PDA

Bekijk de volledige versie : Op wie gaan jullie stemmen


Plankje
3 January 2003, 00:50
Als ik mocht stemmen, ik op de PvdA

koelkast
3 January 2003, 00:52
da was uit die stemwijzer ook al gekomen VVD



-----------------------
http://home.planet.nl/~breug201/zooi/logo.gif (http://www.microsoft.com/netherlands/legalesoftware/)
nieuw certificaat binnen!

Nightwolf
3 January 2003, 00:53
kweet t nog nie.....wil al die programma's nog eens goed doorlezen

LoeLoe
3 January 2003, 00:53
Hmmz waar kan ik dat testen?

koelkast
3 January 2003, 00:54
www.stemwijzer.nl

Let dit moet niet je beslissing zijn dit is een indicatie.


-----------------------
http://home.planet.nl/~breug201/zooi/logo.gif (http://www.microsoft.com/netherlands/legalesoftware/)
nieuw certificaat binnen!

Bird Of Prey
3 January 2003, 00:58
nou...op die stemwijzer kwamen vooral de rechtse partijen nadrukkelijk naar voren, t zal ook wel iets in deze trent worden

http://forum.leerlingen.com/vbb/attachment.php?s=&postid=358520

Plankje
3 January 2003, 01:00
en ik ken iemand die net 1 dag ná de verkiezingen 18 wordt :]

LoeLoe
3 January 2003, 01:00
Originally posted by RickClan
en ik ken iemand die net 1 dag ná de verkiezingen 18 wordt :]

Jajaja wrijf het er nog maar eens lekker goed in :p:[ :[

Bouke
3 January 2003, 01:00
Originally posted by RickClan
en ik ken iemand die net 1 dag ná de verkiezingen 18 wordt :] hey, ik ook :]

dext0r
3 January 2003, 01:03
gewoon lekker weer JP :D

Bouke
3 January 2003, 01:04
ik ben volgendjaar pas 18 :( :( maar ik zou op cda denk ik stemmen, lpf is een zootje nadat hun leider weg was, die hele partij moeten ze afschrijven!

Jolie
3 January 2003, 01:12
VVD...:) of misschien LPF, al is het alleen maar om te laten weten dat ik nog achter die ideeën sta:)

dext0r
3 January 2003, 01:13
Originally posted by Jolie
VVD...:) of misschien LPF, al is het alleen maar om te laten weten dat ik nog achter die ideeën sta:)

lebbis en jansen gezien?
nu ja, hun mening ongeveer, die kan jou alleen al de grond in doen trappen :D

Jolie
3 January 2003, 01:15
Originally posted by dext0r


lebbis en jansen gezien?
nu ja, hun mening ongeveer, die kan jou alleen al de grond in doen trappen :D vertel...:)

Bouke
3 January 2003, 01:15
nou jah, die stemwijzer klopt ook niet :p

GregoorvanDijk
3 January 2003, 01:17
Ik zou in feite GroenLink stemmen.. Maar Femke Halsema spreekt mij niet aan. Veel geblaat enzo.. Bovendien wil ik koste wat t kost een kabinet van VVD/CDA voorkomen, dus dan stem ik maar PvdA. Dat lijkt me de enige partij die een kabinet rochting rechts kan voorkomen. En mijn voorkeurstem gaat gewoon naar Wouter Bos.

!Y!US!C!30X
3 January 2003, 01:20
ik mag niet stemmen, maar als ik kon stemmen word het denk ik wel iets van LN/LPF
de ideeen van de LPF vind ik het best, ook al heb het vertrouwen in die partij verloren
Ln kwam bij mij uit de stemwijzer, behalve dat vind ik hun standpunten ook goed, zal denk ik ook wel op hun stemmen als ik mocht

Jolie
3 January 2003, 01:23
Originally posted by !Y!US!C!30X

Ln kwam bij mij uit de stemwijzer, behalve dat vind ik hun standpunten ook goed, zal denk ik ook wel op hun stemmen als ik mocht Haitske van de Linden vind ik alleen helemaal niks...
Nou gaat het natuurlijk toch ook om de ideeën...maar de partij straalt weinig uit met haar vind ik.

!Y!US!C!30X
3 January 2003, 01:29
Originally posted by Jolie
Haitske van de Linden vind ik alleen helemaal niks...
Nou gaat het natuurlijk toch ook om de ideeën...maar de partij straalt weinig uit met haar vind ik.

ik bekijk het meer per partij en na hun standpunten
met Leefbaar Nederland en LPF ben ik het meest eens
maar aangezien LPF niet echt vertrouwbaar is stem ik op LN,
en dat van Haitske, mwah vind het niet zo erg, wel een minpuntje, maar vind de standpunten nog altijd het belangrijkst

dext0r
3 January 2003, 01:32
Originally posted by Jolie
vertel...:)

dat onveeer 1.6miljoen klote nederlanders voor dit circus in de politiek gezorgd hebben :x

GregoorvanDijk
3 January 2003, 01:36
Deze kreeg ik uit trouwens.. Totaal niet Balkellende dus :+

GregoorvanDijk
3 January 2003, 01:41
pardon, deze..

Bouke
3 January 2003, 01:44
Originally posted by bartje518
pardon, deze.. zow, jij mag op veel partijen stemmen :p

Plankje
3 January 2003, 01:45
Originally posted by bartje518
pardon, deze.. jij weet hoe het moet :Y)

anemic
3 January 2003, 10:01
sp

ik_ben_de_man
3 January 2003, 11:35
ik zou SP stemmen , maar omdat dat nu een veel te grote partij word ( ik denk dat t net als met de lpf gaat ) zou ik op groenlinks stemmen.
alleen jammer dat rosemoller weg is.

Stapper
3 January 2003, 11:53
ik ga lekker op de vvd stemmen
vorige keer was het leefbaar nederland, maar die brachten niet wat ik wilde, dus nu maar vvd

Ar-Tuur
3 January 2003, 12:21
Waarschijnlijk wordt het groenlinks, ik probeerde net mijn uitslag bij stemwijzer te posten, maar het mocht blijkbaar niet twee keer. In dit topic (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?threadid=23093) had ik die namelijk ook al gepost... :)

eneri
3 January 2003, 12:28
groenlinks.
ookal vind ik jan marijnnissen beter dan femke halsema. Jammer dat rosenmuller weg is

Stapper
3 January 2003, 12:30
Originally posted by Ar-Tuur
Waarschijnlijk wordt het groenlinks, ik probeerde net mijn uitslag bij stemwijzer te posten, maar het mocht blijkbaar niet twee keer. In dit topic (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?threadid=23093) had ik die namelijk ook al gepost... :) http://forum.leerlingen.com/vbb/attachment.php?s=&postid=358816

Jolie
3 January 2003, 13:16
Originally posted by dext0r


dat onveeer 1.6miljoen klote nederlanders voor dit circus in de politiek gezorgd hebben :x en het betekent ook dat 1.6 miljoen nederlanders enorm ontevreden waren over de oude soort politiek...

JoY_RFJK
3 January 2003, 13:30
SP denk ik weer

appelshampoo
3 January 2003, 14:43
Originally posted by RickClan
en ik ken iemand die net 1 dag ná de verkiezingen 18 wordt :] ik ken iemand die precies op de dag van de verkiezingen 16 wordt ! O-)

appelshampoo
3 January 2003, 14:45
Originally posted by Jolie
Haitske van de Linden vind ik alleen helemaal niks...
Nou gaat het natuurlijk toch ook om de ideeën...maar de partij straalt weinig uit met haar vind ik. ze heeft bij mij op school gezeten, ze is een bitch ze heeft alleen maar vwo want ze heeft wel andere opleidingen gedaan maar die vond ze allemaal niet goed genoeg, met andere woorden ze is gewoon een kapsonesbitch en ze is alleen maar lijsttrekker geworden omdat haar hele familie in die partij zit !

appelshampoo
3 January 2003, 14:52
Bij mijn stemwijzer kwamen Groen links en SP bovenaan uit
hmmz maar die Femke Halsema doet mij net iets te populair, als ik zou mogen stemmen stemde ik SP !

kreej-z
3 January 2003, 14:52
hmm ik zou cda stemmen denk ik als k zou mogen...

FunFair
3 January 2003, 16:03
Groenlinks of Partij voor de Dieren als die erin komen.

Ivo
3 January 2003, 16:30
Wordt dus waarschijnlijk VVD, omdat die (naar mijn mening) een grotere overtuiging hebben tot werkelijk uitvoeren van hun ideeen. De LPF spreekt me nog het meest aan maar ik betwijfel of hun het kunnen uitvoeren helaas.

Karma-Killer
3 January 2003, 17:17
ALS ik zou mogen stemmen zou ik op de Pvda stemmen. Gewoon omdat dat bij mij uit de stemwijzer kwam

The6thgate
3 January 2003, 19:46
pvda, d66 of sp. moet nog kiezen.
iets links iig:)

Nikita2702
3 January 2003, 20:42
Ik mag nog niet stemmen ( ben pas 16 ) maar als ik het had gemogen had ik nog niet gestemt want het is allemaal zo'n zooitje in de kamer. En als Pim Fortuin nog had geleeft had ik waarschijnlijk op hem gestemd hij had tenmindste goeie ideeen waar ik me wel in kan vinden.

Nightwolf
4 January 2003, 01:17
Originally posted by annestacia
ik ken iemand die precies op de dag van de verkiezingen 16 wordt ! O-)

:]

DeleriuM
5 January 2003, 19:38
SP en anders Groen links, ik moet nog even mijzelf er goed in verdiepen.

Karma-Killer
5 January 2003, 21:35
Ik heb hem nog een keer gedaan, beter nagedacht enzo, nu krijg ik het zo:

Tyskie
6 January 2003, 00:45
Originally posted by annestacia
ze heeft bij mij op school gezeten, ze is een bitch ze heeft alleen maar vwo want ze heeft wel andere opleidingen gedaan maar die vond ze allemaal niet goed genoeg, met andere woorden ze is gewoon een kapsonesbitch en ze is alleen maar lijsttrekker geworden omdat haar hele familie in die partij zit !

Lieve schat, ze is lijsttrekker geworden omdat de meerderheid van de leden van de LPF op haar gestemd hebben.. Bij gebrek aan beter waarschijnlijk, aangezien Ratelband het enige alternatief was... Toch beter eerst die hersencelletjes gebruiken voordat je gaat blaten. :*

Verder stem ik PvdA, heb over SP zitten denken, maar ik vind ze af en toe net iets te ver gaan en ben nu toch een beetje bang aan het worden voor die hordes nieuwkomers. Daarom PvdA, om net zoals Bart zei, een VVD-CDA-regering te voorkomen, want dat gaat geheel tegen mijn denkbeelden in.

Ik vond Jan M trouwens vanavond wel roeleren tegenover antwoord-ontloper DMP JP B.

xLesjuhx
6 January 2003, 09:12
Originally posted by tyskie


Lieve schat, ze is lijsttrekker geworden omdat de meerderheid van de leden van de LPF op haar gestemd hebben.. Bij gebrek aan beter waarschijnlijk, aangezien Ratelband het enige alternatief was... Toch beter eerst die hersencelletjes gebruiken voordat je gaat blaten. :*



zegt er 1 wat met z'n LPF :9 (LeefBaar Nederland!:9)
Toch beter eerst die hersencelletjes gebruiken voordat je gaat blaten hoor!. :*

GregoorvanDijk
6 January 2003, 10:34
Overigens vind ik de SP helemaal zo fout nog niet eigenlijk. Tegen de monarchie (ben ik het hélemáál mee eens), Nederland uit de NAVO (voor veel mensen een shock, maar in fiete heeft die NAVO inderdaad al jaren geen zin meer, maar voor veel mensen klinkt het gewoon als 'goed'), gelijkere inkomensverdeling en ga zo maar door! Maargoed, het gaat me op de een of andere manier teveel naar communisme neigen, en dat hoeft voor mij ook weer nie zo..

LoeLoe
6 January 2003, 13:03
Ik krijg um nie eens op me pc dus ik kan hem nie maken

Tyskie
6 January 2003, 15:37
Originally posted by xPartyGurlx


zegt er 1 wat met z'n LPF :9 (LeefBaar Nederland!:9)
Toch beter eerst die hersencelletjes gebruiken voordat je gaat blaten hoor!. :*

Ik schaam me diep, maar Herben lijkt ook zoveel op haar sinds hij z'n snor heeft afgeschoren!! Laten we het op het tijdstip + belangrijkere zaken aan het hoofd houden 8{ :*

Clauw
7 January 2003, 18:27
http://home.wanadoo.nl/avnoort/Stemwijzer.gif

Ik zat zelf ook al te twijfelen tussen PvdA en Groenlinks :D

Unexplained.
9 January 2003, 00:15
Henk Kamp, nummer 6 van de VVD.

earshot
9 January 2003, 19:16
als ik mocht stemmen; groen links of sp.

Karma-Killer
9 January 2003, 21:27
Originally posted by Clauw

*uitslag Clauw*
Ik zat zelf ook al te twijfelen tussen PvdA en Groenlinks :D
Zow jij had het moeilijk met het vorige kabinet is het niet? :+

Stevie
9 January 2003, 22:03
Als ik mocht stemmen PvdA of GroenLinks.

F_asd
9 January 2003, 22:22
Groenlinks

Ar-Tuur
10 January 2003, 09:33
Ik hou de optie Thom De Graaf en dus D'66 ook open.

The6thgate
10 January 2003, 18:07
k ben er bijna zeker van dat het pvda (Bos) word

Clauw
10 January 2003, 19:31
Originally posted by Karma-Killer

Zow jij had het moeilijk met het vorige kabinet is het niet? :+
:D vorige keer mocht ik nog niet stemmen

Fallen_Engeltje
12 January 2003, 14:51
ik heb deze, was ook wel te verwachten
et LUKT NIET, maar ach, ik had als eerste iig LPF

bruggi
12 January 2003, 16:34
ik ben 3 weken te jong om te mogen stemmen, maar ik zou absoluut op de PvdA, Wouter Bos stemmen

Unexplained.
13 January 2003, 21:15
Jongens (en meisjes):

Je stemt op PERSONEN, niet op PARTIJEN.