PDA

Bekijk de volledige versie : die klote engerd!


darkangel112
13 January 2003, 21:42
7febuari moet iemand voor de rechter komen waar ik veel nare ervaringen mee heb gehad.......

2jaar geleden heb ik tegen hem aangifte gedaan en vrijdag lag er een brief met formulieren of ik of mn moeder die even wou invullen.. om te kijken wat de gevolgen waren van de dingen die hij bij mij heeft gedaan...... en hoeveel geld ik daar terug van krijg.. ik krijg dus geld van die vieze engerd!
en dat wil ik helemaal niet..
en dan reageert mn moeder nog zo : oh is toch handig een beetje geld...

maar ondertussen voel ik me nog wel vies en gebruik en door alles wat er is gebeurt heb ik het ver weg gestopt maar dankzij diekut brief komt alles weer omhoog...

er hebben nog 2meisjes aangifte tegen hem gedaan dus ik ben niet alleen..

ik hoop echt van harte dat ie een hoge straf krijgt!!!

maar ik weet nou niet hoe ik met dit alles om moet gaan....
ik ben weer helemaal terug bij af... ik zeg niets meer thuis weinig meer buiten huis ben weer helemaal gesloten kan alleen nog normaaltypen eigenlijk.... ik snij weer nadat ik het zolang heb volgehouden niet te doen...
en ik douch weer minstens 3x per dag.. en draai de wasmachine elke dag..

ikvind het echt niet leuk.. maar het gaat gewoon niet zoals het nu gaat!!

sorry wou ik even kwijt:x

A-Man
13 January 2003, 22:18
Dit is een vaag truukje
maar het werkt wel soms, maar het werkt het beste als je andere dingen te doen hebt, dus niet tijd over hebt om er 2x over na te denken. (nog beetje te volgen?
Misschien helpt het om even heel heel erg op datgene wat je dwars zit te focussen/ te denken, met alle kwaadheid die erbij hoort,
Dan op slinger je het in je gedachten ZO VER WEG als mogelijk.

Dom truukje misschien en niet een algemene regel maar het kan misschien helpen op net dat moment dat het teveel wordt.

darkangel112
14 January 2003, 05:36
misschien inderdaad wel goed idee...
maar aan de andere kant ik heb vandaag ook weer therapie en ik heb elke dag therapie.. en ik weet zeker dat ze erover gaan vragen.. omdat ik gister niet kwam omdat ik absoluut geen fut had..
maar ja ik ga het even pr oberen ergens anders over te hebben

toch bedankt dat je het even wou lezen:)

anouk
14 January 2003, 07:53
Tuurlijk willen we t lezen!
Maar je moet die aangifte doorzetten en die zooi eerlijk invullen zodat ze hem kunnen pakken! Anders pakt ie alleen maar meer meisjes !
Het is moeilijk maar t moet, kom op eh!

darkangel112
14 January 2003, 16:36
ik wil het best eerlijk invullen.. maar ik heb all een hele aangifte gegeven... en nou ja gelukkig hebben nog 2 andere ook aangifte tegen hem gedaan
maar ik vind het zo moeiljk dat alles weer boven komt enzo...
was blij dat ik et een beetje had weggedrongen

anouk
14 January 2003, 18:12
Je zal het tog moeten verwerken....
Maar ja zowiezo, je kan t tog beter invullen dan word ie een flinke tijd opgeborgen....

A-Man
14 January 2003, 19:37
Originally posted by anouk
Je zal het tog moeten verwerken....
Maar ja zowiezo, je kan t tog beter invullen dan word ie een flinke tijd opgeborgen....

Mee eens,
kan je beter wel doen,
leuk is anders, niks aan te doen.

bij het verwerken zal het toch helpen,
veel praten erover zou toch ook moeten helpen,
met therapeut zkr denk ik,

maar K heb geen idee hoe het allemaal werkt als je er al heel veel over gepraat hebt...

darkangel112
14 January 2003, 19:50
uuhmm ja ik heb ook geen idee.. praat nooit veel over mezelf eigenlijkl in de groepstherapieen..

maar ik heb het er vandaag een beetje overgehad daar.. het moest.. maar ik klap gewoon elke keer dicht als het daarover gaat.. vind het nog te moeilijk..

ik schaam me...

ik heb morgen gelukig weer een individueel gesprek met mn therapeut hoop dat dat een beetje helpt...

bedankt voor jullie reacties

Bitch
14 January 2003, 19:58
veel suc6 morgen...
xx tha bitch:{

A-Man
14 January 2003, 19:59
Originally posted by darkangel112
uuhmm ja ik heb ook geen idee.. praat nooit veel over mezelf eigenlijkl in de groepstherapieen..

maar ik heb het er vandaag een beetje overgehad daar.. het moest.. maar ik klap gewoon elke keer dicht als het daarover gaat.. vind het nog te moeilijk..

ik schaam me...

Dat is logisch natuurlijk, maar het is allemaal niet jouw schuld. Dat moet je niet vergeten.

ik heb morgen gelukig weer een individueel gesprek met mn therapeut hoop dat dat een beetje helpt...


Hoop het ook voor je,
praten helpt. Geloof me maar. is gewoon zo.

anouk
15 January 2003, 18:16
Praten is kut, cker over jezelf!
Gewoon hardstikke moeilijk, maar jij bent t waard om over jezelf te praten!

darkangel112
16 January 2003, 15:30
nee

Fade of Light
16 January 2003, 15:39
ja

Plankje
17 January 2003, 05:14
Originally posted by darkangel112
nee wel

anouk
17 January 2003, 09:30
Jahwel, en al vind je zelf dat je dat niet bent. Praat tog maar met mij!

Rijntje
17 January 2003, 09:36
lieverd je hoeft je nergens voor te schamen, HIJ is degene die zig moet gaan schamen en dus echt niet jij. het was niet vrijwillig en onder dwang. hoe kun je je schuldig daarover voelen HIJ was fout en niet jij



maar ik wens je veel suc6 bij je therapie en sterkte bij alles wat nog gaat komen :*

anouk
17 January 2003, 09:41
Sluit ik me voledig bij aan!

A-Man
17 January 2003, 16:10
Originally posted by manderijn
lieverd je hoeft je nergens voor te schamen, HIJ is degene die zig moet gaan schamen en dus echt niet jij. het was niet vrijwillig en onder dwang. hoe kun je je schuldig daarover voelen HIJ was fout en niet jij

idd.
kop op...

darkangel112
17 January 2003, 17:10
Originally posted by manderijn
lieverd je hoeft je nergens voor te schamen, HIJ is degene die zig moet gaan schamen en dus echt niet jij. het was niet vrijwillig en onder dwang. hoe kun je je schuldig daarover voelen HIJ was fout en niet jij



maar ik wens je veel suc6 bij je therapie en sterkte bij alles wat nog gaat komen :*

bedankt voor dit lieve berichtje:-)...
maar uhm ik schaam me er nog wel voor als k het vertel denk ik dat mensen mij echt heel vies enzo vinden.. en dat vind ik mezelf al.... maar ja toch heel erg bedankt... :)