weten waar je kant en klare proefwerken kan krijgen, en dan nog zullen ze altijd anders zijn dat dat je docent ze maakt lijkt me. www.collegenet.nl is misschien wat.. of die examensites? :?

Nightwolf
7 December 2002, 11:18
ga leren luilak......1 van de leraren bij jullie op school maakt die proefwerken en ik betwijfel of ze dan in de tas van de leraar zitten....niet leren? dan pech hebben

Bobba.
7 December 2002, 11:35
Originally posted by Nightwolf
ga leren luilak......1 van de leraren bij jullie op school maakt die proefwerken en ik betwijfel of ze dan in de tas van de leraar zitten....niet leren? dan pech hebben Laatste les voor het PW liggen ze meestal in de kast van dat lokaal O-) Vraag me niet hoe ik dit weet :)

Ar-Tuur
8 December 2002, 14:27
Weer een eendagsvlieg die alleen op een forum komt op andere leden hun werk te laten doen :Z

darkangel112
14 December 2002, 22:03
of een nieuwe vlieg:-).. die gewoon nieuw is op het forum dan zeg ik bij deze :

Welkom Freya1986!!

ikhoop dat je proefwerk is gelukt!!

-x- maaike

xlizzx
15 December 2002, 09:52
Leer gewoon of laaat het door iemand uitleggen die het wel snapt

Fade of Light
15 December 2002, 11:14
die komt toch niet meer terug :)

Underworld
29 January 2003, 17:16
aaargh....wij hebben geen kast in de klas...

sloebers

NeRo_AnGeLo1
18 February 2003, 08:31
Check www.scholieren.com eens een keer. Kan ook wel handig zijn voor school.

Stapper
18 February 2003, 09:34
www.cito.nl

maar het beste is gewoon goed leren, en netwerken is simpel, gewoon een paar topolegienen uit je hooft leren :+