PDA

Bekijk de volledige versie : Hou jij een dagboek bij ?


Jamiel
12 January 2003, 14:36
Ikke wel

Als je dan iets dwarszit, kun je het ergens opschrijven en dan is me dag al een stuk beter daarna...

Ook is het leuk om op te schrijven wat je die dag hebt meegemaakt, kun je laterz om lachen :):D:+

appelshampoo
12 January 2003, 14:48
Nee, geen tijd voor :) ik begin er wel eens aan maar na 2 dagen stop ik dan weer !

Mliekje
12 January 2003, 15:22
ik ben al kei vaak een dagboek begonnen:) dan schrijf ik er elke x weer een tijdje heel vaak in, en na een tijdje helmeaal niet meer:)

Irene!!!!
12 January 2003, 15:50
Ja maar ik heb er nooit zin in :D Dus tis al heeeel lang geleden dat k dr in geschreven heb :D

Youssef
12 January 2003, 16:42
Ik had ooit een dagboek :x

Maar had er nooit tijd voor om in te schrijven... :) Is ook meer wat voor meiden ;)

Nightwolf
12 January 2003, 16:52
ik denk dat jongens t beter logboek kunnen noemen :+

Babysmurfie
12 January 2003, 17:24
Nee ik schrijf geen dagboek, vind het zo vervelend om daar altijd in te schrijven, ik schrijf liever af en toe een gedicht als ik er zin in heb:)

The6thgate
12 January 2003, 17:41
nope, nooit gedaan. Ook niet van plan:)

miss-007
12 January 2003, 17:46
ja het is wel makkelijk om dingen op te schrijven die je niet aan anderen kwijt kunt.... maar ik schrijf er niet elke dag in hoor,.. alleen als ik wat heb meegemaakt of me kut voel enz,..

tis alleen wel klote als anderen je dagboek gaan lezen zoals mijn zus:[ ...!!!

Stapper
12 January 2003, 18:07
hield dagverslagen bij, dus wat ik allemaal voor mijn werk deed, maar das geen dagboek, die heb ik trouwens nooit bijgehouden

Karma-Killer
12 January 2003, 19:09
Originally posted by Mliekje
ik ben al kei vaak een dagboek begonnen:) dan schrijf ik er elke x weer een tijdje heel vaak in, en na een tijdje helmeaal niet meer:)

LoeLoe
12 January 2003, 19:10
Nah ik heb het wel een tijdje gedaan maar daarin schreef ik alleen maar zeer depressieve dingen enzow..en dan lees je zoiets na op een dag en dan denk je waar ben ik in godsnaam meej bezig, want het maakt je alleen maar verdrietiger..dus toen ben k dermee gestopt.. Ik schoot der niks meej op

Jolie
12 January 2003, 20:16
nee :)

Irene!!!!
13 January 2003, 00:19
Originally posted by LoeLoe
Nah ik heb het wel een tijdje gedaan maar daarin schreef ik alleen maar zeer depressieve dingen enzow..en dan lees je zoiets na op een dag en dan denk je waar ben ik in godsnaam meej bezig, want het maakt je alleen maar verdrietiger..dus toen ben k dermee gestopt.. Ik schoot der niks meej op

Ik word dr juist niet verdrietig van.. ik denk altijd 'jezus waar maakte ik me druk om!!' enzow :D

earshot
13 January 2003, 08:56
ja :} sinds een tijd schrijf ik er bijna elke dag in, dus ik ben al met mn tweede bezig.

LoeLoe
13 January 2003, 12:03
Originally posted by Irene!!!!


Ik word dr juist niet verdrietig van.. ik denk altijd 'jezus waar maakte ik me druk om!!' enzow :D Jah dat heb ik ook welelens jah dat je dan wat na zit te lezen en dan denk je echt: WAAROM maakte ik in godsnaam daar toen zo'n groot probleemv an

Haha maar dan merk je wel dat je jezelf steeds blijft ontwikkelen

Headliner
13 January 2003, 12:18
hell no...

UrbanLegend
13 January 2003, 13:52
dagboeken?
wat zijn dat eigenlijk? :{

Jamiel
13 January 2003, 14:58
Originally posted by earshot
ja :} sinds een tijd schrijf ik er bijna elke dag in, dus ik ben al met mn tweede bezig.


nog 3 blz. en dan ben ik bij de vierde alweer :{

Assasin
13 January 2003, 16:06
Ik ben toch geen mietje dat ik zoiets doe

earshot
13 January 2003, 16:30
Originally posted by jamieltjuh1986



nog 3 blz. en dan ben ik bij de vierde alweer :{

en dan dacht ik dat ik al veel geschreven had (:

Karma-Killer
13 January 2003, 17:02
Ik heb er toch al 2 vol :D
Maar die zijn al kei oud, staan echt van die verhaaltjes in:
Op school hebben we dit en dat gedaan
We hebben frietjes gegeten
's Avond heb ik dit tv-programma gekeken

Blabla blaaaaaaaaaaa

Karma-Killer
13 January 2003, 17:04
Originally posted by Assasin
Ik ben toch geen mietje dat ik zoiets doe
Dat moet je toch even uitleggen, waarom zou je een mietje zijn als je een dagboek bij houdt??

JOY
13 January 2003, 18:19
Ik heb dr wel een, ik schrijf er alleen in als ik me vet klote voel & dr niemand is om meej te praten.. Voor de rest nooit zin en tijd:)

eneri
13 January 2003, 18:26
ik heb meerdere malen geprobeerd om n standaarddagboek bij te houden, in de zin van regelmatig er in schrijven. Dat deed ik dan 2 weken en toen hield ik er weer mee op. Nu schrijf ik een gedicht of teken ik als ik me kut voel, en dat vind ik veel fijner.

earshot
13 January 2003, 19:27
Originally posted by Assasin
Ik ben toch geen mietje dat ik zoiets doe

je bent een mietje dat je zo'n loze opmerking plaatst.

Linnea
15 January 2003, 10:48
nee ik heb ut wel gedaan
maar toen las men ut achter me rug
sindsdien heb ik er een hekel aan

Rijntje
15 January 2003, 11:35
ik houd een dagboek bij op het moment dat ik wil gaan afvallen. is heel stom maar bij mij helpt het. iks chrijf dan ecght alles op dat ik zo dus bijna de hele dag aan het schrijven ben :)

RandyJC
16 January 2003, 11:52
ik ben daar veelste lui voor.. dus dan doe ik het niet...
zou het toch maar verwaarlosen...

AmbyPur
16 January 2003, 12:08
een 'dag'boek ja heb hem vijf jaar ofzo en staat voor de helft vol.. wel leuk om na te lezen :)

Headliner
16 January 2003, 12:11
ik snap het nut van zo'n dagboek niet hoor

je schrijft er je diepste geheimen/problemen, de dingen je die vandaag hebt gedaan erin, en niemand die het mag lezen :?

dan vraag ik me af; waarom schrijf je dat dan erin ?!? :p

LoeLoe
16 January 2003, 13:52
Om der vanaf te zijn

Het kan soms erg opluchten als je het aan 'iemand' kwijt bent..al is het maar op papier

Assasin
16 January 2003, 15:03
Originally posted by earshot


je bent een mietje dat je zo'n loze opmerking plaatst.

Leg uit, volgens mij getuigt het van lef om hier bij al die 'mietjes' een loze eventueel zelfs beledigende opmerking te maken. En dan ben je dus geen mietje.

dreamy_angel
20 January 2003, 19:21
Ik houd op dit moment geen dagboek bij, vroeger was ik daar heeeel fanatiek in, dan schreef ik iedere dag 2 kantjes vol... vooral in periodes dat ik me minder goed in mijn vel voelde zitten... met de scheiding van mijn ouders enzow. Maar nu heb ik het niet echt nodig...

earshot
20 January 2003, 20:13
Originally posted by Assasin


Leg uit, volgens mij getuigt het van lef om hier bij al die 'mietjes' een loze eventueel zelfs beledigende opmerking te maken. En dan ben je dus geen mietje.

leg jij dan eens uit waarom iemand een mietje is als hij een dagboek bij houd?

RandyJC
2 March 2003, 04:24
Originally posted by RandyJC
ik ben daar veelste lui voor.. dus dan doe ik het niet...
zou het toch maar verwaarlosen...

korrektie....

ik hou het nu dus wel bij...

me vriendin die vroeg of ik het zou willen proberen...
aldus ik gedaan... en het bevalt me erg goed... ik vind het wel leuk...

niet dat ik er elke in schrijf dat is helemaal niet de bedoeling gewoon dingen die in je hoofdzit en die je daar dan kwijt kan...

en ik vind ook idd dat je voor jongens het een logbook kan noemen:+ :+ :Y)

keeponsmiling
3 March 2003, 16:13
Ik heb een paar x geprobeerd een dagboek bij te houden, maar het lukt me niet echt. Na een paar dagen vergeet ik het weer :{

FiZz
3 March 2003, 17:49
Ik neem eens in de zoveel tijd een kijkje in het jaarboek van school.. dan weet ik hoe ik dat jaar was ;)

psychobunny
3 March 2003, 19:21
vroeger,en schaam me superhard als ik dat nu herlees :)

Roacher
3 March 2003, 19:24
Ooit gehad, maar was het snel beu...

anemic
5 March 2003, 08:23
Originally posted by Assasin


Leg uit, volgens mij getuigt het van lef om hier bij al die 'mietjes' een loze eventueel zelfs beledigende opmerking te maken. En dan ben je dus geen mietje.

ik vind je inderdaad heel erg stoer
|:(

Assasin
7 March 2003, 20:09
Originally posted by anemic


ik vind je inderdaad heel erg stoer
|:(

Fijn, ik hoop dat je er plezier van hebt.

A-Man
7 March 2003, 22:09
op de basisschool even gedaan,
daarna was de sociale interactie niet gezellig of boeiend genoeg meer om op te schrijven.

--jessie--
8 March 2003, 09:38
ik doe het wel maar of er nou zoveel problemen in staan... volgens mij niet.Ik vind het inderdaad ook leuk om het terug te lezen en ja ik doe het al een tijdje dus zou ook niet weten waarom ik zou stoppen maar eigenlijk ook niet waarom ik door zou gaan.naja maakt ook niet uit