PDA

Bekijk de volledige versie : waarom?


aarsch
22 December 2002, 17:22
waarom ziet iedereen mij als een betere vriend dan dat ik voor hun ben?

constant dan leer ik net iemand kennen en dan willen ze gelijk vrienden voor leven zijn, ze vertellen me alles en willen dat ik alles met ze doe (hangen enzow). af en toe ok maar ze bellen egt constant om wat te gaan doen. misschien ben ik heel raar maar ik vind het wel leuk om af en toe alleen te zijn. maar ik vind het lullig om ze af te wijzen of tegen ze te liegen dat ik niet kan.

ik heb nooit ruzie met mensen iedereen kan het goed met me vinden en wilt dus ook gelijk friends for life zijn:? als ik op school kom heb ik gelijk een groep mensen om heen die met me willen omgaan enzow

heeft iemand dit ook, of heeft iemand tips ofzow??:?

Fade of Light
22 December 2002, 17:31
Nee hoor, je staat bij mij nog steeds ergens onderaan de lijst, als little maggot :p

Maargoed redenen:

- de meeste geen vrienden hebben en dus bij jou proberen aan te haken.

- jij hun teveel laat denken dat jij er zo ook over denkt

- jij gewoon ubercool bent

wat eraan te doen?

Volgens mij is er maar 1 mgoelijkheid en dat is niet liegen. Als ze vragen of je iets met hun wilt gaan doen, dan zeg je gewoon "ik kan niet" zonder reden. Dan lieg je niet en ben je er toch vanaf...Maar dit is slechts tijdelijk

aarsch
22 December 2002, 17:34
Originally posted by Fade of Light
Nee hoor, je staat bij mij nog steeds ergens onderaan de lijst, als little maggot :p

Maargoed redenen:

- de meeste geen vrienden hebben en dus bij jou proberen aan te haken.

- jij hun teveel laat denken dat jij er zo ook over denkt

- jij gewoon ubercool bent

wat eraan te doen?

Volgens mij is er maar 1 mgoelijkheid en dat is niet liegen. Als ze vragen of je iets met hun wilt gaan doen, dan zeg je gewoon "ik kan niet" zonder reden. Dan lieg je niet en ben je er toch vanaf...Maar dit is slechts tijdelijk

dus gewoon ff de "slechte" vriend uithangen.

- de 1e zou best wel eens kunnen.
- hoe bedoel je??
- ik uberkewl:? :? ik zie mezelf als uberg33k :+

darkangel112
22 December 2002, 17:41
waarom ben je een slechte vriend als je zegt:
ik kan niet

heel veel mensen die dat zeggen hoor... en dat zijn geen slechte vrienden.....

en als je dan een "slechte" vriend zou zijn volgens hun zijn het geen goeie vrienden....

en ik vind niet dat je gek bent iedereen heeft tijd nodig voor zichzelf om alleen te zijn enzo...

succes!!
liefs maaike

!Y!US!C!30X
22 December 2002, 19:30
Originally posted by aarsch

af en toe ok maar ze bellen egt constant om wat te gaan doen. misschien ben ik heel raar maar ik vind het wel leuk om af en toe alleen te zijn. maar ik vind het lullig om ze af te wijzen of tegen ze te liegen dat ik niet kan.


zeg dan gewoon dat je geen zin hebt
doe ik ook altijd, en het is beter dan een leugen verzinnen om er vanaf te komen..

A-Man
23 December 2002, 00:11
en als je nou geen zin hebt om met hem of haar iets te doen, maar liever met iemand anders alleen je moet het nog even regelen?
Zijn verneukte keuzes soms hoor
Of je hebt al wat geregeld met iemand, maar gaat liever wat anders doen met iemand die je later uitgenodigt heeft?
Of iemand die constant probeert jouw vast te leggen, maar wat je niet altijd wil?

Leren keuzes maken is moeilijk.
Of je kan gewoon bikkelhard zijn :P O-):7

biffyclyro
23 December 2002, 18:40
gver, wees blij dat je mensen om je heen hebt.

darkangel112
23 December 2002, 18:54
Originally posted by biffyclyro
gver, wees blij dat je mensen om je heen hebt.

mee eens

A-Man
23 December 2002, 21:02
ok,
ga ik verder niet op in.:x |:( :x

Fade of Light
23 December 2002, 21:38
Originally posted by aarsch


- dus gewoon ff de "slechte" vriend uithangen.
- hoe bedoel je??
- ik uberkewl:? :? ik zie mezelf als uberg33k :+


1) Nee, gewoon jezelf zijn en zeggen dat je niet kan.....
2) Ik bedoel "misschien laat je hun teveel denken dat jij ook meteen 'friends for life' wil zijn"
3) ja zo zie ik je ook :+ ;)