PDA

Bekijk de volledige versie : Dragonballz Budokai


amai
11 January 2003, 20:14
Wat vindne jullie van die game, ik vind em fijn, de gameplay is great:) :)

Banaan
11 January 2003, 22:31
DBZ games zijn allemaal et zelfde

FunFair
12 January 2003, 15:05
linkje naar de demo ofzow ? :p

Nightwolf
12 January 2003, 15:08
euh....tis nie voor de pc hoor :+

lou
12 January 2003, 20:52
Ik heb het ff bij een vriend gespeeld, vond er eigenlijk niks aan . slechte grafics en sloom . maarja ,Ik hou ook eigenlijk alleen van snelle vechtspellen :p

SpiNe
13 January 2003, 16:23
ik vind de gameplay wel cool maar de graphs moeten echt beter en waarom stoppen ze bij cell saga die great saiyen man zit er wel in|:(

amai
13 January 2003, 21:21
de character wordt sneller als je bij custom bepaalde technieken enzo toepast, als je tegen een vriend ofzo speelt is het met al die combo's toch tof, maar de graphics, het is toch moeilijk om een 2d reeks om te zetten naar een 3d game, maarja, ze zouden verder moeten gegaan zijn met de saga's, 's wel jammer

admiral95
13 January 2003, 21:59
het spel is echt evt en heeft geen lome gameplay en de graphics zijn ook nie echt slecht. ik ekn slechtere

lou
13 January 2003, 22:04
Ik hou ook niet van tekken en virtua fighter dus :)

NeRo_AnGeLo1
18 February 2003, 07:44
Als je een echte gamer bent dan vind je het een mooi, leuk, vet spel maar VEEL TE SIMPEL!

lou
18 February 2003, 18:18
Echte gamers spelen geen goedkope gelicenseerd van series/films crap, zoals DBZ budokai .DUs die uitsprak van echte gamers is bull.

Freak775
19 February 2003, 12:39
dragonball z zuigt

Pakspul
19 February 2003, 18:36
lijkt me wel lachen

NeRo_AnGeLo1
28 February 2003, 10:56
Die bullshit over een echte gamer is wel waar LOU(ser) want, alleen een echte gamer speelt en waardeert de spellen.

Nightwolf
28 February 2003, 11:20
'echte' gamers zijn dan ook heel agressief en dat valt ook aan jou te merken :{ dit is de zoveelste beledigende post van jou :{ dimmen dus

lou
28 February 2003, 14:03
Originally posted by NeRo_AnGeLo1
Die bullshit over een echte gamer is wel waar LOU(ser) want, alleen een echte gamer speelt en waardeert de spellen.

Gespeeld heb ik DBZ:budokai , en waarderen doe ik het niet. De enige goede DBZ games waren op de Snes . Nog steeds niet super , maar die beat um ups waren wel leuk. ( ookal waren het verschrikkelijk grote SF rip offs ) Maar als jij die troep blijft kopen , dan komen er nog meer vervolgen van uit , maarja f*ck it , als jij die shit digt :)

urban-tiger
28 February 2003, 14:07
Originally posted by NeRo_AnGeLo1
Die bullshit over een echte gamer is wel waar LOU(ser) want, alleen een echte gamer speelt en waardeert de spellen.
maar dan waardeert ie echt alles dat met de games wereld te maken heeft, en dat doe jij duidelijk nie

lou
28 February 2003, 14:10
alleen een echte gamer speelt en waardeert de spellen. LoL , in het Xbox topic kraakte je de xbox af . Waar is die '' waarderen '' mentaliteit gebleven . stfu plz |:(

urban-tiger
28 February 2003, 15:13
ten eerste ik kraak nooit de XBOX af, alleen de NGC.... en ik ben geen echte gamer, dus t kan

Rensje
17 November 2003, 16:58
Als je Budokai bruut vind moet je het op stapel liggende GBA-spel Dragonball Z: Taiketsu maar eens zien, dat is ook wel heftig. DBZ is trouwens niet bout en het zuigt ook niet, maar het gaat wel een beetje vervelen na een tijd. Zorg gewoon dat je de serie op zijn tijd afwisselt met de comic en de games, komt het vanzelf goed!

Als je trouwens een echt goede DBZ-fighter zoekt zit je goed bij de SNES-game Dragonball Z: Hyper Dimension. Niet meer aan te slepen als cartridge, maar je hebt natuurlijk altijd de ROM nog.

Nightwolf
17 November 2003, 17:02
geen oude topics uppen ajb :) zie regels Games bovenaan het subforum

Rensje
17 November 2003, 17:03
I'm sorry sir, it will not happen again. :)