PDA

Bekijk de volledige versie : ik heb een beslissling genome...


bAnAnAqUeEn
18 January 2003, 10:40
ik laat nooit meer iemand in mijn hart... :( sni eerlijk, ik word bijna nooit verliefd op iemand... en als ik dan verliefd word, is het super hard, echt mega gemeend enzo, daarom dat ik nooit iemand zal bedriegen ofzo :( maar na een tijd doen ze mij altijd pijn en dan breken ze mijn hart.. en hoe meer mensen mijn hart breken, nu weer, des te meer ik ervan overtuigd raak dat er

1 iets serieus met mij moet schelen.. ben ik nu echt zo erg? lelijk? te lief? te dom? trutterig? of ben ik ni lief genoeg? ben ik gewoon te verliefd voor die gast? of ging het te rap
2 dat ik moet afleren van iemand in mijn hart te laten

dus :( ga dat dus nooit meer doen :( niemand mag er ooit nog in.. wil geen pijn meer hebben.. laat ze der alleen nog in op vriendschappelijk vlak :(



nog een beslissing: kga al een testament maken

Bobba.
18 January 2003, 10:43
Originally posted by bAnAnAqUeEn
ik laat nooit meer iemand in mijn hart... :( sni eerlijk, ik word bijna nooit verliefd op iemand... en als ik dan verliefd word, is het super hard, echt mega gemeend enzo, daarom dat ik nooit iemand zal bedriegen ofzo :( maar na een tijd doen ze mij altijd pijn en dan breken ze mijn hart.. en hoe meer mensen mijn hart breken, nu weer, des te meer ik ervan overtuigd raak dat er

1 iets serieus met mij moet schelen.. ben ik nu echt zo erg? lelijk? te lief? te dom? trutterig? of ben ik ni lief genoeg? ben ik gewoon te verliefd voor die gast? of ging het te rap
2 dat ik moet afleren van iemand in mijn hart te laten

dus :( ga dat dus nooit meer doen :( niemand mag er ooit nog in.. wil geen pijn meer hebben.. laat ze der alleen nog in op vriendschappelijk vlak :(



nog een beslissing: kga al een testament maken :(
Je neemt te overhaaste beslissingen. Wacht het nog gewoon af. En over een paar weken (maanden) zeg je zelf ook dat deze uitsprake vast zijn omdat je boo en verdrietig bent. Je komt er echt wel bovenop. Er zijn genoeg mensen die jou daarbij willen helpen. Over dat laatste stukje, laten we nou gewoon ff rustig aan doen. Dat soort dingen wil je echt niet. Zelfs nu niet :*

darkangel112
18 January 2003, 10:46
sluit ik me volledig bij aan:)

kan me echt precies voorstellen hoe j eje nu voelt..
maar ik weet zekre dat je niet te lelijk of wat dan ook bent?
misschien wel te verliefd op hem geweest.. was het zo'n jonge die elke week een ander heeft??
want dan kan je er dus eeeeeeecht niets aan doen.. maar neemt hij misschien wel(ja klinkt hard) gewoon met je omdat dat "stoer"is....?

meis iig heel erg veel succes!!!
en ik weet zeker dat je er bovenop komt!!!

veel liefs, maaike

bAnAnAqUeEn
18 January 2003, 10:58
Originally posted by darkangel112
sluit ik me volledig bij aan:)

kan me echt precies voorstellen hoe j eje nu voelt..
maar ik weet zekre dat je niet te lelijk of wat dan ook bent?
misschien wel te verliefd op hem geweest.. was het zo'n jonge die elke week een ander heeft??
want dan kan je er dus eeeeeeecht niets aan doen.. maar neemt hij misschien wel(ja klinkt hard) gewoon met je omdat dat "stoer"is....?

meis iig heel erg veel succes!!!
en ik weet zeker dat je er bovenop komt!!!

veel liefs, maaike

ik word altijd te verliefd :( of mss hebben jongens schrik om zich te binden? is bij mij niet het geval :( hij heeft niet elke week een ander.. hij is zelf al een aantal keer gekwetst geweest en hij weet wel dat het enorm pijn doet voor mij :( en van dat stoer, das echt niets voor hem :( hij is zo niet :( we zijn nog wel vrienden wat ook al iets is :( maarja :( doet toch pijn :(

Nightwolf
18 January 2003, 11:07
Originally posted by bAnAnAqUeEn
1 iets serieus met mij moet schelen.. ben ik nu echt zo erg? lelijk? te lief? te dom? trutterig? of ben ik ni lief genoeg?

nee jij bent geen van die dingen....je bent niks van dat TE.......je bent nog hartstikke jong en je hebt nog genoeg tijd in t leven :)

Fade of Light
18 January 2003, 11:14
JE zit nu gewoon in een lastige tijd. Als je ouder wordt (en dus ook je potentiele vriendjes), gaan ze meer denken aan voor lange tijd hechten. Vaak is de pubertijd voor veel mensen een tijd van ontdekken en niet weten wat ze willen. Als je eenmaal uit die fase bent dan zal er een langdurigere relatie ontstaan, omdat beide simpelweg, beter weten wat ze willen (ook voordat ze eraan beginnen).

Het is extreem zonde als een jong iemand zelfmoordneigingen heeft. Zo onervaren met het leven, niet wetend met hoe het nog anders kan lopen in de toekomst. Slechts 17/18 jaar met nog minstens 3 a 4 keer een zo'n lang leven voor de boeg, dat wil jij jezelf ontnemen omdat je in deze onzekere periode, niet goed voelt.

Verliefd raken , realtie beginnen, verbreken van relatie en weken/maandenlang verdriet daarom is normaal. HEt is vervelend als het jou zo vaak overkomt in een korte tijd en dat ontmoedigd je misschien voor latere relaties (en blijkbaar ook het leven), maar kijk om je heen.....Kiojk naar je vader moeder, oudere broer, buren, opa, oma, etc. Die mensen hebben ook allemaal tegenslagen gehad in hun jeugd en ook zij zijn erdoor heengekomen en er uiteindelijk bovenop gekomen. Zij hebben ook nu nog tegenslagen, maar zijn grootste gedeelte van hun tijd gelukkig en dat is waar je op moet bouwen. HEt spreekwoord' na regen komt zonneshcijn' lijkt misschien onrealistisch voor je nu, maar als je langer nadenkt over wat anderen tegen je zeggen, wat je net gelezen hebt e.d. moet je toch inzien dat er zeker wel een betere toekomst inzit, maar dat het gewoon tijd kost. HEt grote voordeel van tijd is dat het ongeacht wat er gebeurt, nooit gaat stilstaan en je dus nooit voor altijd in dezelfde negatieve situatie kan blijven zitten....

bAnAnAqUeEn
18 January 2003, 11:26
Originally posted by Fade of Light
knip


mja weet ok wel dat het niet altijd zooo slecht kan blijven :( zou gewoon machtigerg zijn :( maar het doet zoooooooon pijn... en dat is nu al de 3de keer dat dit gebeurd in een half jaar... eerst bart.. augustus uitgemaakt, drie maanden pijn gehad, (nu nog trouwens) en ja toen ikke stilletjez aan beter.. en toen was er reindert... kende hem al 3 jaar enzo, was machtig goede vriend. we zijn zo stom geweest om iets met elkaar te beginnen.. we zijn gewoon uiteengegaan omdat we te ver van elkaar woonden.. meer niet :( deed ook veel pijn :( raakte weer wa input :( en toen kwam hij, dieter :( net op tijd, hij bij mij en ik bij hem... wij elkaar wa getroost en zo enja toen wij ook samen.. was zalig! :( en ja nu bijna een maand later... :( weer een gebroken hart :( en ondertusse nog veel andere tegenslagen gehad enzo :( en kan nu toch niet zo blijve duren?

Fade of Light
18 January 2003, 11:31
Originally posted by bAnAnAqUeEn
en kan nu toch niet zo blijve duren?

zo gaat het echt niet altijd. Het blijft de ander aftasten (figuurlijk) en soms kom je er pas naar een jaar achter dat het niet ging, soms al naar 3 maanden. En soms ben je na 5 jaar alletwee zo erg verandert dat het ook niet meer goed gaat. Maar naarmate je ouder wordt, blijf je meer stabiel met 'wie je bent' en zal een relatie dus ook beter gaan lopen en vaak ook langer duren.

Aan je biercht te lezen heb je zelf eigenlijk ook wel door dat het nu slechts een periode van tegenslagen is, maar dat het uiteindelijk weer beter wordt. Het is gewoon GEEN optie om er nu een einde aan te maken, wanneer een periode van geluk en stabiliteit voor je ligt. HEt kost veel pijn en moeite om er uiteindelijk te komen, maar juist die pijn en moeite maken uiteindelijk wie je bent en zorgt ervoor dat je in je toekomst niet weer dezelfde fouten zult maken. Dit los je niet op door er een einde aan te maken. Zet dat gewoon uit je hoofd! ok?

Kop op, jij kan het, netzo als 6 miljard andere mensen

darkangel112
18 January 2003, 12:24
Originally posted by Fade of Light



Kop op, jij kan het, netzo als 6 miljard andere mensen


Helemaal mee eens!!!!!!!!

succes meis............


Liefs, maaike

Stapper
18 January 2003, 12:31
dit waren mijn ideeen ook na een hevige ruzie met een bepaald persoon, ik had ook geen zin meer in verliefd worden, maar na een loop van tijd merk je dat je eigenlijk niet zonder liefde kan en dat je al snel weer verliefd word omdat je gewoon iemand nodig hebt

ik ben er zelf ook over heen gekomen en ben weer verliefd op iemand anders en dat is gewoon het beste gevoel in de wereld, het gevoel dat je ergens voor leeft enzo

gewoon der over heen komen, paar weken alleen maar huilen en depri zijn helpt niet echt, je moet gewoon door gaan met je leven en je vind vanzelf wel iemand die je wil aardig vind en die wel verder met je wil

er zijn genoeg mensen die wel iets willen ;)

Unexplained.
18 January 2003, 12:40
Originally posted by bAnAnAqUeEn
iets serieus met mij moet schelen.. ben ik nu echt zo erg? lelijk? te lief? te dom? trutterig? of ben ik ni lief genoeg? ben ik gewoon te verliefd voor die gast? of ging het te rap
Wat er met je mis is, is dat je op zo'n jonge leeftijd al een relatie wilt.
Geniet van het leven voor nu, stel je relatiewens een aantal jaar uit. Over een aantal jaar weet je veel beter wat je wel en niet wilt, en zullen de jongens ook een stuk respectvoller omgaan met hun partner.

lieve colafles
18 January 2003, 14:17
......... als jij dat wil....................


je kan jezelf in dat hoekje zetten van zelfmedelijden en zeggen dat iedereen toch slecht is en niemand meer binnnenlaten.. prima jou keus.. in frankrijk zijn trouwens hele leuke nonnenkloosters!


of je kan denken ACH what the stoeprand... ik leef nu en ik leef goed en als ze me kwetsen so beat it.....
er zwemmen heel veel leuke jongens in de zee en ze zijn niet allemaal zo slecht.....


tis jou eigen keuze .. alleen is bij de eerste het een stuk moeilijker om je staande te houden......