PDA

Bekijk de volledige versie : probleemkinderen; hulp?


Ti_Mu84
20 January 2003, 12:20
weet iemand wat voor hulp je kan inschakelen als er iemand in je naaste omgeving een probleemkind is (drugs, stelen, andere criminele activiteiten)?

zijn er geen gratis hulpdiensten voor ofzo? en tehuizen of iets?
als je iets weet laat het dan aub even horen! wat voor hulp dan ook, alles is welkom!

thnx

Rijntje
20 January 2003, 12:42
bel even naar de kinder telefoon. we kunnen je wel dingen geven maar als je hun belt dan weet je gelijk zeker dat het het goeie is. kinderbescherming is denk ik wel aan de oorde


nummer van de kindertelefoon is :0800-0432 van 2 tot 8 uur en het is gratis

ruggraad
20 January 2003, 13:08
sorrryy sorrry beetju verkeerd gegaaan he
maareh jaaa de kindertelefoon bellen..

LoeLoe
20 January 2003, 14:27
Jah da's gratis en ik denk dat ze je daar zeker wel verder kunnen helpen

lief-heksje
20 January 2003, 16:05
ik weet niet hoe ze het bij jullie noemen maar wij hebben het clb,centrum voor leerlingen begeleiding,en daar kunnen ze je echt goed helpen...

Diz
21 January 2003, 14:49
Afspraak maken bij Maatschappelijk werk, je huisarts kan je ook een hoop vertellen, Riagg -> is wel wat moeilijker om daar zomaar binnen te komen. GG&GD kan je verder helpen. Heel veel instanties. Het makkelijkste is wel kindertelefoon, kun je anoniem blijven en zij kunnen jouw zekers te weten adressen geven waar je de ulp kunt krijgen die nodig is voor je.

Succes!!

Ti_Mu84
22 January 2003, 10:04
bedankt! tis niet voor mezelf hoor ;)

anouk
23 January 2003, 16:37
Nee nee, dat zeggen ze allemaal :p
Is het nog gelukt, ben je al iets verder?

Plankje
23 January 2003, 16:57
mja je kunt er natuurlijk ook voor zorgen dat zo'n kind tijdelijk in een gesticht komt zodat ie wat "fatsoenlijker" wordt

Ti_Mu84
24 January 2003, 15:45
Originally posted by RickClan
mja je kunt er natuurlijk ook voor zorgen dat zo'n kind tijdelijk in een gesticht komt zodat ie wat "fatsoenlijker" wordt
die willen em niet om hij te "losgeslagen" is. een gesticht die em wel neemt is heel erg duur!

Plankje
24 January 2003, 18:33
hmz adoptieouders ofzow dan?