PDA

Bekijk de volledige versie : Kan iemand mij aan een ONDERNEMINGSPLAN helpen


Paul.S
27 December 2002, 17:11
hallo

ik heb een ondernemingsplan nodig omdat ik zelf voor school een ondernemingsplan moet maken heeft iemand hier nog een ondernemingsplan liggen

bij voorbaat dank.

BWM
28 December 2002, 00:25
Pfft


Zonder iets te doen haal je het nooit hoor...


Mgoed, begin met een idee, wat doet je onderneming, stel balansjes op, maak een jaaroverzicht, bedenk een leuke omzet, allerlei andere dingen die je moet bedenken...

manier van reclame doet het ook altijd goed


DAMN, gebruik je verbeelding...

**dit is echt een van de leukere opdrachten die je op school tegenkomt hoor**

Stapper
28 December 2002, 09:48
als je dit 2 jaar eerder gevraagd had, dan had ik een mooi ondernemingsplan voor je
maar nu heb ik niks meer
is te lang geleden

maar je kan ze als het goed is gewoon van internet downloaden

Paul.S
28 December 2002, 11:48
Originally posted by BWM
Pfft


Zonder iets te doen haal je het nooit hoor...


Mgoed, begin met een idee, wat doet je onderneming, stel balansjes op, maak een jaaroverzicht, bedenk een leuke omzet, allerlei andere dingen die je moet bedenken...

manier van reclame doet het ook altijd goed


DAMN, gebruik je verbeelding...

**dit is echt een van de leukere opdrachten die je op school tegenkomt hoor**

Ten eerste ben ik allang begonnen met het plan:? Ten tweede heb ik gezegd dat ik het wil overschrijven:? ten derde heb je wel is van vergelijken gehoord:?
wat ik namelijk wil is dat ik gewoon een goed plan wil zien en wil vergelijken met de mijne
GOED LEZEN IS BLIJKBAAR WEER EEN VAK APART|:(

BWM
28 December 2002, 21:56
het staat niet echt in je post dusseh...


en vindt het sowieso nogal triest dat heel veel mensen hier gewoon posten zo van "Ik moet dit hebben, wie heeft er nog eentje"

ten eerste is dat lui
ten tweede is dat plagiaat

ten derde weiger ik kom dit soort mensen een hoog punt te geven door mijn GOEDE werkstukken, waar ik VEEL tijd in heb gestoken zomaar af te staan...


~aan andere kant, heb wel mensen werkstukken verkocht (A)~

darkangel112
28 December 2002, 22:50
Originally posted by BWM
het staat niet echt in je post dusseh...


en vindt het sowieso nogal triest dat heel veel mensen hier gewoon posten zo van "Ik moet dit hebben, wie heeft er nog eentje"

ten eerste is dat lui
ten tweede is dat plagiaat

ten derde weiger ik kom dit soort mensen een hoog punt te geven door mijn GOEDE werkstukken, waar ik VEEL tijd in heb gestoken zomaar af te staan...


~aan andere kant, heb wel mensen werkstukken verkocht (A)~


ja je heb wel gelijk vind ik
maar aan de andere kant
je wil mensen toch ook wel helpen denk ik?
en als jij haast of wat dan ook heb zou jij ook al te blij zijn met een voorgeschreven werkstuk of niet dan?O-)

appelshampoo
29 December 2002, 15:30
ik heb er 1 gemaakt, had een 7.8 :) maar dat is van de computer af :)

Ar-Tuur
29 December 2002, 21:23
Get yer lazy ass to work ;)

BWM
30 December 2002, 01:15
Originally posted by darkangel112



ja je heb wel gelijk vind ik
maar aan de andere kant
je wil mensen toch ook wel helpen denk ik?
en als jij haast of wat dan ook heb zou jij ook al te blij zijn met een voorgeschreven werkstuk of niet dan?O-)

Als je haast hebt, ben je te laat begonnen, bovendien zitten we pas halverwege de vakantie, zoiets zet je in een uurtje of 8 volledig en consistent in elkaar dus het is gewoon luiheid nu en geen haast...

Ik wil mensen wel helpen, maar denk er maar eens over na, help je hem niet meer door hem dit zelf te laten doen (en daarmee dus zijn zelfvertrouwen op te krikken, bovendien kan hij het dan alvast voor een volgende keer)

en als ik haast had, was ik te laat begonnen en ging ik bij de lera(a)r(es) zeiken om uitstel

O-)

Superjood
7 January 2003, 17:54
doe is ff normaal tegen paul s. ja. zo ga je niet met mensen om. hij heeft gewoon een ander OP nodig om te vergelijken. dus als je leest, zegt hij dus NIET dat ie iets wil overschrijven. dus dan bek dicht. Als je niks heb te melden, zeg dan niks. daaar heeft die jongen ook niks aan.

theo tank
7 January 2003, 18:01
Bij de KvK kan je zo'n CD opvragen daar staat alle belangrijke onderdelen van een Ondernemersplan in.

appelshampoo
8 January 2003, 19:09
umz ik had een goede site daarvoor ff kijken welke ut was:

www.dreamstart.nl

daar staat heel veel op !

Riddler
9 January 2003, 12:16
Originally posted by Paul.S
hallo

ik heb een ondernemingsplan nodig omdat ik zelf voor school een ondernemingsplan moet maken heeft iemand hier nog een ondernemingsplan liggen

bij voorbaat dank.

:{