PDA

Bekijk de volledige versie : ik voel me...


bAnAnAqUeEn
24 December 2002, 22:50
een slet :( of toch een beetje... ik heb het gevoel dat er zo weinig tijd was tussen mijn laatste vriendje en dieter :( maar het was een maand en.. :( ik hou zielsveel van dieter van in het diepste van mijn hart... maar :( is een maand te weinig tijd tussen twee relaties? want ik meen het echt heeeeeel serieus met dieter... het ziet er naar uit dat dat een erg serieuze relatie gaat worden dusja :(

BlueWolf
24 December 2002, 22:51
Als je klaar bent voor een nieuwe relatie dan moet je dat gewoon doen.
Ik heb een andere definitie van sletten hoor :+
Zolang dat je het maar echt meent :)

bAnAnAqUeEn
24 December 2002, 22:53
Originally posted by BlueWolf
Als je klaar bent voor een nieuwe relatie dan moet je dat gewoon doen.
Ik heb een andere definitie van sletten hoor :+
Zolang dat je het maar echt meent :)

ik meen het vanuit het dieeeeepste van mijn hard niet normaal gewoon... explosie van vliendertjes in mijn buik.. en dat was er niet echt bij mijn bouter zijn voorgangers..dusseuh :z

Stapper
24 December 2002, 22:56
je bent geen slet als je snel een andere vriend hebt
het maakt niets uit
je kan gewoon weer heel snel verliefd worden op iemand anders

darkangel112
24 December 2002, 23:11
oke mijn definitie van sletten=
elke dag een andere gozer misschien wel 2... met iemand gaan puur om de sex en niet om die persoon zelf
dat is voor mij grote deels een slet

lijkt me niet dat jij daar onder valt! :)

Liefs maaike

Stapper
24 December 2002, 23:15
Originally posted by darkangel112
oke mijn definitie van sletten=
elke dag een andere gozer misschien wel 2... met iemand gaan puur om de sex en niet om die persoon zelf
dat is voor mij grote deels een sletdas ongeveer de definitie :)
maar daar hoor jij niet tussen
gewoon doen waar je zin in hebt en een maand is een lange tijd

darkangel112
24 December 2002, 23:26
Originally posted by Stapper
das ongeveer de definitie :)
maar daar hoor jij niet tussen
gewoon doen waar je zin in hebt en een maand is een lange tijd

mee eens

lieve colafles
28 December 2002, 11:51
Originally posted by bAnAnAqUeEn
een slet :( of toch een beetje... ik heb het gevoel dat er zo weinig tijd was tussen mijn laatste vriendje en dieter :( maar het was een maand en.. :( ik hou zielsveel van dieter van in het diepste van mijn hart... maar :( is een maand te weinig tijd tussen twee relaties? want ik meen het echt heeeeeel serieus met dieter... het ziet er naar uit dat dat een erg serieuze relatie gaat worden dusja :(

hallow..

ik heb eigenlijk precies hetzelfde gehad..
ik had acht maanden met mijn vorige vriendje, maar het ging uit en toen ontmoette ik iemand anders...
met die jongen heb ik nu ruim anderhalve maand en ik hou echt ongelovelijk veel van hem... en de kans is groot dat dit zo serieus blijft...

tuurlijk heb ik ook gedacht van is het niet een beetje kort op??
maar als jij veel van die jongen houdt waarom zou je in godsnaam dan nog langer alleen moeten blijven
je hoeft echt geen rekening te blijven houden met je ex, (wel een klein beetje maar in het geval van nieuwe relaties is dat iets wat jij besluit)
wat andere er van denken ach.. ik denk niet dat dat jou probleem is.. jij houdt zoals je zegt veel van je vriend dus daar draait het om .. en als andere je DAN een slet vinden.. so be it..

zullen we dan maar saampjes sletten zijn?

bAnAnAqUeEn
29 December 2002, 15:32
ok, dan zijn wij saampjes sletten!

:) ondertussen heb ik de knoop doorgehakt... nuja knoop.. ik heb bedacht dat ik het eigenlijk niet zoooooo erg meer vind... ik weet nu dat ik echt meeeeeegaaaaaazieeeeeeeeeelsssssssveeeeeeeeeel van dieter hou! en niemand of niets kan daar iets aan veranderen! en het was dus wel de moeite waard om vrij snel een nieuwe relatie te beginnen.. want ik denk dat deze wel eens erg serieus kan worden :z hij heeft mij een tuinkabouterverjaardagskalender kdo gedaan :) en hij heeft op elke maand (de 21ste om precies te zijn) gezet: 1 maandje samen, 2 maandjes samen, 3 maandjes samen, ............................. 1jaartje samen :) wiiiiiiiiiii hij meent het dus ook wel erg hard :) :zalig gewoon! :) dus ik vind het nu ok om me slet te voelen! want ik ben dan een gelukkige slet! en dat is het belangrijkste!!!

appelshampoo
29 December 2002, 15:53
tjah ik heb er wel eens 1 week tussen gehad, majah als je jezelf er goed bij voelt, waarom niet ?