PDA

Bekijk de volledige versie : ziek worden


bootje
20 January 2003, 15:17
Weet iemand soms een manier om snel ziek te worden? In t-shirt buiten lopen in de regen bv., lukt dat?
We zijn het namelijk kotsbeu in onze school dat we zoveel huiswerk hebben en zien het niet meer zitten, dat we ziek willen worden! Dat is dan onze vorm van staking!

xlizzx
20 January 2003, 15:24
verlopen voedsel eten :) voor de rest weet ik eigelijk niet ja in bloot buiten lopen maar dan heb je kans op een longontsteking ofzo

Fade of Light
20 January 2003, 15:51
hoe uberdom kun je zijn?

fake gewoond at je ziek bent, daarvoor hoef je toch neit ziek te worden |:(

en anders: drink 3 liter melk, die kots je dan uiteindelijk uit, omdat het veel teveel is :p

The6thgate
20 January 2003, 15:51
of je maakt massaal geen huiswerk of je doet alsof je ziek bent.

bootje
20 January 2003, 16:03
faken kan je meestal niet meer dan 1 dag, want dan moet je naar de dokter

Stapper
20 January 2003, 16:08
wil je wat bassillen van mij hebben ;)

LoeLoe
20 January 2003, 16:12
Originally posted by Stapper
wil je wat bassillen van mij hebben ;) Hmmz zoenen?:+


Hebbie ook pfeiffer snap je :+

Irene!!!!
20 January 2003, 16:25
gele of grijze oogschaduw kopen, en onder je ogen smeren :D (dat doet een vriendin van me.. zij is er minstens 1x per week niet..)

dext0r
20 January 2003, 17:27
Originally posted by bootje
faken kan je meestal niet meer dan 1 dag, want dan moet je naar de dokter

wat een bollix
ik ben in de afgelopen 10 jaar hooguit 2x naar de dokter geweest, en ben toch echt wel 2x paar jaar ziek ofzo...

Chesta
20 January 2003, 17:29
Originally posted by dext0r


wat een bollix
ik ben in de afgelopen 10 jaar hooguit 2x naar de dokter geweest, en ben toch echt wel 2x paar jaar ziek ofzo...

Klopt niet helemaal maar het klopt wel dat het onzin is. Ik ben 1,5 week achter elkaar ziek geweest daarvoor ga ik toch ook niet naar de dokter?

Fade of Light
20 January 2003, 17:57
na 3,5 week ziek zijn faken, moest ik ineens naar het ziekenhuis voor bloedprikken, oe wat voelde ik me genaaid :+

alleen het was wel vaag, na een week =faken, begon ik echt zelf zo erg te geloven dat ik me ziek voelde dat ik half ziek werd :?

dext0r
20 January 2003, 18:34
Originally posted by Fade of Light
alleen het was wel vaag, na een week =faken, begon ik echt zelf zo erg te geloven dat ik me ziek voelde dat ik half ziek werd :?

dat is psychoseumatisch ;-)

Xero
20 January 2003, 20:47
gewoon zeggen tegen je ouders dat je niet naar school wil en als ze vragen waarom, zeg je de reden waarom je thuis wil blijven :)

F_asd
20 January 2003, 22:12
Originally posted by chalyken
kinderachtig inderdaad.. btje zielig
als je zogenaamd wil staken doe het dan niet op zo een kansloze manier

Sannuh
1 February 2003, 13:16
Originally posted by bootje
faken kan je meestal niet meer dan 1 dag, want dan moet je naar de dokter

Je gaat toch niet bij ieder verkoudheidje of andere klein dingetje naar de dokter? kom op zeg ;)

Bird Of Prey
1 February 2003, 14:26
tja...dan kun je wel "ziek" worden, maar t huiswerk word er dan nie minder van... ;)

Banaan
1 February 2003, 16:23
dagje met mij omgaan :)

Nightwolf
1 February 2003, 16:25
paar uur naakt in de sneeuw gaan liggen.....dan wordt je wel ziek :)

Hertog_Joost
1 February 2003, 21:26
Originally posted by The6thgate
of je maakt massaal geen huiswerk of je doet alsof je ziek bent.

Idd, massaal géén huiswerk maken lijkt me staking genoeg... Althans, dat hoop ik voor je.. :] ;)

michael1
2 February 2003, 16:44
Originally posted by bootje
Weet iemand soms een manier om snel ziek te worden? In t-shirt buiten lopen in de regen bv., lukt dat?
We zijn het namelijk kotsbeu in onze school dat we zoveel huiswerk hebben en zien het niet meer zitten, dat we ziek willen worden! Dat is dan onze vorm van staking!
op de tocht gaan zitten

Xero
2 February 2003, 17:52
Originally posted by Hertog_Joost


Idd, massaal géén huiswerk maken lijkt me staking genoeg... Althans, dat hoop ik voor je.. :] ;)
Dan maar met z'n alle strafwerk maken. :p

Fade of Light
2 February 2003, 18:40
Originally posted by dext0r


dat is psychoseumatisch ;-)

juh vet man dat me lichaam gelooft wat ik verzonnen heb, muwhahah iemand al gelukt met een orgasme? :]:]

ohja natte dromen hehe