PDA

Bekijk de volledige versie : erger?


Fade of Light
15 January 2003, 20:30
Dit stukje is een sketch (beetje vrij vertaalt, alweer tijdje geleden dat ik um gehoord heb)


Ik zag op TV, hoe er bij een treinramp in India 300 mensen doodgingen.... Dat vond ik erg.
Toen ik een half uur later een boterham met hagelsag wilde maken en de boter was op VOND IK DAT VEEL ERGER!


Daar lachen de mensen natuurlijk om (het was ook grappig :p), maar ik ging er eens over nadenken en kwam tot de conclusie, dat het voor mij ook echt geldt!

Ik kan er totaal niet van wakker liggen, dat er 50 mensen in enscehede de pijp uit zijn gegaan door een vuurwerkramp. Ik ken ze niet, wie weet is het nooit gebeurd en was het 1 grote TV stunt?!

(het was een soort van voortvloeisel uit het werelden topic....IEts wat buiten mijn wereld valt, raakt me totaal niet)

ben ik de enige die de nachtg van het wtc gewoon goed geslapen heeft?

Geeft u antwoord

aarsch
15 January 2003, 20:34
ik lag er ook niet echt wakker van dat hele WTC gebeuren.

maar het klinkt wel grappig wat dar geqoute word (van hans teeuwen) maar ik d8 wel dit klopt. soms zit ik heel erg over iets in maar 5 min later geef ik er gewoon geen ruk meer om

Fade of Light
15 January 2003, 20:37
Originally posted by aarsch
ik lag er ook niet echt wakker van dat hele WTC gebeuren.

maar het klinkt wel grappig wat dar geqoute word (van hans teeuwen) maar ik d8 wel dit klopt. soms zit ik heel erg over iets in maar 5 min later geef ik er gewoon geen ruk meer om

iets bij je in de buurt of zoals het wtc/enschede/volendam ?

appelshampoo
15 January 2003, 20:41
Nee, ik denk ff aan de familie en vind het sneu maar verder nix

ik doe dan ook nooit mee aan minuten stilte behalve die van de 2e WO omdat mijn families daar redelijk veel mee te maken heeft

Fade of Light
15 January 2003, 20:42
Originally posted by annestacia
ik doe dan ook nooit mee aan minuten stilte behalve die van de 2e WO omdat mijn families daar redelijk veel mee te maken heeft

ok, maar voel je dan echt iets? Ik bedoel mijn opa was duitse jood, had het moeilijk blabla hele verhaal, maar ik krijg totaal GEEN gevoel bij het herdenken (al doe ik er wel aan mee)

dext0r
15 January 2003, 20:49
t herdenken, of stil staan bij de gedachte, doe je denk ik meer uit respect voor de nabestaanden en de situatie,
dan dat jij de eigenlijke gebeurtenissen of het leed zelf aantrekt.

eneri
15 January 2003, 20:55
ik heb ook nooit wakker gelegen van een ramp, ik kijk er naar op tv en denk goh wat erg, en volg de discussies misschien ook nog wel als ik t interessant vind of t echt erg is, maar daar houdt t mee op. valt inderdaad buiten mijn wereld ;)

earshot
15 January 2003, 21:08
ik maak me er vaak wel druk om, toen met het wtc was ik ook best wel bang en boos. die vuurwerkramp in enschede heeft me t meest geraakt omdat het heel dichtbij was.

appelshampoo
15 January 2003, 21:13
Originally posted by Fade of Light


ok, maar voel je dan echt iets? Ik bedoel mijn opa was duitse jood, had het moeilijk blabla hele verhaal, maar ik krijg totaal GEEN gevoel bij het herdenken (al doe ik er wel aan mee) nee, maar ik doe ut uit respect voor mijn familie, beide kanten verzetsstrijders.. dus ik voel dan respect zeg maar

A-Man
15 January 2003, 21:14
Ik schaam me er wel voor, maar ik moest zelf lachen toen ik hoorde/zag dat WTC was aangevallen,
k weet niet waarom, ik denk uit ongeloof..
die beelden ook..

Bij de tweede lachte ik een stuk minder,
k heb het gevolgd de hele dag verder toen,
het doet me wel wat,
maar ja, idd buiten mijn wereld. :{

Zkr die documentaires erover, :(
Niks aan te doen verder.