PDA

Bekijk de volledige versie : Toekomst AZ zonder stadion hoogst onzeker..


GregoorvanDijk
8 January 2003, 13:03
http://www.viplanet.nl/images/808858_979_1041883352028-AZlogo100_65.gif

'In oktober gaat de eerste paal de grond in. Daar ben ik van overtuigd.' Dirk Scheringa wist het zeker. In oktober 2002 zou de bouw van het nieuwe stadion van AZ beginnen. Maar januari 2003 is die eerste paal van het Kooimeer Plaza nog niet in de Noord-Hollandse bodem geslagen. Tot frustratie van Scheringa, die dreigt met een faillissement van AZ.

De plannen van Scheringa met de Alkmaarse club zijn fraai. De gefortuneerde ondernemer is de geestelijke vader van het nieuwe onderkomen van AZ, dat niet alleen 13.500 toeschouwers moet kunnen herbergen, maar ook nog zestigduizend vierkante meter aan commerciële ruimte zal bieden. De detailhandel is namelijk cruciaal in het plan om het Kooimeer Plaza rendabel te maken. De opbrengsten van de exploitatie van die commerciële ruimte moet ervoor zorgen dat de begroting van AZ in de toekomst sluitend is. En hoger, want de club droomt weer van een plek vlak onder de top 3. De begroting zou in de toekomst naar 17 tot 20 miljoen euro moeten groeien, bijna het dubbele van het huidige budget.

Zover is het nog niet. Want een deel van de Alkmaarse middenstand ligt dwars. Die vreest voor een vertrek van haar cliëntèle en grijpt elke manier aan om de komst van het Kooimeer Plaza te verhinderen. De winkeliersvereniging boekte eind november 2002 succes bij de rechter, toen die de bouwvoorbereidingen stillegde. Tevens stapte zij naar de Europese Commissie, wijzend naar de overheidssteun die de voetbalclub zou hebben gehad.

http://www.viplanet.nl/images/808860_979_1041883174856-Scheringa02_465-300.jpg

Niet alleen juridisch vochten de middenstanders, ook op een lugubere wijze. In augustus 2002 tijdens de feestelijkheden rondom de presentatie van de bouwplannen, kwam er een lijkwagen voorrijden en cirkelde een vliegtuig met weinig aangename boodschap door de lucht. Reden voor Scheringa om bodyguards te nemen. 'Ik behartig de belangen van AZ. Mijn taak als voorzitter is dat we over twee jaar ook weer kunnen voetballen. Daar hebben we op democratische manier hard aan gewerkt en als negentig procent van de bevolking voor is, zoals op dit moment, gaat het gewoon door. Dat is jammer voor die andere tien procent.'

De nieuwbouw is van levensbelang voor AZ. De Alkmaarder Hout is niet geschikt voor het huidige betaald voetbal. De KNVB gunt de eredivisionist nog tot de zomer van 2004 een licentie, maar wil AZ vanaf het seizoen 2004/05 nog in De Hout spelen, dan zal er een grondige verbouwing dienen plaats te vinden. 'Een absolute onverantwoorde investering', aldus de club, die niet van plan is De Hout op te knappen. Bovendien zorgt het huidige stadion voor een jaarlijks exploitatietekort (circa 6,5 miljoen euro), waarvoor Scheringa's DSB Beheer BV vooralsnog garant staat.

'Zonder nieuw onderkomen is AZ over twee jaar ten dode opgeschreven', waarschuwde Scheringa nog in augustus. Maandag 6 januari klonk hij nóg dreigender. Gefrustreerd door een deel van de plaatselijke middenstand is nog niet begonnen met de bouw van het Kooimeer Plaza. Langer wachten wil én kan AZ niet, want de club wil in het seizoen 2004/05 spelen op het nieuwe veld. 'Verder uitstel van de bouw heeft volgens het bestuur van AZ te grote financiële consequenties en wordt dan ook als absoluut onverantwoord beschouwd', vertelde Scheringa in zijn Nieuwjaarstoespraak. 'Nogmaals, indien niet direct begin maart kan worden gestart, betekent dat wordt afgezien van de bouw van het stadion en is een faillissement van AZ onontkoombaar.'

Bron: www.viplanet.nl

Ja hoor, en die Scheringa laat AZ failliet gaan :D:D No way natuurlijk. Blijft wel staan natuurlijk dat ik zelf maar al te goed weet hoe het is om 10 jaar op je stadion te wachten.. Wat vinden we hier van? Wie heeft er volgens jullie het meest gelijk? :o

The Phit
8 January 2003, 13:08
pff die kerel zet hier in het NHD dagelijks die sportgedeelte vol met onzin over zn stadion. Het enige leuke wat er is aan dat onding is dat ze er een discotheek bij willen gaan bouwen. En de Hout hoeft van mij niet perce gesloopt te worden, want t straalt heerlijke nostalgie uit. :P

theo tank
8 January 2003, 13:13
Mmm....weer zo'n directeur die van een voetbalstadion een heel commercieel circus wil bouwen......

Ik vind die Scheringa ook maar zo'n eng ventje, een beetje een type Aalbers :S

Superjood
8 January 2003, 13:28
ik denk dat het voetbal juist veel aan dit soort mensen te danken heeft. kijk waar vites nu staat. dat komt alleen omdat er iemand kwam met geld. van als het ware middenmoot eerstedivisie, naar subtop eredivisie. kijk naar az, met mensen zoals die vent, kunnen goeie spelers in nederland blijven. kijk naar moens, elkhattabi, tobiasen, en eventueel de cler. ik hoop dus ook dat dat nieuwe stadion er komt.

Bon
8 January 2003, 13:34
Originally posted by Superjood
kijk waar vites nu staat. (dat komt alleen omdat er iemand kwam met geld. van als het ware middenmoot eerstedivisie, naar subtop eredivisie. .)
14e????:7

naja, dat is allemaal wel riskant enzo... kijk maar hoe het daar in Nijmegen-Noord(a'nm)ging

Bon
8 January 2003, 13:35
Originally posted by theo tank
Mmm....weer zo'n directeur die van een voetbalstadion een heel commercieel circus wil bouwen......

Ik vind die Scheringa ook maar zo'n eng ventje, een beetje een type Aalbers :S

Superjood
8 January 2003, 13:37
Originally posted by Bon

14e????:7

naja, dat is allemaal wel riskant enzo... kijk maar hoe het daar in Nijmegen-Noord(a'nm)ging
maar je moet niet alleen naar de huidige situatie kijken. ook naar de vooruitzichten, en de resultaten van de afgelopen jaren

Bon
8 January 2003, 14:34
Originally posted by Superjood

maar je moet niet alleen naar de huidige situatie kijken. ook naar de vooruitzichten
neej die zijn zonnig |:(
:)

Superjood
8 January 2003, 14:36
Originally posted by Bon

neej die zijn zonnig |:(
:)

als ik door mijn VOORUIT kijk is het ZICHT vrij zonnig ja

The Phit
8 January 2003, 16:01
Originally posted by theo tank
Ik vind die Scheringa ook maar zo'n eng ventje, een beetje een type Aalbers :S
Hij is zeker eng, maar dan vooral in het opzicht hoe hij zijn werknemers betaald bij Frisia financieringen. te erg gewoon. |:(

Bazzemans
8 January 2003, 18:09
Originally posted by Superjood


als ik door mijn VOORUIT kijk is het ZICHT vrij zonnig ja

Iedereen irriteerd zich de tering aan Vitesse, maar nee.. Jij zal wel ff zeggen wat vor mooie club het is |:(

Bazzemans
8 January 2003, 18:10
Originally posted by Superjood


als ik door mijn VOORUIT kijk is het ZICHT vrij zonnig ja

Nederlands blijft moeilijk voor je :{

VOORRUIT!!! Ach jah... 't is ook moeilijk...

http://www.woordenboek.nl was het toch?!

theo tank
8 January 2003, 18:27
Originally posted by Bazzemans


Iedereen irriteerd zich de tering aan Vitesse, maar nee.. Jij zal wel ff zeggen wat vor mooie club het is |:(

Bazzemans,
woordenboek.nl toch?
;) :+

Bon
8 January 2003, 18:55
Originally posted by theo tank


Bazzemans,
woordenboek.nl toch?
;) :+
hehe :)

Bazzemans
8 January 2003, 19:40
Originally posted by theo tank


Bazzemans,
woordenboek.nl toch?
;) :+

:o schandalig van mezelf... Tja.. Ik geef tenminste toe dat ik woordenboek.nl nodig heb :D Alhoewel dit een spellingsfout is en ik schrijf niet gewoon een heel woord verkeerd...

Tyskie
8 January 2003, 20:10
http://www.grammatica.nl ?

Superjood
8 January 2003, 20:28
Originally posted by Bazzemans


Nederlands blijft moeilijk voor je :{

VOORRUIT!!! Ach jah... 't is ook moeilijk...

http://www.woordenboek.nl was het toch?!

Jij bent echt dom. als je goed leest zie je VOORUIT ... ZICHT staan. dus dat schrijf je met een R. als ik doel op voor(R)uit. dan is het dus 2 maal een R. tering dat er domme mensen bestonden wist ik, maar zo dom.

Tyskie
8 January 2003, 21:05
Dan is het wel een heel SLECHT woordgrapje... :{ :{

Superjood
8 January 2003, 21:14
Originally posted by tyskie
Dan is het wel een heel SLECHT woordgrapje... :{ :{
tsja dat heb je als er mensen met een lage opleiding hier zitten. ik zal hem volgende keer ook wel gelijk uitleggen

Bazzemans
8 January 2003, 21:29
Originally posted by tyskie
http://www.grammatica.nl ?

Hey thnx, maar grammatica is nog steeds wat anders dan Spelling O-)

En voor SuperJood.. Het was gewoon een zeer slechte en trieste grap die echt helemaal nergens op slaat... Had ff helemaal niets met niveau te maken, want die van mij is hoog genoeg...

Tyskie
8 January 2003, 21:50
Originally posted by Superjood

tsja dat heb je als er mensen met een lage opleiding hier zitten. ik zal hem volgende keer ook wel gelijk uitleggen

Doe maar... Voor die humor van jou ligt mijn niveau blijkbaar toch nog te hoog. ;)

Tyskie
8 January 2003, 21:52
Originally posted by Bazzemans


Hey thnx, maar grammatica is nog steeds wat anders dan Spelling O-)



Maar d/t fouten behoren tot grammatica, toch?
Ach, ik poste het vooral omdat ik het opvallend vond dat je bij www.leerlingen.com uitkwam :p

Superjood
9 January 2003, 09:39
Originally posted by tyskie


Doe maar... Voor die humor van jou ligt mijn niveau blijkbaar toch nog te hoog. ;)

kijk je moet weten dat we niet allemaal zo slim en intelligent kunnen zijn als de persoon tyskie. i don`t care

Superjood
9 January 2003, 09:40
Originally posted by Bazzemans


Hey thnx, maar grammatica is nog steeds wat anders dan Spelling O-)

En voor SuperJood.. Het was gewoon een zeer slechte en trieste grap die echt helemaal nergens op slaat... Had ff helemaal niets met niveau te maken, want die van mij is hoog genoeg...

zeg ik dat je er om moest lachen? maar ik vond de woordspeling wel leuk. tsja dat je hem nu niet leuk vindt omdat je op je plaats gezet werd, kan ik ook weinig aan doen natuurlijk.

Oizo
9 January 2003, 11:48
Mwah welke club zit nog nie in de financiële problemen in Nederland toch de laatste jaren? Utreg, Vitesse, NAC, Fortuna, MVV, Den Bosch, Top Oss, Emmen, Sparta, Twente... nu weer AZ! :[

Maar goed dat weer ff ten zijde, vind het trouwens belachelijk van Scheringa, mag hem ook nie graag.

Tyskie
9 January 2003, 11:50
Originally posted by Superjood


kijk je moet weten dat we niet allemaal zo slim en intelligent kunnen zijn als de persoon tyskie. i don`t care

Gelukkig maar... Maar wat wil je nou eigenlijk duidelijk maken?
Eerst heb je het over 'mensen met een lage opleiding' die jouw grappen niet snappen... Dat je voor hen het voortaan wel even wilt uitleggen. Dit als directe reactie op mijn post.
En nu roem je weer (terecht :p) mijn slimheid en intelligentie.. Wat wil je nou?? ;)

GregoorvanDijk
9 January 2003, 16:30
Om even terug te komen op dit topic.. Ik geloof niet dat we zo zitten te wachten op machtswellustelingen als Scheringa. Natuurlijk heeft hij het recht om voor een club te zijn, en geld in die club te steken als hij dat geld heeft. Maar meestal doen mensen die het puur om de macht doen clubs op termijn meer kwaad dan goed. Want laten we nu eerlijk zijn: wat heeft AZ nu gepresteerd de laatste jaren? Een vluchtige blik leert ons dat de 'successen' van AZ kunnen we een 8e en 9e plaats noteren. De rest eindigde de club steeds in het 'rechterrijtje'. Ondanks toch redelijke spelers als Van Galen, Nelisse enzovoorts.
De fout die AZ echter maakt (en dan met name Scheringa) is dat hij geen verstand heeft van voetbal. Scheringa heeft jaren maar lukraak wat gekocht. Zonder dat dat tot nu toe verstrekkende gevolgen heeft gehad trouwens.
Bij Vitesse min of meer hetzelfde verhaal. Ook daar heeft men met name op lucht gebouwd, met als gevolg dat men nu geen geld meer heeft, een totaal uitgedunde selectie, en geen perspectief (jawel mark, ze hebben NIETS meer!). En waarom? Omdat ze gewoon maar wat doen. Kijk, als ik bij pak m beet FC Den Bosch zou instappen, een schuld zou opbouwen van 100 miljoen, dan sta ik ook binnen 3 jaar in de subtop van de eredivisie.
Het enige verschil tussen AZ en Vitesse is dat Scheringa ietwat rijker is, en gewoon geld in de club blíjft pompen. Een echte toekomst heb je dan natuurlijk niet, mocht die man ooit stoppen heb je een gigantisch probleem. Daarnaast is Arnhem natuurlijk een stuk groter dan Alkmaar. Bovendien ligt in de wijde omtrek rond Alkmaar bijna geen respectabale plaats, en heeft men als nadeel dat Ajax ook nog eens op een uur rijden ligt.
Toch zal AZ zolang Scheringa daar zit niet failliet gaan. Datzelfde geld voor mijn eigen club. Ook Roda heeft met Hendriks een multi-miljonair als supporter. Met dit verschil dat Hendriks wél verstand van voetbal heeft. Als jaren zitten we met 3 clubs in Zuid-Limburg opgescheept, en toch heeft Roda zich altijd op sub-top niveau weten te handhaven. Ook steekt Hendriks niet blind miljoenen in de club. Maar koopt hij gericht spelers aan, om ze later met winstr door te verkopen. De winst was dan voor Roda. Tja, en nu zonder die markt zal het voor ons ook moeilijk worden vrees ik in de toekomst :(.

Superjood
9 January 2003, 18:22
Originally posted by tyskie


Gelukkig maar... Maar wat wil je nou eigenlijk duidelijk maken?
Eerst heb je het over 'mensen met een lage opleiding' die jouw grappen niet snappen... Dat je voor hen het voortaan wel even wilt uitleggen. Dit als directe reactie op mijn post.
En nu roem je weer (terecht :p) mijn slimheid en intelligentie.. Wat wil je nou?? ;)

ik wil wiekent. maar wat wil jij nou? niet iedereen begrijpt mijn hele leuke grap. de ene is er te dom voor, de ander te slim voor, he tyskie. dan kan ik hem toch gewoon uitleggen, zodat iedereen hem snapt? maar ik roem jou intelligentie niet. ik zeg niet eens dat je die hebt, daar kom je zelf mee.

bruggi
9 January 2003, 21:24
Originally posted by Superjood


ik wil wiekent. maar wat wil jij nou? niet iedereen begrijpt mijn hele leuke grap. de ene is er te dom voor, de ander te slim voor, he tyskie. dan kan ik hem toch gewoon uitleggen, zodat iedereen hem snapt? maar ik roem jou intelligentie niet. ik zeg niet eens dat je die hebt, daar kom je zelf mee.

nu lul je jezelf toch wel compleet vast eigenlijkO-)

theo tank
9 January 2003, 21:27
Originally posted by BRuGGi


nu lul je jezelf toch wel compleet vast eigenlijkO-)

Is niet z'n eerste keer...

Tyskie
9 January 2003, 23:36
Originally posted by Superjood


ik wil wiekent. maar wat wil jij nou? niet iedereen begrijpt mijn hele leuke grap. de ene is er te dom voor, de ander te slim voor, he tyskie. dan kan ik hem toch gewoon uitleggen, zodat iedereen hem snapt? maar ik roem jouw intelligentie niet. ik zeg niet eens dat je die hebt, daar kom je zelf mee.

Wat ik wil: uitleg over wat jij nou bedoelt, want er is echt niets van te maken.. Je noemt me eerst indirect te dom.. Dan zeg je weer dat niet iedereen zo slim kan zijn als ik ben (dat heet het roemen van mijn intelligentie.. :+ ).
Tijd voor weekend denk ik dus, want je lult als een op hol geslagen pakezel.

PS, wie snapte die geweldige grap eigenlijk wel??

Superjood
9 January 2003, 23:58
Originally posted by BRuGGi


nu lul je jezelf toch wel compleet vast eigenlijkO-)

had ik om strond gevraagd? nee. houd dan je bek dicht

Superjood
9 January 2003, 23:59
Originally posted by theo tank


Is niet z'n eerste keer...
nee precies is niet mijn eerste keer. is me namelijk nog nooit overkomen. kakkerlakje.

Superjood
10 January 2003, 00:00
Originally posted by tyskie


Wat ik wil: uitleg over wat jij nou bedoelt, want er is echt niets van te maken.. Je noemt me eerst indirect te dom.. Dan zeg je weer dat niet iedereen zo slim kan zijn als ik ben (dat heet het roemen van mijn intelligentie.. :+ ).
Tijd voor weekend denk ik dus, want je lult als een op hol geslagen pakezel.

PS, wie snapte die geweldige grap eigenlijk wel??
noem ik jou indirect dom? dan wil ik die zin wel is teruglezen. weet je wat ik me afvraag. of jij wel is buitenkomt.

bruggi
10 January 2003, 07:48
Originally posted by Superjood


had ik om strond gevraagd? nee. houd dan je bek dicht

nee precies is niet mijn eerste keer. is me namelijk nog nooit overkomen. kakkerlakje.

noem ik jou indirect dom? dan wil ik die zin wel is teruglezen. weet je wat ik me afvraag. of jij wel is buitenkomt.



........ Ik weet niet of ik je nou heel hard moet uitlachen, medelijden met je omgeving moet hebben of moet gaan janken om zoveel leeghoofdigheid......... doe alsjeblieft ff normaal zeg. Dit is echt het bewijs dat een hoge opleiding absoluut geen intelligentie garandeert....
Ohja, mocht je je bedenken en toch nog een keer om stront willen vragen; stront schrijf je dus met een T.

Ar-Tuur
10 January 2003, 08:48
Jongens en meisjes, het topic gaat over AZ en die discussie gaat echt nergens over zeg. :O

Tyskie
10 January 2003, 09:49
Originally posted by Superjood

noem ik jou indirect dom? dan wil ik die zin wel is teruglezen. weet je wat ik me afvraag. of jij wel is buitenkomt.

Je kunt terugscrollen, maar waarschijnlijk wordt dat ook al te moeilijk voor je. Dus bij deze een reply van jou die je zette bij een quote van mij. Oftewel, het had betrekking op hetgene wat ik zei, anders quote je het niet.

Originally posted by Superjood

tsja dat heb je als er mensen met een lage opleiding hier zitten. ik zal hem volgende keer ook wel gelijk uitleggen

En of ik wel eens buitenkom... Ach, daar kan ik wel serieus op ingaan, maar als dit jouw weerwoord moet voorstellen zegt dat 1000x meer over jouw stompzinnigheid dan over mij...

En AZ, ach ik heb er niet zoveel mee :x

theo tank
10 January 2003, 10:05
Originally posted by Superjood

nee precies is niet mijn eerste keer. is me namelijk nog nooit overkomen. kakkerlakje.

Je bent zo voorspelbaar en saai :Z :O

Superjood
10 January 2003, 10:10
Originally posted by tyskie


Je kunt terugscrollen, maar waarschijnlijk wordt dat ook al te moeilijk voor je. Dus bij deze een reply van jou die je zette bij een quote van mij. Oftewel, het had betrekking op hetgene wat ik zei, anders quote je het niet.



En of ik wel eens buitenkom... Ach, daar kan ik wel serieus op ingaan, maar als dit jouw weerwoord moet voorstellen zegt dat 1000x meer over jouw stompzinnigheid dan over mij...

En AZ, ach ik heb er niet zoveel mee :x

wat is unrollen? lekker belangrijk. zo haal ik tenminste nog wat posts. en jij hoeft mij echt niet uit te gaan leggen hoe ik moet gaan posten. nou ik heb geen enkel argument gehoord dan wat stompzinning gekwakel over derderangs bijzaken. dus al kom je nou met een goed argument, kan ik daar op in gaan. anders heeft het natuurlijk niet echt veel zin, als ik niet weet waar ik op in moet gaan. en over opleiding. zo hoog is die ook weer niet hoor. ik ben ook niet intelligent, ik kom gewoon ver door mijn doorzettingsvermogen

Tyskie
10 January 2003, 13:05
Ik heb geen woord over jouw intelligentie gesproken, jungske... En ik zie niet in waar ik een argument voor zou moeten aandragen.. Jij komt met posts aanzetten waarin je het de ene suggereert dat ik ver onder jouw niveau ben, dan weer kom je aanblaten met het feit dat ik zoo intelligent ben (waarschijnlijk sarcasme, ik zal het argument voor jou maar aandragen dan). Dus mijn vraag aan jou was dan ook wat je nu eigenlijk wilt duidelijk maken.. Daarop heb je nog steeds geen antwoord gegeven en JIJ bent dan ook degene die er telkens weer andere zaken bijhaalt.
Dus reageer maar weer als jouw zin van het leven hier op het forum is om zoveel mogelijk posts te halen. Ik ga persoonlijk meer voor de inhoud, maar enig inhoudelijke posts van jou zijn ver te zoeken. Blijkbaar verbloemt doorzettingsvermogen toch niet alles.

En waar haal je dat 'unrollen' nou weer vandaan??

Bon
10 January 2003, 13:22
hehehe, ik dacht dat die discussie tussen mij en superjood erg was, maar deze treft alles

Tyskie
10 January 2003, 13:25
Deze overtreft alles ;)

Ar-Tuur
10 January 2003, 14:12
Originally posted by Ar-Tuur
Jongens en meisjes, het topic gaat over AZ en die discussie gaat echt nergens over zeg. :O

The Phit
10 January 2003, 14:51
morgen kun je in alkmaar komen meelopen in een protestactie tegen de winkeliers van Overstad. Die houden namelijk de bouw tegen, en nu heeft de supportersvereniging dit op touw gezet. voor meer info kijk op www.az-alkmaar.nl

GregoorvanDijk
10 January 2003, 15:53
Hehehe, Tyske-Superjood.. Kunnen in de cathegorie Theo-Fade of Light en Anti-Kezman Superjood.
namelijk slaapverwekkend discusiëren over een onderwerp dat echt totáál niet relevant is :Z. Ff ontipic blijven trouwens :{

theo tank
10 January 2003, 16:26
Bart, de onderwerpen van mij en FoL waren tenminste nog voetbal-gerelateerd :) O-)
We zouden het beter in de catergorie Bartje518 - Oizo kunnen plaatsen hehe

GregoorvanDijk
10 January 2003, 23:08
Originally posted by theo tank
Bart, de onderwerpen van mij en FoL waren tenminste nog voetbal-gerelateerd :) O-)
We zouden het beter in de catergorie Bartje518 - Oizo kunnen plaatsen hehe
Maar discussies met Oizo gaan altijd het hele forum over :* Die van jou zijn zo dodelijk saai dat alleen FoL volhoudt :p

Superjood
11 January 2003, 01:59
Originally posted by tyskie


Maar d/t fouten behoren tot grammatica, toch?
Ach, ik poste het vooral omdat ik het opvallend vond dat je bij www.leerlingen.com uitkwam :p

poste ??? het is toch echt postte. woordenboek.nl?

Tyskie
11 January 2003, 11:34
Originally posted by Superjood


poste ??? het is toch echt postte. woordenboek.nl?

Je hebt helemaal gelijk, maar daar heb je lang naar moeten zoeken of niet?
Op de een of andere manier komt de 'grap' nu echt niet meer leuk op me over, eerder wat triest...
Overigens zal dit niet in het woordenboek staan, maar behoort dit tot de grammatica der Nederlandse taal. Net als hoofdletters en interpunctie.

GregoorvanDijk
11 January 2003, 11:47
Originally posted by tyskie


Je hebt helemaal gelijk, maar daar heb je lang naar moeten zoeken of niet?
Op de een of andere manier komt de 'grap' nu echt niet meer leuk op me over, eerder wat triest...
Overigens zal dit niet in het woordenboek staan, maar behoort dit tot de grammatica der Nederlandse taal. Net als hoofdletters en interpunctie.

Nou nou.. Lang over zoeken.. Het is gewon 'ik post', en dus is de verleden tijd 'ik postte'. Vrij simpel, niet? ;)

Superjood
11 January 2003, 11:49
Originally posted by tyskie


Je hebt helemaal gelijk, maar daar heb je lang naar moeten zoeken of niet?
Op de een of andere manier komt de 'grap' nu echt niet meer leuk op me over, eerder wat triest...
Overigens zal dit niet in het woordenboek staan, maar behoort dit tot de grammatica der Nederlandse taal. Net als hoofdletters en interpunctie.
lekker belangrijk of ik het gelijk post of niet? of moet ik gelijk iets neerzetten dan? ik verveelde me ff en dacht laat me is aanpassen aan het niveau op dit forum, door telkens op spelfouten te gaan letten. dan pas ik me aan, is het ook niet goed

GregoorvanDijk
11 January 2003, 11:56
Wat dacht je van 'gewoon jezelf zijn', mark? :o

Superjood
11 January 2003, 14:18
Originally posted by bartje518
Wat dacht je van 'gewoon jezelf zijn', mark? :o

soms moet je je ff aanpassen. dat heb ik al gemerkt bij eerdere ervaringen, maar daar kom jij nog wel achter