PDA

Bekijk de volledige versie : Fred Teeven weg, Emile Ratelband nieuwe lijsttrekker LN, goeie zet?


The Phit
22 November 2002, 19:22
vorige keer had ik serieus na het lezen van het programma van wat partijen die mijn voorkeur hadden, en kwam het erop neer dat ik LN ging stemmen. Ze kwamen niet ver maar dat was ook wel verwacht (gezien half nederland blind ging stemmen). Ik vond die Fred wel een geinige man, maar nu hebben ze bij LN dus die kwal van een Ratelband lijsttrekker gemaakt. Denken ze met zo'n stinkende Ernheimer nou echt meer zetels te gaan halen? Okeej, z'n auto (hummer) is wel cool, maar daar is dan ook alle goeds mee gezecht over die stakker.
Dus nu de vraag: wat gaat LN met Ratelband als lijsttrekker doen?

LoeLoe
22 November 2002, 20:05
Ze liggen een beetje te sollen allemaal..zo wordt de politiek 1 groot lachertje..jah dat is het eigenlijk al een beetje maar als hij echt daadwerkelijk lijsttrekker wordt...dan is het denk ik tijd voor mij om Nederland te verlaten hoor want ik denk dan echt dat het einde zoek is.

Wat heeft die gast nou met politiek man.. Dit lijkt net een of adnere publiciteitsstunt om zo meer kiezers te krijgen voor LN

Youssef
22 November 2002, 20:50
Ik dnek dat de invloed van Ratelband niet zo groot zal zijn, maar dat kan ook komen omdat ik me niet interesseer in politek. Je zou toch een Ratelband als premier hebben |:(

Nightwolf
22 November 2002, 20:54
OMFG is dit serieus?? WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D:D:D:D

Honur
22 November 2002, 23:17
De Minister president Rattelband
Tjaaaaaaakaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat een fucking onzin..welke totaal gestoorde debiel zet hem nou in de politiek die vent heeft zich gewoon ingekocht want die Rattelband heeft genoeg dineros

in iedergeval rattelband in de politiek dan ga ik den haag bellagen...

kreej-z
23 November 2002, 12:40
die ratelband is wel zoon ongelooflijke kwal!!!!!! als die een partij kan sturen dan ben ik de paus :+

Ar-Tuur
23 November 2002, 12:41
Het is wel een beetje jammer, het lijkt me toch dat je wel een beetje capabel moet zijn om de politiek in te gaan. Om eerlijk te zijn vind ik Emile een irritante schreeuwlelijk. Dacht je na Heinsbroek, Winnie de Jong en Vlemmix (:{ ) alles gehad te hebben... wat heeft Ratelband in godsnaam in de politiek te zoeken zeg. Het ergste vind ik het eigenlijk nog voor Fred Teeven, die werkt hard voor de partij en achter z'n rug om wordt er gekeken naar een opvolger. Slecht. Ik dacht net als Phit dat de LN best potentie had, als ik het zo las dan zaten er idd goede standpunten bij.

Ik ga voor optie 2, er zullen wel wat mensen om onbegrijpelijke redenen op hem stemmen, maar succes zal die toch wel niet gaan halen neem ik aan.

Bird Of Prey
23 November 2002, 16:19
Originally posted by Youssef
Je zou toch een Ratelband als premier hebben |:(

ja idd, dan zit ik er echt goed over te denken om te emigreren dan mocht dat ooit gaan gebeuren, maar ik denk, en vooral hoop, op optie 3, met of zonder Ratellul, t zal weinig effect hebben

of optie 4: dat Ratelband zich door de eerste de beste persoon die kritiek op hem hebt zich beledigd voelt en dan een partij op richt met leden er in (als die uberhaput komen) die minstens net zo gek als hij zelf is

Ar-Tuur
23 November 2002, 16:20
Hij is trouwens ook hypocriet zeg. Ik las een artikel over hem in de Volkskrant van vandaag, waarin die het constant heeft over dat hij niet beoordeeld moet worden op zijn buitenkant, dat hij meer kan dan Tsjakka zeggen en dat we naar z'n daden moeten kijken.
Vervolgens zegt hij over Balkenende: "Alles is fout aan hem. Zo'n gereformeerd gezicht; dat is per definitie al onbetrouwbaar."
Over afgaan op uiterlijk/de buitenkant gesproken. :[
Kansloze kerel die Ratelband :r

Babysmurfie
23 November 2002, 19:17
Ik volg politiek niet zo nauw, en zeker niet Nederlandse, maar ik heb een vraagje: waarvoor is LN de afkorting? LPF wist ik, maar blijkbaar hebben ze hun naam veranderd:?

Youssef
23 November 2002, 19:22
Leefbaar Nederland. Pim was uit Leefbaar Nederland gekickt en toen heeft hij Lijst Pim Fortuyn gestart. Pim is vermoord, een paap paupers hebben het overgenomen, Nederland stemt masaal. Buitenland lacht ons uit, er wordt een zooitje van gemaakt door de LPF en nu zijn de herverkiezingen :z

AntiKezman
24 November 2002, 22:15
Ratelband is natuurlijk een lachertje en uiteindelijk zal ook hij ten onder gaan..het is alleen jammer dat hij zomaar ff op deze positie terecht kan komen en dat een politieke partij dit zomaar toelaat. Als je een beetje een mening hebt dat vind je die Ratelband een hersenloze blaaskaak. Ik kan opzich wel eens lachen om die vent, maar dat is natuurlijk niet door zijn intelligente uitspraken of daden. Maar juist omdat hij zichzelf voor lul zet door hersenloze acties/uitspraken.

We hebben net gezien wat er met de poppenkast van de LPF is gebeurt en nu gaat Ratelband zoiets vergelijkbaars proberen. Is natuurlijk het domste wat je kan doen. Dat hij een nederlaag leidt daar zal ik niet van wakker liggen, maar het hele LN stelt dan nix meer voor natuurlijk

..zou het heel spijtig vinden als LN er stemmen mee zou winnen..ze proberen natuurlijk door die Ratelband naar LN te halen de LPF-stemmers te lokken (Ratelband loopt constant de ideeen van Fortuyn te verkondigen en te prediken) en zo stemmen te winnen, maar ik denk eerder dat ze hiermee veel stemmen gaan verliezen

AntiKezman
24 November 2002, 22:24
Originally posted by tyskie
Ik weet niet of het hier al gezegd is... Maar die Ratelband verkondigt het gedachtegoed van Fortuyn...

dus ik denk dat die kwal niet op het lijstje zal staan straks...
Of heb ik t nu fout?

1e: :*

2e: weet eigenlijk ook niet precies, volg de politiek ook niet echt op de voet... :o

AntiKezman
24 November 2002, 22:33
owja..heb uiteraard 3e optie gestemd (vergeet altijd met de poll mee te doen :p)

hoe hersenloos ben je eigenlijk als je zegt dat het land gaat verlaten als Ratelband lijsttrekker of zelfs minister wordt??? jeez |:(

ok..voor LoeLoe is dat 1 stap uit de deur en dan een meter naar rechts..dan sta je in Duitsland..aufwiedersehen http://www.feyenoordforever.nl/forum/images/Feyenoord/smilies/zwaai.gif

Bird Of Prey
25 November 2002, 11:14
Originally posted by AntiKezman
hoe hersenloos ben je eigenlijk als je zegt dat het land gaat verlaten als Ratelband lijsttrekker of zelfs minister wordt??? jeez |:(

leuk dat je je mening ook onderbouwt... |:(

LoeLoe
25 November 2002, 11:57
Jah maar kom op als dat werkelijk zo gaat gebeuren wordt de politiek een groot lachertje en wordt het alleen maar meer een puinzooi hier in Nederland.

Wat heeft het dan nog voor nut om hier te blijven?

Bird Of Prey
25 November 2002, 15:26
Originally posted by LoeLoe
Jah maar kom op als dat werkelijk zo gaat gebeuren wordt de politiek een groot lachertje en wordt het alleen maar meer een puinzooi hier in Nederland.

Wat heeft het dan nog voor nut om hier te blijven?

precies!

earshot
25 November 2002, 19:03
zometeen stellen bassie & adriaan zichzelf ook nog op als kandidaat lijsttrekker, dat slaat toch nergens op. een beetje verstand van politiek is wel nodig, en ik denk niet dat die schreeuwerd dat heeft, laat hem nou maar lekker in het circus mensen aan het lachen maken (of irriteren natuurlijk), maar in de politiek? nee man, de nederlandse politiek wordt dan inderdaad een lachtertje.

AntiKezman
25 November 2002, 19:35
en dan is weglopen voor problemen de oplossing?? :{ stel nou even dat een Ratelband minister zou worden (of dat bv Fortuyn het was geworden..is iets makkelijker voor te stellen misschien..) dan gaat het toch ontzettend snel mis, omdat al snel duidelijk wordt dat ze de praatjes en de toneelstukjes die ze opvoeren niet uit kunnen voeren?? en dat iedereen die gasten uitkotst op een gegeven moment....(zie de hele LPF met z'n poppenkast)

LoeLoe
25 November 2002, 19:41
Net of ik er in mijn eentje wat aan kan doen?

Dus dan zijn er 3 opties:
- Ik kan blijven met tegenzin
- Ik kan proberen om er iets tegen te doen
- Ik kan weggaan

:) Zou ik serieus kiezen voor dat laatste hoor want met die eerste 2 opties schiet je ook geen sodemieter op wel dan?

Bird Of Prey
25 November 2002, 19:52
alleen dat 2e misschien op lange termijjn...

AntiKezman
25 November 2002, 21:16
Originally posted by tyskie
Zou leuk zijn als al die kiendjes zelfstandig het land gaan verlaten :D

Ole..


Emiel/Emile (:?) for president :Y)

The6thgate
25 November 2002, 22:33
optie 3 natuurlijk, hele politiek wordt(is) een lachertje:+

Honur
26 November 2002, 13:24
Topic kan gesloten worden....
Emieltjeh komt niet in de politiek
THANK YOU LORD !!!

*) *) *)

Bird Of Prey
26 November 2002, 16:35
praise the lord! d'r is iemand boven wakker geworden! 8-) :p

Fallen-Angel
8 December 2002, 17:48
EMILE RATELBAND IN DE POLITIEK? Wie neemt die man serieus?

Nightwolf
8 December 2002, 17:49
ik niet.....hij is een lachertje in de politiek

!Y!US!C!30X
8 December 2002, 18:16
nope, neem hem niet serieus..

The6thgate
8 December 2002, 19:00
k neem hem niet serieus. K neem leefbaar nederland ook niet echt serieus, zelfde geld voor lpf

Xero
8 December 2002, 19:07
Neemt die gast zichzelf wel serieus. :?

Ar-Tuur
8 December 2002, 20:16
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?threadid=22250

:*

Fade of Light
8 December 2002, 20:19
Originally posted by Ar-Tuur
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?threadid=22250

:*

dank u :)

Ar-Tuur
8 December 2002, 20:36
Ratelband wordt trouwens geen lijsttrekker.

Haitske van de Linde is op het congres van Leefbaar Nederland verrassend gekozen tot lijsttrekker. Het congres in Utrecht verliep zeer chaotisch. Fractievoorzitter Fred Teeven en het Kamerlid Dick Jense kondigden hun vertrek uit de politiek aan, nadat een door hen ingediende motie van wantrouwen tegen het bestuur was afgestemd. Daarop zette het congres Van de Linde op nummer 1 van de lijst, en niet Emile Ratelband, de favoriet van het bestuur. Als klap op de vuurpijl trad het bestuur toen alsnog af.

Zie hier voor het hele bericht. (http://www2.omroep.nl/nos/verkiezingen/paginas/nieuws/0812_ln_lijsttrekker.html)

Ar-Tuur
9 December 2002, 21:15
*zucht* weer een slechte partij erbij, meneer Ratelband denkt zelf dan maar een partij op te moeten richten, ratelband.nl... kom op zeg. |:(

theo tank
9 December 2002, 21:43
Haha die Ratelband
zeker een Coalitie met "Peppie en Kokkie", en "Ernst, Bobby & de rest"....
Ohnee Meneer Ratelband hield niet van compromissen want hij heeft immers altijd gelijk, en debatten voeren had hij ook geen zin in.
Ben benieuwd welke figuren, en hoeveel er op hem gaan stemmen.

The Phit
10 December 2002, 08:56
poll keuze 4= Emile Ratelband start z'n eigen partij waarna hij door een anti-Arnhemmer word gekielhaald.
hehehe, die ken nog steeds. :D:D wie speelt er voor Volkert? ;)

JOY
11 December 2002, 16:24
Originally posted by LoeLoe
Ze liggen een beetje te sollen allemaal..zo wordt de politiek 1 groot lachertje..jah dat is het eigenlijk al een beetje maar als hij echt daadwerkelijk lijsttrekker wordt...dan is het denk ik tijd voor mij om Nederland te verlaten hoor want ik denk dan echt dat het einde zoek is.

Wat heeft die gast nou met politiek man.. Dit lijkt net een of adnere publiciteitsstunt om zo meer kiezers te krijgen voor LN

Amen.. Die vieze sexist SUX:r