PDA

Bekijk de volledige versie : Poll voor de Belgen...

Irene!!!!
3 January 2003, 17:52
Okeej dit is voor de Belgen dus Nederlanders plz stem ff niet.. ik ben zelf Nederlander dus noem me niet een racist ofzow :p
Thanxx

f.y.i., beheerders kunnen precies zien wie dr gestemt heeft :]

Youssef
3 January 2003, 18:02
Ik denk niet dat er superveel mensen uit BelgiŽ hier komen. Maar ik heb ook verder geen verstand van zaken erover. Ik wil nog niet eens weg uit mijn deelgemeente, laat staan een heel andere land. :)

Bird Of Prey
3 January 2003, 18:08
nou...ben geen Belg, zal daarom ook nie stemmen, maar op zich zou ik er nie zoveel op tegen hebben, ik bedoel maar...meestal als er Nederlanders naar Belgie verhuizen brengt dat alleen maar geld in t laatje van de Belgische overheid, want aangezien je in Belgie woonachtig bent moet je ook de belastingnormen van dat land aannemen

daarnaast werken de meeste Nederlanders die naar Belgie gaan ook wel, dus ze zullen zo lijkt mij geen enorme last voor de sociale zekerheid aldaar zijn

Nightwolf
4 January 2003, 00:06
Originally posted by Irene!!!!
Okeej dit is voor de Belgen dus Nederlanders plz stem ff niet.. ik ben zelf Nederlander dus noem me niet een racist ofzow :p
Thanxx

heb je t nou over jezelf ofzo? :? :+

Irene!!!!
5 January 2003, 00:44
D'r zijn niet echt veel belgen he :D

The6thgate
5 January 2003, 10:01
oeps nou heb k ook gestemd:o |:( :D

Bird Of Prey
5 January 2003, 15:45
Originally posted by The6thgate
oeps nou heb k ook gestemd:o |:( :D

ach...jij woont er al zowat, jou nemen we t nie kwalijk :p :+

Nightwolf
5 January 2003, 15:54
dat Irene misschien in BelgiŽ wilt gaan wonen vind ik echt arrogant :+

Bird Of Prey
5 January 2003, 16:14
Originally posted by Nightwolf
dat Irene misschien in BelgiŽ wilt gaan wonen vind ik echt arrogant :+

euh...waar staat dat dan?

en daarnaast, Irene is alleen maar sociaal om aan onze zuiderburen te denken ;) O-)

Nightwolf
5 January 2003, 19:19