PDA

Bekijk de volledige versie : Poll voor de Belgen...

Irene!!!!
3 January 2003, 17:52
Okeej dit is voor de Belgen dus Nederlanders plz stem ff niet.. ik ben zelf Nederlander dus noem me niet een racist ofzow :p
Thanxx

f.y.i., beheerders kunnen precies zien wie dr gestemt heeft :]

Youssef
3 January 2003, 18:02
Ik denk niet dat er superveel mensen uit BelgiŽ hier komen. Maar ik heb ook verder geen verstand van zaken erover. Ik wil nog niet eens weg uit mijn deelgemeente, laat staan een heel andere land. :)

Bird Of Prey
3 January 2003, 18:08
nou...ben geen Belg, zal daarom ook nie stemmen, maar op zich zou ik er nie zoveel op tegen hebben, ik bedoel maar...meestal als er Nederlanders naar Belgie verhuizen brengt dat alleen maar geld in t laatje van de Belgische overheid, want aangezien je in Belgie woonachtig bent moet je ook de belastingnormen van dat land aannemen

daarnaast werken de meeste Nederlanders die naar Belgie gaan ook wel, dus ze zullen zo lijkt mij geen enorme last voor de sociale zekerheid aldaar zijn

Nightwolf
4 January 2003, 00:06
Originally posted by Irene!!!!
Okeej dit is voor de Belgen dus Nederlanders plz stem ff niet.. ik ben zelf Nederlander dus noem me niet een racist ofzow :p
Thanxx

heb je t nou over jezelf ofzo? :? :+

Irene!!!!
5 January 2003, 00:44
D'r zijn niet echt veel belgen he :D

The6thgate
5 January 2003, 10:01
oeps nou heb k ook gestemd:o |:( :D

Bird Of Prey
5 January 2003, 15:45
Originally posted by The6thgate
oeps nou heb k ook gestemd:o |:( :D

ach...jij woont er al zowat, jou nemen we t nie kwalijk :p :+

Nightwolf
5 January 2003, 15:54
dat Irene misschien in BelgiŽ wilt gaan wonen vind ik echt arrogant :+

Bird Of Prey
5 January 2003, 16:14
Originally posted by Nightwolf
dat Irene misschien in BelgiŽ wilt gaan wonen vind ik echt arrogant :+

euh...waar staat dat dan?

en daarnaast, Irene is alleen maar sociaal om aan onze zuiderburen te denken ;) O-)

Nightwolf
5 January 2003, 19:19
gewoon hoe jij t vind als Nederlanders naar BelgiŽ verhuizen....begin te vermoeden dat Belgen echt dom zijn :p ;) :+

Irene!!!!
5 January 2003, 19:31
Originally posted by chalyken
shit druk ik per ongeluk op arrogant , focking comp stond net zo second vast....lol

ow wat is je antwoord dan? :p verander ik em ffies O-)

BlueWolf
5 January 2003, 21:48
oprotten die zooi :Y)

Pluchke
18 January 2003, 15:36
Kennen we de Nederlanders zo niet? ;) :p

Ik ben btw ook een zeldzaam belgje op dit forum *)

lief-heksje
18 January 2003, 17:34
Originally posted by Pluchke
Kennen we de Nederlanders zo niet? ;) :p

Ik ben btw ook een zeldzaam belgje op dit forum *)
nee hoowr :)

Babysmurfie
18 January 2003, 17:44
Oprotten die zooi.
Doordat zij veel geld aan een huis of bouwgrond willen geven, omdat het in Nl nog duurder is, maken ze het duurder voor de Belgen.

Bird Of Prey
19 January 2003, 16:13
Originally posted by Babysmurfie
Oprotten die zooi.
Doordat zij veel geld aan een huis of bouwgrond willen geven, omdat het in Nl nog duurder is, maken ze het duurder voor de Belgen.

nou...t lijkt mij juist dat ze niet zoveel geld willen uitgeven aan een gebouw of terrein, anders wijken dat soort mensen niet uit naar Belgie waar t dus goedkoper is ;)

Nightwolf
19 January 2003, 16:17
idd dus volgens mij kloppen die argumenten van jou nie echt

Irene!!!!
19 January 2003, 17:06
Nou kijk t zit zo een beetje zo: bij bakker a kun je voor 3 gulden 1 kg brood kopen, bij bakker b kun je dan voor 3 gulden 2kg brood kopen.. zoiets is het, bakker = land, gulden = geld, kg= huis.. snap je? :D

Babysmurfie
19 January 2003, 17:40
Originally posted by Bird Of Prey
nou...t lijkt mij juist dat ze niet zoveel geld willen uitgeven aan een gebouw of terrein, anders wijken dat soort mensen niet uit naar Belgie waar t dus goedkoper is ;)
Juist wel, in BelgiŽ is het veel goedkoper dan in Nederland, dus geven ze in hun opzicht weinig geld uit, maar in ons opzicht veel geld, zodat de prijzen duurder worden.

ik_ben_de_man
19 January 2003, 19:01
Originally posted by Irene!!!!

oepserdepoeps.