PDA

Bekijk de volledige versie : Stem vooor --> stem PvdT


The Phit
17 January 2003, 13:53
PvdA, CDA, VVD, GL, D66, SP, LPF etc etc etc... Ook zo zat?? die beloftes die ze maken en het later toch niet uitvoeren?? Stem dan gewoon lekker lax, en heb scheit aan die onzinnelijke lijsttrekkers die je zelfs van achter zullen nemen als ze daarmee je stem kunnen winnen. Ga gewoon lekker PvdT stemmen, en misschien halen we er nog een minister van feest uit.

Kandidaat nr1.
Johan Flemmix: wie kent deze man niet, hij staat bekend als het feestvarken van Nederland. johan bruist van de ideeen om van nederland 'het' feestland nr 1 te maken. Zo kunnen we misschien ooit nog eens titelhouder Brazilie verslaan.
http://www.ministervanfeest.nl/upload_images/johanpasfoto.jpg


Kandidaat nr2.
Theo Nabuurs: Deze van energie uitpuilende jonge vent staat ook wel bekend als 'Mental Theo'. Diezelfde Theo van Charly Lownoise (happy sounds) en Mental Theo on the road van TMF. Het is ook niet zo vreemd dat deze kerel nu in Neerpelt woont, in Belgie zijn ze niet zo super saai als in Nederland, en in Belgie is toevallig ook nog het feestdorp van de wereld, want daar feesten ze elke dag.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/cw.dewit/1.jpg


Kandidaat nr3.
Eric Dikeb: Wie heeft er niet meegefeest op bekende skihut nrs als 'volg de leraar' en 'de pizzahut'? Deze man bruist net als de Theo en Johan van de feest ideeen. Ook heeft ie veel inzet vertoont tijdens het programma 'Big Diet'.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/cw.dewit/2.jpg

Verder heeft de lijst nog meer kandidaten natuurlijk. Zo zit Jop (van de Bus) op nr.4 en nemen Arie Kuipers en Fokke Dam (van de Zware Jongens) respectievelijk plek 4 en 5 in bezit... Ook de 2 feestbeesten van 'Jovink en de voederbietels' (Richard jansen en Andre Nijman) doen mee, en beziten plaats 6 en 7. Deze heren zullen het voor elkaar krijgen om van ons triest niets beurende kikkerlandje een bruisent en vol feest zittende menigte te maken.. Als je maar op ze stemt.
Stem dus Lijst 14


voor het programma van deze partij kunt u verder kijken bij http://www.ministervanfeest.nl/programma/content_programma.php
en de officiele site is http://www.pvdt.nl

GregoorvanDijk
17 January 2003, 14:03
Whehehehem kerl.. Ik dacht trouwens dat je geen reclame mocht maken op het forum? O-)

Stapper
17 January 2003, 15:01
jeee
weer de feestpartij

de vorige keer heeft die een voetreis naar rome gemaakt omdat die niet in de kamer kwam

Jolie
17 January 2003, 18:26
wha..omg, hoe diep kan je zinken:Y)

Karma-Killer
17 January 2003, 18:34
Het ministerie voor feest :Y)

Arie-Kanarie
18 January 2003, 19:08
Wat een stelletje debielen zijn dat zeg.

Dat reclamespotje is helemaal al om te huilen

Ar-Tuur
18 January 2003, 22:40
Inderdaad, het is echt sneu en treurig zeg. Dat zijn me een stel capabele politici bij elkaar zeg, als die aan de macht zijn in Nederland dan hoef je je geen zorgen meer te maken: de integratie in Nederland zal een stuk verbeteren, het fileprobleem tot de verleden tijd behoren, economisch zal het weer uitstekend gaan, we gaan een oorlog in Irak voorkomen, etc. Met Vlemmix heb ik er vertrouwen dat deze en vele andere grote problemen van deze tijd opgelost gaan worden.

Nightwolf
18 January 2003, 22:44
Originally posted by Jolie
wha..omg, hoe diep kan je zinken:Y)

heel erg diep blijkbaar en volgens mij gaat t nog erger worden

Jolie
18 January 2003, 22:46
je meot er toch niet aan denken dat zo'n partij een meerderheid kan halen...:)

Nightwolf
18 January 2003, 22:48
tuurlijk nie maar ik vind zo wel dat de politiek op die manier nog meer een lachertje wordt

Ar-Tuur
18 January 2003, 22:53
Wat als het buitenland zo'n spotje van die feestende achterlijke mafketels ziet, kom op man dat kunnen we niet serieus menen. We slaan een mooi figuur, hoor. Politiek en het besturen van een land is toch echt een serieuze zaak. |:(

Maar ja, dit is zeker democratie... ik ga steeds meer voelen voor een systeem zoals in de VS :o

Nightwolf
18 January 2003, 22:56
Originally posted by Ar-Tuur
Maar ja, dit is zeker democratie... ik ga steeds meer voelen voor een systeem zoals in de VS :o

\o/

dat doe ik al 5 jaar

The Phit
19 January 2003, 14:44
Originally posted by Nightwolf
tuurlijk nie maar ik vind zo wel dat de politiek op die manier nog meer een lachertje wordt
dat was t toch al. :{

Nightwolf
19 January 2003, 15:16
sinds LPF bestond, idd....maar dit maakt t nog erger

Karma-Killer
19 January 2003, 15:53
Originally posted by Nightwolf
tuurlijk nie maar ik vind zo wel dat de politiek op die manier nog meer een lachertje wordt
Nee een politica die half naakt in een blad verschijnt neem je wel serieus?

Nightwolf
19 January 2003, 15:55
daar heb ik t nie eens over gehad maar goed :{

nee iig......trouwens je leest m'n post niet goed

Nickchange
19 January 2003, 16:19
Ik kan er erg on lachen:+ :p

xlizzx
19 January 2003, 19:48
ik ken wat vrienden van mij die daar in zitten haha echt grappig!!
mijn vriendje gaat op hun stemmen en wij hebben zown ding gekocht voor 2 euro en als ze dan 1 zetel halen zijn wij erelid en word er inklein soestdijk een dikke houseparty gehouden met gratis drank!! hahahah
maarja ze halen toch geen 1 zetel haha

TN20
22 January 2003, 16:08
Ik zie liever Mental Theo in de kamer dan Winnie de Jong of Emile Ratelband eerlijk gezegd.

Ach een zeteltje gun ik ze wel, haal er dan maar een af bij de SGP ofzo.

Nickchange
22 January 2003, 20:07
'Minister van Feest' stemt drie keer vals

Uitgegeven: 22 januari 2003 20:40

EINDHOVEN - Lijsttrekker Johan Vlemmix uit Eindhoven van de Partij van de Toekomst heeft woensdag drie valse volmachtstemmen uitgebracht. Hij overtrad de Kieswet met in ieder geval een volmachtstem. De andere twee stemmen zijn volgens een woordvoerster van de Kiesraad niet in "de geest van de wet uitgebracht''. Of de stemmen ook worden ingetrokken is nog niet duidelijk.

Vlemmix had naar eigen zeggen drie mensen bereid gevonden op zijn partij te stemmen. Maar hij moest dat dan wel zelf doen via de volmachtkaarten. Die moesten echter bij twee stembureau's worden ingeleverd waar Vlemmix niet mocht stemmen. Wettelijk gezien mag iemand alleen een volmachtstem uitbrengen op het stembureau waar hij zelf ook stemt. Bovendien mag iemand maar twee volmachtstemmen uitbrengen.

Zetel

Vlemmix wist het allemaal niet. "Het is allemaal ook zo onduidelijk. Als ik het al niet begrijp, hoeveel mensen zijn er dan wel niet die het ook niet snappen," reageerde hij opgewonden. "Hier willen we dus direct wat aan gaan doen, als we in de Kamer komen. Maar dat gaat wel lukken. In elk geval halen we een zetel.''


Ondertekend


Eén volmachtstem had Vlemmix al uitgebracht toen de medewerkers pas in de gaten kregen dat hij die stem helemaal niet op dat bureau mocht uitbrengen. In de andere twee gevallen werd hij wel bij de deur tegengehouden. Maar omdat de volmachten nog niet door Vlemmix zelf waren ondertekend, vroeg hij iemand anders om zijn volmachten in twee stemmen voor de Partij van de Toekomst om te zetten. Dat is volgens de woordvoerster van de Kiesraad niet correct: "De volmachthouders hadden hun kaart eigenlijk pas moeten afgeven als ook Vlemmix die had ondertekend.''

Nickchange
22 January 2003, 20:07
3 stemmen kwijt :'(

Jolie
22 January 2003, 22:00
Originally posted by Nickchance
'Minister van Feest' stemt drie keer vals

Uitgegeven: 22 januari 2003 20:40

EINDHOVEN - Lijsttrekker Johan Vlemmix uit Eindhoven van de Partij van de Toekomst heeft woensdag drie valse volmachtstemmen uitgebracht. Hij overtrad de Kieswet met in ieder geval een volmachtstem. De andere twee stemmen zijn volgens een woordvoerster van de Kiesraad niet in "de geest van de wet uitgebracht''. Of de stemmen ook worden ingetrokken is nog niet duidelijk.

Vlemmix had naar eigen zeggen drie mensen bereid gevonden op zijn partij te stemmen. Maar hij moest dat dan wel zelf doen via de volmachtkaarten. Die moesten echter bij twee stembureau's worden ingeleverd waar Vlemmix niet mocht stemmen. Wettelijk gezien mag iemand alleen een volmachtstem uitbrengen op het stembureau waar hij zelf ook stemt. Bovendien mag iemand maar twee volmachtstemmen uitbrengen.

Zetel

Vlemmix wist het allemaal niet. "Het is allemaal ook zo onduidelijk. Als ik het al niet begrijp, hoeveel mensen zijn er dan wel niet die het ook niet snappen," reageerde hij opgewonden. "Hier willen we dus direct wat aan gaan doen, als we in de Kamer komen. Maar dat gaat wel lukken. In elk geval halen we een zetel.''


Ondertekend


Eén volmachtstem had Vlemmix al uitgebracht toen de medewerkers pas in de gaten kregen dat hij die stem helemaal niet op dat bureau mocht uitbrengen. In de andere twee gevallen werd hij wel bij de deur tegengehouden. Maar omdat de volmachten nog niet door Vlemmix zelf waren ondertekend, vroeg hij iemand anders om zijn volmachten in twee stemmen voor de Partij van de Toekomst om te zetten. Dat is volgens de woordvoerster van de Kiesraad niet correct: "De volmachthouders hadden hun kaart eigenlijk pas moeten afgeven als ook Vlemmix die had ondertekend.'' HAHAHA!!!:D

The Phit
22 January 2003, 22:04
PvdT doet t nu beter dan vorig jaar.:)

Ar-Tuur
23 January 2003, 10:46
hehe volgens mij heeft meneer Vlemmix het advies van Stef iets te fanatiek opgevolgd :+

Ayelt7777
2 February 2003, 19:52
Geachte heer de wit:
wilt u deze onnuttige partijen buiten beschouwing laten Hoogachtend
VVD kamerlid :] :]